Συγκέντρωση για συνακρόαση ή η αποκάλυψη του Yamaha

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.514
Βασίλη ρίξε κι εσύ καμιά φωτογραφία! Έχεις βγάλει αρκετές νομίζω.
 

Μηνύματα
277
Reaction score
0
Καλημέρα και από εμένα.
Καταρχάς ένα μεγάλο ευχαριστώ στους οργανοτές της εκδήλωσης αλλά και στον κ. Τσαρουχά για το πολύ ενδιαφέρον cd που μας πρόσφερε.
Και προχωράω γρήγορα στις «πρώτες εντυπώσεις» μου:
Α. Ο ΥΑΜΑΗΑ μου φάνηκε πολύ έως πάρα πολύ ουδέτερος. Στο κομμάτι με τα «κρόταλα» μου έδειξε ότι έχει εξαιρετικές ικανότητες οδήγησης, κάτι που δεν που το έδειξε σε πιο σύνθετα κομμάτια (σε πολύ υψηλές στάθμες και με μεγάλα ηχεία). Παίζοντας όμως σε μέτριες στάθμες ο ενισχυτής έπαιξε σωστά ανεξαρτήτως ηχείων που οδηγούσε. Το σίγουρο, κατά την άποψή μου, είναι ότι το μέλλον είναι ψηφιακό και ότι ο ΥΑΜΑΗΑ μας δείχνει πως θα φτάσουμε εκεί.
Β. BENCHMARK στο set up με τα 802D έκανε εξαιρετική δουλειά βάζοντάς με σε σκέψεις για ενδεχόμενη αγορά. Στο set up με τα Μ.L. δεν μου άρεσε.
Γ. B&W 802 D δεν εκφράζω άποψη γιατί είμαι μάλλον θετικά προκατελλημένος.
Δ. Μ.L., σε σχέση πάντα με το set up που τα άκουσα, δεν με ικανοποίησαν
Ε. REVEL ισορροπημένος, ήχος που σε σχέση πάντα με το δεδομένο set up, έπαιξε πολύ καλά ανεξαρτήτως προγράμματος. Αυτός είναι ο λόγος που διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις σχετικά με την οδηγική ικανότα του YAMAHA (μιλάω πάντα για πολύ υψηλές στάθμες).
Τέλος θα ξαναπώ ότι το μέλλον είναι ψηφιακό και πολλά θα αλλάξουν όταν τα ηχεία αρχίσουν να κατασκευάζονται σε αυτή τη λογική.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.514
Βλέπω πάντως ότι οι απόψεις διίστανται.
Αυτό είναι πολύ καλό και δείχνει ότι αν μη τι άλλο ότι οι παρευρισκόμενοι στην ακρόαση, έχουν αρκετές ακουστικές εμπειρίες και είναι σε θέση να κρίνουν και να πούνε την γνώμη τους. Η συζήτηση με τις απόψεις όλων μας προχωράει και μου δείνει το έναυσμα να πω μερικά πράγματα ακόμη πιο λεπτομερειακά, όπως τα σκέφτομαι.

Περί ελέγχου.
Ο προβληματισμός όλων είναι αν ο yamaha τελικά επαρκεί για να ελέγξει τα απαιτητικά 802D τόσο, ώστε να μην υπάρχει καμία αμφιβολία. Φυσικά ο απόλυτος έλεγχος φαίνεται σε μεγαλύτερο βαθμό στις χαμηλές συχνότητες. Με ποιόν τρόπο μπορούμε να το διαπιστώσουμε αυτό? Η επιλογή του κοματιού των ΚΡΟΤΑΛΑ δεν έγινε τυχαία. Ο μοναδικός τρόπος να φέρεις ένα μεγάφωνο - ηχείο στα όριά του διατηρώντας πάντα ένα σχετικό επίπεδο ασφάλειας για το μέσο αναπαραγωγής, είναι να του δώσεις μουσική με πραγματικά όργανα, όποια κι αν είναι αυτά. Το συγκεκριμένο συγκρότημα λοιπόν χρησιμοποιεί αποκλειστικά φυσικά κρουστά από όλο τον κόσμο και δεν υπάρχει πουθενά ούτε δευτερόλεπτο ηλεκτρονικής μουσικής, συνθεσάιζερ ή κάτι περίεργο που σκέφτηκε και έφιαξε σε pc κάποιος. Να είστε σίγουροι ότι αν υπήρχε δεν θα μπορούσαμε να ακούσουμε σε τέτοιες εντάσεις.
Μπορείτε, με αρκετή προσοχή βέβαια, όσοι έχετε στα σπίτια σας ηχεία που πάνε αρκετά χαμηλά, να δοκιμάσετε ένα από τα κομάτια του CD που πήρατε και προχθές δεν ακούσαμε σχεδόν καθόλου. Αναφέρομαι σε ένα κομάτι MOBY και λέω σχεδόν γιατί προς το τέλος της ακρόασης έβαλα μερικά λεπτά στα revel και παρατήρησα τα μεγάφωνά του που ήταν έτοιμα να ξεκολλήσουν και φυσικά το έβγαλα απ' ευθείας. Φυσικά με αυτό το κομάτι μπορείτε να διαπιστώσετε και να ελέγξετε άλλα πράγματα... Αυτό που θέλω να πω είναι ότι τον έλεγχο, την ατάκα και το στακάτο μπάσσο μπορούμε να το τεστάρουμε μόνο με μουσική καθαρή, με δύσκολα μεταβατικά μεν αλλά καθαρή, χωρίς ηλεκτρονικά ή ηλεκρικά όργανα. Την ατάκα θα μπορούσαμε να την δούμε και με ορχηστρικά αλλά είμαι σίγουρος ότι ο χώρος δεν ευνοεί τέτοιου είδους ακρόαση και νομίζω ότι θα συμφωνήσετε.


Στα επίμαχα κομάτια σηκωνόμουν συχνά για να δω δύο τρία πραγματάκια και να σιγουρευτώ ότι στις υψηλές εντάσεις δεν θα καταστρέφαμε κάποιο μεγάφωνο. Μου προκάλεσε αρκετή εντύπωση το εξής. Τα δύο μεγάφωνα χαμηλών των 802D, είχαν εκπληκτικό ρυθμό ακόμη και όταν οι εντάσεις ήταν πολύ μεγάλες και αυτό είναι δείγμα σωστής οδήγησης. Παρά το βαθύ μπάσο, την στα όρια λειτουργία των μεγαφώνων και το ταρακούνημα του χώρου, το ηχείο έδειχνε να μην καταλαβαίνει τίποτα. Δείγμα της φοβερής ποιότητας κατασκευής ήταν ότι το γνωστό σφαιρικό πλαίσιο που έχει το μεγάφωνο των μεσαίων δεν είχε πολλούς συντονισμούς όπως άλωστε και όλη η καμπίνα και αυτό είναι ακόμη πιο περίεργο μιας και τα ηχεία ήταν επάνω σε ρόδες και μπορούσε να τα μετακινήσει κάποιος με το ένα δάχτυλο! (καταλαβαίνετε με ποιές συνθήκες πήραμε εκείνο το τρομερό χαμηλό?).


Προσωπικά είμαι απόλυτα σίγουρος ότι ο yamaha είναι πολύ καλό ταίρι για τα εν λόγω ηχεία. Έχει και την δύναμη αλλά και την ταχύτητα για να αποδώσει σωστό ήχο σε όλα τα επίπεδα. Την ατάκα του εν λόγω ηχείου με τον yamaha από πίσω, μπορώ να την συγκρίνω ακόμη και με αυτήν του TD12, ηχείο αναφοράς στο συγκεκριμένο θέμα. Το ταίριασμα με πηγή και προενισχυτικά και φυσικά ο χώρος ακρόασης (πχ rack μεταξύ των ηχείων), είναι αυτά για τα οποία κι εγώ έχω αμφιβολίες. Φυσικά όσο και να πειραματιστεί κάποιος σε αυτά τα θέματα πάντα έχει περιθώρια βελτίωσης. Κάποιοι το προσπαθούνε χρόνια και δεν το έχουν καταφέρει ακόμη. Αυτό όμως είναι άσχετο με το ζητούμενο και καταννοώ ότι θέλει προσπάθεια για να βγάλει κανείς σωστά συμπεράσματα.

Η δική μας λογική, δεν ήταν να βρούμε το καλύτερο ματσάρισμα. Ήταν να διαπιστώσουμε τις δυνατότητες του Yamaha (τελικά βγάζει ρεύμα η φετούλα??) και μάλιστα επιλέγοντας συνοδά αντίστοιχης κατηγορίας τιμής και δώστε μεγάλη έμφαση σε αυτό.

Αν θέλετε, προσπαθούμε να δούμε κατά πόσον οι νέες τεχνολογίες κατεβάζουν τα χρηματικά πλαίσια μέσα στα οποία κάποιος μπορεί να έχει ένα σύστημα αξιώσεων. Αυτό νομίζω ότι το διαπιστώσαμε όλοι. Ποιός θα φανταζόταν άλλωστε ότι ένα ηχείο 12.000 ευρώ μπορεί να οδηγηθεί από έναν δικάναλο τελικό τον 3.500 ευρώ και το αποτέλεσμα να είναι τόσο καλό. Κατ΄εμέ, μιας και είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι το ηχείο είναι το σημαντικότερο στοιχείο στην μουσική αναπαραγωγή, όλα αυτά μου λένε ένα και μόνο πράγμα. Δώσε όσα περισσότερα χρήματα μπορείς για ηχεία και με τα ενισχυτικά, μην φοβάσαι θα την βρεις την άκρη.

.......................
 

Μηνύματα
108
Reaction score
0
Κατα την δικη μου αποψη δεν εχω αποψη για τον Yamaha.
Δηλαδη:
Αν το ζητουμενο μας ηταν να κρινουμε τον τελικο θα επρεπε να αλλαζουμε και τελικους εκτος απο ηχεια. Μονο τοτε θα μπορουσαμε να κανουμε αμεση συγκριση και οχι να καταφευγουμε σε υποθεσεις για τον χωρο, το στρωσιμο κλπ.

Τωρα οι εμπειριες που αποκομισα εχουν να κανουν με τα ηχεια γι' αυτο και τα τοποθετω κατα σειρα προτιμησης
1) Revel
Μικρο ευκολο στην τοποθετηση ηχειο το οποιο με καλυψε πληρως ως προς τα ακουσματα και ακομα περισσοτερο με την τιμη του.
2) Μ.L.
Ευχαριστο στο αυτι μετα τα 802 ενα πολυ καλο ηχειο αλλα πληρως αντιφατικο.
Ηταν στιγμες που ηταν το καλυτερο με διαφορα αλλα ειλικρινα μπορω να πω πως περιμενα περισσοτερα.
3) 802
Ευκολα μπορει να εντυπωσιαστει καποιος πρωτον απ' την επιβλητικη του παρουσια και δευτερον απο τον ηχο του. Στα κροταλα ενιωθες το ωστικο κυμα να σε διαπερνα. Το μπασο του ηταν φανταστικο αλλα μοιραιως νομιζω εδειξε ενα χαρακτηρα που ταιριαζει σε οικιακο κινηματογραφο (εντυπωσιακα δυναμικα και σταθμες) . Για μενα μεγαλη απογοητευση ως προς την εικονα που ειχα δημιουργησει στο μυαλο μου απο τα διαφορα περιοδικα.

Φυσικα και εγω ευχαριστω με τη σειρα μου γι' αυτη την ευκαιρια να ακουσω συστηματα πολλων χιλιαδων ευρω.

Για το cd οχι και τοσο!
Το πρωτο πραγμα που εκανα οταν γυρισα σπιτι ηταν να το παιξω και στο δικο μου συστημα εχοντας ακομα νωπες τις ακουστικες εμπειριες με αποτελεσμα να χασω την εκτιμηση που του ειχα.
 

Μηνύματα
6.412
Reaction score
167
Να ευχαριστήσω και εγώ με την σειρά μου τους υπευθύνους της Ηχοέκφρασης για την φιλοξενία και την υποστήριξη σε όλες τις φάσεις των δοκιμών.

Πολλά συγχαρητήρια στους συντονιστές και τα μέλη του av-site για το όμορφο κλίμα της συνάντησης. Το τελευταίο ήταν και το πιο εντυπωσιακό στοιχείο της συνάντησης.

Θα προσπαθήσω και εγώ με την σειρά μου να μεταφέρω τις εντυπώσεις μου από την ακρόαση των διαφόρων συνδυασμών.

Όπως και να το κάνουμε, είναι πολύ δύσκολο να απομονώσουμε ένα συγκεκριμένο μηχάνημα και κατόπιν να κρίνουμε το ηχητικό αποτέλεσμα. Κάθε φορά υποβάλουμε σε δοκιμασία έναν συγκεκριμένο συνδυασμό μηχανημάτων και ποτέ το ίδιο το μηχάνημα.
Το ζητούμενο σε αυτή την ακρόαση ήταν να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα για το πως ακούγεται ο τελικός ψηφιακός ενισχυτής της YAMAHA.

Αν θέλετε την δική μου γνώμη, ο YAMAHA δεν είναι φτιαγμένος για να οδηγεί ηχεία που σχεδιάστηκαν και τιουναρίστηκαν με βάση την προηγούμενη συμβατική γενιά ενισχυτών. Ανήκει σε μία άλλη εποχή ενισχυτών.

Η οδήγηση των ηχείων από τον YAMAHA, στον δεδομένο χώρο της Ηχοέκφρασης ήταν από κορυφαία έως και υπερβολική. Με τον όρο ‘κορυφαία οδήγηση ’ θέλω να πω ότι ο ενισχυτής δεν δυσκολεύεται να δώσει τις τάσεις και τα ρεύματα που ζητάει το κάθε ηχείο. Το πρόβλημα είναι ότι ο YAMAHA σαν ενισχυτής δίνει ότι του ζητήσουν τα ηχεία και ποτέ του δεν λέει : ‘Οχι άλλο, σου έδωσα αρκετά για να μπορέσεις να ελέγξεις τα μεγάφωνά σου ‘.
Και εδώ πιστεύω ότι υστερούν τα περισσότερα ηχεία Για παράδειγμα το B&W 802D δεν θέλει πολύ για να ρουφήξει με υπερβολική αδηφαγία τα ρεύματα που του προσφέρεις. Ειδικά στις χαμηλές και τις μεσοχαμηλές , αυτή του η αδηφαγία φάνηκε με έντονο μπουμάρισμα χαμηλά καθώς και με κάποια ασάφεια στην μεσαία περιοχή. Από την μια λέγαμε φοβερή οδήγηση και από την άλλη προσπαθούσα να καταλάβω σε τι οφείλεται αυτή η υπερβολή. Ηταν ο χώρος μικρός ? ήταν μεγάλος ? τι ήταν τελικά ? Γιατί δεν χαλάρωσα ? γιατί δεν ικανοποιήθηκα με καθαρά πάντα μουσικά κριτήρια ?
Το ερώτημα παραμένει . Μήπως χρειάζεται να μπαίνει που και που και κάποιο φρένο στην οδήγηση ?
Το B&W 802D , με το διαμαντένιο tweeter έδωσε ‘ρέστα’ στις υψηλές και τις άνω μεσαίες. Ήταν αναμενόμενο άλλωστε. Ενα καθαρόαιμα High-End άκουσμα , με τα καλά του αλλά και με τα κακά του (???).

Πάμε τώρα στα Martin Logan. Εδώ δεν κατάφερα να εστιάσω σωστά . Το άκουσμα ήταν ‘ εκτός φάσης’ για την δική μου ακουστική αντίληψη. Τα πρίμα έβγαιναν στο ύψος της οροφής του δωματίου και τα μπάσα έβγαιναν κάτω από το ύψος του δαπέδου. Ένα τρομερά ολογραφικό άκουσμα, εντυπωσιακό μεν αλλά τελείως λάθος.
Ήταν σαν να είχε κάποιος πατήσει κάποιο κουμπί που έγραφε ‘3-dimensional surround effect’. Μάλλον τα Martin Logan αδικήθηκαν με το συγκεκριμένο setup.

Τα μικρά ηχεία της παρέας, B&W 805N και Revel ακούστηκαν πιο σωστά από τα προηγούμενα ‘μεγάλα’ ηχεία. Λόγω του μικρού τους όγκου δεν φόρτισαν τον χώρο με ανεπιθύμητα μπουμαρίσματα αλλα κατέφερα να μας δώσουν ένα καλό και ομοιογενές άκουσμα.
Τα 805Ν μπασάρουν πιο πολύ για το μέγεθός τους, όπως και κάθε ηχείο άλλωστε της B&W . Είναι το σήμα κατατεθέν της εταιρείας, τι να κάνουμε ! .
Τα Revel ακούστηκαν ίσως πιο μουσικά από τα 805N αλλά με μειωμένη έκταση του χαμηλού. Η μεσαία, για τα δικά μου γούστα, ακούστηκε καλύτερα με τα Revel.
Πάντως και τα δύο μικρά ηχεία δεν είχαν πρόβλημα με τον YAMAHA, που μάλλον ο τελευταίος δεν κατάλαβε ότι ήταν συνδεδεμένα επάνω του. ’ψογη οδήγηση, αλλά και πάλι είχα την αίσθηση της υπεροδήγησης, ειδικότερα όταν το μουσικό σήμα που ήταν γραμμένο στο CD είχε κάποιες κορυφώσεις.
Και τα δύο μικρά ηχεία είναι άριστα από πλευράς αισθητικής, με ένα προβάδισμα στο 805Ν. Να μην ξεχνάμε ότι στο High-End μετράει πολύ και η αισθητική. Ίσως να μετράει και περισσότερο.

Για το CP player, το DAC και τον προενισχυτή δεν μπορώ να εκφέρω άποψη γιατί θα χαθούμε αν βάλουμε και αυτά σαν παραμέτρους στην εξίσωση. Από την αρχή πάντως είχα την αίσθηση ότι ο pre έχανε σε φυσικότητα και αρμονικό πλούτο στις υψηλές συχνότητες. Θα προτιμούσα να είχαμε τοποθετήσει έναν καθαρό μινιμαλιστικό προενισχυτή, όχι απαραίτητα λάμπα, αλλά τουλάχιστον με ένα κορυφαίο διακοπτικό ποτενσιόμετρο στην πορεία του σήματος. Εκεί προσωπικά πιστεύω ότι έγκειται και η διαφορά, ειδικότερα σε ότι αφορά την μεταφορά του σήματος στο επόμενο στάδιο της ενίσχυσης.
Αξίζει να αναφέρω εδώ, ότι σε μία ακρόαση συσκευών ήχου , ακούμε πιο έντονα τον χαρακτήρα του χειρότερου κρίκου της αλυσίδας.

Συμπερασματικά πιστεύω ότι ο YAMAHA είναι ένας καταπληκτικός ενισχυτής . Οδηγεί τα περισσότερα ηχεία της αγοράς και ακόμη καλύτερα αυτά που θα κατασκευαστούν στο εγγύς μέλλον. Οι κατασκευαστές ηχείων, έχοντας σαν ενισχυτή αναφοράς έναν ΥΑΜΑΗΑ ή έναν αντίστοιχης ποιότητας ψηφιακό ενισχυτή, θα κατασκευάσουν καταπληκτικά ηχεία στο μέλλον.
 

Μηνύματα
4.927
Reaction score
47
......
Πιστεύω ότι τα ηχεία τα ακούσατε πολύ νωρίς!!!
Οχι με αυτόν τον ενισχυτή, αλλά με Οποιονδήποτε.
Εκτός και άν είχαν στρωθεί κανονικά, σχεδόν όπως πριν ανέφερα.
Συγνώμη που θα ξαναρωτήσω.
Τα Διαμάντια είχαν στρωθεί?
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
37
Να γράψω κι εγώ δυο λόγια (άντε και κάτι παραπάνω....) για την συγκέντρωση του Σαββάτου.


Κατ' αρχήν να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την τρομερή φιλοξενία που βρήκα!
Τόσο ο ιδιοκτήτης της Ηχοέκφρασης όσο και οι υπόλοιποι (Αντρέας, Γιώργος Mac, Rosebud, Βαγγέλης....) έδωσαν μια φιλική νότα σε βαθμό να αισθάνομαι ότι ήμουν σπίτι μου!
Σαφέστατα ένα μεγάλο μπράβο και στον Νίκο & Σπύρο που ήρθαν από την Βόρεια Ελλάδα, κάνοντας τόσα χιλιόμετρα για να οργανώσουν μια συγκέντρωση τόσο καλή και επιτυχημένη. Και βέβαια ένα ευχαριστώ στον Νίκο για το cd που μας προσέφερε (μάλλον για να μας "κάψει" τα δικά μας ηχεία.... :twisted: )
Για μένα η συγκέντρωση του Σαββάτο ήταν περισσότερο μια πολύ καλή ευκαιρία να γνωριστώ και από κοντά με τρομερά παιδιά με τα οποία είχα επαφή μέσω AVsite ή τηλεφώνου αλλά η προσωπική επαφή είναι πάντα η καλύτερη!

Να αναφερθώ τώρα και λίγο σε ό,τι άκουσα.......
Να τονίσω ότι δεν αφιέρωσα τόσο πολύ χρόνο (όσο άλλα παιδιά) στην ακρόαση, και όσες φορές έγινε αυτό δεν ήμουν και στην καλύτερη θέση για ακρόαση (κατ' επιλογήν μου βέβαια.......)
Επομένως η κρίση μου δεν είναι και απόλυτα δεσμευτική αλλά μια πρώτη εντύπωση που έπιασα ακούγοντας λίγο.

B&W 802D: Προσωπικά δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε ιδιαίτερα. Κυρίως γιατί υπήρχε τρύπα στις μεσαίες. Η οποία δεν ξέρω αν είναι τρύπα ή απλά φταίει ο υπερτονισμός του χαμηλού. Ενώ στις υψηλές (& μεσουψηλές) τα πήγαινε πολύ καλά ήταν τόσο έντονος ο βομβαρδισμός από χαμηλές συχνότητες που ουσιαστικά "εξαφάνιζαν" τις μεσαίες. Η μουσική σκηνή απλωνόταν σωστά στο οριζόντιο επίπεδο, οι φωνές ήταν καθαρές αλλά αυτό το μπάσο............
Πιθανότατα να φταίει το μέγεθος του δωματίου βέβαια (μάλλον χρειάζεται αρκετά μεγαλύτερο χώρο το ηχείο για να δείξει μεγαλύτερη ομοιογένεια)
Αυτό που μου ήρθε πρώτα στο μυαλό ήταν ότι θα ταίριαζε άψογα σαν ηχείο Home Cinema........Αλλά δεν είναι κρίμα? Τόσα χρήματα για να βλέπεις ταινίες? (όταν μπορείς να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα με πολύ λιγότερο κόστος??)
Αααα.......στον αέρα υπήρχε και μια ελαφρά ακουστική σκληράδα (πιθανότατα να ήταν θέμα στρωσίματος των τεράστιων ηχείων)


Μartin Logan: Χμμμ.......Συνολικά με ικανοποίησε περισσότερο από τα B&W. Πολύ δυνατή όλη η περιοχή του φάσματος από τα μεσοχαμηλά και πάνω. Θα χρειαζόταν λίγο περισσότερο χαμηλό αλλά ακόμα και έτσι ικανοποιεί άνετα (η σκέψη μου για λίγο περισσότερο χαμηλό μπορεί να οφείλεται και στον βομβαρδισμό των B&W που ό,τι και να άκουγες μετά θα φαινόταν έτσι κι αλλιώς λίγο...)
Aυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το άπλωμα της μουσικής σκηνής όχι οριζόντια (φυσιολογικό) αλλά ως προς τον κατακόρυφο άξονα!!! Αυτό ξενίζει λίγο στην αρχή αλλά ακόμα δεν είμαι σίγουρος αν μου άρεσε ή όχι. Απλά το κράτησα στο μυαλό μου σαν διαφορετικό και μέχρι εκεί!!
Συνολικά ήταν πιο ομοιογενές από το B&W αλλά πιθανότατα να χρειάζεται κι αυτό μεγάλο χώρο για να δείξει όλη την ικανότητά του (ιδιαίτερα ως αναφορά την απόστασή του από τον τοίχο πίσω του)



Revel Εντυπωσιακό!! Τα θεωρώ ως την αποκάλυψη της συγκέντρωσης.......Καθόμουν έξω εκείνη την στιγμή και άκουσα κάτι που μου τράβηξε την προσοχή! Κατ' αρχήν μπήκα στον χώρο ακρόασης μόνο και μόνο για να βρω που είχαν κρύψει το sub! Δεν χώραγε στο μυαλό μου ότι ηχείο τέτοιου μεγέθους θα είχε τόσο καλό χαμηλό!! Ομοιογενές, πολύ καλό χαμηλό, σωστές μεσαίες και πλούσιες υψηλές.........Μπράβο!!


Yamaha Τελικά έπαθα την πλάκα μου πως μια φετούλα (μέγεθος ραδιοφωνικού δέκτη) θα έκανε τόσο καλή δουλειά!! Στο μυαλό μου απ' την αρχή έπαιξε η περίπτωση ότι δεν θα τα καταφέρει να οδηγήσει τα ηχεία-τέρατα ( B&W 802D & M.L.) αλλά η σκέψη μου έφαγε πόρτα και τα τρία διαπασών κατακέφαλα!!!
Εντυπωσιάστικα πραγματικά!
Και περιμένω με αγωνία την στιγμή που θα βγουν αντίστοιχοι πολυκάναλοι για τα Home Cinema που θα είναι ικανότατοι (ίσως και κορυφαίοι) τόσο σε δικάναλη όσο και σε πολυκάναλη ακρόαση................
Ήταν τέτοια η ικανότητά του που όχι μόνο μπουμπούνιζε τα woofer των B&W αλλά είχε και έλεγχο πάνω τους
Συνολική εικόνα πολύ καλή. Τόσο σε δύναμη όσο και σε μουσικότητα. Μια ελαφρά σκληράδα που άκουγα γενικώς μπορεί απλά να ήταν αφθυποβολή.



Αυτά τα λίγα.........
Συγχαρητήρια σε όλους και εις ανώτερα!!!
(κάτι άκουσα ότι ο Τσαρουχάς σκέφτεται να παρουσιάσει τα Alexandria.........
Λέτε??? :mrgreen: :mrgreen: )
 



Gio

Μηνύματα
197
Reaction score
37
Ta 802 D δεν εχουν "παιξει" με τον τροπο που θα επαιζαν στο σπιτι καποιου που τα ειχε αγορασει.
Παρολα αυτα συνδεονται στο συστημα οταν ζητησει καποιος ακροαση και υπολογιζω πως χονδρικα εχουν παιξει γυρω στις 120-150 ωρες.
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
2
Λογικά,τα διαμάντια,χρειάζονται άλλες τόσες ώρες για να αποδώσουν τα μέγιστα.
Ομως το ηχόχρωμα της εταιρείας,ακόμη και τώρα,ακούγετε.

Νίκο Τσαρουχά.
Που να άκουγες και τα TD12 με τον YAMAHA,εάν εντυπωσιάστηκες με την ατάκα των διαμαντιών... :lol:
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.514
Νίκο Τσαρουχά.
Που να άκουγες και τα TD12 με τον YAMAHA,εάν εντυπωσιάστηκες με την ατάκα των διαμαντιών... :lol:
Σκόπιμα σε τσιγκλάω να δω τι θα πεις :lol: :lol:
Τα TD12 τα έχω ακούσει αρκετά και ξέρω για τι πράμα μιλάς :wink:
 







Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.514


Βασίλη ευχαριστούμε για τις φωτό!
Τις έβαλα σε διαφορετικά posts για να μην αργούν να φορτώσουν :wink:
 

Μηνύματα
2.679
Reaction score
5
Μπορεί τα διαμάντια να μην στρώνουν, αλλά έτσι η αλλιώς σχεδόν για όλα τα tweeters δεν τίθεται θέμα στρωσίματος! Αλλά για να είναι παντοτινά πρέπει να είναι φυσικά και όχι προϊών εργαστηρίου! :wink:

Πάντως μου κάνει εντύπωση που δεν σας εντυπωσίασαν καθόλου και είναι συνεχώς στο επίκεντρο τις κριτικής!! 8)
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
161.106
Μηνύματα
2.550.949
Members
36.269
Νεότερο μέλος
taramas84
Top