- Μηνύματα
- 48.844
- Reaction score
- 102.994
Επίτρεψέ μου να πιστεύω ότι τόση τοξικότητα υπάρχει από τη μια πλευρά.Είναι αυτό που έχω γράψει αρκετές φορές εδώ μέσα, οι άνθρωποι έχουμε πολύ κακία, όλοι προς όλους, χωρίς περιορισμούς...
Επίτρεψέ μου να πιστεύω ότι τόση τοξικότητα υπάρχει από τη μια πλευρά.Είναι αυτό που έχω γράψει αρκετές φορές εδώ μέσα, οι άνθρωποι έχουμε πολύ κακία, όλοι προς όλους, χωρίς περιορισμούς...
Κι εγώ τρολλάρω αλλά τέτοιο δε θα έγραφα ποτέ.Έλα ρε παιδιά, μαλακιστήρια που τρολλάρουν είναι
μας λες οτι είσαι και συ μαλακιστήρι;Κι εγώ τρολλάρω αλλά τέτοιο δε θα έγραφα ποτέ.
Οι περισσότεροι δεν θα έγραφαν κάτι τέτοιο.Κι εγώ τρολλάρω αλλά τέτοιο δε θα έγραφα ποτέ.
το νετ βοήθησε να βγάλουμε όσο σκατο έχουμε μέσα στη ψυχή από τη ασφάλεια του πληκτρολογιού. Προσωπικά δεν βλέπω πλευρές, βλέπω ανθρώπους που έχουμε χάσει τη ανθρωπιά.Επίτρεψέ μου να πιστεύω ότι τόση τοξικότητα υπάρχει από τη μια πλευρά.
Λες να μην το βλέπω;το νετ βοήθησε να βγάλουμε όσο σκατο έχουμε μέσα στη ψυχή από τη ασφάλεια του πληκτρολογιού. Προσωπικά δεν βλέπω πλευρές, βλέπω ανθρώπους που έχουμε χάσει τη ανθρωπιά.
Το φαινόμενο έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις στο ελλαδικό χώρο, δεν το βλέπεις?
Μπα, δεν πέρασε καθόλου απο το μυαλό μας... Πέφτω απο τα σύννεφα! Εμπρησμοί στις μέρες μας; Απαπαπαπα!Γνωστός μου πήγε στο κάλεσμα της Save the hood σε συνεργασία με την ΑΝΙΜΑ προς αναζήτηση τραυματισμένων ζωών από την πυρκαγιά στην Ανάβυσσο. Βρήκαν (και) αυτά…
View attachment 300181 View attachment 300182 View attachment 300183
Μάλλον γι'αυτό:«Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο δεν κατασκευάζονται σταθερές εγκαταστάσεις δασοπυρόσβεσης όπως αυτές στους Δελφούς και στην Αρχαία Ολυμπία. Φαντάζομαι ότι θα είναι φτηνότερες από τόσα μέσα πτητικά επίγεια κοκ και είναι για πολλά έτη.»
Φαίνεται να χτυπάει και το δεξιό flap στο δέντρο.Οσον αφορά στην πτώση του CANADAIR δεν δικαιούται δια να ομιλεί κανείς , ιδιαίτερα δε οι δημοσιογράφοι και οι καλεσμένοι τους .
Ο πλωτήρας ΔΕΝ είναι ειδικό εξάρτημα ΟΥΤΕ συμμετέχει στον έλεγχο του αεροσκάφους.
Το πτερύγιο "ελιγμών " , αλήθεια , τι είναι αυτό ; το aileron ; πτερύγιο κλίσης ονομάζεται .
Το αεροσκάφος , χτύπησε κάπου , έχασε τον πλωτήρα , αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχασε τον έλεγχο της πτήσης .
Μάλλον κάτι άλλο συνέβη δυστυχώς ταυτόχρονα.
Τα αεροσκάφη είναι σχεδιασμένα να εκτελούν κλειστές στροφές , με γωνία κλίσης άνω των 60 μοιρών .
Τι δλδ όποιο αεροσκάφος στρίβει με γωνία άνω των 60 μοιρών υποχρεωτικά θα εισέλθει σε απώλεια στήριξης ;
Αλήθεια ; σε ποιό σύμπαν θα γίνει αυτό ;
Οποιοδήποτε αεροσκάφος μπορεί να εισέλθει σε απώλεια στήριξης ανά πάσα στιγμή και σε οποιαδήποτε διαμόρφωση .
Φτάνει , μην μας, τους ταίζετε άλλο σανό.
Το ρημάδι έπεσε γιατί κάπου χτύπησε και δεν πρόλαβαν να το βγάλουν από την καθοδική πορεία που εισήλθε , γιατί είχαν γίνει κουρούμπελα . Βοήθησε και η όλη κατάσταση με τα ανοδικά και καθοδικά ρεύματα που υπάρχουν πάντα σε όλες τις φωτιές , και νάτο έτοιμο το ατύχημα.
Δεν φταίνε οι χειριστές , αλλά φταίνε όμως ,διότι λόγω κούρασης και ταλαιπωρίας δεν κατέστη ικανόν να ελέγξουν το αεροσκάφος τους.
Δεν χρειάζεται πολύ για να γίνει κάτι τέτοιο .
Κρίμα οι άνθρωποι.
Ναι, έχεις δίκιο, δεν θυμάμαι τόσο καλά την ορολογία πλέον.Το flap είναι πιο μέσα . Είναι υπεραντωτική διάταξη , γι αυτό είναι πιό μέσα στην πτέρυγα.
Εξω είναι το aileron .
Οσο για το πώς έπεσε άκουσα διάφορες αηδίες από τον τύπο τον παπαδόπουλο που έτυχε να παίζει εκείνη την ώρα.