Προτάσεις ηχείων για ενισχυτή DENON1300W


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.668
Reaction score
91.765
Τα media players δεν εχουν (ακόμα?) συστήματα ισοστάθμισης.
Μου διαφεύγει κατι;

Κατα τα αλλα γίνεται και έτσι για οικονομικότερα
 

Μηνύματα
35
Reaction score
21
Πιο οικονομική λύση δεν είναι το στήσιμο
αρχικά με τον Cambridge audio sr20 (400E) και 2 παθητικά ηχεία με και αργότερα av με preout και 5.1 και όλα παθητικά;
 

Μηνύματα
1.830
Reaction score
2.288
Στο (σωστό) πνεύμα του "όσο γίνεται καλύτερο 2.1 για τώρα και επέκταση σε πολυκάναλο αργότερα", δες και την αποψάρα μου:

Μια που πιάσαμε τον @melina, αυτός είχε αγοράσει ένα Presonus Eris 66 για κεντρικό, αλλά τελικά (σωστά) αποφάσισε να πάει σε full Yamaha HS-7 setup, οπότε το πουλάει.

Πας και του το παίρνεις.
Μετά πας στο Νάκα και πάιρνεις κι άλλο 1, και μαζί παίρνεις κι ένα Presonus Temblor T-10.
Από την κάρτα ήχου του PC σου (ή από μία φτηνή και καλή εξωτερική - υπάρχουν) και ανάλογα με το τι εξόδους έχει και το τι θα αποφασίσεις για το bass management, κάνεις τα ακόλουθα:

1. Ρυθμίζεις το πρόγραμα αναπαραγωγής έτσι ώστε το περιεχόμενο του καναλιού .1 (sub) να πηγαίνει στα Left και Right ηχεία τα οποία θεωρούνται ως Fullrange.
Μετά, τραβάς 2 καλώδια RCA (ή XLR αν οι συσκευές σου υποστηρίζουν κάτι τέτοιο) για Left και Right και τα βάζεις στις αντίστοιχες εισόδους του SUB.
Μετά, τραβάς άλλα 2 καλώδια RCA (ή XLR αν οι συσκευές σου υποστηρίζουν κάτι τέτοιο) για Left και Right και τα βάζεις στις αντίστοιχες εισόδους των Eris 66 αυτή τη φορά.
Μ' αυτόν τον τρόπο έχεις "κόψει" από τα κυρίως ηχεία τις συχνότητες κάτω από 80Hz ελαφρώνοντας το φορτίο τους.
Επίσης, ρυθμίζεις το Low Pass Filter στην "πλάτη" του Sub έτσι ώστε να "κόβει" από αυτό τις συχνότητες της περιοχής άνω των 80Hz περίπου.
Και λέω "της περιοχής άνω των 80Hz περίπου" επειδή:
α. Τα ρυθμιστικά που έχουν τα ηχεία αυτής της κατηγορίας τιμής δεν έχουν και την απόλυτη ακρίβεια - και δεν πειράζει.
β. Τα δωμάτια με ύψος γύρω στα 2.7m (η πλειοψηφία των δωματίων στα ελληνικά σπίτια) παρουσιάζουν mode στα 63Hz λόγω ύψους. Αν η περιοχή 60-75Hz παρουσιάζει έντονο τονισμό στη θέση ακρόασης λόγω παρόμοιων μεγεθών των υπολοίπων διαστάσεων του χώρου (είτε των υποπολλαπλασίων τους - επίσης διόλου απίθανο στα ελληνικά σπίτια) ή, και, λόγω της τοποθέτησης των ηχείων - sub, μπορείς να κάνεις την εξής πονηριά:
Να μη ρυθμίσεις το Low Pass Filter στην "πλάτη" του Sub να αποκόπτει από αυτό τις συχνότητες της περιοχής άνω των 80Hz, αλλά π.χ. τις συχνότητες της περιοχής άνω των 70Hz ή άνω των 65Hz, περιορίζοντας έτσι τη "βρωμιά" που προσθέτουν τα ενδεχόμενα mode.
Αν μάλιστα το κάνεις αυτό "παίζοντας" ταυτόχρονα με τη θέση των ηχείων - sub, τότε μπορεί να καταλήξεις σε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα χωρίς τη λύση εξωτερικής ισοστάθμισης, και, σχεδόν σίγουρα, ανώτερο από αυτό που θα σου έδινε ο συνδυασμός εξωτερικής ισοστάθμισης - απρόσεκτης τοποθέτησης ηχείων.
"Και όμως η Γη γυρίζει" που λέει και ο costas EAR...
Για να σε δω να κάνεις κάτι ανάλογο με παθητικά ηχεία...

2. Εναλλακτικά, τραβάς 3 καλώδια RCA (ή XLR αν οι συσκευές σου υποστηρίζουν κάτι τέτοιο) από την πηγή σου, και τροφοδοτείς έτσι απευθείας τα Left / Right ηχεία και το Sub.
Απλά, σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να ρυθμίσεις το πρόγραμα αναπαραγωγής έτσι ώστε το περιεχόμενο του καναλιού .1 (sub) καθώς και το περιεχόμενο χαμηλών συχνοτήτων από τα Left / Right ηχεία να πηγαίνει απευθείας στο Sub, και κάτι τέτοιο να γίνεται ει δυνατόν και στις ταινίες και στη μουσική.


Εννοείται, πως και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις θα πρέπει να ταιριάξεις τις στάθμες κυρίως ηχείων - Sub "παίζοντας" με τα περιστροφικά ρυθμιστικά που γράφουν "Input Gain" και βρίσκονται στην "πλάτη" των ηχείων - Sub.

Αν τα παραπάνω σου φαίνονται δύσκολα, τότε θα πρότεινα να προσλάβεις κάποιον επαγγελματία να το αναλάβει.


...

Σε δεύτερη φάση μπορείς να αγοράσεις έναν ολοκληρωμένο AV με εξόδους προενίσχυσης, π.χ. Yamaha RX-V781 ή Yamaha RX-V860, και επιπλέον (ει δυνατόν ίδγια) ενεργά ηχεία και για τα υπόλοιπα κανάλια.

Σε τρίτη φάση, πουλάς τον ολοκληρωμένο AV, και αγοράζεις προενισχυτή AV, π.χ. αυτόν (τότε θα τον βρίσκεις και μεταχειρισμένο).


Ιδού μια πολύ καλή πρόταση λίγο πάνω από το budget σου με πολύ σαφές και συμβατό upgrade path.
Εγω κάτι τέτοιο θα έκανα.

Καλή συνέχεια.
BEST ANSWER AWARD!
 

Μηνύματα
1.830
Reaction score
2.288
Το μοτιβο που προτεινε ο Alex Zapantis ειναι αυτο που θα σου δωσει το καλυτερο Value for money.
2.1 με ενεργα studio monitors + Sub.
H προσταση με τα Presonus ειναι πολυ καλη ειδικα αν δεν εχεις απαιτησεις για υψηλες εντασεις.
Ουσιαστικα στον παραπανω συνδυασμο το μονο μειονεκτημα που βρισκω ειναι η αδυναμια επιτευξης πολυ υψηλων εντασεων (Eris E66 Peak SPL 106dB).
Ωστοσο οποιοσδηποτε συσνδυασμος Sub/Active studio monitor μπορει να λειτουργησει και μπορεις να αντικαταστησεις τα L/R με οποια αλλα ενεργα σου αρεσουν και σε καλυπτουν.
Αν υπηρχε η οικονομικη δυνατοτητα θα σου προτεινα να κανεις το αλμα και να πας στα Presonus Sceptre S8 αλλα επειδη η διαφορα τιμης ειναι μεγαλη δεν θα επιμεινω πολυ.
Τα Tannoy Reveal 802 που προταθηκαν πιο πανω ειναι μια πολυ ενδιαφερουσα εναλλακτικη προταση (παντα σε συνδυασμο με το Temblor T10) που με το 8" γουφερ τους και τα 114dB SPL θα καλυψουν τον χωρο σου με ανεση ακομα και σε υψηλες εντασεις.
Αλλη εναλλακτικη προταση ειναι τα Yamaha HS8.
Παντως το μονο σιγουρο ειναι οτι η επιλογη ενεργων μονιτορ και χτισιμο 5.1 απο σιγα σιγα με τον τροπο που περιεγραψε ο Alex απο πανω ειναι η πιο VFM επιλογη και με ηχο που δεν προκειται να παρεις σε καμια περιπτωση απο παθητικο συστημα σε αυτα τα χρηματα σε αυτον τον χωρο.
 


Μηνύματα
35
Reaction score
21
Φίλε μου μην πιστεύεις τι λένε τα specs, όλοι ψεύδονται. Παλιά είχα τον denon x2000 (που ήταν το επόμενο μοντέλο από το δικό σου αντίστοιχο με τον τωρινό 2300) με τα zensor3, vokal kai zensor1. Ντάξει στις ταινίες ψιλοκαλά έπαιζε αλλά αν έβαζες να ακούσεις μουσική η αδυναμία οδήγησης ήταν πολύ εμφανής. Αν ήμουν στην θέση σου θα πήγαινα να ακούσω ηχεία πρώτα και αφού κατέληγα σε ποιά τότε θα έπαιρνα έναν ενισχυτή ο οποίος θα είχε απαραίτητα pre out ώστε να βάλεις κανα τελικό πιο μετά τουλάχιστον για τα l,r . Mπορεί να σου φαίνεται κάπως το σκεπτικό αλλά μακροπρόθεσμα θα γλυτώσεις λεφτά έτσι.
Για τι εντάσεις αναφέρεσαι ;, μπορώ να πάω στο Denon 2300W , τον βρίσκω με 430Ε.
Ίσως αντί για τα zensor 3 , να χρησιμοποιήσω τα zensor 1 και τα surround ακόμη πιο μικρά (π.χ κάποια 75W).
Eπίσης τι sub έχεις (ενεργό ή όχι) ;
Δεν έχει preout (μόνο για sub) , ΧΤ32 , 4Κ/60 αλλά δεν ξέρω αν αυτά αξίζουν να πας στα 600E/680E (Μarantz5011/Denon3300W)
 

Μηνύματα
35
Reaction score
21
Φίλε μου μην πιστεύεις τι λένε τα specs, όλοι ψεύδονται. Παλιά είχα τον denon x2000 (που ήταν το επόμενο μοντέλο από το δικό σου αντίστοιχο με τον τωρινό 2300) με τα zensor3, vokal kai zensor1. Ντάξει στις ταινίες ψιλοκαλά έπαιζε αλλά αν έβαζες να ακούσεις μουσική η αδυναμία οδήγησης ήταν πολύ εμφανής. .
Tελικά επιλέχθηκε ο Μarantz 5012 με Dali.
 

Μηνύματα
35
Reaction score
21
Τα όμορφα ηχεία ΄΄καίγονται΄΄...ομορφότερα από την επιδρομή συνιστωσών παραμόρφωσης κατά τα φαινόμενα αποκοπής σε περίπτωση όπου η διαθέσιμη ισχύς δεν θα επαρκεί ως προς τις στάθμες ακρόασης και το ενεργειακό περιεχόμενο του προγράμματος και...δυσκολότερα άμα υπάρχει υπερεπάρκεια διαθέσιμης ισχύος.

Ηθικόν Δίδαγμα: θ'απαιτηθεί στην πράξη ανώτερη τιμή ισχύος από εκείνη που θα θεωρούσες αρκετή και δη υπό συνθήκες πολυκάναλης οδήγησης.

Επίσης ο υποφαινόμενος αδυνατεί να διανοηθεί ικανοποιητική διαρρύθμιση πολυκάναλου συστήματος με τις υπάρχουσες στη γραφική απεικόνιση ασυμμετρίες και αστοχίες στην ευθυγράμμιση.Και ποια διάσταση λέμε έχει η διαγώνιος στην (HD ή UHD) οθόνη...
Αυτό που λες για την ισχύ ενισχυτή και ηχείων το εξηγεί ωραία εδώ
http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?name=News&file=article&id=4302
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.202
Μηνύματα
3.045.209
Members
38.539
Νεότερο μέλος
jabe
Top