Ταίριασμα ηχείων με Κεντρικό

Μηνύματα
81
Reaction score
10
Καλησπέρα στην ομάδα. Είμαι αρκετά άσχετος στο κομμάτι αυτό και θέλω τα φώτα σας.
Έχω δυο ηχεία, συγκεκριμένα τα Εnergy (Klipsch) Pro series 3.5 και τα έχω συνδέσει στην τηλεόραση μέσω ενός Yamaha reciever και αναζητώ να τα ταιριάξω με ένα κεντρικό ηχείο. Σας επισυνάπτω και τα specs των συγκεκριμένων ηχείων.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
 

Attachments



Μηνύματα
3.088
Reaction score
8.862
Καλημέρα και από εμένα,
Επειδή η σειρά ηχείων που έχεις δε έβγαζε κεντρικό, αν στο μέλλον έχεις σκοπό να προθέσεις και άλλα ηχεία μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα ήδη υπάρχων για surround και να αγοράσεις μια άλλη σειρά της Klipsch που θα έχει και το κεντρικό της.
Αλλιώς πας στη λύση που σου έδωσε ο costas EAR
 

Μηνύματα
22.267
Reaction score
15.542
ιδιο παρε η δεν θες ιδιο, κοιτα καποιο με crossover points ιδιο η κοντα στα 2000hz, οπως αυτα που εχεις.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.359
Reaction score
79.399
Τα κεντρικά ηχεία ειναι ακριβως τα ιδια γενικα δηλαδη; και όταν αγοραζεις ενα σετ ειναι ιδια και τα 3;
Θα έπρεπε να ηταν ακριβώς ίδια. Όπως το δεξί πρέπει να ειναι ίδιο με το αριστερό.

Όσο πιο πολύ ίδια είναι τόσο το καλύτερο.
 

Μηνύματα
81
Reaction score
10
Οκ. Απλά επειδη ειναι παλιο μοντέλο και δεν ξερω αν πωλειται μονο του ενα τετοιο ηχείο, θα μπορουσα να κανω τη δουλεια μου και με ενα της klipsch με παρόμοια χαρακτηριστικά;
 

K

kimon

Guest
Τα κεντρικά ηχεία ειναι ακριβως τα ιδια γενικα δηλαδη; και όταν αγοραζεις ενα σετ ειναι ιδια και τα 3;
Όχι βέβαια! Αν κάνεις τον κόπο και αναζητήσεις "κεντρικά ηχεία" στον Σκρουτζ, θα διαπιστώσεις ότι, ακόμη και τα πολύ ακριβά, έχουν διαφορετική κατασκευή από το στερεοφωνικό ζευγάρι που ο κατασκευαστής προτείνει για ταίρι τους. Αυτό οφείλεται (μιλώντας πάντα για θέαση ταινιών) στις διαφορετικές ανάγκες (τοποθέτησης και ηχητικές) που πρέπει να καλύψουν.