- Μηνύματα
- 43
- Reaction score
- 2
Εχουμε στην κατοχή μας εδώ και 4 χρόνια έναν προενισχυτή της McIntosh , τον C42. Τον είχαμε πάρει δεύτερο χέρι από την Nexus Acoustics και ήταν σε καλή κατάσταση εκτός από ένα-δύο λαμπάκια που φωτίζουν το panel που ήταν καμμένα. Αυτά αλλάχθηκαν αμέσως αλλά σε αυτά τα 4 χρόνια κάηκαν αρκετές φορές ακόμα. Ετσι αποφασίσαμε να τα αλλάξουμε με ledakia.
Στην προσπάθεια μας αυτή κάτι πήγε στραβά και πιθανότατα κάτι "κάηκε" στην πλακέτα του Control panel.Το πρόβλημα πρέπει να το δημιούργησα όταν ακούμπησα το ποδαράκι της αντίστασης που βρίσκεται επάνω στο πλαστικό γκρι ντουί μέ την αντίσταση R18 που βρίσκεται πάνω στην πλακέτα. Ολα αυτά έγιναν πριν από 7 μήνες περίπου.
Μέσα στην περίοδο των γιορτών (Χριστούγεννα) μεταφέραμε τον pro στην Hifi-Power, την αντιπροσωπεία του δηλαδή.Ενημερώσαμε τα παιδιά εκεί πως έγινε το "λάθος" και πως προκλήθηκε η ζημιά και τον αφήσαμε.
Μέχρι και σήμερα ο pro βρίσκεται εκεί. Εχουν γίνει κάποιες ενέργειες (παραγγελία και δοκιμή ολοκληρωμένων κλπ) αλλά ακόμα δεν έχουν βρει τι φταίει και κάθε "δοκιμή" (trial & error) μπορεί να πάρει και 2 μήνες μέχρι να έρθουν τα ανταλλακτικά. Δεν λέω, είναι ευγενέστατοι και δείχνουν ενδιαφέρον αλλά το γεγονός είναι οτι εδώ και έξι μήνες το πρόβλημα παραμένει !
Αφού έτσι κι αλλιώς δεν τίθεται θέμα εγγύησης μήπως γνωρίζει κανείς να μας κατευθύνει σε κάποιο service ή τεχνικό που πιστεύετε οτι μπορεί να κάνει κάτι !
ΥΓ. Ο κ. Ξυθάλης της Hi-End Services αρνήθηκε ευγενικά να τον αναλάβει. Η αιτία ήταν οτι έχει "μπει χέρι" πάνω του !
Στην προσπάθεια μας αυτή κάτι πήγε στραβά και πιθανότατα κάτι "κάηκε" στην πλακέτα του Control panel.Το πρόβλημα πρέπει να το δημιούργησα όταν ακούμπησα το ποδαράκι της αντίστασης που βρίσκεται επάνω στο πλαστικό γκρι ντουί μέ την αντίσταση R18 που βρίσκεται πάνω στην πλακέτα. Ολα αυτά έγιναν πριν από 7 μήνες περίπου.
Μέσα στην περίοδο των γιορτών (Χριστούγεννα) μεταφέραμε τον pro στην Hifi-Power, την αντιπροσωπεία του δηλαδή.Ενημερώσαμε τα παιδιά εκεί πως έγινε το "λάθος" και πως προκλήθηκε η ζημιά και τον αφήσαμε.
Μέχρι και σήμερα ο pro βρίσκεται εκεί. Εχουν γίνει κάποιες ενέργειες (παραγγελία και δοκιμή ολοκληρωμένων κλπ) αλλά ακόμα δεν έχουν βρει τι φταίει και κάθε "δοκιμή" (trial & error) μπορεί να πάρει και 2 μήνες μέχρι να έρθουν τα ανταλλακτικά. Δεν λέω, είναι ευγενέστατοι και δείχνουν ενδιαφέρον αλλά το γεγονός είναι οτι εδώ και έξι μήνες το πρόβλημα παραμένει !
Αφού έτσι κι αλλιώς δεν τίθεται θέμα εγγύησης μήπως γνωρίζει κανείς να μας κατευθύνει σε κάποιο service ή τεχνικό που πιστεύετε οτι μπορεί να κάνει κάτι !
ΥΓ. Ο κ. Ξυθάλης της Hi-End Services αρνήθηκε ευγενικά να τον αναλάβει. Η αιτία ήταν οτι έχει "μπει χέρι" πάνω του !