Πως βάζεις τέλος ρε γαμωτο…..

Μηνύματα
18.698
Reaction score
22.359
View attachment 369209 κοίτα τι μαγείρεψε το tidal αυτη τη φορά στο discovery... εμένα πάντως μου άρεσε. αν και δεν είναι αυστηρώς γκαραζ οπότε θα έπαιρνα νευριασμένη φατσούλα αμα ήταν μαζί μας :D (κριμα που δεν είναι:()
Pathetic try to fill his shoes. 😍

The phrase "pathetic try to fill his shoes" implies that someone's attempt to live up to or emulate the achievements or qualities of a previous person is weak, inadequate, or completely failing to meet the standards set by that person. The word "pathetic" itself carries a negative connotation, suggesting pity or lack of respect due to incompetence or failure. "Fill his shoes" is an idiom meaning to succeed or take the place of someone, especially in a job or role.
 

Μηνύματα
1.237
Reaction score
2.145
Pathetic try to fill his shoes. 😍

The phrase "pathetic try to fill his shoes" implies that someone's attempt to live up to or emulate the achievements or qualities of a previous person is weak, inadequate, or completely failing to meet the standards set by that person. The word "pathetic" itself carries a negative connotation, suggesting pity or lack of respect due to incompetence or failure. "Fill his shoes" is an idiom meaning to succeed or take the place of someone, especially in a job or role.
όντως, θέλουμε ενα μέρος που να μας ποστάρει γκαραζιες να μαθαίνουμε :D - και κανα παράξενο αξεσουάρ καμιά φορά xD
 


Μηνύματα
3.168
Reaction score
4.810
Όχι και από τους λίγους…..
Μια χαρά ήταν (και είναι) με χαρίσματα και ελλατωματα σαν όλοι μας….
Στα ελλατωματα ,του καταλογίζω τα καλωδια που συνεχίζει ανελλιπώς να αγοράσει ο άτιμος……
Θεωρώ σε πολλούς έχει λείψει…
Και άλλοι μας λείπουν. :idk:
 


Μηνύματα
18.698
Reaction score
22.359
Εγώ, δεν έχω π.μ.??? :oops:
Εσύ είσαι εξέχον μέλος. Θα λάβεις μήνυμα με περιστέρι. :D

Το ίντερνετ εκτός ότι πλέον είναι banal και αναξιόπιστο είναι γεμάτο αφηγήματα στα πάντα. Popular as the plague. :D
 
Last edited:

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.940
Reaction score
53.138
. . .Το μηχάνημα πρέπει να είναι αόρατο και να μην μπαίνει μέσα σε αυτή την εμπειρία . . .
- σαφώς και αυτό είναι το σωστό . . . φαίνεται όμως πως υπάρχουν πολλά διαφορετικά ΄΄σωστά΄΄ . . . ευτυχώς κατ εμέ για να μήν βαριόμαστε . . . εξ άλλου η αναπαραγωγή στην καλύτερη περίπτωση απλά θυμιζει/πλησιάζει το live , οπότε γιατί να μην την ΄΄πειράζουμε΄΄ μέσω χαρακτήρα ( επίτηδες ) , συσκευών ? . . . εάν θέλουμε φυσικά
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.936
Reaction score
59.567
Pathetic try to fill his shoes. 😍

The phrase "pathetic try to fill his shoes" implies that someone's attempt to live up to or emulate the achievements or qualities of a previous person is weak, inadequate, or completely failing to meet the standards set by that person. The word "pathetic" itself carries a negative connotation, suggesting pity or lack of respect due to incompetence or failure. "Fill his shoes" is an idiom meaning to succeed or take the place of someone, especially in a job or role.
Όπως θα λέγαμε και... pathetic loudspeakers , λ.χ. όσα θα έξυναν στην on-axis απόκριση προκειμένου ν'αντιστάθμιζαν off-axis υποχωρήσεις ή pathetic amplifiers, λ.χ. όσους θα ψαλίδιζαν λόγω αδυναμίας κατά την οδήγηση σε μακροδυναμικές αντιθέσεις πλημμυρίζοντας το σήμα με ανώτερες αρμονικές παραμόρφωσης και όσους class-D θα είχαν πλημμελές φιλτράρισμα σε υψίσυχνα παραπροϊόντα ... Οποιαδήποτε συσκευή μπορεί να παρέχει ξεχωριστές εμπειρίες όχι όμως υποχρεωτικά ευχάριστες...
 

Μηνύματα
18.698
Reaction score
22.359
- σαφώς και αυτό είναι το σωστό . . . φαίνεται όμως πως υπάρχουν πολλά διαφορετικά ΄΄σωστά΄΄ . . . ευτυχώς κατ εμέ για να μήν βαριόμαστε . . . εξ άλλου η αναπαραγωγή στην καλύτερη περίπτωση απλά θυμιζει/πλησιάζει το live , οπότε γιατί να μην την ΄΄πειράζουμε΄΄ μέσω χαρακτήρα ( επίτηδες ) , συσκευών ? . . . εάν θέλουμε φυσικά
Μα και στην πραγματικόττα εξάλλου υπάρχουν πολλά "σωστά". Άλλο ήχο ακούς σε ανοιχτό χώρο, άλλον σε κλειστό , άλλον σε μια σχεδιασμένη αίθουσα κλασικής. άλλον σε κάθε αίθουσα, άλλον που θα κάτσεις εντός όλων αυτών των διαφορετικών αιθουσών, άλλον ακούει ο καλλιτέχνης που έχει ακριβώς πίσω και κοντά του ή βρίσκεται εντός της ορχήστρας και αυτή τον κυκλώνει κ.ο.κ. Ούτε καν τυχαίο είναι που το σύνηθες είναι οι τραγουδιστές της όπερας να κάθονται κοντά στον μαέστρο.

Ανάλογα τι θες να αποτυπώσεις και να προσομοιώσεις απο αυτά καλύτερα με την αναπαραγωγή ... (φαντάζομαι) σχεδάζεις (μηχανήματα) και κάνεις επιλογές ανάλογα.
 

Μηνύματα
18.698
Reaction score
22.359
Όπως θα λέγαμε και... pathetic loudspeakers , λ.χ. όσα θα έξυναν στην on-axis απόκριση προκειμένου ν'αντιστάθμιζαν off-axis υποχωρήσεις ή pathetic amplifiers, λ.χ. όσους θα ψαλίδιζαν λόγω αδυναμίας κατά την οδήγηση σε μακροδυναμικές αντιθέσεις πλημμυρίζοντας το σήμα με ανώτερες αρμονικές παραμόρφωσης και όσους class-D θα είχαν πλημμελές φιλτράρισμα σε υψίσυχνα παραπροϊόντα ... Οποιαδήποτε συσκευή μπορεί να παρέχει ξεχωριστές εμπειρίες όχι όμως υποχρεωτικά ευχάριστες...
Δεν ξέρω εγω απο αυτά ... whatever it takes για να επιτευχθεί το καλό και επιθυμητό αποτέλεσμα. Εάν δεν ακούσω δεν μπορώ να εκφράσω γνώμη, οι παράγοντες είναι πολλοί. Επίσης πολλά "διορθώνονται" ή απαλύνονται με άλλες επιλογές και αποφάσεις ενω μπορείς να διατηρήσεις άλλα προτερήματα τους που δεν βρίσκονται σε άλλες σχεδιάσεις. Ούτε είμαι στην βιομηχανία του audio προσπαθώντας να επιβάλλω ή να δημιουργώ στάνταρντς, trends κλπ. Πολλοί συσχετισμοί φαίνεται να αποδεικνύονται τεχνικά, οικονομικά , λογικά κλπ που δεν αντικατοπτρίζουν όμως την πραγματική αξια του τελικού αποτελέσματος (πέραν της υποκειμενικής κρίσης και επιλογών). Δεν εχω καμία εμπιστοσύνη στην κρίση ή τα κίνητρα ούτε των κατασκευαστών και των κατά καιρών ισχυρισμών τους για καλύτερο ήχο αλλά ούτε και των audio people που καλούνται αυτές να τις κρίνουν (ασχέτως χρημάτων και οικονομικού θέματος). Η παιδεία τους και ο τρόπος που προσεγγίζουν τα θέματα της μουσικής αλλά και του ήχου αλλά και άλλων θεμάτων που αφορούν την τέχνη και την ζωή γενικότερα και όχι μόνο μού είναι αποκρουστικός και distateful. Φαίνεται απο όταν απλώς πιάσεις μια απλή συζήτηση μαζί τους. Αυτοί τώρα μπορεί να θεωρούν και να νομίζουν ότι είναι κάτι exceptional. Αυτό που πραγματικά όντως έχω παρατηρήσει ότι το θεωρούν για τον ευατό τους, κάνει τα πράγματα ακόμη χειρότερα και την κρίση τους ακόμη πιο αναξιόπιστη.
 
Last edited:

Μηνύματα
5.456
Reaction score
9.556
Ανάλογα τι θες να αποτυπώσεις και να προσομοιώσεις απο αυτά καλύτερα με την αναπαραγωγή ... (φαντάζομαι) σχεδάζεις (μηχανήματα) και κάνεις επιλογές ανάλογα.
Ας υποθέσουμε ότι έχεις την ίδια τζαζ εκτέλεση σε υπαίθριο χώρο, σε έναν καθεδρικό και στο CBGB.
Μπορεις με τα ηχεία και τον χώρο σου να προσομοιώσεις κάτι από αυτά?

Ο μόνος τρόπος είναι να επιλέξεις την κατάλληλη ηχογράφηση και να βγάλεις από την εξίσωση τον δικό σου χώρο και τα μηχανήματα.
 

Μηνύματα
5.456
Reaction score
9.556
Για να επεκτεινουμε το σκεπτικό, Ας υποθέσουμε ότι έχεις ένα μαγικό ραβδάκι και έχεις φτιάξει συνθήκες λυρικής σκηνής.
Νομίζεις ότι θα παίξει καλά εκεί εάν βάλεις διαφορετικό είδος μουσικής? :biggrin:
 

Μηνύματα
18.698
Reaction score
22.359
Για να επεκτεινουμε το σκεπτικό, Ας υποθέσουμε ότι έχεις ένα μαγικό ραβδάκι και έχεις φτιάξει συνθήκες λυρικής σκηνής.
Νομίζεις ότι θα παίξει καλά εκεί εάν βάλεις διαφορετικό είδος μουσικής? :biggrin:
Όχι κατ' ανάγκη αλλά και αυτό διορθώνεται.

Για παράδειγμα σου προτείνω να τσεκάρεις τις πολυ καλές εγγραφές , ορόσημο μάλιστα απο το 1925 κιόλας της κάντρυ στο Grand Ole Opry (δες τις διαστάσεις του) μερικές μάλιστα απο τις οποίες μπορεί να έχεις ακούσει και είναι του Johnny Cash, της Patcy Cline και πολλών άλλων. Ο David Byrne πες του ότι με τα βιντεάκια του εν έτει 2025 δεν ανακάλυψε την Αμερική και όταν αυτός δεν ήξερε που παν τα τέσσερα άλλοι του φτιάχνανε καταπληκτικές εγγράφες (για ρόκ) όπως είναι οι δίσκοι του. Και το οφείλει συγκεκριμένα μάλιστα στον ντράμμερ του, εάν θες να ψάξεις και να ξέρεις που οφείλεται τουλάχιστον απο πλευράς ενδιαφέροντος και γνώσης για το θέμα της εγγραφής απο μεριάς της μπάντας του.
Ας υποθέσουμε ότι έχεις την ίδια τζαζ εκτέλεση σε υπαίθριο χώρο, σε έναν καθεδρικό και στο CBGB.
Μπορεις με τα ηχεία και τον χώρο σου να προσομοιώσεις κάτι από αυτά?
Σου διέφυγε η λέξη "καλύτερα" εννοώντας πιο αντιπροσωπευτικά. Επίσης σου διέφυγε ότι η αναφορά ήταν για το τι εστί "σωστό" στην πραγματικότητα και στο live, όχι στην αναπαραγωγή. Στην ουσία στην αναπαραγωγη τίποτε απο όλα αυτά remotely ικανοποιητικά αλλά σαν "κλίση" ναι ... πρέπει να επιλέξεις σχεδιαστικά για το καλύτερο αποτέλεσμα σε ενα απο όλα αυτά αλλά και πολλά άλλα. (εκτός του ανοιχτου χώρου, νομίζω). Η συζητήση αφορούσε άτομα που συμφωνούν με αυτό ώς αρχή και συγκεκριμένα με τον Σπόκ και ...άρα πορχωρήσαμε (προχώρησα) ένα επιπλέον βήμα για να στηρίξω την άποψη του. Δεν είναι για εσένα και αυτούς που πιστεύουν και χάφτουν ότι γίνεται. Εσείς συζητήστε το θέμα μεταξύ σας για εκατομμύρια σελίδες όπως και κάνετε στα διαφορά φόρα, περιοδικά κλπ. Το οτι συζητάτε απείρως και διαχρονικά κάτι δεν σημαίνει ότι εχει βάση αυτό που συζητάτε.
Ο μόνος τρόπος είναι να επιλέξεις την κατάλληλη ηχογράφηση και να βγάλεις από την εξίσωση τον δικό σου χώρο και τα μηχανήματα.
Good luck with that. Obviously but not plausibly. Sci-Fi nerd-στικες συζητήσεις δεν κάνω με audio people. Το πάνε πάντα αλλού και εκεί που θέλουν το όποιο θέμα και κάνουν συσχετισμούς με πραγματικότητες μεταπηδώντας απο την πραγματικότητα στην φαντασία κατά το πως τους συμφέρει να ισχυριστούν κάτι. Στην περίπτωση σου καταλήγει πάντα στο πολυκάναλο και τι ανώτερο που είναι ή στα καλώδια ως αντίδραση. :D Με άλλους απλά people κάνω.
 
Last edited:


Μηνύματα
5.456
Reaction score
9.556
Για παράδειγμα σου προτείνω να τσεκάρεις τις πολυ καλές εγγραφές , ορόσημο μάλιστα απο το 1925 κιόλας της κάντρυ στο Grand Ole Opry
Μονοφωνικες είναι αυτές οι πολύ καλές εγγραφές? :biggrin:

Sci-Fi nerd-στικες συζητήσεις δεν κάνω με audio people. Το πάνε πάντα αλλού και εκεί που θέλουν το όποιο θέμα και κάνουν συσχετισμούς με πραγματικότητες μεταπηδώντας απο την πραγματικότητα στην φαντασία κατά το πως τους συμφέρει να ισχυριστούν κάτι. Στην περίπτωση σου καταλήγει πάντα στο πολυκάναλο και τι ανώτερο που είναι ή στα καλώδια ως αντίδραση. :D Με άλλους απλά people κάνω.
Να κάνεις συζητήσεις με αυτούς που υποστηρίζουν το αφήγημα σου, δεν κριτικάρουν τις επιλογές σου και δεν σε κάνουν να αισθάνεσαι άβολα . Θα κερδίσεις πολλα:lolsign:
 

Μηνύματα
18.698
Reaction score
22.359
Μονοφωνικες είναι αυτές οι πολύ καλές εγγραφές? :biggrin:
Σου μοιάζουν με μονοφωνικές αυτές που σου πόσταρα ;

Να κάνεις συζητήσεις με αυτούς που υποστηρίζουν το αφήγημα σου, δεν κριτικάρουν τις επιλογές σου και δεν σε κάνουν να αισθάνεσαι άβολα . Θα κερδίσεις πολλα:lolsign:
Σαν τι ; Επιβεβαίωση ; :D

Υπάρχουν κάποια πράγματα που συζητιούνται και είναι διαπραγματεύσιμα και κάποια όχι. Αυτό ανήκει στα όχι. Οδηγεί μόνο να πουλάς μηχανήματα ή οτιδήποτε άλλο (και "χώρο") με ελπίδα τέτοιου αποτελέσματος ξοδεύοντας απο 100 ευρώ έως και 1 δις ευρώ , δεν έχει σημασία.

Πες, πες ... μπλά. μπλά όμως ..... κάτι θα μείνει και θα γίνει αφήγημα και άρα πραγματικότητα. Έτσι γίνεται πλέον - όπως είπα παραπάνω -στα πάντα και σε πολύ πιο σημαντικά και καλά ερευνημένα και εδραιωμένα θέματα και ζητήματα... το audio δεν θα ανέβαινε στο τρένο ; Μπαίνει ο άλλος στο ίντερνετ ... όλοι λένε ότι ισχύει κάτι .... αυτό είναι η πραγματικότητα του. Μετά απορείς που είναι το τέλος. :D Το ψέμα και το αφήγημα δεν εχει τέλος. Η αλήιθεια συνήθως .... η αρχή και το τέλος της είναι συγχρονισμένα (ένα πράγμα χρονικά). Απλώς εμείς δεν το καταλαβαίνουμε και όταν το καταλαβαίνουμε δεν μπορούμε να το διαχειριστούμε γιατί πιτε δεν κάναμε σταδιακά την δουλειά ανεύρεσης της σε τίποτε.
 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.592
Reaction score
29.198
Ρε σείς μην αρπάζεστε ,με χαζομαρούλες και audio και ιστορίες με δράκους.
Δεν χρειάζεται.
Ακούμε μουσική όποιοι ακούμε , εγώ έχω βαρεθεί και ακούω λίγο τελευταία .
Οπως ακούω ακούω , δεν το ψειρίζω άλλο πλέον , βαρέθηκα.
Οταν ακούω CHIHIRO YAMANAKA όμως για 5000στη φορά καραγουστάρω.
Το live στο Iridium , όχι κάτι άλλο.
 

Μηνύματα
3.896
Reaction score
7.030
Η σωστή αναπαραγωγή δεν έχει να κάνει μόνο με το αν παίζει το μεγάφωνο την πρώτη οκτάβα και την τρίτη δωδεκάδα αλλά με πάρα πολλούς άλλους παράγοντες . Έχει τύχει σε μερικούς που γνωρίζω τα ηχεία τους να έχουν όλες αυτές τις προδιαγραφές και να παίζουν ας πούμε "σωστά" αλλά να μην ευχαριστούν τον κάτοχο με αποτέλεσμα ή να το κλείνει γρήγορα ή να δυναμώνει την ένταση δίχως αύριο για να ευχαριστηθεί έστω κάτι.
ΓΙα να μην μακρυγορώ όσοι έχετε όρεξη προσπαθήστε να ακούσετε διάφορα συστήματα για να αποκτήσετε εμπειρία ή και κάποια στάνταρτς αλλά επίσης αναρωτηθείτε τι πραγματικά θα σας ευχαριστούσε σε μία ακρόαση.
Το πιο εύκολο είναι να στήσεις ένα σύστημα που να μην καταλαβαίνει τίποτα και να προκαλεί σεισμό στο τετράγωνο.
Είναι αυτό το ζητούμενο;
 

Μηνύματα
18.698
Reaction score
22.359
1969


1991


Grand Ole Opry live

 

Μηνύματα
18.698
Reaction score
22.359
Ορίστε Ν.Κ. και στο Ryman Auditorium




Έχεις ακούσει ποτέ τι πραγματικά ακούνε οι καλλιτέχνες στην σκηνή όταν παίζουν live, τι ακούει ο κόσμος απο κάτω και τι νομίζει ο κόσμος ότι ακούνε οι μουσικοί ; Τρία εντελώς διαφορετικά πράγματα.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.494
Μηνύματα
3.013.262
Members
38.456
Νεότερο μέλος
citizen$
Top