ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

themiloc

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.069
Reaction score
257
Πιστεύω ότι όλοι διαβάσατε την εξαιρετική ανάρτηση του Κώστα που βρίσκεται εδώ :http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?t=93129

Από την προσεκτική του μελέτη προκύπτει αβίαστα η εντύπωση περι σαφούς υπεροχής της "ψηφιακής" διαδικασίας σύλληψης και επεξεργασίας των ηχητικών πληροφοριών σε σχέση με την αντίστοιχη "αναλογική".

Με βάση αυτό θα έπρεπε η αναπαραγωγή των "ηχητικών" αρχείων που έχουν ψηφιακό "χαρακτήρα" να κατατροπώνει την αντίστοιχη των "αναλογικών" αρχείων !
Αυτό όμως δεν συμβαίνει ! Ένα καλορρυθμισμένο Systemdeck με ένα Rega και μια φτηνή mooving coil Denon θα παίξει ένα direct cut 45 στροφών βινύλιο με τρόπο που δεν έχει τίποτε να ζηλέψει από την οποιαδήποτε ψηφιακή πηγή που αναπαράγει αρχεία χαμηλής ή υψηλής ανάλυσης. Γιατί τελικά έχουμε αυτό το αποτέλεσμα; Τι ευθύνεται για την μη επιβεβαίωση της προαναφερθείσας υπεροχής στα αυτιά μας ;

Μήπως το αποτέλεσμα κολλάει στα μέσα αναπαραγωγής; Μήπως φταίει το jitter ή τα brickwall ή άλλα φίλτρα ; Tι άλλο μπορεί να φταίει ; Γιατί σίγουρα κάτι φταίει και δεν αναδεικνύεται εξόφθαλμα στο τελικό αποτέλεσμα αυτή η υπεροχή στην ψηφιακή διαδικασία σύλληψης,καταγραφής,επεξεργασίας των μουσικών δεδομένων
Βασίλη, έχω δώσει μία απάντηση δίπλα, που εξηγεί πολλές από τις απορίες που διατυπώνεις.
http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?t=92806&page=61
Ας εξηγήσω ξανά:

1.Η ακρόαση της ΠΙΟ ΠΙΣΤΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ γίνεται ΜΟΝΟΝ από την ακρόαση απ' ευθείας του προενισχυτή ή κονσόλας μικροφώνων κατά την ηχογράφηση.

2. Η δεύτερη καλύτερη στον ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ τομέα είναι μία ταινία 1/2 τρακ σε ταχύτητα 30 και ένας δίσκος αμέσου κοπής.

3. Η καλύτερη ψηφιακή καταγραφή είναι όπως είπα σε φορμα DXD. Η τελευταία είναι, όχι μόνο κατα τη δική μου γνώμη αλλά και οποιουδήποτε επαγγελματία που έχει γράψει σε όλα τα φορμα, η απόλυτα καλύτερη καταγραφή ever.

Δεν αναφέρω το απλό βινύλιο (από ταινία), όπως βλέπεις γιατί υπολείπεται σαφώς λόγω μηχανικών και άλλων πολλών περιορισμών των ψηφιακών αρχείων 24 μπιτ.

Αλλά ας σκεφτούμε λίγο πιο πρακτικά: Ποιόν ενδιαφέρουν οι δίσκοι αμέσου κοπής, που δεν πρόκειται ποτέ να ξαναυπάρξουν και σε τελική ανάλυση και οι δίσκοι βινυλίου από ψηφιακές μήτρες?
 


Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

το πόρισμα οτι υπερέχει το βινύλιο πως βγήκε; γιατι δεν έχω καταλάβει ακόμα! ('νταξ και 'μένα με αρέσει το βινύλιο,οι ξανθιές,οι μακαρονάδες,τα σουτζουκάκια...τι σημαίνει όμως αυτό;)


Που το είδες αυτό ; Έγραψα κάτι τέτοιο ;



Μηπως γιατι μερος της μουσικης πληροφοριας χανεται - συμβιβαζεται απο την αρχη (κατα την εγγραφη)?.

Ναι μεν το αρθρο μιλα για "συντομοτερη" διαδρομη των μουσικων γεγονοτων προς το master (αρα θεωρητικα καλυτερα) αλλα οπως και να το κανουμε το δειγμα PAM ειναι "ελλειπες" ειτε αυτο ειναι 128, 256, 384 κ.λ.π, εως οσο κι αν μπορουσε να παει.
Παντα θα υπαρχει εκεινο το σημειο που ο αλγοριθμος θα προσπαθησει να υπολογισει το επομενο "σημειο" που θα αναγκαστει να δημιουργησει για να συμπληρωσει το "κουτσουρεμενο" ημιτονο...

Απλη φυσικη..
...........

Η δειγματοληψία είναι επαρκής ! Ο προβληματισμός περί επαρκούς δειγματοληψίας έχει λυθεί από τις τοποθετήσεις-αναφορές των Nyquist,Shannon, Kotelnikov , Whittaker κ.λ.π
Το πρόβλημα δεν είναι η έλλειψη πληροφορίας λόγω ανεπαρκούς δειγματοληψίας. Οι μεγαλύτεροι ρυθμοί δειγματοληψίας δεν εξυπηρετούν τόσο μια "πληρέστερη" πληροφορία αλλά άλλα πράγματα.....



πόρισμα Νο 2!!! :111:

Ή δεν διαβάζεις προσεκτικά ή δεν καταλαβαίνεις ή δεν καταλαβαίνω . Δέχομαι ότι μάλλον συμβαίνει το τελευταίο. Κατά συνέπεια βοήθησέ με να καταλάβω τι εννοείς....


Βασίλη, έχω δώσει μία απάντηση δίπλα, που εξηγεί πολλές από τις απορίες που διατυπώνεις.
http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?t=92806&page=61
Ας εξηγήσω ξανά:

1.Η ακρόαση της ΠΙΟ ΠΙΣΤΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ γίνεται ΜΟΝΟΝ από την ακρόαση απ' ευθείας του προενισχυτή ή κονσόλας μικροφώνων κατά την ηχογράφηση.

2. Η δεύτερη καλύτερη στον ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ τομέα είναι μία ταινία 1/2 τρακ σε ταχύτητα 30 και ένας δίσκος αμέσου κοπής.

3. Η καλύτερη ψηφιακή καταγραφή είναι όπως είπα σε φορμα DXD. Η τελευταία είναι, όχι μόνο κατα τη δική μου γνώμη αλλά και οποιουδήποτε επαγγελματία που έχει γράψει σε όλα τα φορμα, η απόλυτα καλύτερη καταγραφή ever.

Δεν αναφέρω το απλό βινύλιο (από ταινία), όπως βλέπεις γιατί υπολείπεται σαφώς λόγω μηχανικών και άλλων πολλών περιορισμών των ψηφιακών αρχείων 24 μπιτ.

Αλλά ας σκεφτούμε λίγο πιο πρακτικά: Ποιόν ενδιαφέρουν οι δίσκοι αμέσου κοπής, που δεν πρόκειται ποτέ να ξαναυπάρξουν και σε τελική ανάλυση και οι δίσκοι βινυλίου από ψηφιακές μήτρες?


Καμία αντίρρηση φίλτατε Θέμη ! Το πρόβλημα είναι γιατί αυτή η υπεροχή απέναντι στους δίσκους άμεσης κοπής 45 στρ δεν είναι εμφανής και συντριπτική κατά την αναπαραγωγή . Ποια είναι τα στοιχεία των κρίκων αναπαραγωγής που "φρενάρουν" την πανηγυρική ανάδειξή της .
Όσον αφορά δε στην πρακτική σκοπιά (και το Ποιόν ενδιαφέρουν οι δίσκοι αμέσου κοπής, που δεν πρόκειται ποτέ να ξαναυπάρξουν και σε τελική ανάλυση και οι δίσκοι βινυλίου από ψηφιακές μήτρες) δεν έχω κάποια σοβαρή ένσταση .
 

themiloc

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.069
Reaction score
257
Re: Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Καμία αντίρρηση φίλτατε Θέμη ! Το πρόβλημα είναι γιατί αυτή η υπεροχή απέναντι στους δίσκους άμεσης κοπής 45 στρ δεν είναι εμφανής και συντριπτική κατά την αναπαραγωγή . Ποια είναι τα στοιχεία των κρίκων αναπαραγωγής που "φρενάρουν" την πανηγυρική ανάδειξή της .
Όσον αφορά δε στην πρακτική σκοπιά (και το Ποιόν ενδιαφέρουν οι δίσκοι αμέσου κοπής, που δεν πρόκειται ποτέ να ξαναυπάρξουν και σε τελική ανάλυση και οι δίσκοι βινυλίου από ψηφιακές μήτρες) δεν έχω καμία ένσταση .
Βασίλη πως στηρίζεται η μη εμφανής υπεροχή, γιατί προφανώς δεν υπάρχει δίσκος αμέσου κοπής με ταυτόσημο περιεχόμενο με HD αρχείο. Λυπάμαι αλλά μόνον σαν υποκειμενική κρίση μπορώ να την δεχθώ και να την συζητήσω.
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Βασίλη πως στηρίζεται η μη εμφανής υπεροχή, γιατί προφανώς δεν υπάρχει δίσκος αμέσου κοπής με ταυτόσημο περιεχόμενο με HD αρχείο. Λυπάμαι αλλά μόνον σαν υποκειμενική κρίση μπορώ να την δεχθώ και να την συζητήσω.
Εξυπακούεται ότι τα αναφερθέντα αφορούν αποκλειστικά σε υποκειμενική κρίση ! Μια κρίση όμως στην οποία καταλήγουν και πολλοί κατά τεκμήριο σοβαροί φίλοι της υψηλής πιστότητας (οι μη σοβαροί υπάρχουν εν αφθονία σε όλα τα στρατόπεδα της audiophile "φιλοσοφίας")....
 

Μηνύματα
1.648
Reaction score
141
Re: Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Που το είδες αυτό ; Έγραψα κάτι τέτοιο ;

Ή δεν διαβάζεις προσεκτικά ή δεν καταλαβαίνεις ή δεν καταλαβαίνω . Δέχομαι ότι μάλλον συμβαίνει το τελευταίο. Κατά συνέπεια βοήθησέ με να καταλάβω τι εννοείς....

απο το πρώτο σου ποστ:



Με βάση αυτό θα έπρεπε η αναπαραγωγή των "ηχητικών" αρχείων που έχουν ψηφιακό "χαρακτήρα" να κατατροπώνει την αντίστοιχη των "αναλογικών" αρχείων !
Αυτό όμως δεν συμβαίνει ! Ένα καλορρυθμισμένο Systemdeck με ένα Rega και μια φτηνή mooving coil Denon θα παίξει ένα direct cut 45 στροφών βινύλιο με τρόπο που δεν έχει τίποτε να ζηλέψει από την οποιαδήποτε ψηφιακή πηγή που αναπαράγει αρχεία χαμηλής ή υψηλής ανάλυσης. Γιατί τελικά έχουμε αυτό το αποτέλεσμα; Τι ευθύνεται για την μη επιβεβαίωση της προαναφερθείσας υπεροχής στα αυτιά μας ;



απο αυτό καταλαβαίνω οτι υπερέχει το systemdeck(πικ απ δεν είναι;)
 

Μηνύματα
1.648
Reaction score
141
Re: Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Βασίλη πως στηρίζεται η μη εμφανής υπεροχή, γιατί προφανώς δεν υπάρχει δίσκος αμέσου κοπής με ταυτόσημο περιεχόμενο με HD αρχείο. Λυπάμαι αλλά μόνον σαν υποκειμενική κρίση μπορώ να την δεχθώ και να την συζητήσω.
+1
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Που το είδες αυτό ; Έγραψα κάτι τέτοιο ;

Ή δεν διαβάζεις προσεκτικά ή δεν καταλαβαίνεις ή δεν καταλαβαίνω . Δέχομαι ότι μάλλον συμβαίνει το τελευταίο. Κατά συνέπεια βοήθησέ με να καταλάβω τι εννοείς....

απο το πρώτο σου ποστ:



Με βάση αυτό θα έπρεπε η αναπαραγωγή των "ηχητικών" αρχείων που έχουν ψηφιακό "χαρακτήρα" να κατατροπώνει την αντίστοιχη των "αναλογικών" αρχείων !
Αυτό όμως δεν συμβαίνει ! Ένα καλορρυθμισμένο Systemdeck με ένα Rega και μια φτηνή mooving coil Denon θα παίξει ένα direct cut 45 στροφών βινύλιο με τρόπο που δεν έχει τίποτε να ζηλέψει από την οποιαδήποτε ψηφιακή πηγή που αναπαράγει αρχεία χαμηλής ή υψηλής ανάλυσης. Γιατί τελικά έχουμε αυτό το αποτέλεσμα; Τι ευθύνεται για την μη επιβεβαίωση της προαναφερθείσας υπεροχής στα αυτιά μας ;



απο αυτό καταλαβαίνω οτι υπερέχει το systemdeck(πικ απ δεν είναι;)
όχι.σου λέει οτι δέν έχει τίποτα να ζηλέψει.άρα είναι όμοιο...όχι καλύτερο...



δηλαδή με απλά λόγια...

το βινύλιο στα χαρτιά είναι για πέταμα.στην πράξη γιατί δέν επιβεβαιώνεται η θεωρία?
γιατί όταν πολλές φορές ακούω βινύλιο παίζει το ίδιο με το ψηφιακό και πολλές φορές και καλύτερα?
κανονικά θα έπρεπε να ακούω μία μουνταμάρα...:142:
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Που το είδες αυτό ; Έγραψα κάτι τέτοιο ;

Ή δεν διαβάζεις προσεκτικά ή δεν καταλαβαίνεις ή δεν καταλαβαίνω . Δέχομαι ότι μάλλον συμβαίνει το τελευταίο. Κατά συνέπεια βοήθησέ με να καταλάβω τι εννοείς....

απο το πρώτο σου ποστ:



Με βάση αυτό θα έπρεπε η αναπαραγωγή των "ηχητικών" αρχείων που έχουν ψηφιακό "χαρακτήρα" να κατατροπώνει την αντίστοιχη των "αναλογικών" αρχείων !
Αυτό όμως δεν συμβαίνει ! Ένα καλορρυθμισμένο Systemdeck με ένα Rega και μια φτηνή mooving coil Denon θα παίξει ένα direct cut 45 στροφών βινύλιο με τρόπο που δεν έχει τίποτε να ζηλέψει από την οποιαδήποτε ψηφιακή πηγή που αναπαράγει αρχεία χαμηλής ή υψηλής ανάλυσης. Γιατί τελικά έχουμε αυτό το αποτέλεσμα; Τι ευθύνεται για την μη επιβεβαίωση της προαναφερθείσας υπεροχής στα αυτιά μας ;



απο αυτό καταλαβαίνω οτι υπερέχει το systemdeck(πικ απ δεν είναι;)
Αυτό κατάλαβες ;;;;:142:
Το systemdeck είναι διαστημόπλοιο :140:....
 



xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.746
Reaction score
97.514
Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Κατά τη γνώμη μου, για να πάρουμε κάποιες βάσιμες απαντήσεις, χρειάζεται να γίνει το παρακάτω blind test:

Επιλέγουμε έναν μουσικό, γκρουπ, ορχήστρα (ό,τι συμφωνήσουμε εξαρχής) και ηχογραφούμε στο στούντιο ένα μουσικό θέμα. Χρησιμοποιούμε, ταυτοχρόνως, δύο κορυφαία μέσα εγγραφής, ένα ψηφιακό και ένα αναλογικό.
Κατόπιν, από τα δύο μάστερ που έχουμε, φτιάχνουμε από δύο αντίτυπα αναπαραγωγής, ένα βινύλιο κι ένα ψηφιακό, χρησιμοποιώντας και πάλι τα ποιοτικότερα μέσα που μπορούμε να έχουμε στη διάθεσή μας.
Έχουμε λοιπόν τέσσερις διαφορετικές εκδοχές του μουσικού θέματος.

"Στήνουμε" μια αίθουσα ακροάσεων με εξοπλισμό αναφοράς και επιλέγουμε μια "γκάμα" ακροατών, αναλόγως των κριτηρίων που έχουμε θέσει (ηλικία, φύλο, μουσική εμπειρία, ηχολήπτες, "μέσο αυτί" κλπ). Παίζουμε διαδοχικά τα τέσσερα κομμάτια και καταγράφουμε το feedback των ακροατών.

Από τα στατιστικά των αποτελεσμάτων θα έχουμε τα αποτελέσματα που μας ενδιαφέρουν.

Το δύσκολο στο όλο εγχείρημα είναι το πόσο εφικτό είναι το παραπάνω πείραμα στην πράξη... :137:
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Κατά τη γνώμη μου, για να πάρουμε κάποιες βάσιμες απαντήσεις, χρειάζεται να γίνει το παρακάτω blind test:

Επιλέγουμε έναν μουσικό, γκρουπ, ορχήστρα (ό,τι συμφωνήσουμε εξαρχής) και ηχογραφούμε στο στούντιο ένα μουσικό θέμα. Χρησιμοποιούμε, ταυτοχρόνως, δύο κορυφαία μέσα εγγραφής, ένα ψηφιακό και ένα αναλογικό.
Κατόπιν, από τα δύο μάστερ που έχουμε, φτιάχνουμε από δύο αντίτυπα αναπαραγωγής, ένα βινύλιο κι ένα ψηφιακό, χρησιμοποιώντας και πάλι τα ποιοτικότερα μέσα που μπορούμε να έχουμε στη διάθεσή μας.
Έχουμε λοιπόν τέσσερις διαφορετικές εκδοχές του μουσικού θέματος.

"Στήνουμε" μια αίθουσα ακροάσεων με εξοπλισμό αναφοράς και επιλέγουμε μια "γκάμα" ακροατών, αναλόγως των κριτηρίων που έχουμε θέσει (ηλικία, φύλο, μουσική εμπειρία, ηχολήπτες, "μέσο αυτί" κλπ). Παίζουμε διαδοχικά τα τέσσερα κομμάτια και καταγράφουμε το feedback των ακροατών.

Από τα στατιστικά των αποτελεσμάτων θα έχουμε τα αποτελέσματα που μας ενδιαφέρουν.

Το δύσκολο στο όλο εγχείρημα είναι το πόσο εφικτό είναι το παραπάνω πείραμα στην πράξη... :137:
Σιγά ρε Αλέξανδρε μην χρησιμοποιήσουμε Στοχαστικές ανελίξεις και θεωρία του χάους :114: !
Σε λίγο θα μπούμε και στην διαδικασία να αποδεικνύουμε επιστημονικά ότι στις 12 π.μ. είναι μέρα και όχι νύχτα...Παρατηρήσεις σε πράγματα κοινότυπα κάνουμε . Πράγματα που αν τα βλέπεις συστηματικά και καθημερινά στην πράξη διαπιστώνεις ότι είναι προφανή και εξόφθαλμα ...:107:
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Βασιλη (Τσαντουλη), να το παρει το ποταμι?

Ποια ειναι η δικη σου απαντηση στην δικη σου ερωτηση και τιτλο του νηματος?

Πρεπει καπου να καταληξουμε γιατι μπορει να μιλαμε μηνες, να λεμε ολοι τα ιδια πραγματα και ο καθενας να καταλαβαινει οτι θελει...

Εγω το μονο που μπορω να ασπαστω και να καταθεσω ειναι τα δικα μου προσωπικα ακουσματα στον δικο μου χωρο με αμφοτερες των "σχολων" ικανοτατες πηγες στην κατοχη μου, στα οποια φανερος "νικητης" ειναι το αναλογικο , αλλα η αληθεια ειναι οχι παντα..
 

skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Κατά τη γνώμη μου, για να πάρουμε κάποιες βάσιμες απαντήσεις, χρειάζεται να γίνει το παρακάτω blind test:

Επιλέγουμε έναν μουσικό, γκρουπ, ορχήστρα (ό,τι συμφωνήσουμε εξαρχής) και ηχογραφούμε στο στούντιο ένα μουσικό θέμα. Χρησιμοποιούμε, ταυτοχρόνως, δύο κορυφαία μέσα εγγραφής, ένα ψηφιακό και ένα αναλογικό.
Κατόπιν, από τα δύο μάστερ που έχουμε, φτιάχνουμε από δύο αντίτυπα αναπαραγωγής, ένα βινύλιο κι ένα ψηφιακό, χρησιμοποιώντας και πάλι τα ποιοτικότερα μέσα που μπορούμε να έχουμε στη διάθεσή μας.
Έχουμε λοιπόν τέσσερις διαφορετικές εκδοχές του μουσικού θέματος.

"Στήνουμε" μια αίθουσα ακροάσεων με εξοπλισμό αναφοράς και επιλέγουμε μια "γκάμα" ακροατών, αναλόγως των κριτηρίων που έχουμε θέσει (ηλικία, φύλο, μουσική εμπειρία, ηχολήπτες, "μέσο αυτί" κλπ). Παίζουμε διαδοχικά τα τέσσερα κομμάτια και καταγράφουμε το feedback των ακροατών.

Από τα στατιστικά των αποτελεσμάτων θα έχουμε τα αποτελέσματα που μας ενδιαφέρουν.

Το δύσκολο στο όλο εγχείρημα είναι το πόσο εφικτό είναι το παραπάνω πείραμα στην πράξη... :137:
Μ' αρέσει μ' αρέσeι... Ο Τσαντουλής ορίζεται project Manager... :136: :143:
 


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.746
Reaction score
97.514
Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Σιγά ρε Αλέξανδρε μην χρησιμοποιήσουμε Στοχαστικές ανελίξεις και θεωρία του χάους :114: !
Σε λίγο θα μπούμε και στην διαδικασία να αποδεικνύουμε επιστημονικά ότι στις 12 π.μ. είναι μέρα και όχι νύχτα...Παρατηρήσεις σε πράγματα κοινότυπα κάνουμε . Πράγματα που αν τα βλέπεις συστηματικά και καθημερινά στην πράξη διαπιστώνεις ότι είναι προφανή και εξόφθαλμα ...:107:
Εγώ μαζί σου είμαι, αλλά δεν βγαίνει συμπέρασμα όταν ο καθένας υποστηρίζει τα δικά του. Άλλο τι προτιμάει ο καθένας, κι άλλο η αντικειμενικότητα. Και 'γω του βινυλίου είμαι, δεν με νοιάζει όμως αν παίζει καλύτερα ή όχι. :138:
 

skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Εγώ μαζί σου είμαι, αλλά δεν βγαίνει συμπέρασμα όταν ο καθένας υποστηρίζει τα δικά του. Άλλο τι προτιμάει ο καθένας, κι άλλο η αντικειμενικότητα. Και 'γω του βινυλίου είμαι, δεν με νοιάζει όμως αν παίζει καλύτερα ή όχι. :138:
Αλέξανδρε, γράψε σε παρακαλώ τις εντυπώσεις σου από την ...... αναπαραγωγή μου..... :143:

Μ' αρέσει να τ' ακούω... :142:
 

skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Από χθες μέχρι σήμερα έφαγα 2 ντομάτες. Από την Πηνελόπη και από τον Τσαντουλή...
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.866
Μηνύματα
3.031.345
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top