Στατικότητα Καλατράβα (ΟΑΚΑ)

Μηνύματα
13.925
Reaction score
15.796
Εγω δεν μπορώ να καταλάβω κάν με αυτά που ακούω, εάν έχει γίνει τελικά ή όχι ακόμη μελέτη στατικής επάρκειας.

Ο Καρύδης που τον άκουσα σήμερα έλεγε ότι δεν έχει γίνει ακόμη.
 

Μηνύματα
20.769
Reaction score
14.774
Τα εξηγούν πολύ καλά...

OAKA 2.0 λέει! Αυτό μου είχε ξεφύγει! :roflmao: :lolsign:
Τι να τους κάνεις τους Coldplay live, έχουμε τον Jared (που τον πέτυχα μόλις πριν 2-3 μέρες) σε a capella έκδοση, άνθρωπος ορχήστρα... 8-)

Εγω δεν μπορώ να καταλάβω κάν με αυτά που ακούω, εάν έχει γίνει τελικά ή όχι ακόμη μελέτη στατικής επάρκειας.

Ο Καρύδης που τον άκουσα σήμερα έλεγε ότι δεν έχει γίνει ακόμη.
Έχουμε χρόνο μπροστά μας... στην Ελλάδα 3.0 θα γίνει κι αυτό :geek:
 
Last edited:

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
17.177
Reaction score
39.354
εκει περα απο συναυλιες και τσιμπουσια κομματικα γινεται τιποτα αλλο ?
 

Μηνύματα
13.925
Reaction score
15.796
Ποδήλατο.

Για αυτό τα έχει πάρει ο Σώτος. :D 😍 και θέλει σώνει και καλά να το εξιχνιάσει το θέμα. :D 😍
 

Μηνύματα
20.769
Reaction score
14.774
Είναι κλειστό, πίστα, άλλο είδους ποδήλατο (σε σχέση με τα ενδιαφέροντά μου)... και για να μιλήσω κι ειλικρινά, πρέπει να είναι από τις εγκαταστάσεις με την λιγότερη απόδοση σε σχέση με το κόστος τους, ούτε αγώνες δεν γίνονται καλά καλά - πέρα από πανελλήνια πίστας - και η ποδηλατική ομοσπονδία, από αυτά που διαβάζω, έχει ενδιαφέρον κυρίως για την ύπαρξη της, κι όχι για το άθλημα... Εδώ στα Χανιά είχαν φτιάξει ένα ακόμα ποδηλατοδρόμιο πίστας, κοντά στο αεροδρόμιο, για τους Ολυμπιακούς (υποτίθεται για προπόνηση), αλλά ποτέ δεν τέλειωσε! Μόλις πριν μερικές ημέρες ο Δήμαρχος (σύμπτωση λέμε, τυχαία που γίνονται οι εκλογές...) ανακοίνωσε με παράτες την αποπεράτωση και ανακατασκευή του όπου χρειάζεται! Με αρκετά εκατομμύρια βέβαια ακόμα1
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.350
Reaction score
42.131
Τα απαιτούμενα έξοδα συντήρησης του ΟΑΚΑ σύμφωνα με τις αρχικές μελέτες ξεπερνούσαν τα 10 εκ. ετησίως. Μόνο το στέγαστρο απαιτούσε 2 εκ. τον χρόνο.
Σε πρώτο άκουσμα πάντως δεν ακούγονται ως ποσά που δεν θα μπορουσε ένα σύμπλεγμα εγκαταστάσεων όπως το ΟΑΚΑ να τα τζιράρει από τις δραστηριότητες του.
Αμφιβαλλω όμως αν ποτέ τέθηκε ως στόχος λειτουργίας στο μάνατζμεντ να βρει τρόπους να φέρει αυτά τα έσοδα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.336
Reaction score
128.489
Ο Καλατράβα είναι γενικά γνωστός για σημαντικά προβλήματα στις (ομολογουμένως εξαιρετικά επιβλητικές) δημιουργίες του, για απίστευτες υπερβάσεις των κοστολογιων (έως και υπερδεκαπλάσια), για πολύ κοστοβόρο συντήρηση κλπ.

Έχει τραβηχτεί σε δικαστήρια αρκετές φορές..
 

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.892
Reaction score
4.704
Επειδή πάνω απ'ολα ειναι οι δουλίτσες! Ο κάθε καναλάρχης-εργολάβος έχει ανακοινωσει και διαφορετικό κοστολόγιο! Αλλος λέει 8 εκ το χρόνο, αλλος 4 και αλλός 2 ! Live auction κανονικό.

Το οακα πάντως σε σχέση με τη καταστροφή που έχει συμβεί στις εγκαταστάσεις στο φάληρο ειναι σε αριστη κατάσταση.

Ολοι τους είναι ανίκανοι να διοικήσουν περίπτερο, οχι χώρα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.336
Reaction score
128.489
Να, αυτά και όχι μόνο. Αν ψάξετε, θα βρείτε πολύ περισσότερα..


 
Last edited:

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
36.634
Reaction score
86.418
Τα επιβλητικά έργα με χαρακτήρα μνημείου έχουν την εξής ιδιαιτερότητα:

Το κόστος κατασκευής και συντήρησης είναι δευτερεύων παράγοντας μπροστά στην καλλιτεχνική σύλληψη. Η πρακτική του χρησιμότητα είναι αδιάφορη. Είναι σαν να συγκρίνουμε ένα ρολόι Casio με ένα Rolex και προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε με χρηστικά κριτήρια τη διαφορά τιμής.

Ο Καλατράβα είναι διάσημος για τις ιδιαίτερες κατασκευές του κι αυτή η διασημότητα είναι που πληρώνεται αδρά. Το στέγαστρο ήταν εξαρχής στατική πρόκληση γιατί από το όνειρο μέχρι την ολοκλήρωση υπάρχει χάος. Ειδικά όταν δεν υπάρχει προηγούμενο για να πατήσει η μελέτη και όλα γίνονται από την αρχή. Η πιο συνήθης κατάληξη για σιγουριά είναι η "υπερβολή" στις προδιαγραφές η οποία εκτοξεύει το κόστος.

΄'Όπως συχνά λένε, ο αρχιτέκτονας είναι το παιδάκι που θέλει να ανακαλύψει τον κόσμο και οι μηχανικοί είναι οι γονείς που το φρενάρουν από τις κακοτοπιές. Με τον Καλατράβα το φρένο απουσιάζει.

Όσο για τη συντήρηση, η εποχή μετά τους Ολυμπιακούς έφερε την οικονομική στενότητα και τις μνημονιακές δεσμεύσεις.
Οι προτεραιότητες είχαν πέσει στα απολύτως αναγκαία και καθημερινά, οπότε κανένας πολιτικός δεν μπορούσε να δεσμεύσει πολλά εκατομμύρια ευρώ για να κάνει service το παλιό "Rolex".

Καλό είναι να γνωρίζουμε επίσης ότι η σημερινή στατική ανεπάρκεια δεν ανακαλύφτηκε τυχαία. Ήταν πόρισμα του ελέγχου που είχε ανατεθεί από την πολιτεία.
 

ika

News
Μηνύματα
14.889
Reaction score
13.649
Κάτι μου λέει πως στο ΟΑΚΑ θα βγει ασύμφορη η επισκευή και θα πληρώσουμε νέο στέγαστρο
 

Μηνύματα
3.893
Reaction score
3.095
Μήπως να ρωτήσουμε τα παλικάρια?

ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΑΕ (Δημόσια Επιχείρηση και Οργανισμός (ΔΕΚΟ))
 

Μηνύματα
13.925
Reaction score
15.796
ότι η σημερινή στατική ανεπάρκεια δεν ανακαλύφτηκε τυχαία.
Καμιά μελέτη στατικής επάρκειας δεν είναι τυχαία. Φαντάζομαι όλες είναι διαταγές ελέγχου μετά όμως συνήθως απο κάποιες βάσιμες ενδείξεις, παρατηρήσεις, μετρήσεις, ελέγχους και σκεπτικό που πρέπει να δικαιολογηθεί πρίν και γιατί αυτή ζητείται ή κρίνεται αναγκαία.
 





Μηνύματα
13.925
Reaction score
15.796
Για αυτό είναι ακόμα όρθια.
Γνωστές κακίες των Πολ. Μηχανικών έναντι των συναδέλφων τους Αρχιτεκτόνων. Για να κρύψουν την έλλειψη οράματος αισθητικής των και να δικαιολογήσουν το βαρετό και πρακτικό μυαλό τους θέλοντας να μας πείσουν ότι δεν υπάρχει ανάγκη για κάτι περισσότερο. :D :D
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
36.634
Reaction score
86.418
Αν δεν υπήρχαν αυτοί οι αρχιτέκτονες δεν θα είχαμε Πύργο του Άιφελ, σαγραδα φαμίλια , Ακρόπολη, πυραμίδες, κλπ κλπ :thumbsup:
Συμφωνώ.

Όπως αν επικρατούσε το σημερινό εργατικό δίκαιο κανένα από τα μνημεία πριν τον 20ο αιώνα δεν θα υπήρχε. :biggrin:

Τα μεγαλοπρεπή μνημεία προϋποθέτουν ένα τεράστιο πάγιο έξοδο για συντήρηση που τα συνοδεύει για πάντα.

Στην Ελλάδα της περιόδου των παχιών αγελάδων φορτώσαμε με πάγια το μέλλον της που εξελίχθηκε κατηφορικά.

Είναι πολλοί αυτοί που θεωρούν ότι είναι προτιμότερη η αφαίρεση του στεγάστρου αν η τελική μελέτη δείξει ότι το κόστος επισκευής είναι υπερβολικό.
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.318
Μηνύματα
2.897.092
Members
38.027
Νεότερο μέλος
d tv
Top