Τεραστια διαφορα τιμης σε αμορτισερ!

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
27.085
Reaction score
17.325
Εγώ που το ψήλωσα το αυτοκίνητο είμαι κόντρα στην λογική ε;
Του έδωσα 3 πόντους ύψος αλλάζοντας ελατήρια.
Το αμάξωμα δεν βρίσκει από κάτω σε βαθιές λακούβες και εμπόδια ή σε κατάβαση πεζοδρομίων ή ράμπας.
Το προτιμώ έτσι.
 

Μηνύματα
563
Reaction score
542
Εγώ που το ψήλωσα το αυτοκίνητο είμαι κόντρα στην λογική ε;
Του έδωσα 3 πόντους ύψος αλλάζοντας ελατήρια.
Το αμάξωμα δεν βρίσκει από κάτω σε βαθιές λακούβες και εμπόδια ή σε κατάβαση πεζοδρομίων ή ράμπας.
Το προτιμώ έτσι.
Τι αυτοκινητο ομως? Αν ειναι τζιπακι ενταξει... :smile:

Να βαλεις κατι ποιοτικο και λιγο πιο σφιχτο φιλε μου. Τα ελατηρια χαμηλωματος ειναι συνηθως σκληρα και ισως μη φιλικα, αναλογως τι διαλεγεις. Ας πουμε τα HR και τα Eibach ηταν σκληροτερα απο τα Apex που ειχα δοκιμασει παλια.
Αν τα ελατηρια σου ειναι βαρκα γυαλο, δεν θα σε σωσουν τα πιο σφιχτα αμορτισερ.
Σε club/forum εσωτερικου κι εξωτερικου που ασχολουνται με το συγκεκριμενο αυτοκινητο θα βρεις τις πληροφοριες που χρειαζεσαι για το αυτοκινητο σου και θα εκμεταλευτεις τις εμπειριες αυτων που ηδη εχουν δοκιμασει τις διαθεσιμες λυσεις.
 

Μηνύματα
1.497
Reaction score
2.704
βαλε αυτα που έχει το μαμα και μην το ψαχνεις παραπάνω.Μια χαρα θα είναι .Δέν θές να χάσεις την ανεση σου!!!
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
27.085
Reaction score
17.325
Τι αυτοκινητο ομως? Αν ειναι τζιπακι ενταξει... :smile:

Να βαλεις κατι ποιοτικο και λιγο πιο σφιχτο φιλε μου. Τα ελατηρια χαμηλωματος ειναι συνηθως σκληρα και ισως μη φιλικα, αναλογως τι διαλεγεις. Ας πουμε τα HR και τα Eibach ηταν σκληροτερα απο τα Apex που ειχα δοκιμασει παλια.
Αν τα ελατηρια σου ειναι βαρκα γυαλο, δεν θα σε σωσουν τα πιο σφιχτα αμορτισερ.
Σε club/forum εσωτερικου κι εξωτερικου που ασχολουνται με το συγκεκριμενο αυτοκινητο θα βρεις τις πληροφοριες που χρειαζεσαι για το αυτοκινητο σου και θα εκμεταλευτεις τις εμπειριες αυτων που ηδη εχουν δοκιμασει τις διαθεσιμες λυσεις.
Δεν είναι τζιπάκι. Είναι Nissan Almera sedan.
Δεν με ενδιαφέρει πλέον η γρήγορη και η ενθουσιώδης οδήγηση, κρατήματα σε οριακές συνθήκες κ.λ.π.
Οδηγώ πολύ προσγειωμένα πλέον.
Με ενδιαφέρει η άνεση κυρίως.
 

Μηνύματα
2.607
Reaction score
94
βαλε αυτα που έχει το μαμα και μην το ψαχνεις παραπάνω.Μια χαρα θα είναι .Δέν θές να χάσεις την ανεση σου!!!
το έχω ξαναγράψει ότι τα εργοστασιακά είναι μια πολύ μέτρια επιλογή. Δεν με ικανοποιούν στους δρόμους που πάει το αυτοκίνητο. ΤΕΛΟΣ τα εργοστασιακά φίλοι μου. Είναι τζάμπα λεφτά, (500αρικο) να το πω έτσι απλά. Όποιος έχει βάλει κίτρινα κονι ξέρει πολύ καλά ότι είναι ταμάμ όταν τα έχεις μέχρι το μισό της σκληρότητας. Όχι ότι δεν ακούω και γνώμες για κάτι διαφορετικό, απλά το επόμενο καλό είναι το b6 της bilstein που είναι σκληρό και δεν το θέλω. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι καλό στο εξωτερικό που δεν το έχουμε εδώ Ελλάδα, είμαι με τα αυτιά τεντωμένα και έτοιμος για κουβέντα.
 

Μηνύματα
1.497
Reaction score
2.704
το έχω ξαναγράψει ότι τα εργοστασιακά είναι μια πολύ μέτρια επιλογή. Δεν με ικανοποιούν στους δρόμους που πάει το αυτοκίνητο. ΤΕΛΟΣ τα εργοστασιακά φίλοι μου. Είναι τζάμπα λεφτά, (500αρικο) να το πω έτσι απλά. Όποιος έχει βάλει κίτρινα κονι ξέρει πολύ καλά ότι είναι ταμάμ όταν τα έχεις μέχρι το μισό της σκληρότητας. Όχι ότι δεν ακούω και γνώμες για κάτι διαφορετικό, απλά το επόμενο καλό είναι το b6 της bilstein που είναι σκληρό και δεν το θέλω. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι καλό στο εξωτερικό που δεν το έχουμε εδώ Ελλάδα, είμαι με τα αυτιά τεντωμένα και έτοιμος για κουβέντα.
Εγω μια φορα δεν έχω συναντησει άνετο ή μαλακό αμάξι ούτε με κονι κιτρινο ουτε με bilstein b6.
Ηταν όλα σκληρά και κοπάναγε το αμάξι σε κάθε λακουβίτσα.
 

Μηνύματα
1.287
Reaction score
294
Δεν ξέρω εάν βοηθάει...
Επίσης, δεν ξέρω εάν είναι το σωστό μοντέλο...
 
Last edited:

Μηνύματα
2.607
Reaction score
94
Δεν ξέρω εάν βοηθάει...
Επίσης, δεν ξέρω εάν είναι το σωστό μοντέλο...
τοοντελο είναι σωστό και αν κάνεις την πρόσθεση στα κίτρινα κονι βγάζει περίπου 795 ευρώ. Τα έχω βρει με τοποθέτηση και ευθυγράμμιση 640 στη λαρισα
 

Μηνύματα
573
Reaction score
671
Κατα την ταπεινη μου αποψη στη θεση σου θα επελεγα κοκκινα koni (εαν βγαζει για το συγεκκριμενο μοντελο) τα οποια ειναι η σωστη λυση σε αυτοκινητα που δεν ζηταμε αγωνιστικη συμπεριφορα,αλλα απλα να βελτιωσουμε χωρις να αλλοιωσουμε τον γενικοτερο χαρακτηρα του οχηματος.
Φυσικα χωρις καμια αλλη παρεμβαση (ελατηρια κλπ)
Θεωρω το κιτρινο υπερβολη καθως εαν επεμβουμε σε υψος σκληροτητα κλπ μετα για να γινει σωστη δουλεια στη γεωμετρια θελουμε αλλες ρυθμισεις στην ευθυγραμμιση (καστερ,καμπερ)
 

Μηνύματα
2.607
Reaction score
94
Κατα την ταπεινη μου αποψη στη θεση σου θα επελεγα κοκκινα koni (εαν βγαζει για το συγεκκριμενο μοντελο) τα οποια ειναι η σωστη λυση σε αυτοκινητα που δεν ζηταμε αγωνιστικη συμπεριφορα,αλλα απλα να βελτιωσουμε χωρις να αλλοιωσουμε τον γενικοτερο χαρακτηρα του οχηματος.
Φυσικα χωρις καμια αλλη παρεμβαση (ελατηρια κλπ)
Θεωρω το κιτρινο υπερβολη καθως εαν επεμβουμε σε υψος σκληροτητα κλπ μετα για να γινει σωστη δουλεια στη γεωμετρια θελουμε αλλες ρυθμισεις στην ευθυγραμμιση (καστερ,καμπερ)


κανονικά αμορτισέρ είναι φίλε μου απλά βγάζουνε πολλά χλμ, επισκευαζονται και μπορείς να ρυθμίζεις την σκληρότητα επαναφοράς.


Γράφω και διαφορετικά βγάζει εδώ. Συγνώμη απλά μια φώτο από αμορτισέρ θέλω να ανεβάσω και κάτι δεν πάει καλα
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
7.497
Reaction score
5.846
Παντως 2 φορες εβαλα σε 2 αυτοκινητα κονι κιτρινα και τις 2 φορες η ιδια συμπεριφορα.
Σκληρα, αποτομα και με εντονη αποσυμπιεση , καλο κρατημα αλλα πολυ σκληρη γενικα συμπεριφορα.

Αντιθετως τα bilstein κιτρινα και τα sport Και τα sprint εβαλα παλι 3 ζευγαρια σε 2 αυτοκινητα και θεωρω πως ηταν πολυ πι οολοκληρωμενα, πολυ καλυτερα, το ιδιο ισως και καλυτερο κρατημα με λιγοτερο αποτομη συμπεριφορα, ελαφρως ελαχιστα πιο μαλακα αλλα χωρις μπαμπς κλπ , στο ταξιδι απιστευτα και πολυ αθορυβα.

Τωρα στο νεο μου αυτοκινητο δεν ξερω ακομα τι να βαλω.
εννοείται
τα Β6 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΦΙΚΤΑ , είναι όπως πρέπει για το μαμά ελατήριο και ύψος.
έχουν βέβαια πολλούς επικριτές γιατί "δουλεύουν ανάποδα" (έχουν τον θάλαμο αεριού στο κάτω μέρος της μπουκάλας και όχι στο καλάμι όπως τα άλλα) αλλά για μένα είναι μακράν η καλύτερη επιλογή για εργοστασιακό ύψος και ελατήριο
 

Μηνύματα
2.606
Reaction score
2.569
Χμμμ καλά. Τα Β6 (sport και περισσότερο τα sprint) ΕΙΝΑΙ σφιχτά, ειδικά αν τα συγκρίνεις με εργοστασιακή ανάρτηση. Το πόσο σφιχτά φαίνονται στον καθένα αλλάζει κατά περίπτωση λόγω προτιμήσεων ή/και συνήθειας.

Εάν η εργοστασιακή ανάρτηση είναι ήδη κοπανιστήρι, σε κάποιους τα Β6 ενδέχεται να φανούν σούπα. Αυτό όμως είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας.
 


Μηνύματα
7.497
Reaction score
5.846
B6 = sport (εργοστασιακό ύψος)
B8 = sprint (για χαμήλωμα)
μην μπερδευόμαστε παρακαλώ.
 


Staff online

  • xfader
    Imbecility rules
  • abcd
    Πρώην Διοικητής

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
155.338
Μηνύματα
2.376.685
Members
35.209
Νεότερο μέλος
giorgos mantz
Top