Πρόβλημα με Denon 2808.

Μηνύματα
2.381
Reaction score
0
Η πρώτη κατραπακιά στο Home Cinema εκανε την εμφανιση της (ας ελπίσουμε θα ειναι και η τελευταια).
Τον Δεκέμβριο του 2007 αγοράστηκε ο παραπάνω ενισχυτής. Την Κυριακή που μας πέρασε και ενώ άκουγα ράδιο σε χαμηλή ένταση ο ενισχυτής σταμάτησε ξαφνικά. Τον ακούμπησα από πάνω και βλέπω ότι υπήρχε θερμοκρασία οπότε και πίστεψα ότι λόγο θερμοκρασίας σταμάτησε να παίζει. Τον αφήνω για αρκετή ώρα να κρυώσει και στην συνεχεία προσπαθώ να τον ξανανοίξω. Πατώ το κουμπί να ανοίξει και ενώ το λαμπάκι ανάβει κανονικά , ούτε η οθόνη λειτουργεί αλλά ούτε και ήχος υπάρχει.

Επικοινώνησα με την αντιπροσωπία και μου είπαν να τον στείλω στην Θεσσαλονίκη για να τον δει εξουσιοδοτημένος τεχνικός.

Θα σας κρατήσω ενήμερους για την εξέλιξη.

Αυτό που μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση είναι πως ένας ενισχυτής σε αυτή την κατηγορία τιμής και με την υποτιθέμενη ποιότητα κατασκευής της Denon, βγαίνει off μετά από 8 μήνες χρήσης και μάλιστα ουδέποτε να έχει παίξει σε δυνατή ένταση λόγο μικρού παιδιού στο σπίτι(πλην μια φοράς που ανεβάσαμε την ένταση λίγο πάνω από το μισό).:141:
 

Μηνύματα
658
Reaction score
1
μαλλον επεσες στο κομματι που λεμε,

Εγώ παντως εχω εναν YAMAHA 2500 δουλευει εδω και 3 χρονια μεσο ορο 8 ωρες την ημερα σε διαφορες εντασεις και δεν εχει κανει 'τσικ'. Ετυχε? δεν ξερω.....
 

Μηνύματα
2.885
Reaction score
50
8 ώρες τη μέρα!!! Μπράβο...

tartoufos ελπίζω να πάρεις πίσω τον ενισχυτή γρήγορα και χωρίς περαιτέρω προβλήματα.
 

Μηνύματα
658
Reaction score
1
βλεπεις δεν εργαζεται η συζυγος και το γλενταει το συστημα καθημερινα και για να μην φανω υπερβολικός αντε να μην ειναι 8 αλλα 5+ χαλαρα.....
 

Μηνύματα
10.188
Reaction score
62
Απάντηση: Πρόβλημα με Denon 2808.

Συμβαίνουν αυτά και στις καλύτερες οικογένειες. Φίλος μου είχε 3 μήνες τον LX70 και τώρα του κολλάει, μετά από λίγη ώρα παιξίματος, αν και παίζει κανονικά , ούτε σβήνει, ούτε ανάβει και δεν ανταποκρίνεται σε καμία λειτουργία!!! Πρέπει να τον βγάλει από την πρίζα για να ξαναδουλέψει!!
 

Μηνύματα
4.364
Reaction score
4.237
Σε αυτην την περιπτωση η αντιπροσωπεια θα επρεπε να του τον εχει αλλαξει, δεν ειναι σωστο να δινεις 1600-1800 ευρω και να αγοραζεις προβληματικο ενισχυτη.:104:
 

Μηνύματα
2.381
Reaction score
0
Ακόμη δεν έχω καταφέρει καν να τον στείλω. Στην αντιπροσωπία στην Αθήνα έχουν βγάλει ταμπέλα «Κλειστά λόγο διακοπών» μέχρι τις 29 Αυγούστου. Στην Θεσσαλονίκη με τον εξουσιοδοτημένο τεχνικό μια φορά κατάφερα να έρθω σε επικοινωνία και αυτό που μου ειπώθηκε είναι ότι η μεταφορά πρέπει να γίνει στην πόρτα τους και δεν αναλαμβάνουν σε καμία περίπτωση να πάνε να τον παραλάβουν από την αποθήκη μεταφορικής. Για Θεσσαλονίκη που ρώτησα οι μεταφορικές δεν αναλαμβάνουν την παράδοση στην πόρτα του παραλήπτη παρά μόνο παραλαβή από την αποθήκη τους, η επομένη λύση είναι Courier η όποια όμως θα μου βγει «ο κούκος αηδόνι». Οπότε ο τεχνικός της Θεσσαλονίκης εμμέσως πλην σαφώς ήθελε να μου πει ότι παραλαμβάνει μόνο μέσω courier εκτός και αν εγώ δεν έκατσα κάνα δυο μέρες πάνω από το τηλέφωνο για να ρωτήσω ότι μεταφορική υπάρχει στην Ελλάδα και να βρω πια τελικά παραδίδει στην πόρτα. Προσπαθώ να ξαναέρθω σε επαφή με τον τεχνικό για να τον πάω εγώ ο ίδιος από εκεί αλλά ακόμα μου είναι αδύνατη η επικοινωνία.

Αναμένουμε...
 

Μηνύματα
2.381
Reaction score
0
Σήμερα έλαβα την απάντηση από την αντιπροσωπία ότι ο ενισχυτής έχει καμένο κανάλι και ότι εμμέσως πλην σαφώς εγώ ευθύνομαι για αυτό και δεν αναλαμβάνουν να το διορθώσουν εντός εγγύησης. Το πρόβλημα αυτό δημιουργείται όταν τα 2 καλώδια του ηχείου ενωθούν μεταξύ τους.

Ας υποθέσουμε ότι όλα έγιναν έτσι όπως μου τα ανέφεραν και ότι τελικά τα 2 καλώδια ενώθηκαν και έτσι κάηκε το κανάλι. Εγώ ο αδαής αναρωτιέμαι αν σε ένα μηχάνημα των 1200 ευρώ δεν υπάρχουν ασφάλειες για κάτι τέτοιο και με το παραμικρό άγγιγμα των καλωδίων βγαίνει off ολόκληρος ο ενισχυτής τότε λαλακας είμαι εγώ που τον αγόρασα και όχι αυτοί που τον πουλάνε.

Πραγματικά θα ήθελα την γνώμη όσων γνωρίζουν για το θέμα.:113:
 

Μηνύματα
768
Reaction score
1
Μπούρδες.....

Δηλαδή τα κυκλώματα προστασίας δεν δούλεψαν....

Σε έναν Σόνυ 5ετιας που έχω όποτε ακουμπίσω κατα λάθος τα καλώδια επεμβαίνει το κύκλωμα προστασίας. Ακόμα και σε ενισχυτή 15ετίας υπάρχει και δουλεύει....
 


Μηνύματα
1.509
Reaction score
187
καλα νταξει.μεγαλο παραμυθι.νομιζω οτι με αυτν την υποθεση πανε να βγαλουν λεφτα.εσυ να επιμεινεις.πιο καλωδιο?το συστημα ηταν συνδεμενο σωστα και κανενα καλωδιο δεν ακουμπαγε.μην μασας.απαιτησε τον να στο φτιαξουν.
 

Μηνύματα
71
Reaction score
0
Αναφέρει ρητά στο Μαnual ότι αν μπερδέψεις τα καλώδια καίγεται ο ενισχυτής;

ΝΑ στείλεις Μαιλ στο κεντρικό της Ευρώπης/Γραμματεία κατσαναλωτή.


ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΘΕΤΩ ΤΟ ΕΞΗΣ:

Ψωνίζουμε από μαγαζιά Ελληνικά και αποφεύγουμε τα μεταχειρισμένα για να έχουμε «εγγύηση αντιπροσωπίας» υποτίθεται. ΠΟΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ; Αυτή που αναφέρει ο συνάδελφος;

ΑΙΣΧΟΣ
 


Μηνύματα
2.381
Reaction score
0
Καταρχάς θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τις απαντήσεις σας.

Σήμερα έμαθα και το κόστος για την επισκευή του ενισχυτή, το οποίο ανέρχεται στα 120 - 140 ευρώ, και αν προσθέσουμε και το κόστος μεταφοράς από Ξάνθη-Θεσσαλονίκη + 50 ευρώ, φτάνουμε τα 170 - 190 ευρώ.

Εξαντλώ όλα τα περιθώρια της υπομονής μου και προσπαθώ στην έως τώρα επικοινωνία να είμαι όσο πιο ευγενικός και ήρεμος γίνεται.

Φίλε Numb είναι πολύ σωστές οι επισημάνσεις που αναφέρεις και να προσθέσω ότι πουθενά στο manual του κατασκευαστή (71 σελίδες στο σύνολο) δεν αναφέρει ότι σε περίπτωση που τα καλώδια ακουμπήσουν μεταξύ τους αυτό έχει ως συνέπεια το κάψιμο των καναλιών.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με την αντιπροσωπία, αναφέροντας το γεγονός ότι δεν γίνεται αναφορά στο manual για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε η απάντηση ήταν ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να αναφέρουν κάτι το οποίο εννοείται και μάλιστα μου δόθηκε και παράδειγμα ότι είναι σαν να αγοράζω μια Mercedes να την τρακάρω και μετά να ζητώ τα ρέστα από την εγγύηση και από το ότι αυτό δεν αναγράφεται στο manual. Φυσικά πάνω σε αυτό απάντησα ότι αν αγόραζα μια Mercedes, την τράκαρα και δεν άνοιγαν οι αερόσακοι τότε θα υπήρχε πρόβλημα και μάλιστα μεγάλο. Απάντηση δεν έλαβα φυσικά.
Στην τελευταία επικοινωνία που είχα με την αντιπροσωπία η απάντηση ήταν ότι περιμένουν να έρθουν τα ανταλλακτικά και θα δούμε ...

Όταν για αρκετό καιρό αναζητούσα τον κατάλληλο ενισχυτή για τα ηχεία και γενικότερα το Home Cinema, κατέληξα στον συγκεκριμένο, λόγο της υποτιθέμενης άριστης κατασκευής (Made in Japan στα μούτρα τους). Επιπρόσθετα προτίμησα να κάνω την αγορά από Ελλάδα λόγο του ότι θα είχα την επιπρόσθετη προστασία από την Ελληνική εγγύηση. Να σημειώσω εδω ότι ο συγκεκριμένος ενισχυτής στην Γερμάνια τότε έκανε 400 ευρώ φθηνότερος! Παρόλα αυτά προτίμησα εν γνώση μου να τον αγοράσω από Ελλάδα.

Τελειώνω, και συγγνώμη αν σας κούρασα, λέγοντας ότι την επόμενη φορά που είναι να αγοράσω μια συσκευή μεγάλης αξίας θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά αν θα την αγοράσω από Ελλάδα ή το εξωτερικό.
Αναμένω τα νεότερα…
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Το νέο μέλος που απάντησε με αφορμή το προηγούμενο μήνυμα του tartoufou, αν θέλει ας ξαναγράψει το μήνυμά του (με πεζά γιατί τα κεφαλαία δεν επιτρέπονται από τους κανονισμούς) και ας το ξαναβάλει με post reply, γιατί κατά λάθος πάτησε report post με αποτέλεσμα να μην εμφανίζεται παρά μόνο στους αρμόδιους συντονιστές.
 

Μηνύματα
118
Reaction score
0
Πάντως και εγώ είχα έναν Sony 10ετίας (TA-VA8ES), ο οποίος έβγαζε και μήνυμα στην οθόνη του, όταν τύχαινε τέτοιο βραχυκύκλωμα ("Protection" άν θυμάμαι καλά).
Απορώ, ο τόσο νεώτερος Denon, δεν έχει?
Εχω τον 3808 και θα το ψάξω...
 

Μηνύματα
118
Reaction score
0
Πάντως και εγώ είχα έναν Sony 10ετίας (TA-VA8ES), ο οποίος έβγαζε και μήνυμα στην οθόνη του, όταν τύχαινε τέτοιο βραχυκύκλωμα ("Protection" άν θυμάμαι καλά).
Απορώ, ο τόσο νεώτερος Denon, δεν έχει?
Εχω τον 3808 και θα το ψάξω...
Αυτά αναφέρει στο manual περί protection circuit. Δεν είναι ξεκάθαρο άν υπάρχει προστασία από βραχυκύκλωμα ή απλώς η προστασία αφορά υψηλή θερμοκρασία (που έχει προέλθει από βραχυκύκλωμα ή και κακό αερισμό).
 

Attachments


Μηνύματα
57
Reaction score
0
Εχεις κατι νεωτερο ατυχε ταρτουφε?
Επειδη κι εγω σκεφτομουν το συγκεκριμενο ενισχυτη,με προβληματιζει τοσο οτι δημιουργηθηκε τετοια βλαβη σε καινουριο μηχανημα οσο και η σταση της αντιπροσωπειας.Καποιος πιο πριν ειπε οτι "αυτους στην denon τους ξερουμε".Δηλαδη?Υπαρχει προβλημα με την after sale εξυπηρετηση?
Τελικα μηπως δεν αξιζει να δινεις τοσο πολλα λεφτα για πολυκαναλο?
 

Μηνύματα
2.381
Reaction score
0
Αύριο έχω επέτειο. Γιορτάζω τους 2 μήνες χωρίς ενισχυτή. Κάθε ευχή δεκτή.

Σε επικοινωνία που είχα την προηγούμενη εβδομάδα περιμένουν ακομαααααα..... το ανταλλακτικό. Όσο αναφορά το συγκεκριμένο μοντέλο δεν νομίζω ότι είναι ελαττωματικά, μάλλον έτυχα στο κομμάτι αν και συνεχίζω να πιστεύω ότι οι Denon είναι δύσχρηστοι. Όσο αναφορά την αντιπροσωπία διατηρώ τις επιφυλάξεις μου.
 

Μηνύματα
57
Reaction score
0
Aυτο περι δυσχρηστιας και πολλων "μη πρακτικων" λειτουργιων των denon το εχω ξανακουσει.Παντως ειναι οντως να μην σου κατσει,που λενε.Αν επιτρεπεται απο που εγινε η αγορα?
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.862
Μηνύματα
3.031.211
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top