Πυρκαγιές, πλημμύρες, φυσικές καταστροφές

Μηνύματα
14.822
Reaction score
20.313
Μήπως δεν έχει τελειώσει το έργο;
Δεν έχω ιδέα , απλά ξέρω ότι περνώντας καθημερινά από κει είδα ότι το τεράστιο κανάλι που περνά σχεδόν παράλληλα με το σημείο είχε ολοκληρωθεί και πέρασε ο δρόμος από πάνω του.
Αν το όλο έργο δεν έχει τελειώσει πάσο , αλλά εξακολουθεί να μου φαίνεται περίεργο που έμεινε τόσο νερό στο σημείο εκείνο.
 

Μηνύματα
3.733
Reaction score
2.867
Πέτσας: «Απογοητευτική η εικόνα σε περιοχές της Αττικής. Δεν είχαν καθαριστεί τα φρεάτια. Να δει η Περιφέρεια τα φράγματα που έσπασαν»

Οικονόμου: «Να τοποθετηθεί η Περιφέρεια σε αυτά που της αναλογούν. Η Αυτοδιοίκηση έχει τις ευθύνες της!»

Πατούλης: «Να γίνει ένα επιτελικό κράτος στο επίπεδο της περιφερειακής διακυβέρνησης ώστε τα έργα να γίνονται άμεσα και να μην σκοντάφτουν στη γραφειοκρατία. Χρειάζονται δυναμικό και πόροι»
NA!!!
 

platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.266
Reaction score
1.346
Στην εξίσωση ενός πλημμυρικού φαινομένου δεδομένης επιφάνειας πέρα απ’ την ένταση της βροχόπτωσης
μπαίνει και ο Runoff coefficient (συντελεστής απορροής) ,
π.χ. στην Αθήνα ο συγκεκριμένος το πρώτο δεκάλεπτο βροχόπτωσης είναι 0.9 και στην συνέχεια
(λόγω κορεσμού) γίνεται >0.95 δηλαδή σχεδόν ότι πέφτει τρέχει,
αντίστοιχα στην Μάνδρα τα νούμερα είναι 0.4 & 0.5
Τα πράγματα δεν είναι απλά και όταν έχεις Flash flood ή την περιμένεις η πολιτεία οφείλει να λάβει μέτρα,
μέσα σε αυτά είναι και η απαγόρευση άσκοπης μετακίνησης..
Δε θελω να απαντησω σε σενα προσωπικα, αλλα για να γινω πιο κατανοητος κανω quote το μήνυμα σου....
Δεν μας ενδιαφερει ουτε το 0,4-0,5 ουτε το 0,95 ουτε το 1245............
Βλεπουμε το δενδρο και οχι το δασος. Η ουσια ειναι οτι, ΑΝ........ξεραμε, οτι τοσα χρονια ειχαν γινει σωστες μελετες, υποδομες, προληψη κ.λ.π. δε θα ειχαμε κανενα προβλημα ακομα και με την απαγορευση κυκλοφοριας, και ουτε θα ριχναμε ευθηνη σε κανενα. Η ουσια λοιπον ειναι οτι ΤΟΣΑ χρονια δεν εχει γινει τιποτα απ' οσα θα επρεπε να ειχαν γινει.
Πέτσας: «Απογοητευτική η εικόνα σε περιοχές της Αττικής. Δεν είχαν καθαριστεί τα φρεάτια. Να δει η Περιφέρεια τα φράγματα που έσπασαν»

Οικονόμου: «Να τοποθετηθεί η Περιφέρεια σε αυτά που της αναλογούν. Η Αυτοδιοίκηση έχει τις ευθύνες της!»

Πατούλης: «Να γίνει ένα επιτελικό κράτος στο επίπεδο της περιφερειακής διακυβέρνησης ώστε τα έργα να γίνονται άμεσα και να μην σκοντάφτουν στη γραφειοκρατία. Χρειάζονται δυναμικό και πόροι»
Φυσικα, και δεν ειναι υπευθυνος καποιος (οποιο τιτλο και αν εχει) ποτέ και για τιποτα.
για όλα φταίει η κυβέρνηση :biggrin:
Να κανω το συνηγορο του διαβολου και να πω οτι, για κατι τετοιες περιπτωσεις θα επρεπε να υπαρχει ενδειξη σταθμης για ασφαλη ή οχι διαβαση? πολλα ζηταω μαλλον .............ε?
Αν ειχε ομως................. θα επρεπε ο ηλιθιος οδηγος να πληρωσει και τη ζημια στο λεωφορειο.
 
Last edited:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.540
Reaction score
76.920
Να κανω το συνηγορο του διαβολου και να πω οτι, για κατι τετοιες περιπτωσεις θα επρεπε να υπαρχει ενδειξη σταθμης για ασφαλη ή οχι διαβαση? πολλα ζηταω μαλλον .............ε?
Αν ειχε ομως................. θα επρεπε ο ηλιθιος οδηγος να πληρωσει και τη ζημια στο λεωφορειο.
οδηγός λεωφορείου δεν είμαι...ούτε γνωρίζω το συγκεκριμένο σημείο....
αλλά βρε αδερφέ...για ποια ένδειξη στάθμης μας λες?
μόνο που βλέπεις στην φωτό το ύψος των υδάτων σε σχέση με την γέφυρα πάνω...
ε δεν πατάς και γκάζι...
 

gid

Μηνύματα
7.284
Reaction score
8.499
Να κανω το συνηγορο του διαβολου και να πω οτι, για κατι τετοιες περιπτωσεις θα επρεπε να υπαρχει ενδειξη σταθμης για ασφαλη ή οχι διαβαση? πολλα ζηταω μαλλον .............ε?
Φίλε τι λες;;; Ένδειξη στάθμης;; Με αυτή την εικόνα του νερού μπροστά στα μάτια του;;;

Δηλαδή αν ένα αυτοκίνητο μπροστά του καιγόταν, τι θα έπρεπε να υπάρχει για να πατήσει φρένο, ένδειξη θερμοκρασίας;;;
 

platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.266
Reaction score
1.346
Προφανως και οταν μπηκε, δεν ηταν εκει η σταθμη. Στο βιντεακι που βαλατε οταν εβγαινε ο κοσμος
απο το λεωφορειο ηταν στη μεση τους ο νερο, δηλαδη αντε πανω απο το λαστιχο του. Στις αλλες φωτο το νερο ειναι στον ουρανο του.
 

platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.266
Reaction score
1.346

Ενδειξη σταθμης..............στο μπροστινο μερος του πλοίου, ας με φωναξουν να παω εγω να την κανω, γιατι ειναι πολυ δυσκολο γι αυτους.
 

Μηνύματα
29
Reaction score
66
την εξίσωση ενός πλημμυρικού φαινομένου δεδομένης επιφάνειας πέρα απ’ την ένταση της βροχόπτωσης
μπαίνει και ο Runoff coefficient (συντελεστής απορροής) ,
π.χ. στην Αθήνα ο συγκεκριμένος το πρώτο δεκάλεπτο βροχόπτωσης είναι 0.9 και στην συνέχεια
(λόγω κορεσμού) γίνεται >0.95 δηλαδή σχεδόν ότι πέφτει τρέχει,
αντίστοιχα στην Μάνδρα τα νούμερα είναι 0.4 & 0.5
Τα πράγματα δεν είναι απλά και όταν έχεις Flash flood ή την περιμένεις η πολιτεία οφείλει να λάβει μέτρα,
μέσα σε αυτά είναι και η απαγόρευση άσκοπης μετακίνησης.

Ομολογώ ότι δεν έχω άποψη για τον συντελεστή απορροής. Και σίγουρα η απαγόρευση κυκλοφορίας οχημάτων έχει την θέση της στα μέτρα που μπορεί και οφείλει να λάβει η πολιτεία. Το πρόβλημα αρχίζει όταν το μέτρο αυτό αντιμετωπίζεται ως πανάκεια, ως εργαλείο πασπαρτού για όλα και για τίποτα, για να φανεί ότι κάτι κάνουμε και εμείς και κυρίως για να κρύψει την τεράστια γύμνια του κρατικού μηχανισμού, την πλήρη απουσία μέτρων πρόληψης, την έλλειψη υποδομών και επιχειρησιακού σχεδίου. Τότε η απαγόρευση αυτή είναι το φύλλο συκής που αποκρύπτει όλα τα ανωτέρω. Και τέλος πάντων, η απαγόρευση έγινε την Παρασκευή που η βροχή ήταν ελάχιστη στην Αττική σε σχέση με την Πέμπτη όπου έπεσε ο κύριος όγκος. Άρα και τα αντανακλαστικά δεν είναι τα καλύτερα και επιβεβαίωνουν αυτό που λέμε, ότι πρέπει να φανεί ότι ¨είμαστε και εμείς εδώ, δεν σας ξεχάσαμε", κατόπιν εορτής όμως.
 

Μηνύματα
1.322
Reaction score
4.392
Προφανως και οταν μπηκε, δεν ηταν εκει η σταθμη. Στο βιντεακι που βαλατε οταν εβγαινε ο κοσμος
απο το λεωφορειο ηταν στη μεση τους ο νερο, δηλαδη αντε πανω απο το λαστιχο του. Στις αλλες φωτο το νερο ειναι στον ουρανο του.
Η στάθμη του νερού από μόνη της δεν παίζει κανένα ρόλο, σε αυτές τις περιπτώσεις τον κύριο ρόλο τον έχει η σχέση ύψος νερού με ύψος φίλτρου αέρα (παππάς) π.χ εάν ο παππάς τροφοδοτείτε μεσώ καναλιου (σωλήνα) που βγαίνει πάνω από την οροφή (ουρανό) του οχήματος το όχημα δεν πρόκειται να σβήσει ακομα και αν το νερό φτάσει στη μέση της καμπίνας.
 

Μηνύματα
14.822
Reaction score
20.313
ναι αλλά γιατί να επιχειρήσεις να περάσεις απο κεί με τόσο νερό;
πες οτι δεν σβήνεις αλλά το νερό παρέσυρε σκουπίδια που σε ακινητοποιούν , τα βλέπεις;
 

gid

Μηνύματα
7.284
Reaction score
8.499
Και αυτό να μη γίνει, το νερό (κάθε άλλο παρά καθαρό) θα μπει στην καμπίνα και θα τα κάνει όλα μαντάρα, αυτό και μόνο φτάνει, τι καθόμαστε και συζητάμε....
 

Μηνύματα
14.822
Reaction score
20.313
μια φορά με το 205 πέρασα βουλιαγμένης τις καλές εποχές που ήταν βουλιαγμένη.
το νερό έφτανε στα όρια της πόρτας αλλά εγώ δε μάσησα.
μάσησε όμως το δυναμό που ο γαλλάρας το έβαλε το δυναμό όσο πιο χαμηλά γινόταν και μάσησε αυτό. Τράβηξε ένα βραχυκύκλωμα , ένα κλικ πριν σβήσει το μοτέρ και μείνω στον τόπο , λίγο νερό πέρασε από το λάστιχο προς τα μέσα.
 


Μηνύματα
27.023
Reaction score
24.954
μια φορά με το 205 πέρασα βουλιαγμένης τις καλές εποχές που ήταν βουλιαγμένη.
το νερό έφτανε στα όρια της πόρτας αλλά εγώ δε μάσησα.
μάσησε όμως το δυναμό που ο γαλλάρας το έβαλε το δυναμό όσο πιο χαμηλά γινόταν και μάσησε αυτό. Τράβηξε ένα βραχυκύκλωμα , ένα κλικ πριν σβήσει το μοτέρ και μείνω στον τόπο , λίγο νερό πέρασε από το λάστιχο προς τα μέσα.
Οι Γάλλοι , ή αλλιώς Γαλλιά , κάνουν απίστευτες μαλακίες σε οτιδήποτε κατασκευάζουν , από αυτοκίνητα , τραίνα , αεροπλάνα , πλοία.
Οι άνθρωποι είναι στην κοσμάρα τους .
Στα δε ηλεκτρικά τους κυκλώματα , είναι ακόμα χειρότεροι .
Τα ηλεκτρικά ενός AIRBUS , ή ενός ATR , είναι ΓΤΠΚ συγκρινόμενα με 'ενα boeing .
Μιλάμε για τραγικές σχεδιαστικές μαλακίες, τις οποίες δεν εννοούν να κόψουν .
Εκεί συνεχίζουν την ίδια μαλακία που έκαναν από το 1970 . Εκεί με επιμονή.
Τα ATR 'S έχουν τόσα πολλά dc κυκλώματα , και ρελέδια και ιστορίες , που χαλάνε μόνο και μόνο επειδή είναι τόσο αρχαίες σχεδιάσεις . Κάποτε που ρωτήσαμε τους γάλλους , όταν είχαν έρθει για κάποιο πρόβλημα στην ΟΑ , γιατί επιμένετε σε τόσο απαρχαιωμένες λύσεις στα κυκλώματα , με τόσο πολύ dc ?
Η απάντηση μας έστειλε αδιάβαστους.
Απ , Μα , αφού είναι πολύ πιο απλό κύκλωμα γιατί να το αλλάξουμε?
Το ότι χαλάει συνέχεια δεν τους απασχολεί καθόλου.
Εχουν μάθει να κάνοιυν συντήρηση σε κάτι το οποίο , αν ήταν αλλιώς φτιαγμένο δεν θα ασχολούνταν καν μαζί του.
 
Last edited:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.540
Reaction score
76.920
Οι Γάλλοι , ή αλλιώς Γαλλιά , κάνουν απίστευτες μαλακίες σε οτιδήποτε κατασκευάζουν , από αυτοκίνητα , τραίνα , αεροπλάνα , πλοία.
Οι άνθρωποι είναι στην κοσμάρα τους .
Στα δε ηλεκτρικά τους κυκλώματα , είναι ακόμα χειρότεροι .
Τα ηλεκτρικά ενός AIRBUS , ή ενός ATR , είναι ΓΤΠΚ συγκρινόμενα με 'ενα boeing .
Μιλάμε για τραγικές σχεδιαστικές μαλακίες, τις οποίες δεν εννοούν να κόψουν .
Εκεί συνεχίζουν την ίδια μαλακία που έκαναν από το 1970 . Εκεί με επιμονή.
Τα ATR 'S έχουν τόσα πολλά dc κυκλώματα , και ρελέδια και ιστορίες , που χαλάνε μόνο και μόνο επειδή είναι τόσο αρχαίες σχεδιάσεις . Κάποτε που ρωτήσαμε τους γάλλους , όταν είχαν έρθει για κάποιο πρόβλημα στην ΟΑ , γιατί επιμένετε σε τόσο απαρχαιωμένες λύσεις στα κυκλώματα , με τόσο πολύ dc ?
Η απάντηση μας έστειλε αδιάβαστους.
Απ , Μα , αφού είναι πολύ πιο απλό κύκλωμα γιατί να το αλλάξουμε?
Το ότι χαλάει συνέχεια δεν τους απασχολεί καθόλου.
Εχουν μάθει να κάνοιυν συντήρηση σε κάτι το οποίο , αν ήταν αλλιώς φτιαγμένο δεν θα ασχολούνταν καν μαζί του.
Έχουν και στα Ραφάλ το ίδιο Μάρκου....?
να ξέρουμε....μη δώσαμε τσάμπα λεφτά :biggrin:
 



daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.540
Reaction score
76.920
Να ξετε πάντως , το 01 ημανε εκπαιδευτική εκδρομή στην dassault , είχα δει ναυτικό rafale σε στάδια κατασκευής γατάκια ...
πσσσσσσσσ....

άσε ρε γατάκι....ο Μάρκου το 00 το είχε κάνει ήδη και βόλτα :lol:
 

platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.266
Reaction score
1.346
Η στάθμη του νερού από μόνη της δεν παίζει κανένα ρόλο, σε αυτές τις περιπτώσεις τον κύριο ρόλο τον έχει η σχέση ύψος νερού με ύψος φίλτρου αέρα (παππάς) π.χ εάν ο παππάς τροφοδοτείτε μεσώ καναλιου (σωλήνα) που βγαίνει πάνω από την οροφή (ουρανό) του οχήματος το όχημα δεν πρόκειται να σβήσει ακομα και αν το νερό φτάσει στη μέση της καμπίνας.
Το λεωφορειο ομως εσβησε με τη σταθμη του νερου στη μεση του υψους του (ισως και πιο κατω) και ας ηταν ο παππας στην οραφη , αν ηταν.
Ο οδηγος θα επρεπε να το ξερει. Δεν θα ειχε δικαιολογια, ΑΝ υπηρχε ενδειξη σταθμης. Τωρα εχει.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.191
Μηνύματα
2.855.600
Members
37.877
Νεότερο μέλος
grgstrts33
Top