Τι τραβάμε με τις αντιπροσωπείες...

Μηνύματα
1.032
Reaction score
1.738
Χαιρετώ.

Μετά από 30 χρόνια ασχολίας και παιδέματος με όλων των ειδών τις αντιπροσωπείες (σε ήχο / εικόνα / μοτό / αυτοκίνητα / κλπ...), θέλω να σας γνωρίζω ποια σήμερα - κατά την γνώμη μου - είναι η χειρότερη (από πλευράς αντιμετώπισης του πελάτη μετά την αγορά των προϊόντων της (στο χώρο του ήχου και της εικόνας).

Μόλις πάρω πίσω, το DAC που τους έδωσα για επισκευή (ενός μήνα και κανονικά έπρεπε να μου το αλλάξουν), θα σας πω ποια είναι, καθώς και πως αντιμετωπίζουν κάποιον (αφού τους έχει ακουμπήσει μέσα σ'ένα χρόνο περίπου τέσσερα χιλιαρικάκια ευρώπουλα).

Πάντως, με λύπηση μου διαπίστωσα, ότι τα "μπακάλικα" υπάρχουν και στις μέρες μας, απλά σήμερα έχουν ωραία και προσεγμένα site και καλόγουστες σελίδες στο facebook...

Μάνος.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
Αγαπητέ Μάνο , για να έχει ισχύ η καταγγελία σου, πρέπει να στείλεις τα στοιχεία σου με pm, σε κάποιον συντονιστή/διαχειριστή.
 

Μηνύματα
1.032
Reaction score
1.738
Δίκιο έχεις και το καταλαβαίνω, αλλά δεν έκανα ακόμα καμμιά καταγγελία.

Και ούτε προκειται να κάνω κάποια καταγγελία, απλά να γνωστοποιήσω τις παρατηρήσεις μου, σχετικά με μια γνωστή αντιπροσωπεία.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

Μάνος.
 

Μηνύματα
1.234
Reaction score
325
για μένα θα πρέπει να δημοσιοποιήσεις το πρόβλημα και να πεις το τι ακριβώς έγινε και ποια αντιπροσωπία είναι. Η μόνη δύναμη που έχει ο καταναλωτής είναι η δημόσια καταγγελία. Και φυσικά μην παραλείψεις να τους κάνεις καταγγελία στην προστασία του καταναλωτή στην υπηρεσία του υπουργείου εσωτερικών. Οσό παράξενο και να σου φαίνεται απαντάνε άμεσα και τους ρίχνουν πρόστιμα. Σύμφωνα με τον νόμο ήταν υποχρεωμένοι να σου δώσουν καινούργιο.
 

ika

News
Μηνύματα
19.084
Reaction score
16.992
Ο Ν2251, αν δεν κάνω λάθος, ορίζει ότι εγγύηση καλής λειτουργίας καλύπτει την επιδιόρθωση του προβλήματος και όχι υποχρεωτικά την αντικατάσταση του με ίδιο, πράγμα που σημαίνει ότι ο προμηθευτής/κατασκευαστής έχει την υποχρέωση να το επισκευάσει ή να το αντικαταστήσει αν η επισκευή είναι αδύνατη, αρκεί να το παραδώσει πίσω στον αγοραστή εντός των προδιαγραφών βάσει των οποίων αγοράστηκε. Αν πχ ένα αυτοκίνητο εντός εγγύησης εμφανίσει βλάβη, συνήθως δεν το αλλάζουνε αλλά επισκευάζουν την βλάβη, αν ένα σίδερο εμφανίσει πρόβλημα μπορεί να το επισκευάσουν ή να το αντικαταστήσουν. Ως καταναλωτές βέβαια προτιμούμε την αντικατάσταση, αλλά αυτό δεν είναι υποχρέωση του προμηθευτή. Αν είναι θέμα αντιμετώπισης του πωλητή προς τον αγοραστή, είναι άλλο θέμα, ο Ν3043 ορίζει τις υποχρεώσεις του πωλητή.
 

Μηνύματα
107
Reaction score
33
Εξαρτατε απο την ημερα/χρονο αγορας ( με αποδειξη φυσικα ) τοτε υσχυει η οδηγια Dead on Arrival, τοτε και μονον τοτε υπαρχει η υποχρεωση ηια αλλαγη, εαν περασει ο καιρος τοτε επισκευη. http://www.efpolis.gr/
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.173
Reaction score
33.122
Ο αντιπρόσωπος δεν υποχρεούται να σου δώσει άλλη συσκευή. Έχει χρέος για τη επισκευή χωρίς κόστος. Αν αυτός κρίνει ότι δεν συμφέρει η επισκευή, τότε και μόνο τότε σε επικοινωνία με το εργοστάσιο σου δίνει νέα. Όλα τα άλλα είναι απλά τη θα θέλαμε σαν καταναλωτές.
[DOUBLEPOST=1444974354][/DOUBLEPOST]Και βέβαια μιλάμε για εργοστασιακο λάθος. Αυτό ειναι η εγγύηση καλής λειτουργίας. Για οποιοδήποτε άλλο λόγο παρουσιαστή θέμα, η εγγύηση δεν καλύπτει.
 

Μηνύματα
1.032
Reaction score
1.738
Καλημέρα και να διευκρινίσω κάτι:

Δεν έχω τόσο πρόβλημα με την αντικατασταση ή επισκευή του DAC (έτσι και αλλιώς είναι μηδαμινή η βλάβη - απλά δεν ανάβουν 2-3 led), όσο με την γενική στάση των ατόμων που στελεχώνουν αυτό το μαγαζί / αντιπροσωπεία (αφού βέβαια, σου τα'χουν "πάρει").

Δεν είναι κάτι σοβαρό, ούτε χάλασε ο κόσμος, απλά συγκρίνω το πως φέρονται ανάλογα μαγαζιά στο εξωτερικό - που μπαίνεις μέσα και είναι πάντα με το χαμόγελο και πάντα ενδιαφέρονται για σένα, έστω και ψυχρά επαγγελματικά, αλλά στο κάτω κάτω, αυτή είναι η σχέση και η αντιμετώπιση που θέλω να έχω - και πως φέρονται εδώ, που μπαίνεις μέσα να τους πεις για το πρόβλημα σου (ΑΦΟΥ σου τα έχουν "πάρει") και ασχολούνται μαζί σου ΑΦΟΥ τελειώσουν το τσατ στο facebook και σ'αντιμετωπίζουν λες και μπήκες να ζητήσεις δανεικά.

Και σκέφτεσαι... ρε γαμώτο... τέτοιες εποχές... με τέτοια κατάσταση τριγύρω... και αυτοί να'ναι στον κόσμο τους...

Να πω ένα παράδειγμα από έναν άλλο χώρο, τον χώρο της μοτοσυκλέτας. Οι πιο παλιοί σίγουρα θα θυμούνται.

Υπήρχε και υπάρχει μια αντιπροσωπεία με φόρμες, τζάκετς, κράνη, μεγάλων και ακριβών εταιριών, στην Μιχαλακοπούλου.

Τα προϊόντα αυτά ήταν και είναι, άψογα και πανάκριβα.

Τότε (και πιθανόν ακόμα), την αντιπροσωπεία / μαγαζί την είχε ένας τύπος, που ηταν τόσο ακατάδεχτος και σνομπ προς εσένα που του έδινες τα λεφτά σου (και τότε ήταν μόνο μετρητά), που το παρατσούκλι του ήταν "Καραμανλής".

Έμπαινες μέσα να ψωνίσεις με τα δεκαχίλιαρα στο χέρι και για να σου μιλήσει έπρεπε να περιμένεις κανά μισάωρο. Και δεν μιλάμε για πελάτες πιτσιρικάδες, που δεν είχαν τι να κάνουν και τον ζάλισαν με ερωτήσεις και δοκιμές, μιλάμε για πελάτες που τους γνώριζε χρόνια και ήξερε ότι του έχουν ακουμπήσει άπειρα λεφτά.

Εν προκειμένω λοιπόν, δεν μιλάω για καταγγελία, καμία σχέση, απλά για συμπεριφορά προς τον πελάτη.

Και μάλιστα, στον αντίποδα, φέρνω στο μυαλό μου έναν άλλο αντιπρόσωπο, που παρόλο ότι τον έχουν πάρει τα χρόνια, είναι πάντα φιλικός και προσέχει τι λες, και ακούει τις λες (παρόλο που κι αυτός κατά βάθος, θέλει να στα πάρει!)

Και αν μου πείτε, ότι χρειάζομαι ψυχολόγο να του μιλάω και να μ'ακούει... τότε δεν με καταλάβατε. :) :)

Αυτά και θα επανέλθω.. :) :)

Μάνος.
 

ika

News
Μηνύματα
19.084
Reaction score
16.992
Για το συγκεκριμένο περιστατικό θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε κάτι παραπάνω.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.832
Reaction score
102.973
Ωραία ως φιλοσοφκή συζήτηση για να βγάζουμε τ' απωθημένα μας. Αλλάζω τον τίτλο μέχρι να έχουμε κάτι πιο συγκεκριμένο.
 

Μηνύματα
1.032
Reaction score
1.738
Ωραία ως φιλοσοφκή συζήτηση για να βγάζουμε τ' απωθημένα μας. Αλλάζω τον τίτλο μέχρι να έχουμε κάτι πιο συγκεκριμένο.
Δεν είναι ούτε φιλοσοφική συζήτηση, ούτε έχω απωθημένα να βγάλω.

Αν έτσι το εξελάβατε, κανένα πρόβλημα, συμφωνώ και παρακαλώ να το μετακινήσετε στις Γενικές Συζητήσεις / Κοινωνικά :p
 

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.248
Reaction score
7.494
Να κανω εγω μια ερωτηση αφορμης δοθεισας; Ειναι στην ευχερεια του εκαστοτε αντιπροσωπου/service το διαστημα το οποιο θα κρατησουν ενα μηχανημα;

Θελω να πω, ειναι δυνατον να μου κρατησουν ενα μηχανημα ψαχνοντας τη βλαβη για παραπανω απο 5-6 μηνες;;;;

Σαν καταναλωτης, τι κανω σε αυτη τη περιπτωση; Τουμπεκι και απλως περιμενω; Δεν ειναι απαραδεκτο;
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.832
Reaction score
102.973
Δεν είναι ούτε φιλοσοφική συζήτηση, ούτε έχω απωθημένα να βγάλω.

Αν έτσι το εξελάβατε, κανένα πρόβλημα, συμφωνώ και παρακαλώ να το μετακινήσετε στις Γενικές Συζητήσεις / Κοινωνικά :p
Όσο δεν αναφέρεται η χειρότερη αντιπροσωπεία, δεν έχει νόημα ο τίτλος "Η χειρότερη αντιπροσωπεία..." :wink:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.173
Reaction score
33.122
Δεν νομίζω ότι πρέπει να υπερβαίνει το μήνα. Αλλά σε κάθε περίπτωση πρέπει να σου λένε ότι θα το δούμε τότε και θα σας απαντήσουμε.
Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν και τα mails των εργοστασιων οπότε τους λες και ένα "να χαίρονται τον αντιπρόσωπο τους".
 

I

iason

Guest
Καλημέρα και να διευκρινίσω κάτι:

Δεν έχω τόσο πρόβλημα με την αντικατασταση ή επισκευή του DAC (έτσι και αλλιώς είναι μηδαμινή η βλάβη - απλά δεν ανάβουν 2-3 led), όσο με την γενική στάση των ατόμων που στελεχώνουν αυτό το μαγαζί / αντιπροσωπεία (αφού βέβαια, σου τα'χουν "πάρει").

Δεν είναι κάτι σοβαρό, ούτε χάλασε ο κόσμος, απλά συγκρίνω το πως φέρονται ανάλογα μαγαζιά στο εξωτερικό - που μπαίνεις μέσα και είναι πάντα με το χαμόγελο και πάντα ενδιαφέρονται για σένα, έστω και ψυχρά επαγγελματικά, αλλά στο κάτω κάτω, αυτή είναι η σχέση και η αντιμετώπιση που θέλω να έχω - και πως φέρονται εδώ, που μπαίνεις μέσα να τους πεις για το πρόβλημα σου (ΑΦΟΥ σου τα έχουν "πάρει") και ασχολούνται μαζί σου ΑΦΟΥ τελειώσουν το τσατ στο facebook και σ'αντιμετωπίζουν λες και μπήκες να ζητήσεις δανεικά.

Και σκέφτεσαι... ρε γαμώτο... τέτοιες εποχές... με τέτοια κατάσταση τριγύρω... και αυτοί να'ναι στον κόσμο τους...

Να πω ένα παράδειγμα από έναν άλλο χώρο, τον χώρο της μοτοσυκλέτας. Οι πιο παλιοί σίγουρα θα θυμούνται.

Υπήρχε και υπάρχει μια αντιπροσωπεία με φόρμες, τζάκετς, κράνη, μεγάλων και ακριβών εταιριών, στην Μιχαλακοπούλου.

Τα προϊόντα αυτά ήταν και είναι, άψογα και πανάκριβα.

Τότε (και πιθανόν ακόμα), την αντιπροσωπεία / μαγαζί την είχε ένας τύπος, που ηταν τόσο ακατάδεχτος και σνομπ προς εσένα που του έδινες τα λεφτά σου (και τότε ήταν μόνο μετρητά), που το παρατσούκλι του ήταν "Καραμανλής".

Έμπαινες μέσα να ψωνίσεις με τα δεκαχίλιαρα στο χέρι και για να σου μιλήσει έπρεπε να περιμένεις κανά μισάωρο. Και δεν μιλάμε για πελάτες πιτσιρικάδες, που δεν είχαν τι να κάνουν και τον ζάλισαν με ερωτήσεις και δοκιμές, μιλάμε για πελάτες που τους γνώριζε χρόνια και ήξερε ότι του έχουν ακουμπήσει άπειρα λεφτά.

Εν προκειμένω λοιπόν, δεν μιλάω για καταγγελία, καμία σχέση, απλά για συμπεριφορά προς τον πελάτη.

Και μάλιστα, στον αντίποδα, φέρνω στο μυαλό μου έναν άλλο αντιπρόσωπο, που παρόλο ότι τον έχουν πάρει τα χρόνια, είναι πάντα φιλικός και προσέχει τι λες, και ακούει τις λες (παρόλο που κι αυτός κατά βάθος, θέλει να στα πάρει!)

Και αν μου πείτε, ότι χρειάζομαι ψυχολόγο να του μιλάω και να μ'ακούει... τότε δεν με καταλάβατε. :) :)

Αυτά και θα επανέλθω.. :) :)

Μάνος.
Αγαπητέ φίλε έχεις απόλυτο δίκαιο απλά η σωστή αντιμετώπιση του πελάτη εχει να κάνει με επαγγελματισμό διαρκείας και οχι αρπακολισμό που πολλοι είχαν και έχουν στην Ελλάδα ακόμα Δυστυχώς !!!
 

Μηνύματα
3.338
Reaction score
1.988
Κάποτε είχα πάει σε έναν αντιπρόσωπο Yamaha για να αγοράσω μια βάση για την μπαγκαζιέρα της μηχανής, την οποία την είχε σε πιο κάλη τιμή (120 eur), 20-25 ευρώ κάτω.
Την ώρα που του έδωσα τα χρήματα γυρίζει και μου λέει: "Αυτό ήτανε, σε έκανα και εσένα πελατάκο"
Πήρα την βάσηξ και δεν με ξαναείδε ποτέ απο τότε....
 
Last edited:

don

Μηνύματα
235
Reaction score
35
Είναι εκνευριστικό και παράλογο όταν έχεις τέτοια αντιμετώπιση από αντιπρόσωπους, ειδικά αυτές τις εποχές. Λες και δουλεύουν απλά για το χόμπυ τους.
Μου έχει τύχει κι εμένα και δυστυχώς στο χώρο μας είναι ακόμα αρκετοί. Εννοείται, ότι μετά τρώνε κατευθείαν delete και δεν αγοράζω ούτε βύσμα.
Βέβαια, αντιθέτως υπάρχουν και αρκετοί που είναι εξυπηρετικοί και ευγενικότατοι.
 

Μηνύματα
1.708
Reaction score
1.550
Μη βγάζουμε απ εξω και τον παράγοντα ανθρωπο. Δε μπορούμε να ξέρουμε τι νταλκα κουβαλάει ο άλλος.
Φυσικά αν η συμπεριφορα είναι κατα συρροήν προβληματική, αρχίζουν οι σκέψεις...
 

Μηνύματα
2.694
Reaction score
640
Για να μπυνε τουλαχιστον ως προς την νομικη πλευρα τα πραγματα καπως στην θεση τους ο νομος που αναφερεται σημερα στην αντικατασταση αποκατασταση προιοντων ειναι ο 3043/2002 και με το αρθρο 540 οριζεται οτι ο αγοραστης δικαουται κατ επιλογην 1) αντικατασταση 2) επιστροφη χρηματων 3) να μειωση το τιμημα αγορας 4) να υπανχωρησει απο την συμβαση και να επιστρεψει το πραγμα
 

Μηνύματα
2.806
Reaction score
1.391
Κάποτε είχα πάει σε έναν αντιπρόσωπο Yamaha για να αγοράσω μια βάση για την μπαγκαζιέρα της μηχανής, την οποία την είχε σε πιο κάλη τιμή (120 eur), 20-25 ευρώ κάτω.
Την ώρα που του έδωσα τα χρήματα γυρίζει και μου λέει: "Αυτό ήτανε, σε έκανα και εσένα πελατάκο"
Πήρα την βάσηξ και δεν με ξαναείδε ποτέ απο τότε....
γιατι τι σου ειπε ? :idk:
σου εκανε καλυτερη τιμη, και σου ειπε με τον τροπο του οτι για ο,τι αλλο θελεις να πας παλι απο εκει...
 


Staff online

  • loggeo
    Projectors
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.137
Μηνύματα
3.043.431
Members
38.536
Νεότερο μέλος
George Markop
Top