- Μηνύματα
- 4.252
- Reaction score
- 11
Eυχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.
… και όχι μόνον αυτό, αλλά και κάτι ακόμη πιο άθλιο και βρώμικο. Σου εμφυτεύουν την απατηλή εντύπωση πως το μηχάνημα αυτό δεν είναι ένα οποιοδήποτε μηχάνημα, αλλά ένα μηχάνημα που πρέπει να έχεις περί πολλού, που είναι ένα πολύ μαστορεμένο μηχάνημα, που δεν είναι παίξε – γέλασε, και άλλα τέτοια φαιδρά. Η κατάληξη είναι να ασχολείσαι με το κάθε κωλομηχάνημα που σου πάσαρε ο δείνα επιτήδειος, πλασάροντάς το ως ένα πολύ ιδιαίτερο μηχάνημα, που πρέπει υπομονετικά να του ικανοποιείς τα καπρίτσια του, κάτι που σε αποσπά, σε αποξενώνει από τη χαρά της απόλαυσης ενός μουσικού έργου, από τη χαρά της ζωής, καθώς από ιδιοκτήτης και κύρης, έχεις γίνει υπηρέτης μιας απατηλής κατάστασης. Και αυτό ακριβώς είναι ιδεοληψία.Το γεγονος ομως του στρωσιματος εχει γενικα και μια αλλη πτυχη. Σε καποιες περιπτωσεις χρησιμοποιειται με τον τροπο που αναφερει ο ΚΚ.
Δηλαδη σου ζητουν μια προθεσμια στην διαρκεια της οποιας θα εξοικιωθεις με το νεο ακουσμα, ωστε η οποια ιδιαιτεροτητα του που πιθανα σε ξενιζει αρχικα, να αρχισεις να την χρεωνεις μεσα σου σαν φυσιολογικη.
Θα συμφωνησω με την υποδειξη του αντιπροσωπου σου.Mου ειπώθηκε από τον αντιπρόσωπο του υβριδικού ενισχυτή που μόλις αγόρασα ότι θέλει "στρώσιμο" 250 ωρες για τις 4 λάμπες που είναι "οδηγήτριες" του τελικού. Έχω δύο ερωτήματα:
1)Eίναι σωστός ο χρόνος των 250 ωρών για στρώσιμο;
2)Χρειάζεται να τροφοδοτείται με μουσικό πρόγραμμα η αρκεί να είναι απλώς αναμμένος με το volume κλειστό; (Ακόμα και έτσι ζεσταίνεται).
(Με φωνή Τραμπάκουλα):… και όχι μόνον αυτό, αλλά και κάτι ακόμη πιο άθλιο και βρώμικο. Σου εμφυτεύουν την απατηλή εντύπωση πως το μηχάνημα αυτό δεν είναι ένα οποιοδήποτε μηχάνημα, αλλά ένα μηχάνημα που πρέπει να έχεις περί πολλού, που είναι ένα πολύ μαστορεμένο μηχάνημα, που δεν είναι παίξε – γέλασε, και άλλα τέτοια φαιδρά. Η κατάληξη είναι να ασχολείσαι με το κάθε κωλομηχάνημα που σου πάσαρε ο δείνα επιτήδειος, πλασάροντάς το ως ένα πολύ ιδιαίτερο μηχάνημα, που πρέπει υπομονετικά να του ικανοποιείς τα καπρίτσια του, κάτι που σε αποσπά, σε αποξενώνει από τη χαρά της απόλαυσης ενός μουσικού έργου, από τη χαρά της ζωής, καθώς από ιδιοκτήτης και κύρης, έχεις γίνει υπηρέτης μιας απατηλής κατάστασης. Και αυτό ακριβώς είναι ιδεοληψία.
Είναι σαν να σε περιμένει καινούργια γκόμενα στο χαλί μπροστά στο τζάκι, και εσύ κάθεσαι και ασχολείσαι με το υλικό κατασκευής του προφυλακτικού και με το χρώμα της συσκευασίας του.
Έχω ακούσει αρκετά μηχανήματα να διαφοροποιούνται την πρώτη μέρα λειτουργίας, αλλά και τη δεύτερη. Εκεί τελειώνει η εμπειρία μου σε αντιληπτή διαφοροποίηση ηχητικού χαρακτήρα μηχανήματος.
Εσύ Μιχάλη, που κατέχεις καλύτερα τα τεχνικά, πιστεύεις πως μετά από 2 μέρες λειτουργίας ενός οποιουδήποτε μηχανήματος, μπορεί να αλλάξει τόσο ο ηχητικός του χαρακτήρας ώστε να γίνει η διαφορά αντιληπτή από το αισθητήριο όργανο ενός ταλαντούχου χαϊεντά? (οι κωφοί εξαιρούνται, ακούν διαφορές όποτε τις βλέπουν, έστω και 2 χρόνια μετά...)
Δηλαδή ανάμεσα στη δεύτερη μέρα λειτουργίας (μόλις 48 ώρες) και την 5η (άνω από 100 ώρες) υπάρχει αντηληπτή διαφορά στον ήχο?
Αν κανείς έχει ανάλογη εμπειρία....
lol ........Θεος!… και όχι μόνον αυτό, αλλά και κάτι ακόμη πιο άθλιο και βρώμικο. Σου εμφυτεύουν την απατηλή εντύπωση πως το μηχάνημα αυτό δεν είναι ένα οποιοδήποτε μηχάνημα, αλλά ένα μηχάνημα που πρέπει να έχεις περί πολλού, που είναι ένα πολύ μαστορεμένο μηχάνημα, που δεν είναι παίξε – γέλασε, και άλλα τέτοια φαιδρά. Η κατάληξη είναι να ασχολείσαι με το κάθε κωλομηχάνημα που σου πάσαρε ο δείνα επιτήδειος, πλασάροντάς το ως ένα πολύ ιδιαίτερο μηχάνημα, που πρέπει υπομονετικά να του ικανοποιείς τα καπρίτσια του, κάτι που σε αποσπά, σε αποξενώνει από τη χαρά της απόλαυσης ενός μουσικού έργου, από τη χαρά της ζωής, καθώς από ιδιοκτήτης και κύρης, έχεις γίνει υπηρέτης μιας απατηλής κατάστασης. Και αυτό ακριβώς είναι ιδεοληψία.
Είναι σαν να σε περιμένει καινούργια γκόμενα στο χαλί μπροστά στο τζάκι, και εσύ κάθεσαι και ασχολείσαι με το υλικό κατασκευής του προφυλακτικού και με το χρώμα της συσκευασίας του.
Και με την θερμική απόδοση του τζακιού...μέ και χωρίς το χαλί! :111:Είναι σαν να σε περιμένει καινούργια γκόμενα στο χαλί μπροστά στο τζάκι, και εσύ κάθεσαι και ασχολείσαι με το υλικό κατασκευής του προφυλακτικού και με το χρώμα της συσκευασίας του.