- Μηνύματα
- 1.032
- Reaction score
- 1.738
Χαιρετώ.
Μετά από 30 χρόνια ασχολίας και παιδέματος με όλων των ειδών τις αντιπροσωπείες (σε ήχο / εικόνα / μοτό / αυτοκίνητα / κλπ...), θέλω να σας γνωρίζω ποια σήμερα - κατά την γνώμη μου - είναι η χειρότερη (από πλευράς αντιμετώπισης του πελάτη μετά την αγορά των προϊόντων της (στο χώρο του ήχου και της εικόνας).
Μόλις πάρω πίσω, το DAC που τους έδωσα για επισκευή (ενός μήνα και κανονικά έπρεπε να μου το αλλάξουν), θα σας πω ποια είναι, καθώς και πως αντιμετωπίζουν κάποιον (αφού τους έχει ακουμπήσει μέσα σ'ένα χρόνο περίπου τέσσερα χιλιαρικάκια ευρώπουλα).
Πάντως, με λύπηση μου διαπίστωσα, ότι τα "μπακάλικα" υπάρχουν και στις μέρες μας, απλά σήμερα έχουν ωραία και προσεγμένα site και καλόγουστες σελίδες στο facebook...
Μάνος.
Μετά από 30 χρόνια ασχολίας και παιδέματος με όλων των ειδών τις αντιπροσωπείες (σε ήχο / εικόνα / μοτό / αυτοκίνητα / κλπ...), θέλω να σας γνωρίζω ποια σήμερα - κατά την γνώμη μου - είναι η χειρότερη (από πλευράς αντιμετώπισης του πελάτη μετά την αγορά των προϊόντων της (στο χώρο του ήχου και της εικόνας).
Μόλις πάρω πίσω, το DAC που τους έδωσα για επισκευή (ενός μήνα και κανονικά έπρεπε να μου το αλλάξουν), θα σας πω ποια είναι, καθώς και πως αντιμετωπίζουν κάποιον (αφού τους έχει ακουμπήσει μέσα σ'ένα χρόνο περίπου τέσσερα χιλιαρικάκια ευρώπουλα).
Πάντως, με λύπηση μου διαπίστωσα, ότι τα "μπακάλικα" υπάρχουν και στις μέρες μας, απλά σήμερα έχουν ωραία και προσεγμένα site και καλόγουστες σελίδες στο facebook...
Μάνος.