- Μηνύματα
- 48.348
- Reaction score
- 101.370
Αφορμή για το θέμα υπήρξε παραγγελία που έκανα σε ξένο online shop στις 18 Νοεμβρίου 2014. Κάτι στον εκτιμώμενο χρόνο άφιξης (μεταξύ 9 και...25 εργάσιμων ημερών) θα έπρεπε να με είχε προβληματίσει, αλλά το ότι θα υπήρχε tracking number με καθησύχασε.
Ορίστε λοιπόν η αλληλουχία των ημερομηνιών:
18/11/2014 παραγγελία
4/12/2014 παραλαβή από τα Σουηδικά ταχυδρομεία
21/12/2014 αποστολή προς τη χώρα προορισμού
Μέχρι τις 3 Ιανουαρίου 2015 το δέμα δεν εμφανιζόταν πουθενά, οπότε και άνοιξα dispute στο Paypal λίγο πριν λήξουν οι 45 ημέρες. Από τότε:
6/1/2015 εμφανίζεται στο track and trace των ΕΛΤΑ
13/1/2015 βρίσκεται στο κέντρο διανομής Αθήνας, αλλά ζορίζεται να φτάσει μέχρι το Σύνταγμα
Αυτή είναι η εικόνα της Οδύσσειας
Επειδή το πρωί της 20 Ιανουαρίου λήγει το περιθώριο για να κάνω Paypal claim, αν δεν το έχω παραλάβει μέχρι τότε, και με εκπρόθεσμη παραλαβή διαπιστώσω ότι είναι προβληματικό προϊόν, τι κάνω;
Κάνω Paypal claim και το ανακαλώ αν όλα είναι τελικά εντάξει;
Ορίστε λοιπόν η αλληλουχία των ημερομηνιών:
18/11/2014 παραγγελία
4/12/2014 παραλαβή από τα Σουηδικά ταχυδρομεία
21/12/2014 αποστολή προς τη χώρα προορισμού
Μέχρι τις 3 Ιανουαρίου 2015 το δέμα δεν εμφανιζόταν πουθενά, οπότε και άνοιξα dispute στο Paypal λίγο πριν λήξουν οι 45 ημέρες. Από τότε:
6/1/2015 εμφανίζεται στο track and trace των ΕΛΤΑ
13/1/2015 βρίσκεται στο κέντρο διανομής Αθήνας, αλλά ζορίζεται να φτάσει μέχρι το Σύνταγμα
Αυτή είναι η εικόνα της Οδύσσειας

Επειδή το πρωί της 20 Ιανουαρίου λήγει το περιθώριο για να κάνω Paypal claim, αν δεν το έχω παραλάβει μέχρι τότε, και με εκπρόθεσμη παραλαβή διαπιστώσω ότι είναι προβληματικό προϊόν, τι κάνω;
Κάνω Paypal claim και το ανακαλώ αν όλα είναι τελικά εντάξει;