Τεραστια διαφορα τιμης σε αμορτισερ!

Μηνύματα
2.795
Reaction score
202
ρωτησα για κιτρινα κονι(sport) σε διαφορα καταστηματα για ενα hyundai i30 2014 μοντελο και το αποτελεσμα?

Ο ενας που τα εχει και σε προσφορα στο γνωστο site θελει 720:o:o ευρω αγορα ............επεσα ξερος οταν το ακουσα
Ο δευτερος 680.
0 3ος και 4ος την ιδια τιμη.620 αγορα και 50 επιπλεον για τοποθετηση και ευθυγραμιση.
ο τελευταιος θελει 570 αγορα.

Αντε βγαλε ακρη.
 


Μηνύματα
958
Reaction score
2.426
Εαν δεν ειμαι αδιακριτος ποιο μοντελο συγκεκριμενα μηπως μπορεσω και βοηθησω.
Ειναι coupe,hatchback,s/w;
Κυβικα;
Προς Θεου δεν εχω σχεση με εμποριο.........να βοηθησω στο ψαξιμο εννοω.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.449
Reaction score
6.710
ρωτησα για κιτρινα κονι(sport) σε διαφορα καταστηματα για ενα hyundai i30 2014 μοντελο και το αποτελεσμα?

Ο ενας που τα εχει και σε προσφορα στο γνωστο site θελει 720:o:o ευρω αγορα ............επεσα ξερος οταν το ακουσα
Ο δευτερος 680.
0 3ος και 4ος την ιδια τιμη.620 αγορα και 50 επιπλεον για τοποθετηση και ευθυγραμιση.
ο τελευταιος θελει 570 αγορα.

Αντε βγαλε ακρη.
Κάνε και μια ερώτηση στην αντιπροσωπεία
Δεν χάνεις τίποτα....
 

Μηνύματα
501
Reaction score
705
Το πρόβλημα ποιο ακριβώς είναι ?
Δες αν υποστηρίζονται από επίσημη αντιπροσωπεία και προχώρα με το φθηνότερο.
Επίσης πολύ σημαντικό να μάθεις και τη διαθεσιμότητα, γιατί αυτός που τα δίνει 570 μπορεί να στα φέρει σε κανένα 6μηνο.
Τα Sport πάντως έχουν πάρει εδώ και κάποια χρόνια την ανιούσα, μπορεί να έχει στοκ ο έμπορος που στα δίνει 570 (νομίζω και τα δικά μου κάπου 480-520 τα είχα ψωνίσει πριν καμιά 4τία).
Εγώ θα πρόσεχα μάλλον περισσότερο το 50ρικο για τοποθέτηση και ευθυγράμμιση, είναι τραγικά πολύ λίγα για τη δουλειά.
 

Μηνύματα
2.795
Reaction score
202
Κάνε και μια ερώτηση στην αντιπροσωπεία
Δεν χάνεις τίποτα....
500 ευρώ με τοποθέτηση αλλά δεν λένε και τίποτα σαν αμορτισέρ.
Εαν δεν ειμαι αδιακριτος ποιο μοντελο συγκεκριμενα μηπως μπορεσω και βοηθησω.
Ειναι coupe,hatchback,s/w;
Κυβικα;
Προς Θεου δεν εχω σχεση με εμποριο.........να βοηθησω στο ψαξιμο εννοω.
Hatchback 5πορτο είναι 1400 ντιζελακι. Η κονι βγάζει ένα και μοναδικό κωδικό για αυτό το αμάξι βενζίνη η ντίζελ. Θα μου πεις ότι έχει και τα κίτρινα μπιλστενια έτσι;.... Άκουσα ότι είναι σκληρά και εγώ πλέον γέρασα, με πονάνε και τα νεφρά μου στις λακκούβες..... 😆
 


Μηνύματα
3.028
Reaction score
10.038
Μπες στο AUTODOC και καθάρισες.
βρες το app, κάνε λογαριασμό , βάλε τα στοιχεία του αυτοκινήτου σου Και θα έρθουν στην πόρτα σου. (Από Γερμανία )
Και μια φορά που επέλεξα κάτι που δεν ήταν σωστό (ελατήρια για αμορτισέρ ) με πήραν τηλέφωνο και με καλούτσικα ελληνικά , με καθοδήγησαν στην σωστή επιλογή, η οποία ήταν μάλιστα φθηνότερη και με ρώτησαν αν ηθελα επιστροφή χρημάτων μέσω banking ή αγορά άλλου προϊόντος ή να παραμείνουν πιστωτικά στο λογαριασμό μου για μελλοντική χρήση (αυτό επέλεξα).
Μου στέλνουν και προσφορες με πολύ καλές εκπτώσεις (26-40% !!!)
στις ήδη χαμηλότερες τιμές σε σχέση με Ελλάδα.
εκτος από αναλώσιμα (λάδια φίλτρα μακτρα τακάκια), έχω πάρει αμορτισέρ , ελατήρια μπουζοκαλωδια με κ χωρίς μετασχηματιστές, δίσκοπλάκες Κλπ.
Φυσικά υπάρχουν γνήσια ή της ελεύθερης αγοράς , ότι πληρώσεις παίρνεις.
Παρέλειψα να πω ότι το σάιτ είναι στα ελληνικά και αποθηκεύει τα αυτοκίνητα που έχεις βάλει και σε ενδιαφέρουν , οπότε κάθε φορά που θέλεις κάτι , μπαίνεις άμεσα κ το βρίσκεις , χωρίς να ξανάπληκτρολογείς τα στοιχεία σου.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.028
Reaction score
124.482
500 ευρώ με τοποθέτηση αλλά δεν λένε και τίποτα σαν αμορτισέρ.
Δεν νομίζω πως είναι "χαλασμένα" ή "ανεπαρκή" στη δουλειά που προβλέπεται να κάνουν.

Η διαφοροποίηση της ανάρτησης μέσω των αμορτισέρ σημαίνει πως βάζεις ένα εξάρτημα (αμορτισέρ) να αλλάξει τη συμπεριφορά ενός άλλου εξαρτήματος (ελατηρίου), που είναι γενικώς λάθος.

Αν θέλεις να διαφοροποιήσεις την ανάρτηση χρειάζεται να ξεκινήσεις από τα ελατήρια, και στη συνέχεια να δεις το σωστό αμορτισέρ για την απόσβεση ταλάντωσης του νέου ελατηρίου.

Η μπιλσταϊν έχει πληθώρα επιλογών, και δίνει τη δυνατότητα να τροποποιήσεις τις παραμέτρους απόσβεσης του αμορτισέρ, όχι εσύ, αλλά με παραγγελία στην φίρμα, είναι πολύ μικρό το έξοδο της ρύθμισης, αλλά θέλει εξοπλισμό για να γίνει, ε, προφανώς τον έχουν.

Νομίζω πως η επιλογή ενός "κίτρινου" είναι μια τυφλή επιλογή χωρίς την προβλεπόμενη μελέτη και εντελώς εμπειρική, ανήκει σε παλιότερες εποχές τέτοια κίνηση.

Αν θες να κρατήσεις το αυτοκίνητο για ακόμα 4-5 χρόνια και χρειάζεται ανάρτηση, θα σου πρότεινα να πας σε κάποιον εξειδικευμένο στο θέμα αυτό, ώστε να την τροποποιήσει συνολικά και κατά τις επιθυμίες σου. Ειδάλλως, η λύση της αντιπροσωπείας δείχνει ικανοποιητική.
Το αυτοκίνητο που έχεις, κυκλοφορεί και με ισχυρότερους κινητήρες, που συνοδεύονται από διαφορετικές μαμά αναρτήσεις. Αν θες κάτι τέτοιο, μπορείς να αλλάξεις ελατήρια και αμορτισέρ στην αντιπροσωπεία (ή σε κάποιο συνεργείο) και να βάλεις αυτά που παίρνει "μαμά" το ίδιο αυτοκίνητο με ισχυρότερο κινητήρα, άρα έχει γίνει επαρκής μελέτη για το συγκεκριμένο συνδυασμό.
 

Μηνύματα
2.795
Reaction score
202
Μπες στο AUTODOC και καθάρισες.
βρες το app, κάνε λογαριασμό , βάλε τα στοιχεία του αυτοκινήτου σου Και θα έρθουν στην πόρτα σου. (Από Γερμανία )
Αυτό το μαγαζί θέλει περί τα 700 ευρώ αν το ψάξεις. Μόνο φθηνό δεν ειναι
Αυτό το μαγαζί θέλει περί τα 770 ευρώ αν το ψάξεις. Μόνο φθηνό δεν ειναι
0
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.325
Reaction score
74.373
Αν θέλεις να διαφοροποιήσεις την ανάρτηση χρειάζεται να ξεκινήσεις από τα ελατήρια, και στη συνέχεια να δεις το σωστό αμορτισέρ για την απόσβεση ταλάντωσης του νέου ελατηρίου.
Αν ξεκινήσεις απο τα ελατήρια, πρέπει σχεδόν πάντα να χαμηλώσεις. ;) :confused:
Αν βάλεις ανάρτηση, πάντα χωρίς σχεδόν.

Τα ελαφρά σφιχτότερα αμορτισέρ βελτιώνουν τη συμπεριφορά των στάνταρ ελατηρίων.
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.251
Reaction score
1.161
Το σετάκι του AUTODOC για το BMWδάκι μου θα βελτιώσει τίποτα η όχι? έτσι κι αλλιώς θέλω αλλαγή αμορτισέρ, χωρίς να το κάνω πέτρα, γιατί είμαι 64 και δεν αντέχω πια τους Ελληνικούς δρόμους! (μερικές φορές του τα χώνω όμως!)

 

Μηνύματα
501
Reaction score
705
Το σετάκι του AUTODOC για το BMWδάκι μου θα βελτιώσει τίποτα η όχι? έτσι κι αλλιώς θέλω αλλαγή αμορτισέρ, χωρίς να το κάνω πέτρα, γιατί είμαι 64 και δεν αντέχω πια τους Ελληνικούς δρόμους! (μερικές φορές του τα χώνω όμως!)

Με ταιριασμένες από το εργοστάσιο λύσεις, σπανίως κάνει κανείς λάθος.
Δες και σε Eibach pro-kit που τα Eibach σαν ελατήριο έχουν τη φήμη του πιο "μαλακού".
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.823
Reaction score
34.005
Παντως 2 φορες εβαλα σε 2 αυτοκινητα κονι κιτρινα και τις 2 φορες η ιδια συμπεριφορα.
Σκληρα, αποτομα και με εντονη αποσυμπιεση , καλο κρατημα αλλα πολυ σκληρη γενικα συμπεριφορα.

Αντιθετως τα bilstein κιτρινα και τα sport Και τα sprint εβαλα παλι 3 ζευγαρια σε 2 αυτοκινητα και θεωρω πως ηταν πολυ πι οολοκληρωμενα, πολυ καλυτερα, το ιδιο ισως και καλυτερο κρατημα με λιγοτερο αποτομη συμπεριφορα, ελαφρως ελαχιστα πιο μαλακα αλλα χωρις μπαμπς κλπ , στο ταξιδι απιστευτα και πολυ αθορυβα.

Τωρα στο νεο μου αυτοκινητο δεν ξερω ακομα τι να βαλω.
 

Μηνύματα
501
Reaction score
705
Παντως 2 φορες εβαλα σε 2 αυτοκινητα κονι κιτρινα και τις 2 φορες η ιδια συμπεριφορα.
Σκληρα, αποτομα και με εντονη αποσυμπιεση , καλο κρατημα αλλα πολυ σκληρη γενικα συμπεριφορα.

Αντιθετως τα bilstein κιτρινα και τα sport Και τα sprint εβαλα παλι 3 ζευγαρια σε 2 αυτοκινητα και θεωρω πως ηταν πολυ πι οολοκληρωμενα, πολυ καλυτερα, το ιδιο ισως και καλυτερο κρατημα με λιγοτερο αποτομη συμπεριφορα, ελαφρως ελαχιστα πιο μαλακα αλλα χωρις μπαμπς κλπ , στο ταξιδι απιστευτα και πολυ αθορυβα.

Τωρα στο νεο μου αυτοκινητο δεν ξερω ακομα τι να βαλω.

Παίζει πολύ μεγάλο ρόλο και το βάρος του αυτοκινήτου.
Koni Sport σε ΜΧ5, μεταλλάχθηκε σε μαγικό χαλί (πιο άνετο από στοκ στη τέρμα μαλακή ρύθμιση) και αρκετά πιο σκληρό και μαζεμένο στο σκληρό, επίσης σημαντικά λιγότερα άνετο στη τέρμα σκληρή ρύθμιση.
Bilstein Sprint σε BMW E36 & E30 (ναι δε το πήρα το μάθημά μου) απότομο, σκληρά και άβολα σε καμία περίπτωση για χρήση καθημερινά. Στο 36αρι έβαλα KW Var-3 και σώθηκα, στο 30ρι με πρόλαβαν τα γεγονότα (το έβγαλε οφ ο αδερφός).

Edit: Εννοείται με ταιριασμένα ελατήρια οι παραπάνω συνδυασμοί.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.325
Reaction score
74.373
Μια φορά έβαλα Koni ρυθμιζόμενα και ήταν όνειρο.
Τρεις φορές έβαλα Bilstein και ήταν hit and miss σε απόδοση (2 τις εποχές που έσκαγαν σαν τρελλά).

Γενικά, καθόλου δεν καταλαβαίνω γιατί για να πάρουμε ωραία ανάρτηση KW πρέπει να κάνουμε τα αυτοκινητάκια μας σαύρες. >:( Άκου 3-5cm χαμήλωμα, έλεοσκαπου©. >:(>:(
 

Μηνύματα
2.795
Reaction score
202
Γιατί να χαμηλώσει το αυτοκίνητο; αντικαταστήση αμορτισέρ θέλουμε απλά. Εχθές που ξαναρώτησα, τα 670 με τοποθέτηση, πέσανε στα 640 στο ίδιο καταστημα
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.028
Reaction score
124.482
Και στο ίδιο ύψος μπορεί να μπει σκληρότερο ελατήριο ώστε να γέρνει και να ταλαντώσει λιγότερο.
Το χαμήλωμα προσφέρει χαμηλότερο κέντρο βάρους και ελαττωμένο εύρος μέγιστης ταλάντωσης. Η ελάττωση του εύρους γίνεται και με άλλους τρόπους, κι όχι μόνο με μπαμπ στοπς.
Το πόσες φορές θα ταλαντώσει το ελατήριο μέχρι να αποσβεστεί είναι θέμα του αμορτισέρ.
Το ελατήριο για σκληρότητα, το αμορτισέρ για σύντομη απόσβεση. Έτσι δουλεύει το πράγμα.
Αν δεν αφήνει το αμορτισέρ το ελατήριο να πάρει τη λακούβα, τότε θα πάρεις γρήγορα στο χέρι τα αμορτισέρ, τα ζορίζεις.
Χρειάζεται το αμορτισέρ να αφήνει ελεύθερο το ελατήριο να πάρει όλη τη λακούβα, και μετά να αποσβέσει την ταλάντωση του ελατηρίου που θα ακολουθήσει.
Το κάθε ελατήριο έχει συγκεκριμένο βάρος στο οποίο δουλεύει στο χρήσιμο εύρος του. Αν βάλεις ελατήριο για μεγαλύτερο βάρος από αυτό που θα σηκώνει, τότε δε θα δουλέψει όλο το εύρος του με τίποτα, και γίνεται σκληρό το πράγμα.
Τα σύνθετα ελατήρια έχουν 2 τμήματα, ένα για μικρότερο βάρος κι ένα για μεγαλύτερο, οπότε δουλεύει χαλαρά στο ένα εύρος, και σκληραίνει μόλις χρειαστεί περισσότερο εύρος ταλάντωσης.
Τα σύνθετα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ρυθμίζονται σε 3 παραμέτρους, η πρώτη είναι πόσο εύκολα θα μαζεύει, η δεύτερη πόσο εύκολα θα ανοίγει, και η τρίτη στη χρήσιμη διαδρομή.

Γι'αυτό λέμε πάντα ταιριασμενα τα ελατήρια για το συγκεκριμένο βάρος που έχουν σε κάθε άξονα, και με αμορτισέρ για το συγκεκριμένο ελατήριο, τόσο σε διαδρομή όσο και σε αντίσταση απόσβεσης.
 
Last edited:

Μηνύματα
2.795
Reaction score
202
Και στο ίδιο ύψος μπορεί να μπει σκληρότερο ελατήριο ώστε
Κώστα.......... Γεράσαμε φίλε!!!!!!!! 4 αμορτισερακια της προκοπης ψάχναμε μόνο. Με ελατήρια ξεφεύγουμε οικονομικά και δεν μας παίρνει. Το αμάξι είναι νορμάλ και μόνο για βόλτες. (όχι πως ξεχάσαμε τη τέχνη μας στις στροφές χωρίς επιπλέον επιβάτη μέσα όμως). Χαμήλωμα Δεν θέλουμε ούτε σκληρότερα ελατηρια. . Πάμε γενικά χαλαρά για να μην χαλάσουμε στις στροφές το γουφερ στο πορτ παγκαζ.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.840
Reaction score
12.390
Γεια σου Τάκη.

Ας γράψω κι εγώ δύο κουβέντες.

1) Yπάρχουν αμορτισέρ αντικατάστασης/βελτιωτικά (sic) σχεδιασμένα για το εργοστασιακό ύψος και τα εργοστασιακά ελατήρια (πχ Bilstein B4/B6 Sport), ενώ υπάρχουν κι άλλα σχεδιασμένα για χαμήλωμα και αλλαγή ελατηρίων (πχ Bilstein B6 Sprint).
2) Το χαμήλωμα είναι χαζομάρα γιατί το μόνο που καταφέρνεις είναι να μειώνεις την (άκρως απαραίτητη) ωφέλιμη διαδρομή του συστήματος ανάρτησης, εις βάρος πάντα της άνεσης αλλά (συνήθως) και του κρατήματος.
3) Η τοποθέτηση των αμορτισέρ ή/και ελατήριων από το γρηγορότερο μοντέλο δεν είναι ενδεδειγμένη γιατί εκείνα είναι σχεδιασμένα για μεγαλύτερο βάρος (το γρηγορότερο μοντέλο έχει συνήθως μεγαλύτερο κινητήρα = μεγαλύτερο βάρος), άρα η απόσβεσή τους θα είναι μεγαλύτερη από το πρέπον. Κοινώς, το αμάξι θα χοροπηδάει/κοπανάει σε κάθε ανωμαλία.
4) Για οικογενειακό αυτοκίνητο χωρίς ιδιαίτερες οδηγικές απαιτήσεις (όπως το παρόν παράδειγμα), δεν έχει νόημα να ψάχνεις για κάτι διαφορετικό του εργοστασιακού setup. Υπάρχει λόγος που "δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο" τα εργοστασιακά αμορτισέρ, και αυτός είναι ο γενικότερος σχεδιασμός/προσανατολισμός του i30 2014 1.4diesel, κάτι που δεν πρόκειται να αλλάξει (προς το καλύτερο) με οποιοδήποτε σετ αμορτισέρ των 500-700€.

5) Εάν το γούφερ στο πορτμπαγκάζ σου δεν είναι στερεωμένο/βιδωμένο σωστά σε εργοστασιακά στηρίγματα, ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΟΝΕΙΔΟΣ - να διορθωθεί άμεσα.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.190
Μηνύματα
2.855.570
Members
37.877
Νεότερο μέλος
grgstrts33
Top