Τι εξοπλισμό χρειάζομαι?

Μηνύματα
944
Reaction score
50
Η κατάσταση έχει ως εξής

Κατοικία με 2 ορόφους. Στην ταράτσα υπάρχει απλή κεραία για τα επίγεια που μοιράζεται και στους 2 ορόφους. Επίσης υπάρχει πιάτο και δέκτης Nova μόνο στον ένα όροφο. Αν δεν κάνω λάθος υπάρχει καλώδιο που καταλήγει μόνο εκεί.

Τι χρειάζομαι για να έχω nova και σε άλλη TV στο σπίτι σε άλλο όροφο ώστε να βλέπω διαφορετικά κανάλια?

Μιας και πρόκειται για ένα σπίτι φαντάζομαι δεν τίθεται θέμα άδειας- κάρτας κλπ, έτσι?


Είμαι εντελώς άσχετος με τα δορυφορικά οπότε διαφωτίστε με λίγο ώστε όταν πάω σε μαγαζί να μην κάνω σαν ξανθιά :137: :142:
 

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
Απάντηση: Τι εξοπλισμό χρειάζομαι?

Σύντεκνε,

Κατ αρχήν, διαφορετικό κανάλι = διαφορετικός δέκτης.
Διαφορετικός δέκτης = διαφορετικό καλώδιο προς την κεραία.
Διαφορετικό καλώδιο προς την κεραία = dual LNB (ή multi switch αλλά πάει μακριά η βαλίτσα)

Τώρα με το θέμα της κάρτας έχεις ένα θεματάκι, μιας και πλεον οι κάρτες είναι "παντρεμένες" ....
 

Μηνύματα
944
Reaction score
50
Απάντηση: Τι εξοπλισμό χρειάζομαι?

Σύντεκνε,

Κατ αρχήν, διαφορετικό κανάλι = διαφορετικός δέκτης.
Διαφορετικός δέκτης = διαφορετικό καλώδιο προς την κεραία.
Διαφορετικό καλώδιο προς την κεραία = dual LNB (ή multi switch αλλά πάει μακριά η βαλίτσα)

Τώρα με το θέμα της κάρτας έχεις ένα θεματάκι, μιας και πλεον οι κάρτες είναι "παντρεμένες" ....
Αρα χρειάζομαι Dual LNB, καλώδιo και δέκτη, με την κάρτα τι κάνω?
δεν δίνει η nova δυνατότητα στους πελάτες της για 2η κάρτα?
πρέπει να πληρώσω 2η συνδρομή? για το ίδιο σπίτι? κουφό μου φαίνεται :111:

μιλάω πάντα για νόμιμη λύση
 

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
Απάντηση: Τι εξοπλισμό χρειάζομαι?

μμμ, ιδεα δεν έχω...