Πρόβλημα με ενισχυτή Yamaha A-S701

Μηνύματα
7
Reaction score
2
Καλησπέρα παιδιά,


Μόλις επικοινώνησα με το service της Yamaha στη Θεσσαλονίκη, αλλά ακόμα δεν έχει βρεθεί που οφείλεται το πρόβλημα, το οποίο μάλιστα έχει χειροτερέψει και τώρα, όπως μου είπε ο υπεύθυνος, το παρουσιάζει πλέον σχεδόν πάντα (δηλ. να ανοίξει με τη δεύτερη). Είμαι σε αναμονή.


Άλλο θέμα θέλω να θίξω, για να έχει το νου του κάποιος που θα του τύχει πρόβλημα με κάποια συσκευή του.


Εγώ τον ενισχυτή τον αγόρασα από το e-shop και καλού-κακού είχα και μαζί τους επικοινωνία πριν το πάω στον Νάκα. Άργησαν να μου απαντήσουν και πήρα την πρωτοβουλία και μίλησα με τον Νάκα. Προ ημερών, όμως, με πήραν τηλέφωνο από το e-shop και μου είπαν ότι ο ενισχυτής έχει εγγύηση 1 έτος!!! Πράγματι, αυτό γράφει και στο site τους, για τον ενισχυτή μου και για πολλά άλλα είδη, απ’ ότι είδα!!!


ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!! Ενώ μέσα στη συσκευασία η εγγύηση που υπάρχει είναι 2ετής, οι κύριοι στο e-shop μιλάνε για ένα έτος, πράγμα που, όπως πολύ σωστά είπε και κάποιος φίλος λίγο παραπάνω, αντιβαίνει στην κείμενη Ευρωπαϊκή νομοθεσία.


Μπορεί να έτυχε να πάω το μηχάνημα απ’ ευθείας στον Νάκα και να μην έχω μπλέξει μαζί τους, όμως ας το έχετε υπ’ όψην σας, αν τύχει και έχετε παρόμοια θέματα με το e-shop. Προσωπικά, δεν υπάρχει περίπτωση να δεχόμουν το ένα έτος, που ισχυρίζονται (ειδικά τη στιγμή που η επίσημη αντιπροσωπεία δίνει δύο έτη).
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
8.449
Reaction score
9.527
Να ζητήσεις αντικατάσταση. Στείλε επιστολή ( ακόμη καλύτερα και εξώδικο αν έχεις κανένα φίλο δικηγόρο και στην yamaha).
 

Μηνύματα
7
Reaction score
2
Ιάκωβε, δεν υπάρχει πρόβλημα από μένα εάν ο τεχνικός εδώ βρει και αντικαστασήσει το ελαττωματικό εξάρτημα. Εάν δεν λυθεί το πρόβλημα, τότε, φυσικά, θα ζητήζω αντικατάσταση.
 

Μηνύματα
1.110
Reaction score
1.173
Αντικατάσταση με καινούργιο δεν μπορεί να γίνει μετά της 7 ημέρες από την αγορά.

Εκτός και εάν είναι πολιτική της εταιρίας και τα αντικαθιστά με επισκευασμένα ίδια μοντέλα.
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
8.449
Reaction score
9.527
Όλα γίνονται παιδιά, συνάδελφος παθαίνει σοβαρή βλάβη σε hundai εκτός εγγύησης (χρόνια τώρα). Του ανέφεραν τότε, ότι χρειάζεται ολόκληρο το σασμάν αντικατάσταση! Πανάκριβο φυσικά.... Τι θα έκανε καθένας από εμάς? Θα κοίταγε να μπαλώσει το πρόβλημα με κανένα μεταχειρισμένο, ή να ξεφορτωθεί το όχημα. Όμως αυτός είχε μαγκιά που λένε και μας ανέφερε ότι και το αμάξι θα γίνει καινούργιο και δεν θα πληρώσει φράγκο! Χρησιμοποιώντας λοιπόν τον δικηγόρο της εταιρείας ο οποίος είναι φυσικά φίλος, στέλνει εξώδικο στην αντιπροσωπία αλλά και στην ίδια την hundai έξω, και λαμβάνει επιστολή ότι: Για όσο χρόνο κατέχει το συγκεκριμένο αμάξι και παρουσιάζεται πρόβλημα στο σασμάν, θα γίνεται άμεσα αντικατάσταση με καινούργιο (δωρεάν)! Φυσικά τότε το το αντικατέστησαν πράγματι με καινούργιο, και ακόμη το αμάξι δεν το έχει αλλάξει! Το χαρτί δε το φυλά σαν τα μάτια του!.
 

Μηνύματα
2.852
Reaction score
1.286
Και ο άγιος φοβέρα θέλει !
Μπράβο στον φίλο σου που δεν άφησε να πέσει κάτω κάτι τέτοιο.
 

Μηνύματα
778
Reaction score
375
Ακριβώς έτσι !
Έχω αγοράσει Mini HiFi Denon από Γερμανικό κατάστημα.
Είχε έναν θόρυβο όταν έπαιζε CD.
Ο πωλητής μου είπε : Στείλε το Συστημένο Γερμανία, το επισκευάζω , στο στέλνω συστημένο και σου βάζω τα έξοδα αποστολής Ελλάδα-Γερμανία σε έναν λογαριασμό σου.

Αν και δεν το έστειλα τελικά γιατί το έφτιαξα μόνος μου , ο Γερμανός ΣΙΓΟΥΡΑ θα πάρει τα επόμενα χρήματά μου όταν αγοράσω ένα Media-Player. ( Εκτώς και το βρώ ΜΤΧ από εδώ.)
Θελω ονομα καταστηματος! Τετοιες συμπεριφορες πρεπει να επιβραβευονται με διαφημιση.
[DOUBLEPOST=1490227793][/DOUBLEPOST]
Καλησπέρα παιδιά,


Μόλις επικοινώνησα με το service της Yamaha στη Θεσσαλονίκη, αλλά ακόμα δεν έχει βρεθεί που οφείλεται το πρόβλημα, το οποίο μάλιστα έχει χειροτερέψει και τώρα, όπως μου είπε ο υπεύθυνος, το παρουσιάζει πλέον σχεδόν πάντα (δηλ. να ανοίξει με τη δεύτερη). Είμαι σε αναμονή.


Άλλο θέμα θέλω να θίξω, για να έχει το νου του κάποιος που θα του τύχει πρόβλημα με κάποια συσκευή του.


Εγώ τον ενισχυτή τον αγόρασα από το e-shop και καλού-κακού είχα και μαζί τους επικοινωνία πριν το πάω στον Νάκα. Άργησαν να μου απαντήσουν και πήρα την πρωτοβουλία και μίλησα με τον Νάκα. Προ ημερών, όμως, με πήραν τηλέφωνο από το e-shop και μου είπαν ότι ο ενισχυτής έχει εγγύηση 1 έτος!!! Πράγματι, αυτό γράφει και στο site τους, για τον ενισχυτή μου και για πολλά άλλα είδη, απ’ ότι είδα!!!


ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!! Ενώ μέσα στη συσκευασία η εγγύηση που υπάρχει είναι 2ετής, οι κύριοι στο e-shop μιλάνε για ένα έτος, πράγμα που, όπως πολύ σωστά είπε και κάποιος φίλος λίγο παραπάνω, αντιβαίνει στην κείμενη Ευρωπαϊκή νομοθεσία.


Μπορεί να έτυχε να πάω το μηχάνημα απ’ ευθείας στον Νάκα και να μην έχω μπλέξει μαζί τους, όμως ας το έχετε υπ’ όψην σας, αν τύχει και έχετε παρόμοια θέματα με το e-shop. Προσωπικά, δεν υπάρχει περίπτωση να δεχόμουν το ένα έτος, που ισχυρίζονται (ειδικά τη στιγμή που η επίσημη αντιπροσωπεία δίνει δύο έτη).
Τριψε τους το λινκ αυτο στη μουρη... Πάτα να ανοιξει αυτο που λεει "Εγγυησεις για ελλατωματικα προιοντα "http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm
 

Μηνύματα
2.852
Reaction score
1.286
Συγνώμη που άργησα !

Hifi-Fabrik e.K.
Kirrlacher Str. 12a
D-68789 St. Leon - Rot

Εδώ είναι οι πληροφορίες που ζήτησες, σε εμένα συμπεριφέρθηκαν ΑΡΙΣΤΑ.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.053
Μηνύματα
3.039.395
Members
38.524
Νεότερο μέλος
Vaslamp
Top