Συνεντεύξη του Gary Koh(Genesis) στο avmentor

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.739
Reaction score
4.436
http://www.avmentor.gr/features/interview_genesis_gary_koh_0.htm
http://www.avmentor.gr/features/interview_genesis_gary_koh_1.htm

Ενδιαφέρουσα...

Να υποθέσω ότι, για εσάς, το τέλειο ηχείο είναι όπως το G2.2 ή το G1.2; Με δεδομένο ότι αυτά είναι το κορυφαία σας μοντέλα...
Δεν θα το έθετα ακριβώς έτσι. Σαφώς τα κορυφαία μας μοντέλα είναι σερβοελεγόμενα line arrays, αλλά ο λόγος γιαυτό είναι πολύ απλός: Δεν μπορείς να φτιάξεις κάτι τέτοιο με τιμή 2.000 δολάρια, επομένως αυτή η τεχνολογία περιορίζεται στα πολύ ακριβά μας μοντέλα. Από την άλλη, αν με ρωτήσετε πιο είναι το αγαπημένο μου ηχείο, θα σας αναφέρω το G7.1p ένα μίνι μόνιτορ το οποίο αποδίδει θαυμάσια,αυτό που περιμένεις με βάση την τιμή του. Η τελειότητα ενός ηχείου, τελικώς, είναι συνάρτηση και της τιμής και του χώρου στον οποίο θα χρησιμοποιηθεί.

Υπάρχουν όμως αρκετοί audiophiles τελικώς;
Προσπαθώ να μην εστιάζω τις πωλήσεις μου σε αυτούς. Οι περισσότεροι ενδιαφέρονται μάλλον για τις συσκευές και λιγότερο για τη μουσική. Όταν το χόμπυ σου είναι τα μηχανήματα, περνάς τον περισσότερο χρόνο σου ακούγοντας διαφορετικά προϊόντα και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αλλάζουν συνεχώς τα ερεθίσματά σου αλλά και να αλλάζεις συνεχώς μηχανήματα. Προτιμώ να απευθύνομαι στους μουσικόφιλους και υπάρχουν πραγματικά πολλοί μουσικόφιλοι, σίγουρα αρκετοί για τα ηχεία που παράγουμε.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
26.013
Reaction score
23.155
Απάντηση: Συνεντεύξη του Gary Koh(Genesis) στο avmentor

Πώς συνδέονται τελικώς οι πυκνωτές; Απλώς εν παραλλήλω;
Όχι χρησιμοποιούμε μια μείξη συνδέσεων στην οποία έχουμε καταλήξει. Δεν θα ήθελα να σχολιάσω κάτι περισσότερο για προφανείς λόγους. Στο στάδιο εξόδου χρησιμοποιούμε αρθρώματα της Hypex και τα κροσόβερς είναι ενεργά στο κομμάτι των χαμηλών συχνοτήτων και παθητικά στο κομμάτι των μεσαίων και υψηλών.
...
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.739
Reaction score
4.436
Bρε,βρε ηχεία χιλάδων και έχουν hypex στιε χαμηλες....Τι μου λες....
 

Μηνύματα
117
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Συνεντεύξη του Gary Koh(Genesis) στο avmentor


"Στο εργαστήριο της εταιρίας μπορώ να βρω πυκνωτές που κάνουν όλα τα θλιβερά τραγούδια χαρούμενα."

Οι δικοι μου πυκνωτές αντιθέτως , δίνουν μιά αίσθηση μελαγχολίας :116:


Αντε να δούμε τι αλλη μ@λακία θα διαβάσουμε......
 


Μηνύματα
5.026
Reaction score
4.305
Απάντηση: Συνεντεύξη του Gary Koh(Genesis) στο avmentor

Από την πολύ ενδιαφερουσα συνεντευξη του GaryKoh (GenesisAdvancedTechnologies) παραθετω καποια αποσπασματα. Θα ηθελα τον σχολιασμο σας στο γεγονος που επισημαινει ότι από την στιγμη που τελειωνει με το ηχειο οσον αφορα τα τεχνικα χαρακτηριστικα αρχιζει μετα μια δουλεια πανω στο ηχειο το οποιο εχει σκοπο να διατηρησει αμεταβλητα τα τεχνικα χαρακτηριστικα αλλα το ηχειο να γινει πιο μουσικο. Το ζητημα όμως είναι το εξης: Ποιες παρεμβασεις είναι αυτές που μπορουν να γινουν σε ένα ηχειο από την στιγμη που όπως ισχυριζεται ο GaryKoh εχει φτασει στο επιθυμητο σημειο από πλευρας τεχνικων χαρακτηριστικων και δεν θ αλοιωσουν τα τεχνικα χαρακτηριστικα αλλα αντιθετως το ηχειο θα παιξει πιο σωστα μουσικη? Πως το καταλαβαινεται αυτό? Χτες ειχα μια πολύ ενδιαφερουσα συζητηση με τον Κωστα EAR, αλλα θα ηθελα να ριξουμε λιγο περισσοτερο φως σε ζητηματα που μοιαζει να είναι αμφισβιτουμενα. Μηπως μας τα φουσκωνουν καπως για να μας πεισουν οτι υπαρχει πισω απο το ηχειο μια δουλεια εκτος των μετρησεων που δεν ειναι για τους κοινους θνητους? Κι εκει ειναι η ουσιαστικη της εν λογω εταιριας απο τις αλλες και γι αυτο και η τιμη των ηχειων της ειναι καπως αλμυρουτσικη.

Το κειμενο που ακολουθει είναι μερος της συνεντευξης του Kohδημοσιυμενη στο AVMENTOR

Ποιο είναι κατά τη γνώμη σας το πιο δύσκολο κομμάτι στον σχεδιασμό ενός ηχείου;
Νομίζω ότι το δυσκολότερο κομμάτι είναι ότι υπάρχουν παράμετροι που μπορούμε να μετρήσουμε αλλά όχι να ακούσουμε και παράμετροι που ακούμε αλλά δεν μπορούμε να μετρήσουμε. Με ανησυχεί, φυσικά, η δεύτερη κατηγορία. Αν μπορούσαμε να βρούμε έναν τρόπο να μετρήσουμε κάποια από τα πράγματα που αντιλαμβανόμαστε με τα αυτιά μας, η σχεδίαση ενός ηχείου θα γινόταν πολύ ευκολότερη υπόθεση.

Πείτε που ένα παράδειγμα...
Το πρώτο πράγμα που σκέπτομαι είναι ο τρόπος που το ηχείου μετατρέπει σε μουσική, σε συναίσθημα, το σήμα στην είσοδό του. Στο εργαστήριο της εταιρίας μπορώ να βρω πυκνωτές που κάνουν όλα τα θλιβερά τραγούδια χαρούμενα. Οι συμβατικές τους μετρήσεις είναι όμοιες με αυτές των άλλων πυκνωτών, αλλά το συναίσθημα αλλάζει. Κι ακόμη, μετακινώντας ένα ηχείο κατά δύο χιλιοστά συχνά μπορώ να προκαλέσω μεγάλες αλλαγές στην συμπεριφορά του, ενώ η μέτρηση της φάσης οδηγεί σε πολύ μικρές διαφορές. Πολλή από την δουλειά που βρίσκεται πίσω από ένα ηχείο ξεκινά όταν αυτό τελειοποιηθεί από τεχνικής πλευράς. Πρώτα επιτυγχάνουμε αυτό που θέλουμε να δούμε με τα όργανα και μετά αρχίζουμε να ψάχνουμε το πώς με δεδομένες τις επιδόσεις θα επιτύχουμε το σημαντικότερο: Να μπορεί, δηλαδή το ηχείο να επικοινωνήσει την πρόθεση των μουσικών. Θεωρώ ότι είναι άλλο πράγμα ο σωστός ήχος και άλλο πράγμα η σωστή μουσική από ένα ηχείο.


Πόσο διαρκεί μια τέτοια προσπάθεια;
Ας πάρουμε για παράδειγμα το τελευταίο μας προϊόν, το G7.1f, ένα ηχείο δαπέδου με αυτοελεγχόμενα γούφερ. Το να επιτύχω σωστές εργαστηριακές επιδόσεις μου πήρε περίπου 3 εβδομάδες. Το να επιτύχω συμπεριφορά αρκετά ικανοποιητική ώστε να δείξουμε ένα πρωτότυπο στην CES μου πήρε περίπου δύο μήνες. Πήρε τρεις ακόμη μήνες για να ακουστεί το ηχείο σχεδόν άψογα και από εκεί, για να επιτύχω το καλύτερο δυνατόν χρειάστηκε ένας ακόμη μήνας. Υπολογίστε λοιπόν ότι απαιτήθηκαν περίπου έξι μήνες δουλειάς.
 

Μηνύματα
4.356
Reaction score
1.772
Απάντηση: Συνεντεύξη του Gary Koh(Genesis) στο avmentor

αχ καημενε arnie.
 

themiloc

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.069
Reaction score
257
"...άλλο πράγμα ο σωστός ήχος και άλλο πράγμα η σωστή μουσική από ένα ηχείο."

Αν Θυμάστε, σε άλλο νήμα, έλεγα οτι οι καλές μετρήσεις είναι σημαντικές για ένα ηχείο, αλλά η πολύ δουλειά είναι στο τελικό voicing. Αυτό γιατί το ηχείο προορίζεται για να το ακούν τα αυτιά μας με μουσική και όχι τα μετρητικά μικρόφωνα με ήχους. Αν ήταν αλλοιώς απλά θα ήταν επιλογή καλών υλικών και επιτυχημένο αποτέλεσμα computer design.

"Νομίζω ότι το δυσκολότερο κομμάτι είναι ότι υπάρχουν παράμετροι που μπορούμε να μετρήσουμε αλλά όχι να ακούσουμε"


Ας μην σπεύδουμε λοιπόν να απομυθοποιούμε και να παραγνωρίζουμε την τέχνη του να φτιάχνεις ένα καλό ηχείο.
Αυτά για όσους έλεγαν οτι θέλουν να βλέπουν καλές μετρήσεις και τα υπόλοιπα είναι μαγεία και απάτη.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
26.013
Reaction score
23.155
Απάντηση: Συνεντεύξη του Gary Koh(Genesis) στο avmentor

αχ καημενε arnie...
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Re: Συνεντεύξη του Gary Koh(Genesis) στο avmentor


....

....
"Νομίζω ότι το δυσκολότερο κομμάτι είναι ότι υπάρχουν παράμετροι που μπορούμε να μετρήσουμε αλλά όχι να ακούσουμε"


Ας μην σπεύδουμε λοιπόν να απομυθοποιούμε και να παραγνωρίζουμε την τέχνη του να φτιάχνεις ένα καλό ηχείο.
Αυτά για όσους έλεγαν οτι θέλουν να βλέπουν καλές μετρήσεις και τα υπόλοιπα είναι μαγεία και απάτη.
Καλά αυτό είναι κάτι γνωστό σε όλους αλλά δεν πρέπει να ξέρουμε ποιες παράμετροι μετριούνται και ποιες όχι ?

Αλήθεια με ποια τέχνη πρέπει να ασχοληθείς, για να φτιάξεις ένα καλό ηχείο ?
 


skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Απάντηση: Συνεντεύξη του Gary Koh(Genesis) στο avmentor

Πάντως, μετά τις συνεντεύξεις (και στο HiTech - Κατσένης, και στο AV Mentor - Σταματάκος και στο Abouthifi.com - Δουρής) την επόμενη μέρα ήρθε ο Gary Koh σπίτι (του φίλου μου ντε...) και άκουσε...

Να τον βλέπατε μετά το εικονιζόμενο εργο να σηκώνεται από την καρέκλα του χειροκροτώντας και να αναφωνεί: BRAVO!!!!



Εν τούτοις, επιφυλάσσομαι να δοκιμάσω κάτι που μου πρότεινε, όσον αφορά την οδήγηση (με το δικό του καλωδιάκι) του σερβοενισχυτή από τον τελικό (Rowland 8Μ) και όχι από τον προενισχυτή (Rowland Consummate)
 

themiloc

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.069
Reaction score
257
Re: Απάντηση: Συνεντεύξη του Gary Koh(Genesis) στο avmentor

τι έγινε ρε παιδιά? :143::138::135:
Λες να επικαλείται τον Arnold Schwarzenegger με το υποκοριστικό του????
 

themiloc

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.069
Reaction score
257
Re: Απάντηση: Re: Συνεντεύξη του Gary Koh(Genesis) στο avmentor

Καλά αυτό είναι κάτι γνωστό σε όλους αλλά δεν πρέπει να ξέρουμε ποιες παράμετροι μετριούνται και ποιες όχι ?

Αλήθεια με ποια τέχνη πρέπει να ασχοληθείς, για να φτιάξεις ένα καλό ηχείο ?
Η τέχνη του να ακούς και να αναγνωρίζεις ποιό είναι το φυσικό
που δυστυχώς δεν είναι πάντα το μετρητικά σωστό.
Οι φυσικές χροιές ενός ηχείου φτιάχνονται μετά τις μετρήσεις με την επιλογή των υλικών (ίδιων τιμών με αυτές που υπαγόρευσαν οι μετρήσεις). Δεν μπορεί κανείς να καταλάβει με μέτρηση γιατί 2 ολόϊδιοι σε τιμές πυκνωτές διαφορετικής μάρκας, ηχούν διαφορετικά. Ακούς διαλέγεις και φτιάχνεις. Αυτή είναι η τέχνη (μετά την επιστήμη). Γι αυτό και οι μεγάλοι σχεδιαστές είναι λίγοι.
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Συνεντεύξη του Gary Koh(Genesis) στο avmentor

@ themiloc
Επειδή γράφεις σχετικά με αυτά που ειπώθηκαν στην συνέντευξη και φαίνεται να ταιριάζουν οι απόψεις σας, να γράψω τις απορίες μου αρχικά για αυτήν...
.....
Πείτε που ένα παράδειγμα...

Το πρώτο πράγμα που σκέπτομαι είναι ο τρόπος που το ηχείου μετατρέπει σε μουσική, σε συναίσθημα, το σήμα στην είσοδό του. Στο εργαστήριο της εταιρίας (1)μπορώ να βρω πυκνωτές που κάνουν όλα τα θλιβερά τραγούδια χαρούμενα. Οι συμβατικές τους μετρήσεις είναι όμοιες με αυτές των άλλων πυκνωτών, αλλά το συναίσθημα αλλάζει.(2) Κι ακόμη, μετακινώντας ένα ηχείο κατά δύο χιλιοστά συχνά μπορώ να προκαλέσω μεγάλες αλλαγές στην συμπεριφορά του, ενώ η μέτρηση της φάσης οδηγεί σε πολύ μικρές διαφορές. Πολλή από την δουλειά που βρίσκεται πίσω από ένα ηχείο ξεκινά όταν αυτό τελειοποιηθεί από τεχνικής πλευράς. Πρώτα επιτυγχάνουμε αυτό που θέλουμε να δούμε με τα όργανα και μετά αρχίζουμε να ψάχνουμε το πώς με δεδομένες τις επιδόσεις θα επιτύχουμε το σημαντικότερο: (3)Να μπορεί, δηλαδή το ηχείο να επικοινωνήσει την πρόθεση των μουσικών. (4)Θεωρώ ότι είναι άλλο πράγμα ο σωστός ήχος και άλλο πράγμα η σωστή μουσική από ένα ηχείο.
1) Αδύνατον να αντισταθώ όταν βλέπω το "συναίσθημα", είτε σε 'μηχανή' είτε σε "σήμα" όπως είδαμε εδώ...:137:
Ας δεχθώ όμως, ότι μπορεί να το κάνει. Ας υποθέσουμε ότι ανακάλυψε ψυχοακουστικές εφαρμογές και το ελένχει.
Πόσο χαρούμενο θα πρέπει να βρει στην παραγωγή το ηχείο ;

2) Ποιες είναι οι σημαντικές αλλαγές που θα πετύχει μετακινώντας το ηχείο κατά 2 χιλιοστά ?
(Εδώ είναι θέμα ακουστικής και όχι κατασκευής-σχεδίασης)
Θα έλεγε κανείς ότι για να πετύχεις το ιδανικό, θα πρέπει να κάθεσαι με ακρίβια χιλιοστού στην θέση ακρόασης, έτσι δεν είναι ?
(και να παραμείνεις ακίνητος...)

3) Η τρίτη υπογράμμιση είναι και η κορυφαία !!!
"Επικοινωνία" με την "Πρόθεση των μουσικών" σε τι ακριβώς ?
Στο πως παίζουν - στην διαθεσή τους - στον ήχο - στο σύνολο - .... σε τι ???
Αυτή η επικοινωνία μετριέται ?

4) Ποιες οι διαφορές του "σωστού ήχου" και της "σωστής μουσικής".
Μετριέται ?
Αυτή η διαφορά έχει να κάνει μόνο με τα ηχεία ή και με άλλες συσκευές + γιατί ?


Υ.Γ.
Στο 4) έχεις απαντήσει ήδη και το έχω διαβάσει.
Αν σου φαίνεται πιο εύκολο θα ήθελα να μάθω πως γίνεται το "voicing" που αναφέρεις ;
Για να πετύχεις το "ιδανικό" δεν κάνεις αλλαγές σε κάτι - ποιο είναι αυτό ;
 

themiloc

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.069
Reaction score
257
Re: Απάντηση: Συνεντεύξη του Gary Koh(Genesis) στο avmentor

@ themiloc
Επειδή γράφεις σχετικά με αυτά που ειπώθηκαν στην συνέντευξη και φαίνεται να ταιριάζουν οι απόψεις σας, να γράψω τις απορίες μου αρχικά για αυτήν...
.....
1) Αδύνατον να αντισταθώ όταν βλέπω το "συναίσθημα", είτε σε 'μηχανή' είτε σε "σήμα" όπως είδαμε εδώ...:137:
Ας δεχθώ όμως, ότι μπορεί να το κάνει. Ας υποθέσουμε ότι ανακάλυψε ψυχοακουστικές εφαρμογές και το ελένχει.
Πόσο χαρούμενο θα πρέπει να βρει στην παραγωγή το ηχείο ;

2) Ποιες είναι οι σημαντικές αλλαγές που θα πετύχει μετακινώντας το ηχείο κατά 2 χιλιοστά ?
(Εδώ είναι θέμα ακουστικής και όχι κατασκευής-σχεδίασης)
Θα έλεγε κανείς ότι για να πετύχεις το ιδανικό, θα πρέπει να κάθεσαι με ακρίβια χιλιοστού στην θέση ακρόασης, έτσι δεν είναι ?
(και να παραμείνεις ακίνητος...)

3) Η τρίτη υπογράμμιση είναι και η κορυφαία !!!
"Επικοινωνία" με την "Πρόθεση των μουσικών" σε τι ακριβώς ?
Στο πως παίζουν - στην διαθεσή τους - στον ήχο - στο σύνολο - .... σε τι ???
Αυτή η επικοινωνία μετριέται ?

4) Ποιες οι διαφορές του "σωστού ήχου" και της "σωστής μουσικής".
Μετριέται ?
Αυτή η διαφορά έχει να κάνει μόνο με τα ηχεία ή και με άλλες συσκευές + γιατί ?


Υ.Γ.
Στο 4) έχεις απαντήσει ήδη και το έχω διαβάσει.
Αν σου φαίνεται πιο εύκολο θα ήθελα να μάθω πως γίνεται το "voicing" που αναφέρεις ;
Για να πετύχεις το "ιδανικό" δεν κάνεις αλλαγές σε κάτι - ποιο είναι αυτό ;
Tinbre, δεν νομίζω οτι μένει κάτι αναπάντητο.
Εάν φτιάξεις 2 κροσόβερ εντελως όμοια σε τμές υλικών και σε μετρήσεις, αλλά με διαφορετικής ποιότητας και κατασκευής υλικά ΠΑΝΤΑ ακούγονται διάφορετκά μεταξύ τους. Μήπως αυτό λύνει τις απορίες σου?
Όταν παίζει π.χ. ένα σαξόφωνο που ξέρεις ακριβώς τις χροιές του, ζωντανό και ηχογραφημένο, με τις παραπάνω αλλαγές φτάνεις εκεί που νομίζεις οτι είναι πιο φυσικό και μουσικό όσο κι αν αγριεύεσαι με τους όρους αυτούς. Αυτό είναι το voicing και γίνεται από όλους τους σοβαρούς σχεδιαστές και είναι απόλυτα ακουστό.
Αν σε πείθουν μόνον οι καλές μετρήσεις είναι δικαίωμά σου.
Θα μπορούσες με λεπτομερή χαρακτηριστικά μεγαφώνων, και μιά προσεκτική σχεδίαση κροσόβερ σε ένα καλό κουτί, να φτιάξεις ένα ηχείο που να μετράει και άριστα. Το πως θα ακούγεται όμως είναι άλλου παππά ευαγγέλιο.
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Re: Απάντηση: Συνεντεύξη του Gary Koh(Genesis) στο avmentor

Εάν φτιάξεις 2 κροσόβερ εντελως όμοια σε τμές υλικών και σε μετρήσεις, αλλά με διαφορετικής ποιότητας και κατασκευής υλικά ΠΑΝΤΑ ακούγονται διάφορετκά μεταξύ τους.
Αυτό το συζητήσαμε και σε διπλανό thread...
Δύο πυκνωτές, για παράδειγμα, μπορεί εύκολα να έχουν την ίδια χωρητικότητα και το ίδιο rated voltage αλλά αυτές οι τιμές δεν λένε τίποτα από μόνες τους για 1002 άλλα χαρακτηριστικά που καθορίζουν την απόδοση των πυκνωτών..
Το να βρεθούν "όμοια σε μετρήσεις υλικά" είναι εξαιρετικά δύσκολο, με άλλα λόγια.
 

Μηνύματα
117
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Re: Συνεντεύξη του Gary Koh(Genesis) στο avmentor

Η τέχνη του να ακούς και να αναγνωρίζεις ποιό είναι το φυσικό
που δυστυχώς δεν είναι πάντα το μετρητικά σωστό.
Οι φυσικές χροιές ενός ηχείου φτιάχνονται μετά τις μετρήσεις με την επιλογή των υλικών (ίδιων τιμών με αυτές που υπαγόρευσαν οι μετρήσεις). Δεν μπορεί κανείς να καταλάβει με μέτρηση γιατί 2 ολόϊδιοι σε τιμές πυκνωτές διαφορετικής μάρκας, ηχούν διαφορετικά. Ακούς διαλέγεις και φτιάχνεις. Αυτή είναι η τέχνη (μετά την επιστήμη). /quote]

Σωστά τα λές. Πρώτα η επιστήμη και ΜΕΤΑ η καλιτεχνία. Πριν αρχίσουμε να λεμε διάφορες δακρύβρεχτες χαζομάρες σχετικά με την συναισθηματικότητα :116: των πυκνωτών, φροντίζουμε να ξερουμε τι είναι η χρονική σταθερά , εαν υπαρχει "ταχύτητα των πυκνωτών" κλπ.

Βεβαια ο ΔΣ, μετα την μπούρδα που αμόλησε ο παπάρας ο κιτρινιάρης προφανώς με ευγενικό τρόπο προσπαθεί να τον "στριμώξει" ρωτώντας τον πως ορίζεται αυτη η "ταχύτητα".
Σιγά μην ορίζεται....

Εσυ πχ πως ορίζεις τις "φυσικές χροιές " ενος ηχειου?
Υπάρχουν και μη φυσικές χροιές?
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Re: Απάντηση: Συνεντεύξη του Gary Koh(Genesis) στο avmentor

....
Εάν φτιάξεις 2 κροσόβερ εντελως όμοια σε τμές υλικών και σε μετρήσεις, αλλά με διαφορετικής ποιότητας και κατασκευής υλικά ΠΑΝΤΑ ακούγονται διάφορετκά μεταξύ τους. Μήπως αυτό λύνει τις απορίες σου?
....
Αν μπορέσει κάποιος να μου εξηγήσει το "διαφορετικό" (σε τι) και με ποια κριτήρια επιλέγει, ίσως. :126:...αλλιώς πάει στην τύχη.


Τέλος πάντων....αν κατάλαβα καλά οι "μεγάλοι και σοβαροί κατασκευαστες" όπως τους αναφέρεις, βρίσκουν τους αριθμούς πρώτα και μετά παίζουν με συνδιασμούς υλικών μέχρι να τους αρέσει. . .

Μπορεί το χάη έντ να λειτουργεί έτσι....γιαυτό και να μην το καταλαβαίνω.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.903
Reaction score
144.965
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Συνεντεύξη του Gary Koh(Genesis) στο avmentor

Πριν αρχίσουμε να λεμε διάφορες δακρύβρεχτες χαζομάρες σχετικά με την συναισθηματικότητα :116: των πυκνωτών, φροντίζουμε να ξερουμε τι είναι η χρονική σταθερά , εαν υπαρχει "ταχύτητα των πυκνωτών" κλπ.
αχ, βαρέθηκα να τα λέω, αλλά εκεί, το χέρι στο βυζί...
φυσικά Τζιμάκο έχεις απόλυτο δίκιο. Αλλά στου κουφού την πόρτα, γράφε "τέχνη"...

Δεν μπορεί κανείς να καταλάβει με μέτρηση γιατί 2 ολόϊδιοι σε τιμές πυκνωτές διαφορετικής μάρκας, ηχούν διαφορετικά. Ακούς διαλέγεις και φτιάχνεις. Αυτή είναι η τέχνη (μετά την επιστήμη).
Φυσικά και μπορεί να καταλάβει με μέτρηση γιατί 2 πυκνωτές ίδιας χωρητικότητας ηχούν διαφορετικά. ΓΙΑΤΙ Η ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΠΥΚΝΩΤΩΝ. Όλα τα χαρακτηριστικά των πυκνωτών ΜΕΤΡΟΥΝΤΑΙ.

Αμάν πια.:141:
 


Staff online

  • loggeo
    Projectors
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.137
Μηνύματα
3.043.431
Members
38.536
Νεότερο μέλος
George Markop
Top