- Μηνύματα
- 3.263
- Reaction score
- 8
Μπορεί να'ναι μπορεί και όχι, αλλά όταν ο πελάτης ξέρει ότι είναι μηχάνηματο συγκεκριμένο μηχάνημα είναι ανοιγμένο εδώ και 1.5 χρόνο???
που κυκλοφόρησε πριν 1,5 χρόνο, τι θα σκεφθεί?
Μπορεί να'ναι μπορεί και όχι, αλλά όταν ο πελάτης ξέρει ότι είναι μηχάνηματο συγκεκριμένο μηχάνημα είναι ανοιγμένο εδώ και 1.5 χρόνο???
Δεν αμφισβητώ την ειλικρίνεια κανενός, ούτε τις καλές προθέσεις. Απλά θεωρώ οτι το 5% είναι λίγο για να ισοσταθμίσει το ρίσκο του αγοραστή.Ρωτα αυτον με τα μαυρα μαλλια.
Θα σου πει την αληθεια 100%
(για να μην νομιζεις πως δεν εχω καταλαβει:roll: )
... και ο πωλητής το ήξερε. Jim, βασική αρχή του marketing, δεν αγοράζουμε ποτέ διαρκή αγαθά σε περίοδο εορτών. Η κυκλοφοριακή ταχύτητα του χρήματος είναι πολύ υψηλή, οι καταναλωτές ρέπουν προς την κατανάλωση και ως εκ τούτου η τιμολογιακή πολιτική των μαζαγιών είναι ανελαστική. Ξαναπέρνα από το ίδιο μαγαζί στις 20 Φεβρουαρίου, να δεις......
Υ.Γ 2 - η τσέπη μου ήταν ζεστή και φουσκωμένη
Σωστό κι αυτό ...... και ο πωλητής το ήξερε. Jim, βασική αρχή του marketing, δεν αγοράζουμε ποτέ διαρκή αγαθά σε περίοδο εορτών. Η κυκλοφοριακή ταχύτητα του χρήματος είναι πολύ υψηλή, οι καταναλωτές ρέπουν προς την κατανάλωση και ως εκ τούτου η τιμολογιακή πολιτική των μαζαγιών είναι ανελαστική. Ξαναπέρνα από το ίδιο μαγαζί στις 20 Φεβρουαρίου, να δεις...
Γνωμη μου ειναι οτι τα παντα εξαρτωνται απο τo χρονικο διαστημα και τις συνθηκες χρησης του σαν demo.Τελικά με αυτά και με τα άλλα, όλοι συμφωνούνε νομίζω μέχρι στιγμής οτι το 5% είναι λίγο ...
Έχεις δίκιο, το ρίσκο του demo κατά την προσωπική μου γνώμη΄έγκειται στο γεγονός οτι αφενός δεν ξέρεις πόσο καιρό είναι ανοιγμένο , εάν είναι ανοιγμένο - πουλημένο χαλασμένο - επισκευασμένο κλπ κλπ κλπ.Γνωμη μου ειναι οτι τα παντα εξαρτωνται απο τo χρονικο διαστημα και τις συνθηκες χρησης του σαν demo.
Εαν μπορεις βεβαια να εισαι σιγουρος γι αυτα.
Εαν η εγγυηση τρεχει απο την στιγμη της αγορας, ποιο ειναι το ειδικο προβλημα που εχει το Demo σε σχεση με το καινουργιο ?
Το οτι το σκαληξαν αλλοι δεκα ?
Εαν ειναι να φθειρονται τα μηχανηματα επειδη καποιος γυρισε μερικες φορες τους διακοπτες ή το Volume τοτε χαιρετισματα.
Συνηθως τα Ηλεκτρονικα δεν χαλανε στα καλα καθουμενα, τα δε μηχανικα μερη εχουν μεν συγκεκριμενο αριθμο χρησεων αλλα οχι και να συζηταμε τα 10 γυρισματα.
Ενα θετικο με τα demo ειναι οτι μπορεις να σιγουρευτεις οτι δουλευει στα σιγουρα.
Ρισκο παιρνεις με το ολοκαινουργο μηχανημα που εχεις καποιες πιθανοτητες να μην δουλεψει ευθυς εξαρχης.
Με λιγα λογια για ψυχολογικους και μονο λογους επρεπε να σου κανει κατι καλυτερο απο 5% αλλα και παλι ισχυει οτι καθε demo ειναι ειδικη περιπτωση. Πιθανα σε αλλο demo με αλλη μεταχειριση ο ιδιος πωλητης να σου εδινε 20%.
Μην υποθεσεις οτι ξερω προσωπα και πραγματα για το συγκεκριμενο περιστατικο. Απλα λεω την γνωμη μου.
Πως την κρινεις ?
Έχεις δίκιο, το ρίσκο του demo κατά την προσωπική μου γνώμη΄έγκειται στο γεγονός οτι αφενός δεν ξέρεις πόσο καιρό είναι ανοιγμένο , εάν είναι ανοιγμένο - πουλημένο χαλασμένο - επισκευασμένο κλπ κλπ κλπ.
Να σου πω ένα περιστατικό . Πριν από χρόνια δούλευα ωσάν οικονομικός αναλυτής σε μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών, φίλος από νησί αγόρασε μια πολύ μεγάλη τηλεόραση για το ξενοδοχείο του , αφού πλήρωσε τα μεταφορικά την παρέλαβε δεν λειτουργούσε , την έστειλε πίσω και όταν παρέλαβε την καινούρια είχε πάνω της το αυτοκόλλητο του σέρβις !!!!, σε ερώτηση μου στον εμπορικό μου έλαβα το εξής αμίμητο "Και τους έχω πει να τα βγάζουν τα αυτοκόλλητα " ..... !!!!
Όταν ένα προιόν είναι ανοιγμένο , η αγορά του έχει ρίσκο. Η έκπτωση πρέπει να είναι τέτοια που να αντισταθμίζει το ρίσκο αυτό. Συμφωνώ μαζί σου οτι είναι και λίγο tailormade η κάθε περίσταση . Επίσης το οτι υπάρχει εγγύηση είναι βεβαίως θετικό, αλλά εάν πέσεις στην περίπτωση και αρχίσουν τα προβλήματα τότε κλάφτα ....