Featured Τελικά, υπάρχει hi-fi σήμερα;

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
ΟΚ ξέρω ηλεκτρομηχανικές, έγραψα μόνο μηχανικές για να make a point.
Λογική η ανάλυση σου. Δεν ξέρω να σου απαντήσω, οπότε κάνω πλάκα. Ρώτα κανέναν σχεδιαστή είτε ηχείων , είτε /και ενισχυτών. Και αυτοί φαντάζομαι διαφωνούν μεταξύ τους για την πίτα και σφαίρα επιρροής των στα του audio δρώμρνα. ;) Σίγουρα θα υπάρχει αντίλογος. Στάνταρντ μετρήσεων δεν υπάρχει, τον αντίκτυπο ή συσχετισμό φαντάζομαι δεν τον ξέρουμε καλά, τι κάνει το αυτί σε αυτήν την περίπτωση πάλι δεν ξέρω, non linear είναι, ... βγαίνουν καμια εκατοσταριά εργασίες αυτά για να (μην) απαντηθούν τα σωστά ερωτήματα σου και υποθέσεις σου.:D
Εαν δεν σου απαντήσει κανένας, κάνε μόνος σου τον αντιλογο, παρουσιάζοντας και δίνοντας λίνκ απο εργασίες. Σοφιστεία είναι κάθετι που κάνει κάποιους ισχυρισμούς χωρίς να παρουσιάζει τον αντίλογο. Το κάνω και εγω φυσικά. Εκτός εαν είναι τοποθέτηση σου και όχι ερώτημα και σκοπός του είναι η καθιέρωση και ενίσχυση άποψης. (σωστής ή λάθος δεν έχει σημασία). Επίσης θα αποτελέσει άλλη μια απάντηση που δίνεις, σε ένα θέμα που ολόκληρο audio δεν έχει απαντήσει. Μπορεί , δεν λέω ότι αποκλείεται να έχεις αυτές τις γνώσεις που να τους ξεπερνάς όλους, σε ένα ακόμη θέμα που δεν έχει κάν ερευνηθεί σε βάθος απο ότι καταλάβαινω. (ή έχει ?).
Λέω να το πάρουμε πιο απλά... Το πρωταρχικό θέμα που αναδύεται με τις μετρούμενες IMD από τα ίδια τα ηχεία είναι πόσο λάθος κάνουν όλοι όσοι θα υποστήριζαν υπερήφανα ότι τα δικά τους ηχεία θα είχαν ελέω κατασκευής ωφέλιμη απόκριση στις πρώτες οκτάβες κατά τρόπον ώστε να μη χρειάζονταν αυτόνομα sub.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.495
Reaction score
37.569
..δεν τους χρειαζεται αν ακουνε μονοτονα πραματα κυριε Γκουρου μας.. 🐒
(χρειαζεται για αλλους επισης μονοτονους -μεταφορικα η χρηση της λεξης εδω- λογους)

ο γνωστος διαλογος του Μπεργκμαν στο ανωθεν φιλμ, εχω βασιμες υποψιες οτι γραφτηκε καθ' υποδειξη του Bhuthia,
-you draw black
-appropriate , dont you think?
-
anybody heard....a hifi in this town...
 
Last edited:

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.516
Λέω να το πάρουμε πιο απλά... Το πρωταρχικό θέμα που αναδύεται με τις μετρούμενες IMD από τα ίδια τα ηχεία είναι πόσο λάθος κάνουν όλοι όσοι θα υποστήριζαν υπερήφανα ότι τα δικά τους ηχεία θα είχαν ελέω κατασκευής ωφέλιμη απόκριση στις πρώτες οκτάβες κατά τρόπον ώστε να μη χρειάζονταν αυτόνομα sub.
Ναι βρε Bhutia, το καταλαβαίνω, με αυτό και σε αυτό αναφέρεται και το άρθρο. Το έχεις πεί και συ απο παλιά. Δεν είναι βέβαια μόνο αυτό, εγω που διαβάσα και σκέφτηκα, αυτά που λέτε έχω αμέσως αμεσως αλλές 20 ερωτήσεις (που είμαι και άσχετος). Απλά βαριέμαι να γράψω ή και να το ψάξω πιο σοβαρά. Εξάλλου αυτά πάλι είναι όπως λέει το άρθρο για extremely low ακροάσεις. Μετά πάλι "χάος" ;) :D

Εαν είσαι ευχαριστημένος εσυ με την πρώτη πάντα "λύση" που προτέινεται ΟΚ. Εγω θα το έχψαχνα μέχρι αηδία πάντως , εαν με ενδιεφερε ή ήταν ο τομέας μου.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Καλή η παράθεση αλλά δεν αρκεί σκέτη...Απ'ό,τι διακρίνεται οι συνιστώσες IMD κατά την ηλεκτρομηχανική μετατροπή είναι τάξεις μεγέθους ανώτερες σε σύγκριση με τις αμιγώς ηλεκτρονικά προκύπτουσες - από ενισχυτικές βαθμίδες.Αυτό σημαίνει ότι οι πρώτες έχουν ανώτερη βαρύτητα στην αντίληψη έναντι των δεύτερων.Είναι δηλαδή παράδοξο από τη μια να συμφωνούμε με τα ανωτέρω τονίζοντας πόσο βλαπτική επίδραση στην υψηλή πιστότητα θα έχουν οι συνιστώσες από ενδοδιαμόρφωση ενώ από την άλλη να υπερθεματίζουμε στο πόσο πολύ θα μας πείραζαν οι προερχόμενες ειδικώς από ενισχυτικές βαθμίδες. :sneaky:

Υφίσταται όμως ακόμα μια διάσταση στον συγκεκριμένο παράγοντα,εκείνη της ... διασποράς από το ηχείο.Στις χαμηλές οκτάβες η ενέργεια από τις παρασιτικές συνιστώσες ενδοδιαμόρφωσης θα εκπέμπεται ισοδύναμα προς όλες τις κατευθύνσεις,αλληλεπιδρώντας παράλληλα και με συνιστώσες ιδιορρυθμών από το χώρο.Καθώς ανερχόμαστε σε οκτάβες από μεσαίες και άνω η παρασιτική ενέργεια θα ακολουθεί με τη σειρά της μοτίβο εκπομπής ανάλογο προς το spinorama δεδομένου ηχείου...

Σε περίπτωση ανισόρροπου spinorama συνεπάγεται ότι η φόρτιση του πεδίου αντήχησης από τις παρασιτικές συνιστώσες θ'ακολουθεί την ίδια ανωμαλία.Σε συνάρτηση λοιπόν προς την απόσταση ακρόασης και τον προσανατολισμό ως προς τον κεντρικό άξονα καθενός ηχείου με την κεφαλή του ακροατή θα τείνει εκείνος ν'αντιλαμβάνεται σε διαφοροποιημένο βαθμό μεταξύ των τις επιμέρους συνιστώσες.Είναι τότε επόμενο κάποιες από αυτές τις συνιστώσες να ξεχωρίζουν περισσότερο έναντι των άλλων.Δηλαδή θα προάγεται μια νέα χαοτική κατάσταση ανισορροπίας.:wink:
Λέω να το πάρουμε πιο απλά... Το πρωταρχικό θέμα που αναδύεται με τις μετρούμενες IMD από τα ίδια τα ηχεία είναι πόσο λάθος κάνουν όλοι όσοι θα υποστήριζαν υπερήφανα ότι τα δικά τους ηχεία θα είχαν ελέω κατασκευής ωφέλιμη απόκριση στις πρώτες οκτάβες κατά τρόπον ώστε να μη χρειάζονταν αυτόνομα sub.
Ε τώρα μη τους χαλάς τ'ονειρο. :rofl:


ΥΓ. Μη τυχόν πεις σχέση μεταξύ σιναντ και imd. Κρίμα είναι τα παιδιά. Όπως τα'παμε, σιναντ και σπινοραμα, δε λένε τπτ. :gotcha:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Ναι βρε Bhutia, το καταλαβαίνω, με αυτό και σε αυτό αναφέρεται και το άρθρο. Το έχεις πεί και συ απο παλιά. Δεν είναι βέβαια μόνο αυτό, εγω που διαβάσα και σκέφτηκα, αυτά που λέτε έχω αμέσως αμεσως αλλές 20 ερωτήσεις (που είμαι και άσχετος). Απλά βαριέμαι να γράψω ή και να το ψάξω πιο σοβαρά. Εξάλλου αυτά πάλι είναι όπως λέει το άρθρο για extremely low ακροάσεις. Μετά πάλι "χάος" ;) :D
Εδώ υπεισέρχονται και άλλοι παράγοντες... Έχω για παράδειγμα διαρρυθμίσει με κατάλληλη τοποθέτηση, επεξεργασία και συνέλιξη στο σήμα τα 5ιντσα Vecteur κατά τρόπον ώστε να γίνεται ακρόαση χωρίς ενεργοποιημένο sub σε πολύ χαμηλή συνεχόμενη στάθμη...

Η ζώνη ωφέλιμων τιμών γι αυτή σε dB θα εξαρτάται από την απόσταση ακρόασης και το επίπεδο στο θόρυβο υποβάθρου.Για την πρώτη παράμετρο και σε συνδυασμό με το μέγεθος των mid-woofer μπορώ να μεριμνώ ώστε η απόσταση κεφαλής από καθένα ηχείο να μην υπερέβαινε υπό καμία συνθήκη τα 180 περίπου εκατοστόμετρα. Ως προς τη δεύτερη παράμετρο θα έπρεπε να επιλέγονται για τις ακροάσεις ώρες κατά τις οποίες η δραστηριότητα στο περιβάλλον να μη δημιουργούσε θορυβικές στάθμες ανώτερες από τιμή τάξης 30 dB...

Ε τώρα μη τους χαλάς τ'ονειρο. :rofl:


ΥΓ. Μη τυχόν πεις σχέση μεταξύ σιναντ και imd. Κρίμα είναι τα παιδιά. Όπως τα'παμε, σιναντ και σπινοραμα, δε λένε τπτ. :gotcha:
... Ακόμα και υπό τις προαναφερθείσες συνθήκες όμως, μέση συνεχόμενη στάθμη ακρόασης τάξης 65-70 dB στη θέση ακρόασης δεν θα παρείχε επαρκές δυναμικό εύρος με την αβίαστη ροή που τόσο εκτιμούν οι παραδοσιακοί ακροαματικόφιλοι, ενώ από την άλλη πλευρά η ηλεκτρονική διαχείριση στο σήμα που θα είχε επιτρέψει στα ηχειάκια να επεκτείνουν τη δική τους απόκριση κατώτερα στο ακουστό φάσμα θα οδηγούσε παράλληλα σε ακόμα ανώτερες...τιμές ενδοδιαμόρφωσης κατά την εκπομπή της ενέργειας από εκείνα. Αυτές οι αλλοιώσεις δεν θα έμεναν κιόλας αποκλειστικά στις πρώτες οκτάβες,αλλά θα επεκτεινόταν η επίδρασή των και σε ανώτερες Φαύλος κύκλος. :wink:
 
Last edited:

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.516
Μονότονα και ατονάλ ή πολύ τονάλ, άλλοι ακούνε. Όπως η αβάντ γκάρντ, η πάνκ, η τζάζ και μεγάλο μέρος κάποιας ηλεκτρόνικα ή μινιμαλιστικά. Ξέρουν ποιοί είναι και να σκεφθούν και αυτοί γιατί ίσως τους "πηγαίνει" προς τα εκεί το συστημά τους (πιθανολογώ) και όχι στην κλασική.
Προσωπικά μουσικολογικά, κάθε ατονάλ ή και πολύ τονάλ, δεν μένει στην μνήμη και στο συνειδησιακό του ανθρώπου. Μόνο η μελωδία το κάνει αυτό. Και για κακή σας τύχη , όσο και να το "σπρώχνετε" πρός την κακουγουστιά και ρομποτισμό στην μουσική, ευτυχώς είναι μια "αλήθεια" που και δεν έχει σβήσει σε αυτούς που έχουν εξελίξει τα μουσικά τους γούστα , είτε θα επανέλθει κάποια στιγμή δριμύτερο στο ευρύ κοινό καθώς αποτελεί μια μουσική αλήθεια και ανάγκη. Ζήτω η μουσική βιομηχανία που το συντηρεί και σε εσάς που το υποστηρίζετε. :D
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.247
Reaction score
78.937
Έχω ένα κακό νέο (δύο):
Και το IMD μετριέται, και το Jitter μετριέται.
Δηλαδή όσα επικαλούνται κάποιοι ως μη μετρήσιμα που επηρεάζουν το τελικό αποτέλεσμα για να δικαιολογήσουν πλασεμποβουντού και φιδόλαδα, όλα μετριούνται με τον κατάλληλο εξοπλισμό.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Έχω ένα κακό νέο (δύο):
Και το IMD μετριέται, και το Jitter μετριέται.
Δηλαδή όσα επικαλούνται κάποιοι ως μη μετρήσιμα που επηρεάζουν το τελικό αποτέλεσμα για να δικαιολογήσουν πλασεμποβουντού και φιδόλαδα, όλα μετριούνται με τον κατάλληλο εξοπλισμό.
Όχι.

Αυτά που ακούει το αφτί το σούπερ ειδικό του γερασμένου χαϊεντά, είναι μη μετρήσιμα.

Δε ξερς εσύ. Δε το'χεις ψάξει.
 

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.516
Εδώ υπεισέρχονται και άλλοι παράγοντες... Έχω για παράδειγμα διαρρυθμίσει με κατάλληλη τοποθέτηση, επεξεργασία και συνέλιξη στο σήμα τα 5ιντσα Vecteur κατά τρόπον ώστε να γίνεται ακρόαση χωρίς ενεργοποιημένο sub σε πολύ χαμηλή συνεχόμενη στάθμη...

Η ζώνη ωφέλιμων τιμών γι αυτή σε dB θα εξαρτάται από την απόσταση ακρόασης και το επίπεδο στο θόρυβο υποβάθρου.Για την πρώτη παράμετρο και σε συνδυασμό με το μέγεθος των mid-woofer μπορώ να μεριμνώ ώστε η απόσταση κεφαλής από καθένα ηχείο να μην υπερέβαινε υπό καμία συνθήκη τα 180 περίπου εκατοστόμετρα. Ως προς τη δεύτερη παράμετρο θα έπρεπε να επιλέγονται για τις ακροάσεις ώρες κατά τις οποίες η δραστηριότητα στο περιβάλλον να μη δημιουργούσε θορυβικές στάθμες ανώτερες από τιμή τάξης 30 dB...



... Ακόμα και υπό τις προαναφερθείσες συνθήκες όμως, μέση συνεχόμενη στάθμη ακρόασης τάξης 65-70 dB στη θέση ακρόασης δεν θα παρείχε επαρκές δυναμικό εύρος με την αβίαστη ροή που τόσο εκτιμούν οι παραδοσιακοί ακροαματικόφιλοι, ενώ από την άλλη πλευρά η ηλεκτρονική διαχείριση στο σήμα που θα είχε επιτρέψει στα ηχειάκια να επεκτείνουν τη δική τους απόκριση κατώτερα στο ακουστό φάσμα θα οδηγούσε παράλληλα σε ακόμα ανώτερες...τιμές ενδοδιαμόρφωσης κατά την εκπομπή της ενέργειας από εκείνα. Αυτές οι αλλοιώσεις δεν θα έμεναν κιόλας αποκλειστικά στις πρώτες οκτάβες,αλλά θα επεκτεινόταν η επίδρασή των και σε ανώτερες Φαύλος κύκλος. :wink:
Α, πολύ ωραία τώρα μου δημιουργήθηκαν άλλες 40 ερωτήσεις - απορίες και συνδυασμοί αυτών. Καλά λέω εγω "ανάθεμα". :D
 


Μηνύματα
1.712
Reaction score
2.440
Α, πολύ ωραία τώρα μου δημιουργήθηκαν άλλες 40 ερωτήσεις - απορίες και συνδυασμοί αυτών. Καλά λέω εγω "ανάθεμα". :D
Δεν πιστεύω να έχεις σκοπό να γράψεις εδώ 40 ερωτήσεις.. :smg:
 


Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.516
φιλτατε τιβα, δεν υπαρχει ατοναλ μουσικη.
αυτη που νομιζεις ετσι, ειναι τονικη, που αλλαζει συχνα κεντρο (μεχρι και σε καθε συγχορδια)

η αλλη πλευρα του νομισματος...
Πιστεύεις θα ήταν πιο κατανοητό , εαν το έγραφα έτσι, όπως λές ? Όλοι καταλαβαίνουν νομίζω τι εννοώ και το αίσθημα του. . Σημειολογική και για θέμα απλώς τάξης είναι η παρατηρήση σου ώς μουσικός ή έχει και κάποια άλλη σημασία ή δεύτερη ανάγνωση που σχετίζεται με την καταγραφή της στην μνήμη που ανέφερα ; Αυτό θα ήταν πιο ενδιαφέρον να μας αναπτύξεις και πιο ουσιαστικό, σαν μουσικός.

Εμένα μου αρέσει και το κλάστερ. :D
Δεν πιστεύω να έχεις σκοπό να γράψεις εδώ 40 ερωτήσεις.. :smg:
.... και στους συνδυασμούς τους που είναι πιο πολλοί. Μη μου τρώς ερωτήσεις. :D Τώρα τις ετοιμάζω, θα τελειώσω του χρόνου τέτοιο καιρό πιστεύω.:D
 

Μηνύματα
440
Reaction score
560
στους μουσικους, ειναι δυο οι "μνημες",
οι οπτικες και οι ακουστικες, και κατα την εκτελεση των κομματιων, αλλα ακομη και κατα την ακροαση (εχοντας τη παρτιτουρα)

προφανως κ δεν ενδιαφερεσται με τη τοποθετηση σας στους πρωτους οπου αντιλαμβανονται τη μουσικη οπτικα, οποτε ας παμε στους δευτερους:
για τη μουσικη που αναφερθηκε, χωριζονται σε δυο κατηγοριες, αυτοι που την εκλαμβανουν ατοναλ, (οποτε χρειαζονται κ την παρτιτουρα, κυριως κατα την εκτελεση*) και αυτοι που την εκλαμβανουν με επαναπροσδιοριζομενα τονικα υψη, και την βρισκουν μελωδικοτατη, κατι βεβαια που δεν ισχυει για τους "ατοναλ" .

(79) In the woods, Tōru Takemitsu - Florian Larousse - YouTube
(79) In the Woods - Toru Takemitsu (1930-1996) - YouTube

* υπαρχει κ η εξαιρεση στο κανονα να εχει αυξημενη οπτικη μνημη και να μην αντιλαμβανεται τα τονικα κεντρα, οποτε κατα την εκτελεση ενος κομματιου χωρις παρτιτουρα ολα πανε ρολοι, μεχρι να πατησει λαθος πληκτρο η ταστο...
 

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.516
στους μουσικους, ειναι δυο οι "μνημες",
οι οπτικες και οι ακουστικες, και κατα την εκτελεση των κομματιων, αλλα ακομη και κατα την ακροαση (εχοντας τη παρτιτουρα)

προφανως κ δεν ενδιαφερεσται με τη τοποθετηση σας στους πρωτους οπου αντιλαμβανονται τη μουσικη οπτικα, οποτε ας παμε στους δευτερους:
για τη μουσικη που αναφερθηκε, χωριζονται σε δυο κατηγοριες, αυτοι που την εκλαμβανουν ατοναλ, (οποτε χρειαζονται κ την παρτιτουρα, κυριως κατα την εκτελεση*) και αυτοι που την εκλαμβανουν με επαναπροσδιοριζομενα τονικα υψη, και την βρισκουν μελωδικοτατη, κατι βεβαια που δεν ισχυει για τους "ατοναλ" .

(79) In the woods, Tōru Takemitsu - Florian Larousse - YouTube
(79) In the Woods - Toru Takemitsu (1930-1996) - YouTube

* υπαρχει κ η εξαιρεση στο κανονα να εχει αυξημενη οπτικη μνημη και να μην αντιλαμβανεται τα τονικα κεντρα, οποτε κατα την εκτελεση ενος κομματιου χωρις παρτιτουρα ολα πανε ρολοι, μεχρι να πατησει λαθος πληκτρο η ταστο...
Αδιάφορο με αυτο που θέλω να καταδείξω.

Αυτά είναι και τα δύο μνήμες εκτέλεσης εκείνης της στιγμής.

Μιλάω και θα έπρεπε ίσως να το διευκρινήσω για μακροχρόνια σαν άνθρωποι και ακροατές (αλλά και συναισθηματικά ακόμη σαν άισθηση) , τι τους μένει και τι μπορουν ή θέλουν να αναπαράξουν στο μυαλό τους σε μεταγενέστερο χρόνο.

Η μουσική πρέπει να έχει ένα αντίκτυπο στον άνθρωπο η οποία να περάσει ακόμη και ασυναίσθητά στην "μνήμη" του. Στην "ποιητική του μνήμη" που ελεγε και ο Κούντερα. Δεν είναι εφήμερη, εαν και μπορεί να είναι. Αλλά η μεγάλη τέχνη δεν είναι (τουλάχιστον κατα τη γνώμη μου και αντίληη μου). Αλλοι μπορεί να μπορούν και να το ευχαριστιούνται. Δικαίωμα τους, καλύτερα απο το τίποτα χα χα

Καλή επιτυχία να θυμηθεί ο μέσος άνθρωπος αλλά και μουσικός τέτοιες συνθέσεις και όχι να θυμάται και να σιφοτραγουδάει μια μελώδία. Και για αυτό δεν πετυχαίνουν αυτές οι συνθέσεις και πειραματισμοί και είναι μάλλον μόνο για αυνανισμό των μουσικών και δίνουν μα στιγμιαία μόνο "χαρα" και βιροτυοζιτέ διασκεδαση και πάλι μόνο για γνώστες χα χα.

Ενδιαφέρον έχει ο άνθρωπος για μουσική αλλά του σερβίρουν σκουπίδια, οι φίλοι μου οι μουσικοί γιατί και η αισθητική τους και η παιδεία τους αλλά και εκπαιδευσή τους είναι περιορισμένη.
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
6.987
Reaction score
7.079
Ο μόνος λόγος που σφυρίζει τις μελωδίες είναι η συνήθεια και η εξοικείωση με τους συγκεκριμένους τονικους δρόμους. Αν είχε μεγαλώσει με τους Αβορίγινες θα θυμόταν μια χαρά τα κλαστερ του ντιτζεριντου.
 

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.516
Ο μόνος λόγος που σφυρίζει τις μελωδίες είναι η συνήθεια και η εξοικείωση με τους συγκεκριμένους τονικους δρόμους. Αν είχε μεγαλώσει με τους Αβορίγινες θα θυμόταν μια χαρά τα κλαστερ του ντιτζεριντου.
And your point is ?
Το θέμα είναι να είχε εμπιερία και απο τα δύο και να διάλεγε.
Η μελωδία δεν είναι συνήθεια ούτε εξοικείωση μόνο. "Είναι" αλλά για αλλούς λόγους... την κάνουν να είναι. Αυτα που γράφεις είναι απαράδεκτα και το αποδεικνύει η παγκοσμιοποίηση της μουσικής στη σύγχρονη ζωή.

εδιτ : Α, .... σε αυτό που λές και πάλι δεν θα τα θυμόταν ή θα είχαν τον ίδιο αντίκτυπο ποιοτικά μέσα του.
 
Last edited:

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.516
Αλλά ξέχασα κατά την μουσική ανάλυση όλα έχουν μελωδία μέσα. Αμελώδιτη χα χα.

Οι τονικοί δρόμοι είναι δουλεμένοι και έχουν προκύψει μέσα απο τους αιώνες. Εκφράζουν πολυ βαθιά πράγματα στον άνθρωπο. Το ότι γίνανε κάποιοι σε κάποιους "συνήθεια" ή το θεωρούν ως τέτοια είναι δικαιολογημένο και κατακτημένο και δώρο απο την ιστορία της μουσικής και της ζωής, όχι δική τους κατάκτηση , ούτε των μουσικών. Τώρα εαν κάποιος είναι πιο τυχερός και μεγάλωσε σε τέτοιο περιβάλλον με αυτές τις προσλαμβάνουσες , δεν σημαίνει κάτι. Και κάποιον άλλον μπορεί να τον αγγίξει, και τον αγγίζει. Εξάλλου η μεγάλη τέχνη ανακαλύπτεται δεν δημιουργείται μόνο. Καλή η εκαίδευση για την εκτέλεση της αλλά και αυτό είναι απλώς ένα εργαλείο.
 

head-stef

Headphones
Μηνύματα
632
Reaction score
2.194
Όχι.

Αυτά που ακούει το αφτί το σούπερ ειδικό του γερασμένου χαϊεντά, είναι μη μετρήσιμα.

Δε ξερς εσύ. Δε το'χεις ψάξει.
Αστεία, αστεία, ένα γέρικο ή ένα ταλαιπωρημένο αυτί έχει και τις δικές του THD και IMD! Μια συχνότητα του παίζεις, δυό-τρεις ακούει! Αν βάλεις μέσα και τίποτα μόνιμες εμβοές (tinnitus) που κοντεύουν να έχουν πλέον και οι νέοι που δεν προσέχουν την ακοή τους, τότε γίνεται χαμός!

(Κάποτε, για να προστατεύσω την ακοή μου σε club με υπερβολικά δυνατή μουσική, έβαζα ...κλειστά φυστίκια αιγίνης ως ωτοασπίδες στ' αυτιά μου! 🤣 Απολάμβανα και το ποτό και τη μουσική! Εννοείται επί ΠΑΣΟΚ αυτά, που τα club σέρβιραν και αιγίνης.) :laugh:
 
Last edited:

Μηνύματα
12.214
Reaction score
14.516
Αστεία, αστεία, ένα γέρικο ή ένα ταλαιπωρημένο αυτί έχει και τις δικές του THD και IMD! Μια συχνότητα του παίζεις, δυό-τρεις ακούει! Αν βάλεις μέσα και τίποτα μόνιμες εμβοές (tinnitus) που κοντεύουν να έχουν πλέον και οι νέοι που δεν προσέχουν την ακοή τους, τότε γίνεται χαμός!

(Κάποτε, για να προστατεύσω την ακοή μου σε club με υπερβολικά δυνατή μουσική, έβαζα ...κλειστά φυστίκια αιγίνης στ' αυτιά μου! 🤣 Απολάμβανα και το ποτό και τη μουσική! Εννοείται επί ΠΑΣΟΚ αυτά, που τα club σέρβιραν και αιγίνης.)
Για γράψε κάτι παραπάνω για το IMD του αυτιού. Θυμήσου και κανένα λίνκ να βάλεις, όταν μπορέσεις. thanks
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.325
Μηνύματα
2.858.591
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top