Τελικά Πως Επιλέγουμε Κινητό?

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Στα πλαίσια της ανθρωποκεντρικής μελέτης κινήθηκε η Ericsson όταν αποφάσισε να πραγματοποιήσει μια έρευνα, ώστε να ανακαλύψει τι είναι αυτό που τελικά κάνει τους υποψήφιους αγοραστές να καταλήγουν στο ποια συσκευή θα αγοράσουν. Σ' αυτήν την έρευνα, συμμετείχαν 14.000 χρήστες κινητών τηλεφώνων από διαφορετικές χώρες και ηλικιακές ομάδες και το σημαντικότερο εύρημά της, ήταν το ότι οι αγοραστές δεν ενδιαφέρονται τόσο για τις δυνατότητες της συσκευής, όσο για το αν η εκάστοτε συσκευή ταιριάζει με το lifestyle που ακολουθούν. Ο επικεφαλής της έρευνας, Δρ. Michael Bjorn, τόνισε χαρακτηριστικά: "Ενώ εδώ και χρόνια πιστεύαμε ότι η τεχνολογία βοηθάει στο να αλλάξουμε τρόπο ζωής, η συγκεκριμένη έρευνα ήρθε για να αποδείξει ότι τελικά ο κόσμος προσπαθεί να προσαρμόσει τις διαθέσιμες ευκολίες που του παρέχονται στον δικό του lifestyle."

Το συμπέρασμα αυτό μπορεί να φανεί παρατηρώντας τον τρόπο που χρησιμοποιούν τις συσκευές τους οι 14.000 χρήστες που συμμετείχαν στην έρευνα. Οι νεώτεροι, επικεντρώνονται κυρίως στις "multimedia" πτυχές τις τεχνολογίας. Ο εκμοντερνισμός του παραδοσιακού ημερολογίου απομνημονευμάτων, για παράδειγμα, είναι η σημαντικότερη αλλαγή που παρατηρήθηκε. Επίσης, οι νέοι αντί να κρατούν σημειώσεις, προτιμούν να απαθανατίζουν τις στιγμές που ζουν με φωτογραφίες που βγάζουν με τα κινητά τους τηλέφωνα. Μπορεί για κάποιες σημαντικές στιγμές να χρησιμοποιούν ψηφιακές κάμερες υψηλής ποιότητας, για τις προσωπικές τους στιγμές όμως αρκούνται στις ενσωματωμένες κάμερες των κινητών τους.

Οι πιο "ηλικιωμένοι" τώρα, δείχνουν να προσαρμόζονται ευκολότερα στη χρήση - και την ευκολία - των γραπτών μηνυμάτων. Αυτό κυρίως συμβαίνει διότι οι νεώτεροι παροτρύνουν τους μεγαλύτερους στο να χρησιμοποιούν τα SMS για να μπορούν να έρχονται ευκολότερα σε επαφή μαζί τους. Τα μικρά παιδιά για παράδειγμα, θέλουν να επικοινωνούν με τους γονείς τους, αλλά όχι με τηλεφωνικές κλήσεις, καθώς τα γραπτά μηνύματα είναι πιο εύκολος και απλός τρόπος επικοινωνίας γι' αυτά.

Ωστόσο, αυτές οι ενδείξεις δεν αναιρούν το γεγονός ότι η τεχνολογία δεν συντελεί στην αλλαγή του τρόπου ζωής των ανθρώπων. Η τεχνολογία εξακολουθεί να επηρεάζει το lifestyle, αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό όσο αυτό συνέβαινε παλαιότερα. Τώρα, λόγω της αυξημένης προσφοράς αγαθών υψηλής τεχνολογίας, ο υποψήφιος αγοραστής έχει στη διάθεση του μεγάλη γκάμα προϊόντων έτσι ώστε να προσαρμόσει κι εκείνος την τεχνολογία στα δικά του μέτρα. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για τις κατασκευάστριες εταιρίες και είναι πολύ πιθανόν να κάνει τους σχεδιαστές συσκευών να αλλάξουν γραμμή πλεύσης και να αρχίσουν να αντιστρέφουν τις θεωρίες που ίσχυαν μέχρι σήμερα στο χώρο της τεχνολογίας.




myphone
 








Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.847
Μηνύματα
3.030.641
Members
38.508
Νεότερο μέλος
Ioanniss
Top