- Μηνύματα
- 58.255
- Reaction score
- 143.915
:shock:Μιχαλης Σπερτος said:Υποθετω οτι και το δικο σου ΑΡΧΙΚΟ κινητρο για να ψαξεις σε βαθος τις συγκεκριμενες τεχνικες ηταν σε καποιο βαθμο Ενεργειακο.





:shock:Μιχαλης Σπερτος said:Υποθετω οτι και το δικο σου ΑΡΧΙΚΟ κινητρο για να ψαξεις σε βαθος τις συγκεκριμενες τεχνικες ηταν σε καποιο βαθμο Ενεργειακο.
Ειναι φανερο οτι λεμε ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια πραγματα, χαιρομαι γι αυτο, και σε ευχαριστω που μου εδωσες αυτην την ευκαιρια να χαρω και λιγο.RDoherty said:
costas EAR said:Μιχάλη προφανώς το μόνο αρνητικό της ανάδρασης δεν είναι αυτό που γράφεις περί συντελεστή ενίσχυσης "Το μονο αρνητικο ειναι η μειωση του Συντελεστη Ενισχυσης".
Ειναι οπως τα λες. Μονο που δεν απαντουσα σε σενα. Με σενα θα εκανα λιγοτερο χονδρικη προσεγγιση. Οταν ομως ο αλλος σου λεει δεν καταλαβαινω το περιγραμμα, καπου πρεπει να φιλτραρεις τα ψιλα γραμματα.
RD, αν θες να δεις πιο αναλυτικά την αρνητική ανάδραση δοκίμασε εδώ:
(είναι και ιδιαίτερα κατανοητά)
http://www.angelfire.com/electronic/funwithtubes/Amp-Feedback.html
Η κεντρική ιδέα (αν βαριέσαι να το διαβάσεις όλο) είναι πως το σήμα στην έξοδο του ενισχυτικού σταδίου όταν ξαναγυρνά στην είσοδο για να κάνει την ακύρωσή του έχει ήδη μια διαφορά φάσης, μικρή μεν, μη μετρήσιμη ίσως, υπαρκτή δε. Και ενώ δε διαφοροποιεί τις μετρήσεις τόνων (ημίτονα χρησιμοποιούνται για τη μέτρηση της παραμόρφωσης) χαλάει τα μεταβατικά της μουσικής, τα λένε και στο λινκ που έδωσες, μόνο που δε τα έκανες bold, αυτά είναι το ζουμί και οι άνθρωποι έχουν αυτιά, τα ακούσανε... "perfectly timed involvement, of convincing transient edges"
Και εδω ειμαι συμφωνος. Εκεινο που αλλαζει με την Overall Feedback ειναι το Time coherecy (Συνακουστοτητα) λογω της μικρης χρονικης μεταθεσης του αρχικου σηματος απο το επιστρεφον σαν Αναδραση. ΟΜΩΣ, γιατι δεν λες πως ακομη και με ελαχιστη Αναδραση βελτιωνεται ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ η Αρμονικη Παραμορφωση ( πχ μιλωντας για ΛΑΜΠΕΣ, απο 2% σε 0.5%). Αυτη δεν μας ενδιαφερει ? Και εαν ΝΑΙ, ΠΟΣΟ σε σχεση με την Συνακουστοτητα ? Και ποσοι ακροατες ειναι πιο ευαισθητοι στο μεν προβλημα, και ποσοι στο δε ?
Εαν δεν κανω λαθος απο την πρωτη στιγμη εδω δηλωνω οτι ολο το θεμα ειναι ενας συμβιβασμος αναμεσα στο ΠΟΣΟ. Και βεβαια αυτο ειναι θεμα σε ΤΙ ο καθε κατασκευαστης δινει προτεραιοτητα, με βαση την προσωπικη του εκτιμηση περι του πως μετραει στο Ακουσμα, μια προς μια Ηλεκτρικη παραμετρος. Και αυτη η Ζυγαρια για τα FET μπορει να δειχνει αλλα πραγματα απ' οτι στην ΛΑΜΠΑ.
Ασε που ο καθε κατασκευαστης εχει καλως ή κακως και το αγχος του Prospectus
Μιχάλη περί class A και SE νομίζω πως ο ορισμός είναι ο παρακάτω:
Class A operation is where both devices conduct continuously for the entire cycle of signal swing, or the bias current flows in the output devices at all times. The key ingredient of class A operation is that both devices are always on. There is no condition where one or the other is turned off. Because of this, class A amplifiers in reality are not complementary designs. They are single-ended designs with only one type polarity output devices."
και ο tripath χρησιμοποιεί μόνο Ν-fet στην έξοδο, άρα είναι SE. Mήπως έχεις καμιά αντίρρηση?
Ναι και οχι.
Καμμια αντιρρηση σχετικα με το αν ενα Push pull εργαζομενο σε ταξη Α δεν διαφερει σε τιποτα απο ενα SIngle Ended, και αρα εχει δικαιωμα να λεγεται SIngle Ended.
Νομιζω οτι αυτο ειναι αρκετα σαφες και εδω http://www.Audiocraftworks.gr/gr/pages/arthra/erotapant/classA.htm
O ορισμος της ταξης Α ειναι ακριβως αυτος. ΟΜΩΣ αυτος ο ορισμος ειναι κανονας των Ηλεκτρονικων απο Ιδρυσεως Ηλεκτρονικης Επιστημης. Για καινουργιο μας τον αναφερει ο κυριος Ταδε. Συγγνωμη αλλα μου διαφευγει που βρισκεται ο νεωτερισμος ωστε να αξιζει να αναφερθει. Με την ιδια λογικη γιατι δεν ανεβαζουμε στο Φορουμ ολη την υλη της Ηλεκτρονικης φυσικης και Κυκλωματολογιας ? Θα ηταν κατι καινουργιο για οποιον δεν τα γνωριζει.
Πραγματι πολυ ενδιαφεροντα τα υπολοιπα
Το προσωπικο μου συμπερασμα ειναι οτι, σε ενα κατα τα αλλα προσεγμενο Push pull, ΛΙΓΗ αναδραση ειναι κατι που ακουγεται καλυτερα. Δεν παυει να ειναι ενα προσωπικο συμπερασμα και οχι κατευθυντηρια γραμμη. Για Single ended επιφυλασσομαι, αναλογα την σχεδιαση. Υποψιν οτι αναφερομαι παντα σε Λαμπες.RDoherty said:Μιχάλη, φίλε μου καλέ, μου φτιάχνεις τη διάθεσηΘεωρώ αυτονόητο ότι έχεις δουλέψει δικές σου κατασκευές με ανάδραση μηδέν. Από αυτές τι συμπέρανες? (και ως κατασκευαστής και ως ακροατής) :?:
Μιχαλης Σπερτος said:Ειναι οπως τα λες. Μονο που δεν απαντουσα σε σενα.
:mrgreen:Νίκος Τσαρουχάς said:Ο τελευταίος που έκανε τέτοιες ερωτήσεις, τώρα δεν ζει. 8)![]()
RDoherty said:Μιχαλης Σπερτος said:Ειναι οπως τα λες. Μονο που δεν απαντουσα σε σενα.
O βλαχοglobal όμως απάντησε για μένα:
:mrgreen:Νίκος Τσαρουχάς said:Ο τελευταίος που έκανε τέτοιες ερωτήσεις, τώρα δεν ζει. 8)![]()
Όταν λες "ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΥΝΤΟΜΑ KAI Ο SCOUT ΜΚ SE" τι εννοείς? Όπως είχαν πει και οι Smiths, "How Soon Is Now?"![]()
Aνάδραση ΜΑΛΛΟΝCentral said:Από εκεί και κάτω που έμπλεξε η ανάδραση, άσε...ΖΩ ΕΝΑ ΔΡΑΜΑ!!!