ΤΥΦΛΩΣΗ ΑΠΡΟΣΕΞΙΑΣ (INATTENTIONAL BLINDNESS)

Μηνύματα
578
Reaction score
7
«Αόρατοι» γορίλες και μοτοσυκλετιστική ασφάλεια

Το παρακάτω κείμενο γράφτηκε από τον υπεύθυνο της ιστοσελίδας της ΜΟΤ.Ο.Ε. Δημήτρη Κουφογιάννη, με αφορμή το τραγικό ατύχημα που στοίχισε την ζωή του Χρήστου Χούλιαρη και της Κατερίνας Οικονόμου στις 28 Ιουνίου 2003 και αφιερώνεται στη μνήμη τους.

Βασίστηκε σε ανάλογο άρθρο του Lance Oliver της Αμερικανικής Ομοσπονδίας Μοτο-συκλετιστών (A.M.A.) σχετικά με κάποια πειράματα πάνω στην «τύφλωση απροσεξίας».


Ένα συνηθισμένο ατύχημα
Τα φώτα της μοτοσυκλέτας είναι αναμμένα. Φοράτε ένα πολύχρωμο μπουφάν και ένα εξίσου πολύχρωμο κράνος καθώς κινείστε αμέριμνος σε έναν επαρχιακό δρόμο. Ο οδηγός του αυτοκινήτου έχει σταματήσει στην διασταύρωση και δείχνει να ελέγχει τον δρόμο κοιτώντας και προς το μέρος σας. Και ξαφνικά ξεκινάει, παραβιάζει την προτεραιότητα και διασχίζει την διασταύρωση, κλείνοντάς σας κάθε δίοδο διαφυγής! Η σύγκρουση είναι σφοδρή και μόνον η καλή σας τύχη μπορεί να βοηθήσει να αποφύγετε κάποιον βαρύτατο τραυματισμό ή ακόμη και τον θάνατο. Αργότερα ο οδηγός του αυτοκινήτου «εξηγεί», εμφανώς σοκαρισμένος, στον τροχονόμο: «δεν τον είδα»!!!

Γιατί άραγε ένας μάλλον έμπειρος οδηγός αυτοκινήτου, ο οποίος σταμάτησε να ελέγξει τον δρόμο πριν τον διασχίσει, δεν είδε καθόλου την μοτοσυκλέτα που έρχονταν κατά πάνω του;

Εκτός από το παραπάνω, δυστυχώς αρκετά συνηθισμένο παράδειγμα με τον οδηγό του αυτοκινήτου και τον μοτοσυκλετιστή, υπάρχουν και χιλιάδες άλλα ανάλογα παραδείγματα όπου θεωρητικά έμπειρα και καλά εκπαιδευμένα άτομα έκαναν παρόμοια και πολλές φορές εξίσου θανατηφόρα λάθη.

Μια νοσοκόμα βγάζει ένα φιαλίδιο από το ντουλάπι όπως κάνει κάθε μέρα, χρόνια τώρα. Κοιτάζει την ετικέτα, γεμίζει την σύριγγα με το περιεχόμενο και κάνει την ένεση στον ασθενή. Ο άρρωστος δέχεται μια δόση από ένα λάθος φάρμακο και πεθαίνει «ανεξήγητα».

Ένας κυβερνήτης υποβρυχίου παρατηρεί από το περισκόπιο και δεν βλέπει τίποτα τριγύρω. Δίνει διαταγή για ανάδυση και ξαφνικά ακούει έναν δυνατό μεταλλικό ήχο και νοιώθει έναν ακόμη πιο δυνατό κραδασμό. Αντιλαμβάνεται ότι έχει αναδυθεί με ένα πλοιάριο ακριβώς από πάνω του, αλλά είναι ήδη πολύ αργά. Το πλοιάριο αναποδογυρίζει και βυθίζεται, παρασέρνοντας εννέα μέλη του πληρώματος του στον βυθό.

Ένας πιλότος και ο συγκυβερνήτης του παρατηρούν μια λυχνία να αναβοσβήνει στον πίνακα οργάνων. Είναι αρκετά προσηλωμένοι σ' αυτό
και δεν παρατηρούν ότι χάνουν γρήγορα ύψος, με αποτέλεσμα την συντριβή του αεροσκάφους, με πάνω από εκατό θύματα.

Το πείραμα του γορίλα
Όλα τα παραπάνω παραδείγματα είναι αληθινά και μαζί με πολλά άλλα ώθησαν τον Daniel Simons και τον Christopher Charbis, καθηγητές ψυχολογίας στο πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ να ψάξουν να βρουν τα αίτια που προκάλεσαν αυτά τα «ανθρώπινα λάθη» και κάποια πιθανή σύνδεση μεταξύ τους. Τα απέδωσαν σε ένα φαινόμενο που ονόμασαν «Τύφλωση Απροσεξίας» αν μπορούμε να μεταφράσουμε έτσι τον αγγλικό όρο Inattentional Blindness. Ένα φαινόμενο που είναι γνωστό από χρόνια, αλλά οι πρόσφατες έρευνες απέδειξαν ότι είναι πολύ πιο συνηθισμένο από ότι κανείς φαντάζεται και ότι είναι ένας από τους κύριους παράγοντες για ατυχήματα που οφείλονται σε ανθρώπινο λάθος. Τα πειράματα και τα συμπεράσματά τους μας βοηθούν να καταλάβουμε γιατί σε όλα τα παραπάνω η κοινή δικαιολογία είναι: «δεν το είδα».
Το άτομο που έκανε το λάθος συχνά χαρακτηρίζεται με ευκολία «απρόσεκτο». Όμως το να κατηγορείς κάποιον για απροσεξία, βλακεία ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να προσφέρει μια «συναισθηματική κάθαρση» αλλά δεν βοηθάει στο να εξηγηθεί γιατί τέτοια ατυχήματα είναι τόσο κοινά.

Γιατί έξυπνοι, επιμελείς, προσεκτικοί άνθρωποι τόσο συχνά αποτυγχάνουν να δουν το προφανές;

Ένα συγκεκριμένο πείραμα με μεγάλο ενδιαφέρον ήταν το «πείραμα του γορίλα» στο οποίο αναφερθήκαμε παραπάνω. Σ' αυτό οι δύο καθηγητές έβαλαν μια μεγάλη ομάδα φοιτητών και άλλων συμμετεχόντων στο πείραμα να παρακολουθήσουν ένα βίντεο με δύο ομάδες των τριών αθλητών οι οποίοι αντάλλασσαν πάσες μεταξύ τους με μια μπάλα του μπάσκετ.
Ένα μέρος των συμμετεχόντων είχε αποστολή να μετρήσει πόσες πάσες αντάλλαξαν οι παίκτες (η «εύκολη αποστολή») και οι υπόλοιποι έπρεπε να μετρήσουν πόσες πάσες χτύπησαν το έδαφος και πόσες όχι (η «δύσκολη αποστολή»). Κατά τη διάρκεια του βίντεο μια κοπέλα κρατώντας μια ομπρέλα διασχίζει την σκηνή.
Σε μια άλλη εκδοχή του βίντεο η κοπέλα είναι ντυμένη με στολή γορίλα και πάλι διασχίζει τη σκηνή.
Τέλος σε μια τρίτη βέρσιον η κοπέλα-γορίλας σταματά στη μέση της σκηνής και αφού χτυπήσει δύο-τρεις φορές το στήθος της (όπως κάνουν συνήθως οι γορίλες) συνεχίζει τον δρόμο της μέχρι την άλλη άκρη.

Εδώ αρχίζει το τρομακτικό μέρος του πειράματος: Το σαράντα έξι τοις εκατό (46%) των συμμετεχόντων ΔΕΝ είδαν την κοπέλα με την ομπρέλα ή τον γορίλα στα δύο πρώτα βίντεο. Στο τρίτο βίντεο το πενήντα τοις εκατό (50%) ΔΕΝ πρόσεξε τον γορίλα!

«Βασικά οι άνθρωποι όταν είναι συγκεντρωμένοι σε ένα καθήκον δεν παρατηρούν κάτι άσχετο με αυτό διότι δεν το περιμένουν», εξηγεί ο καθηγητής Simons.
«Η αίσθηση των ανθρώπων είναι ότι αν κάτι διαφορετικό εμφανιστεί ξαφνικά στο προσκήνιο θα το παρατηρήσουν» προσθέτει ο καθηγητής «αλλά αυτή η αίσθηση τελικά δεν είναι σωστή». Τα ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στην περίπτωση του μοτοσυκλετιστή. Σε μια «θάλασσα» αυτοκινήτων μια μοτοσυκλέτα μπορεί να είναι το «κάτι διαφορετικό» που ο οδηγός δεν περιμένει να δει, ελέγχοντας τον δρόμο για πιθανά επερχόμενα αυτοκίνητα, και κατά συνέπεια δεν το βλέπει. Το κλειδί είναι η προσοχή, η προσήλωση.

Στο πείραμα του Χάρβαρντ πολύ λιγότεροι άνθρωποι που ήταν επιφορτισμένοι με την «δύσκολη αποστολή» εντόπισαν τον γορίλα από αυτούς που είχαν την «εύκολη αποστολή». Η προσοχή τους ήταν συγκεντρωμένη πολύ περισσότερο στην αποστολή τους και οι πόροι του εγκεφάλου τους πολύ περισσότερο απασχολημένοι, οπότε ήταν δυσκολότερο να παρατηρήσουν κάτι άσχετο.
Ο Simons επισήμανε ότι αρκετοί από τους συμμετέχοντες στο πείραμα δεν πίστευαν καν ότι υπήρχε γορίλας στο βίντεο, μέχρι που έκπληκτοι το είδαν για δεύτερη φορά, μην πιστεύοντας ότι δεν πρόσεξαν κάτι τόσο οφθαλμοφανές.

Η παραπάνω έρευνα δείχνει να φέρνει πολύ άσχημα μαντάτα για τους μοτοσυκλετιστές. Αποδεικνύει πως, ότι κι αν κάνουμε, κάποιοι οδηγοί δεν πρόκειται να μας δουν. Και εμπλέκει άμεσα με το αντικείμενο οτιδήποτε αποσπά μέρος της προσοχής του οδηγού, όπως η χρήση τηλεφώνου κατά την οδήγηση, η συζήτηση με τους συνεπιβάτες, η ακρόαση μουσικής κ.λπ. Εν τω μεταξύ μια άλλη έρευνα με το ίδιο θέμα στο πανεπιστήμιο του Σάσεξ στην Αγγλία ανακάλυψε ότι οι έμπειροι οδηγοί έχουν στην πραγματικότητα λιγότερες πιθανότητες να εντοπίσουν ενδεχόμενους κινδύνους από μη αναμενόμενες καταστάσεις. Η εν λόγω έρευνα, που ανέλυε τις κινήσεις των ματιών οδηγών που παρακολουθούσαν βίντεο με προσομοίωση των συνθηκών κυκλοφορίας, δείχνει ότι η πολυετής οδηγική εμπειρία «εκπαιδεύει» κάποιον να βλέπει το αναμενόμενο, πολλές φορές ακόμη κι αν αυτό δεν είναι εκεί.

Σημείωση:
Ο συντάκτης του άρθρου Δημήτρης Κουφογιάννης είναι νεκρός μετά από ατύχημα με την μοτοσυκλέτα του...

μεταφορά από το bloka.gr

(Μεταφορα απο Varaderoforum)
 

Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
Ο λόγος για τον οποίο έχω παρκάρει μόνιμα την μοτοσυκλέττα μου.

Χωρίς να γνωρίζω την ύπαρξη του πειράματος, έχω ζήσει (και επιζήσει από) 2 τέτοιου είδους καταστάσεις.
Τότε πραγματικά δεν πίστευα αυτό του οποίου είχα επιζήσει....αλλά με είχε προβληματίσει ιδιαίτερα.
Το άλλο που με προβληματίζει πάντα είναι η συνειδητοποίηση (εκ των υστέρων) ότι κάποιες
διαδρομές με το αυτοκίνητο πλέον τις κάνω εντελώς μηχανικά και όταν φθάνω στον προορισμό
μου συνειδητοποιώ ότι δεν θυμάμαι σχεδόν τίποτα από την διαδρομή. :shock:
Σαν να μην ήμουν εγώ αυτός που οδηγούσε.

Τι σημαίνει αυτό για εμένα;

Οτι κυριολεκτικά κοιμώμουν στο τιμόνι ή χάζευα ή σκεπτόμουν ή μιλούσα στο κινητό και απλά
λόγω εμπειρίας στο "στήσιμο"πάνω στο δρόμο απλά δεν σκοτώθηκα ή δεν σκότωσα κανέναν. :oops:
Συνειδητοποιώ ότι αυτό που βιώνω αρκετά συχνά, το βιώνουν και άλλα 1,5-2 εκ. περίπου οδηγοί του λεκανοπεδίου.
Αυτό με τρομάζει πάντα και μου θυμίζει τα περιστατικά που έχω ζήσει με την μοτοσυκλέττα.


Μου υπενθυμίζει επίσης οτί καλώς κάθεται η μοτοσυκλέττα μου στο γκαράζ. :-(
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
30.987
Reaction score
30.411
Απάντηση: ΤΥΦΛΩΣΗ ΑΠΡΟΣΕΞΙΑΣ (INATTENTIONAL BLINDNESS)

Δυστυχώς όμως κάποιες δουλειές και μετακινήσεις γίνονται μόνο με μοτοσυκλέτα.
Δεν μπορείς να παρκάρεις, να προχωρήσεις γρήγορα με το αυτοκίνητο και η μόνη λύση είναι το δίκυκλο.
Απλώς θέλει πολλή προσοχή με αμυντική οδήγηση.
 

Μηνύματα
578
Reaction score
7
Re: Απάντηση: ΤΥΦΛΩΣΗ ΑΠΡΟΣΕΞΙΑΣ (INATTENTIONAL BLINDNESS)

...Απλώς θέλει πολλή προσοχή με αμυντική οδήγηση.
Οπως λέει και ο "σοφός" πατέρας μου: "Δεν αρκεί να προσέχεις μόνο για λογαριασμό σου, αλλά να προσέχεις και για λογαριασμό των άλλων".
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Αυτό που λέει ο preve είναι σωστό, ιδιαίτερα αν ξέρουμε τον δρόμο και είναι ρουτίνα, μπαίνουμε σε κατάσταση trance ή σχεδόν ύπνωσης και απλά κάνουμε μηχανικές κινήσεις.
Τελικά πρέπει να οδηγούμε αμυντικά οποιοδήποτε όχημα στους δημόσιους δρόμους.
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Λοιπόν έχουμε και λέμε:

VIDEO 1

[youtube]LBL2SbRj5CA[/youtube]

και VIDEO 2

[youtube]siWMIENkkOw[/youtube]
 


Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
το δεύτερο το θυμάμαι απο το 80' στην Αγγλία, Look "Right", Look "Left" then Look "right" Again... πόσο σωστό είναι εεε???
Εδώ στην Ελλάδα και εγώ την "πάρκαρα" την μηχανή καθώς εδώ ισχύει ο νόμος του εχω μεγαλύτερο και ακριβότερο αμάξι αρα προτεραιότητα!


Τεσπα στα τέστ που έκαναν πιο πάνω είναι σίγουρο οτι παρατηρούμε πολύ λίγα πράγματα σε σχέση με την πραγματική παρατηρητική ικανότητα μας. Λίγο η κούραση λίγο το μυαλό μου αλλου, λίγο η συνήθεια δεν θές πολύ να είσαι "αλλού"!
 

Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
Συγκλονιστικό.Απέτυχα στο πρώτο βίντεο.

Γιατί...εγώ τι έκανα νομίζεις;

Και υποτίθεται ότι είμαι και παρατηρητικός.... :-o
 

Μηνύματα
1.356
Reaction score
1
Απάντηση: ΤΥΦΛΩΣΗ ΑΠΡΟΣΕΞΙΑΣ (INATTENTIONAL BLINDNESS)

Το ότι ο "οδηγάρας" της μηχανής μπορεί να πηγαίνει με "χίλια" δεν παίζει;
Το ότι,όταν τους συμφέρει,"έχουν μηχανές" και χώνονται μπροστά σου στο φανάρι και σε περικυκλώνουν από παντού στο κέντρο της πόλης,αλλά αν τους κορνάρεις για να "ξυπνήσουν" και να πάνε πιο γρήγορα,σου τη λένε κι από πάνω;

Δεν ξέρω για τους οδηγούς μοτοσυκλέτας στην Αγγλία,οι δικοί μας όμως εδώ είναι ίδιοι και χειρότεροι από τους οδηγούς αυτοκινήτων για να μην σχολιάσω το θόρυβο από τις εξατμίσεις τους...
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Το άλλο που με προβληματίζει πάντα είναι η συνειδητοποίηση (εκ των υστέρων) ότι κάποιες
διαδρομές με το αυτοκίνητο πλέον τις κάνω εντελώς μηχανικά και όταν φθάνω στον προορισμό
μου συνειδητοποιώ ότι δεν θυμάμαι σχεδόν τίποτα από την διαδρομή. :shock:
Σαν να μην ήμουν εγώ αυτός που οδηγούσε.
Να ήσουνα κι ο μόνος, καλά θάτανε... Ποιος δεν έχει συνειδητοποιήσει με τρόμο ότι έχει κάνει τέτοιες διαδρομές...
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
.... Προσωπικά, ουκ ολίγες φορές, αν μου κλείσεις τα μάτια, δεν ξέρω καν να σου πω πού περίπου βρίσκομαι... wall_1 wall_1
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Η παραπάνω έρευνα δείχνει να φέρνει πολύ άσχημα μαντάτα για τους μοτοσυκλετιστές. Αποδεικνύει πως, ότι κι αν κάνουμε, κάποιοι οδηγοί δεν πρόκειται να μας δουν. Και εμπλέκει άμεσα με το αντικείμενο οτιδήποτε αποσπά μέρος της προσοχής του οδηγού, όπως η χρήση τηλεφώνου κατά την οδήγηση, η συζήτηση με τους συνεπιβάτες, η ακρόαση μουσικής κ.λπ.

Κάτι τέτοια πρέπει να διαβάζουν μερικοί νομοθέτες που θέλουν (αν δεν το έχουν ήδη ψηφίσει στον νέο Κ.Ο.Κ.) να γίνει υποχρεωτική η χρήση φώτων ΚΑΙ στα αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια της μέρας, σε μια χώρα σαν την Ελλάδα με τόσο μεγάλη διάρκεια ημέρας και συντριπτικό ποσοστό ηλιοφάνειας!!!:mad_3: :mad_3: :mad_3: :mad_3:

Tip για τους φίλους μοτοσυκλετιστές: Κατά τη διάρκεια της μέρας, ανάψτε τα φώτα σας οπωσδήποτε. Η διαφορά είναι τεράστια υπέρ μας. Αλλά για ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία, ανάψτε τους προβολείς (μεγάλη σκάλα και όχι την μεσαία) όσο έχουμε φως του ήλιου. ΔΕΝ ενοχλεί (μιλάω πάντα για μέρα) αλλά φαίνεται πολύ καλύτερα η μοτοσυκλέτα και η κίνησή της!!!!!! Δοκιμάστε το...:cool_4: :cool_4: :happy_4: :happy_4:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Να ήσουνα κι ο μόνος, καλά θάτανε... Ποιος δεν έχει συνειδητοποιήσει με τρόμο ότι έχει κάνει τέτοιες διαδρομές...

Στατιστικά, έχει αποδειχθεί από μελέτες ότι σε ένα ταξίδι πχ 300km ο κίνδυνος ατυχήματος πολλαπλασιάζεται όταν πλησιάζουμε στον "τερματισμό", περίπου δηλ. στα τελευταία 15km
Ιδιαίτερα αν επιστρέφουμε στην πόλη μας, όπου όλα μας φαίνονται πολύ γνώριμα στα τελευταία χιλιόμετρα και μπαίνουμε σε "αυτόματο πιλότο"

Αυτό που έχω δει, με τα ίδια μου τα μάτια, είναι ότι σε πολλές περιπτώσεις καθυστερούμε να προσαρμόσουμε την ταχύτητα του οχήματός μας μετά από ταξίδι. Πλησιάζουμε δηλ. στο αστικό κέντρο ή σε περιφεριακούς και εξακολουθούμε να κινούμαστε με μεγάλες ταχύτητες και σε "αυτόματο πιλότο". ΕΚΕΙ πλέον, το θέμα ασφάλειας έχει πλέον μπει στην κόκκινη ζώνη!!
 


Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
Re: Απάντηση: ΤΥΦΛΩΣΗ ΑΠΡΟΣΕΞΙΑΣ (INATTENTIONAL BLINDNESS)

Δεν ξέρω για τους οδηγούς μοτοσυκλέτας στην Αγγλία,οι δικοί μας όμως εδώ είναι ίδιοι και χειρότεροι από τους οδηγούς αυτοκινήτων για να μην σχολιάσω το θόρυβο από τις εξατμίσεις τους...
Κοίταξε...
Προσωπικά πιστεύω οτι η μοτοσυκλεττιστική εμπειρία μου με έχει βοηθήσει να είμαι πολύ πιο....alert από τον μέσο οδηγό αυτοκινήτου.
Και όχι μόνο.
"Στήνομαι", κινούμαι, προσέχω, αισθάνομαι τι γίνεται γύρω μου...πολύ περισσότερο και καλύτερα από τον μέσο οδηγό αυτ/του.
Και αυτό μάλιστα φαίνεται.
Αυτό το οφείλω 100% στην μοτοσυκλέττα.
Όλο το παραπάνω το λέω χωρίς καμμία έπαρση και με πλήρη συνείδηση ότι τα αντανακλαστικά μου βαίνουν...μειούμενα. :-(

Μακάρι οι οδηγοί αυτοκινήτου, προτού μπουν και αποκοιμηθούν κυριολεκτικά στον τετράτροχο καναπέ τους,
να είχαν ένα-δύο χρόνια "θητεία" ως μοτοσυκλεττιστές.
Όχι μόνο θα γινόντουσαν καλύτεροι "οδηγοί" αλλά θα μάθαιναν να σέβονται και τους γύρω τους.
Τουλάχιστον πολύ περισσότερο από ότι τους σέβονται τώρα.
Καθόλου δηλαδή.
 

Μηνύματα
1.356
Reaction score
1
Απάντηση: ΤΥΦΛΩΣΗ ΑΠΡΟΣΕΞΙΑΣ (INATTENTIONAL BLINDNESS)

Να είσαι σίγουρος,ότι οι χιλιάδες οδηγοί που κατεβαίνουν καλώς ή κακώς καθημερινά στο κέντρο είναι-αναγκαστικά- πολύ προσεκτικοί έτσι ώστε ν΄αποφύγουν να χτυπήσουν κάποιον μοτοσυκλετιστή αφού δεν ξέρουν από που θα τους έρθει.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Re: Απάντηση: ΤΥΦΛΩΣΗ ΑΠΡΟΣΕΞΙΑΣ (INATTENTIONAL BLINDNESS)

Το ότι ο "οδηγάρας" της μηχανής μπορεί να πηγαίνει με "χίλια" δεν παίζει;
Το ότι,όταν τους συμφέρει,"έχουν μηχανές" και χώνονται μπροστά σου στο φανάρι και σε περικυκλώνουν από παντού στο κέντρο της πόλης,αλλά αν τους κορνάρεις για να "ξυπνήσουν" και να πάνε πιο γρήγορα,σου τη λένε κι από πάνω;

Δεν ξέρω για τους οδηγούς μοτοσυκλέτας στην Αγγλία,οι δικοί μας όμως εδώ είναι ίδιοι και χειρότεροι από τους οδηγούς αυτοκινήτων για να μην σχολιάσω το θόρυβο από τις εξατμίσεις τους...

Σωκράτη, δεν θα πω ότι έχεις άδικο.
Αλλά, εξαιρώντας κάποιο μικρό ποσοστό δικυκλιστών, οι περισσότεροι ασχολούνται με την οδήγηση (κυρίως λόγω αυτοσυντήρησης)
Και όχι με το τελευταίο σουξέ της Άντζελας, τον καυγά με την σύζυγο, την αναζήτηση στο κινητό για το όνομα αυτού που θα τηλεφωνήσουμε εν κινήσει....
Εκνευρίζομαι ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ με τύπους που "οδηγούν" αυτοκίνητο και στέλνουν μήνυμα (ο σΚαφάτος συμπεριλαμβάνεται γιατί παραπονιέται ότι με το HTC δεν μπορεί να στέλνει μνμ εν κινήσει) και επίσης με κάτι άλλους που έχουν χαλάσει χιλιάρικα και χιλιάρικα για εξατμίσεις/ φιλτροχοάνες/ ζαντολάστιχα κ.ο.κ αλλά τσιγκουνεύονται να δώσουν 10€ για ένα απλό Hands-free ή 50€ για ένα Bluetooth.........

Ο δε καλύτερος συνδυασμός οδηγάρα είναι ο τύπος που: μιλάει στο κινητό (στον ώμο) και ταυτόχρονα καπνίζει ή πίνει την φραπεδιά ή τρώει την τυρόπιτα.Το οδηγεί μάλλον θέλει εισαγωγικά......
Το αυτοκίνητο ΔΕΝ είναι τραπέζι ούτε καπνιστήριο.......
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: ΤΥΦΛΩΣΗ ΑΠΡΟΣΕΞΙΑΣ (INATTENTIONAL BLINDNESS)

Ο καλύτερος συνδυασμός είναι αν δεις εκείνους που μιλάνε με το κινητό στον ώμο ή στέλνουν μήνυμα και οδηγάνε μηχανή....
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Re: Απάντηση: ΤΥΦΛΩΣΗ ΑΠΡΟΣΕΞΙΑΣ (INATTENTIONAL BLINDNESS)

Ο καλύτερος συνδυασμός είναι αν δεις εκείνους που μιλάνε με το κινητό στον ώμο ή στέλνουν μήνυμα και οδηγάνε μηχανή....

Αυτοί Μιχάλη μου, είναι ηλίθιοι εκ πεποιθήσεως!!!!!
Θα το φάνε το κεφάλι τους, αργά ή γρήγορα.......wall_1 wall_1
Κάποια στιγμή, ο Χάρος θα τους στείλει και αυτός μήνυμα...Και ΔΕΝ θα είναι στο κινητό τους!!!
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.596
Μηνύματα
3.019.008
Members
38.472
Νεότερο μέλος
nickger
Top