Φ1 τσίρκουλο....

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
307
"Ρεζιλίκια στην Ινδιανάπολη" θα μπορούσε να ονομαστεί ο σημερινός αγώνας στην Ινδιανάπολη.

Δεν ξέρω τι, πως, ποιος (αύριο που θα καταλαγιάσει η υπόθεση θα μάθουμε για σίγουρα) αλλάκάποιοι πάνε να καταστρέψουν ένα ωραίο μηχανοκίνητο άθλημα.

Άντε και στον επόμεν οαγώνα να τρέξουν 2 μόνο μπας και φτάσουν τους υπόλοιπους και διεκδικήσουν το πρωτάθλημα...

ΥΓ Όλοι αυτοί που πλήρωσαν πάνω από 400€ (το ελάχιστο) για να δουν τον αγώνα από κοντά θα πρέπει να αισθάνθηκαν πολύ μ%λ*κες...
 

Μηνύματα
17.850
Reaction score
25.741
δεν πειραζει ρε σπυρο αμερικανοι ειναι , ειναι ηδη μ@λ@κες
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
δεν πειραζει ρε σπυρο αμερικανοι ειναι , ειναι ηδη μ@λ@κες
Συμφωνώ για του μ@λ@κες και επαυξάνω :wink: :lol:


Τσίρκο, αηδία και ντροπή τους.
Όλοι οι νταήδες της F1 έδειξαν την μαγκιά τους. Να συνασπιστούμε όλοι για να χάνει η Ferrari. Αυτός είναι ο σκοπός της ζωής στους και όχι να φιάχνουν καλύτερα αυτοκίνητα. Να έχουμε γρήγορο λάστιχο ακόμη κι αν δεν είναι ασφαλές και ποιός τους χέζει. Και γιατί να τρέξουμε και να κάνουμε και κανα pit stop παραπάνω αν δεν είναι ασφαλές το λάστιχο? Την μια φορά θα σκοτωθεί κανας πιλότος (τέτοιοι υπάρχουν μπόλικοι άλλωστε), την άλλη θα τους υποχρεώσουμε να φιάξουν την πίστα όπως μας βολεύει. Αρκεί να μην φοράμε τα ελαστικά της ferrari, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΣΤΑ ΙΣΑ!!

ΡΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΕΖΕΤΕ!!!
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Όταν φωνάζουμε τόσο καιρό ότι το ζητούμενο είναι τα λάστιχα όλοι γελούσαν και γελούσαν για την FERRARI και τον δήθεν καταποντισμό της..........
Είδαν τα σκούρα και τι έκαναν???
Πήγαν σπίτια τους!!!
Αντριλίκι με τα όλα του!! :lol: :lol: :lol:
Θα ζητήσουν τώρα, από τους επόμενους αγώνες οι μεγαλύτερες ευθείες να μην ξεπερνούν τα 300 μέτρα για να μην ζεσταίνονται τα Michelin
Αγώνας δίκαιος και λογικός (αρκεί να μην έχεις Bridgestone) :roll: :wink:

Φιάσκο για Michelin & όλες τις ομάδες που συμμετέχουν με αυτά.
Και ντροπή μαζί...... :(
Και κλούβιο μυαλό που επέλεξαν τέτοια κίνηση σε μια χώρα που έτσι κι αλλιώς δεν "πήγαινε" την F1 τόσο πολύ........ :(
Και είναι και τεράστεια αγωρά για τις εταιρίες.......
Σκεφθείτε αντίκτυπο για: Michelin, TOYOTA-LEXUS, BMW, MERCEDES :shock: :?
Απορώ και ταυτόχρονα αμφιβάλλω αν του χρόνου διοργανωθεί εκεί αγώνας πάλι......

Να μην ξεχάσω βέβαια να σχολιάσω και την συμπεριφορά του μικροτσ******** Barichello που ακόμα δεν κατάλαβα τι ακριβώς ήθελε να καταφέρει......... :shock:
Το πινέλο που έφαγε του άρεσε?
Γιατί στην επικοινωνία με τα pit δεν το έπαιξε άντρας?
Σαφές ότι το μπάκετ στα μονοθέσια της Ferrari πλέον τρίζει και μάλιστα πολύ!! :roll: :?
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
f1.racing-live.com said:
FIA stress need for rules to be followed
After US Grand Prix fiasco


World motorsport's world governing body, the FIA, on Monday stressed the need for Formula One rules to be adhered to after criticism by French tyre-maker Michelin that FIA were to blame for the US Grand Prix fiasco which has severely dented American interest in the sport.

Only the six cars on Bridgestone tyres took part after a row over additional track safety measures once a practice crash alerted Michelin to the fact they had a problem.

Fans and Indianapolis track officials were fuming after Sunday's farce saw world champion Michael Schumacher claim his first win of the year ahead of Ferrari team-mate Rubens Barichello to give Ferrari 18 championship points which puts them joint second with McLaren.

FIA, stressing the need for rules to be adhered to, said in a statement on Monday: "Formula One is a sporting contest. It must operate by clear rules. These cannot be negotiated each time a competitor brings the wrong equipment to a race.

"At Indianapolis we were told by Michelin that their tyres would be unsafe unless their cars were slowed in the main corner. We understood and among other suggestions offered to help them by monitoring speeds and penalising any excess.



"However the Michelin teams refused to agree unless the Bridgestone runners were slowed by the same amount. They suggested a chicane. The Michelin teams seemed unable to understand that this would have been grossly unfair as well as contrary to the rules. The Bridgestone teams had suitable tyres. They did not need to slow down.

"The Michelin teams' lack of speed through turn 13 would have been a direct result of inferior equipment, as often happens in Formula One."


FIA said the behaviour by tyre-makers Michelin and the teams using their tyres had damaged the sport.

"What about American fans? What about Formula One fans worldwide? Rather than boycott the race, the Michelin teams should have agreed to run at reduced speed in turn 13.

"The rules would have been kept, they would have earned Championship points and the fans would have had a race. As it is, by refusing to run unless the FIA broke the rules and handicapped the Bridgestone runners, they have damaged themselves and the sport."


Earlier, Michelin's competition deputy director Frederic Henry- Biabaud said Monday they had no option but to withdraw.
"Michelin would have been to blame if it had raced. Do you imagine what would have happened if, having seen the failure on Friday, we had decided to race the tyre and we had a problem," he told Europe 1 radio station. "I prefer, as a company, we find ourselves in this position rather than if there had been an accident."

He blamed the specifics of the Indianapolis track and he hit out at motor racing's governing body, the FIA, for failing to agree to a compromise. "We proposed realistic, feasible alternatives," he added.

The row is seen in some quarters as a hardening of the battle lines between the body's president, Max Mosley, and the car manufacturers who back the idea of a breakaway championship in the face of Mosley's raft of new regulations to simplify motor racing to be brought in from the start of 2008.

Michelin's failure to supply its teams with safe and durable tyres came less than two weeks after it was warned by the FIA not to sacrifice safety for performance.

Mosley wrote to Michelin in the wake of Kimi Raikkonen's suspension failure in the European Grand Prix - caused by vibrations which built up after the Finn flat-spotted his right front tyre - warning it should take no risks in the specifications of its tyres.

Διαβάστε καλά τα προηγούμενα και γελάστε με το νταϊλίκι των ομάδων.......
Και ιδιαίτερα του ανθρώπου της Michelin που έφθασε στο σημείο να κατηγορήσει την.....πίστα!!! :shock: :shock:
Και θεωρεί ότι η εναλλακτική λύση της δημιουργίας σικέιν ήταν λογική!! :shock:
Λες και δεν ήξεραν τις προδιαγραφές της πίστας και τα δεδομένα από τον περσυνό αγώνα!! :shock:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Διαβάστε και τις δηλώσεις του Jean Todt.........

f1.racing-live.com said:
Jean Todt explains Ferrari's position
'Honestly, why should we compromise?'



After Sunday’s controversial United States Grand Prix at Indianapolis, Jean Todt clarified Ferrari’s position in the run-up to the situation which led to 14 Michelin runners peeling off into the pits at the end of the parade lap, taking no further part in the race.

But first Todt admitted that “I feel sorry about what happened, but I mainly feel sorry for all the supporters who were here, for the American supporters, for the TV viewers but it was not our decision.”

The reason why the Michelin runners took no part in the race was because they had unsuitable tyres on which they were recommended not to race. Compromises were sought from various sources to let the Michelin runners race, even for no points, but no solution was found.

At one point, a chicane was suggested in the quick banked corner at the end of the lap, where one of the Michelin tyre failures took place during practice. Todt explained that he was not consulted on this.

“We were never involved with those discussions,” said Todt. “Never involved. We were never asked about that. Whether we would have agreed or not is another question, and I tell you right now, to be sincere, we would not have agreed, but we were never asked about that. But is it serious to decide to put in a chicane half an hour without nobody testing it? It’s ridiculous.”



Todt did say that Bernie Ecclestone had talked to him about “different proposals, including a chicane, but again, it’s a matter of the FIA, it’s not a matter of the commercial rights holder (Ecclestone’s position). And I said that for me it was up to the FIA to decide.”

Continuing to explain his position, Todt pointed out that “number one, it’s an FIA decision. Number two, if something happened on the other side; if, for example, we don’t have enough grip for qualifying and we ask for three laps because we have good grip after the third lap, or if we ask for a chicane because we feel it would be safer for our tyres, I think everybody would laugh at us. So you just have to be prepared to react to a situation.

“You have two sets of tyres which you chose from, one normally is soft, the other one is hard and then you make your choice. I feel sorry for those who could not compete, but I feel more sorry, again, for the supporters.”


Todt then explained the disadvantages of the sudden installation of a chicane. “If we knew beforehand that there would be a chicane, we would have come prepared for a chicane. We would come with different tyres, we would have a different set-up on the car, we would have different gear ratios.

“Honestly, why should we compromise? We try to do a good job with Bridgestone, and we did not do a very good job with Bridgestone since the beginning of the year. We arrive, we are in a situation where we see from Friday that we are competitive, we don’t have any problem with tyres so for us it’s an opportunity.”


There was even a suggestion that the Michelin teams would compete for no points if a chicane was installed. But Todt’s reply was “would we have competed for no points? I say no. If this race would have been a race without points which cannot be, it would have been out of the FIA standard, we would not have started.”

Asked what sort of harm the boycott had done the image of Formula One, Todt replied “very bad. I wish we could come back to the States because it’s a very important country, it’s now our number one market, the States, and for so many years Bernie has tried to implement something in the States. Unfortunately, it was not the best demonstration today. It has been a hard hit for Formula One today.”

Todt explained that the teams had been warned about pushing the tyre situation to the limit. “We all got a letter two weeks ago warning us after the Monte Carlo race and after Nurburgring when Raikkonen had his problem, that we had to pay special attention to the tyres, the pressures, about all that, and it’s something we thought could happen for a while.”

Asked under what circumstances he would you have been willing to race with the Michelin runners, Todt said “I would say three options. One, they could have changed their tyres. Two, they would have to compromise in this specific corner. And three, they could have used the pit lane. If these cars cannot take this corner, what can I do? You would have had a race.”
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Διαβάστε και τα σχόλια του Τάκη Πουρναράκη (4ΤΡΟΧΟΙ & www.rally.gr )

Formula φάρσα!

Η Formula 1 δέχτηκε ένα βαρύτατο πλήγμα με τα τεκταινόμενα του Αμερικανικού GP. Σε σημείο που να αναρωτιέται κανείς εάν αυτό το πλήγμα μπορεί να αποβεί ακόμη και μοιραίο για το θεσμό. Διαβάζοντας τις προηγούμενες δημοσιεύσεις μας μπορείτε να δείτε τα γεγονότα της Παρασκευής και του Σαββάτου. Tην Κυριακή οι διαβουλεύσεις και οι αντεγκλήσεις συνεχίστηκαν μέχρι την τελευταία στιγμή. Από την πλευρά της Michelin ζητούσαν την δημιουργία ενός σικέιν που θα ανακόψει την ταχύτητα των μονοθεσίων στο οβάλ κομμάτι της πίστας. Από την πλευρά τους οι άνθρωποι της FIA απέρριψαν αυτό το αίτημα και πρότειναν σε όσους χρησιμοποιούν Michelin να μειώσουν ταχύτητα κατά τη διάρκεια του αγώνα και να αλλάξουν ελαστικά όσες φορές είναι απαραίτητο.
Οι επτά ομάδες της Michelin αποφάσισαν τελικά να εγκαταλείψουν τον αγώνα με την ολοκλήρωση του γύρου σχηματισμού. Όπερ και εγένετο και έμειναν στην πίστα μόνο τα έξι μονοθέσια που χρησιμοποιούν ελαστικά Bridgestone. Ο αγώνας παρωδία δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική και στο μόνο που θα σταθούμε είναι στην κόντρα των Ferrari που παραλίγο να θέσει και τα δυο κόκκινα μονοθέσια εκτός αγώνα.
Μετά τη λήξη του αγώνα όλοι όσοι δε συμμετείχαν με ανακοινώσεις ζητάνε συγγνώμη από τους θεατές και τους τηλεθεατές.
Οι ευθύνες όμως παραμένουν και πρέπει να καταλογιστούν σε δυο πλευρές.
Πρώτον στη Michelin που δεν μπόρεσε να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Τα ελαστικά δεν ήταν ασφαλή σύμφωνα με την επίσημη θέση των Γάλλων. Πως όμως μια εταιρεία με την εμπειρία της Michelin φτάνει σ’ αυτή τη θέση; Τι έχει προηγηθεί; Μήπως η προσέγγιση του Γάλλου κατασκευαστή φέτος είναι όλη σε λάθος δρόμο; Μήπως αποδεικνύεται ότι οι Ιάπωνες της Bridgestone έλεγαν αλήθεια όταν τόνιζαν ότι «εμείς βάζουμε πάνω απ’ όλα την ασφάλεια ενώ οι αντίπαλοί μας όχι, γι’ αυτό βλέπετε τέτοιες διαφορές στην απόδοση». Καυτά ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν...
Δεύτερον υπάρχουν σοβαρότατες ευθύνες και στη FIA η οποία φάνηκε ανήμπορη να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να περιφρουρήσει την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Οι άνθρωποι που βρίσκονται επικεφαλής του σπορ σε κάτι τέτοιες στιγμές αποδεικνύουν την αξία τους. Και εκ του αποτελέσματος είναι φανερό ότι απέτυχαν. Και αύριο είναι η μέρα της κρίσης και γι’ αυτούς.
Αντί αποτελεσμάτων από τον αγώνα σας παραθέτουμε τις διευθύνσεις των υπευθύνων για τη σημερινή παρωδία αγώνα ούτως ώστε να τους γράψετε εάν θέλετε τα παράπονά σας.

Michelin
46, rue du Ressort
63100 Clermont-Ferrand
France
www.michelinsport.com

FIA
8 Place de la Concorde
F-75008 Paris
www.fia.com

Formula One Management
6 Princes Gate
Knightsbridge
London SW7 1QJ
United Kingdom

Τ.Π.
[email protected]


 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
[url]www.rally.gr said:
[/url]

«We screwed up» παραδέχεται ο Dupasquier!


O αγωνιστικός διευθυντής της Michelin, Pierre Dupasquier ανέλαβε το δύσκολο έργο της συζήτησης με τους δημοσιογράφους. Προς τιμήν του ο Γάλλος χωρίς περιστροφές δέχτηκε το μερίδιο ευθύνης της γαλλικής εταιρείας. Περιμένουμε την αντίστοιχη ανακοίνωση της FIA!

Ο βραχύσωμος Γάλλος αγωνιστικός διευθυντής της Michelin, βρίσκεται σαράντα χρόνια στις τάξεις της γαλλικής εταιρείας κατασκευής ελαστικών και ομολογεί ότι η χθεσινή ήταν η χειρότερη μέρα της καριέρας του.
Στη συνέντευξη που παραχώρησε λίγο μετά τα χθεσινά συμβάντα εξηγεί πως φτάσαμε στην εικόνα των έξι μονοθεσίων στην εκκίνηση του αγώνα.

Ερ: Μπορείτε να μας εξηγήσετε πως παρόλη την αγωνιστική εμπειρία της Michelin φέρατε στην Ινδιανάπολη ένα ελαστικό που δεν ήταν κατάλληλο γι΄ αυτή την πίστα;
Dupasquier:
Tα κάναμε θάλασσα! Τώρα έχουμε καταλάβει περίπου τι συνέβη αλλά η έρευνά μας συνεχίζεται.

Ερ: Μήπως παίζατε με τα όρια ασφαλείας των ελαστικών;
Dupasquier:
Όχι, όχι, όχι. Δεν έχει να κάνει σε τίποτα μ’ αυτό. Αντίθετα από τη στιγμή που άλλαξε ο κανονισμός και πρέπει τα ελαστικά να διαρκούν για όλο τον αγώνα αφήνουμε τεράστια περιθώρια ασφαλείας.

Ερ: Έχει πέσει πολύ βάρος στους ώμους σας μετά απ’ αυτή την εξέλιξη…
Dupasquier:
Το βάρος αυτό δεν είναι στους ώμους μου, δεν είμαι μόνος μου. Όλη η εταιρεία βρίσκεται επί ποδός ερευνούμε το γεγονός και προχωρούμε βήμα βήμα για να ανακαλύψουμε το τι μας οδήγησε σ’ αυτή την κατάσταση. Μοιραστήκαμε το πρόβλημα με τις ομάδες που συνεργαζόμαστε και καταλήξαμε ότι δεν υπήρχε ασφαλής λύση για να αγωνιστούμε.

Ερ:Είναι η χειρότερη στιγμή της καριέρας σας στη Michelin?
Dupasquier:
«Ναι. Αλλά θα μπορούσε να είναι ακόμη χειρότερη εάν εγώ προσωπικά τα είχα θαλασσώσει. Αντιδράσαμε επιλέξαμε την πιο σωστή λύση, κινηθήκαμε με συναίσθηση της ευθύνης που έχουμε και μετά απ’ όλες αυτές τις ενέργειές μας είμαι ήσυχος με τη συνείδησή μου και μπορώ να κοιτάξω τον εαυτό μου στο καθρέπτη και να χαμογελάσω. Δυστυχώς τέτοιες καταστάσεις συμβαίνουν σε όλους τους ανθρώπους.

Eρ: Προτάθηκε μια λύση, η δημιουργία σικέιν. Αλλά δεν υιοθετήθηκε…
Dupasquier:
Εμείς δεν είπαμε τίποτα για σικέιν. Το μόνο που είπαμε είναι ότι είμαστε βέβαιοι πως η μικρότερη ταχύτητα διέλευσης από το οβάλ κομμάτι θα έλυνε το πρόβλημα. Το σικέιν θα ήταν μια λύση αλλά υπήρχαν και άλλες επίσης. Δεν έχουμε το δικαίωμα ούτε είμαστε σε θέση να αποφασίσουμε το τι θα γίνει. Δεν ζητήσαμε καμία αλλαγή των κανονισμών. Από τεχνικής πλευράς βλέπαμε ότι μειώνοντας την ταχύτητα στο οβάλ θα επιλύονταν το πρόβλημα και αυτό ήταν το μόνο πράγμα που είπαμε.

Ερ: Πόσο κακό θα κάνει αυτό στην εικόνα της Michelin;
Dupasquier:
Mέχρι στιγμής ακούμε μόνο συγχαρητήρια για την υπεύθυνη στάση που δείξαμε. Η εικόνα σου καταστρέφετε όταν κάνεις χαζά πράγματα. Εάν αγωνιζόμαστε με πρόβλημα και βρισκόντουσαν κάποιοι πιλότοι στον τοίχο αυτό θα κατέστρεφε την εικόνα μας γιατί ήταν κάτι που γνωρίζαμε και φέραμε ακέραια την ευθύνη. Κάναμε ότι καλύτερο μπορούσαμε, δεν είχαμε το κατάλληλο ελαστικό για την υπάρχουσα κατάσταση αλλά αυτό μπορεί να συμβεί στον καθένα.

Ερ: Εντοπίσατε ποια ήταν η αιτία που προκαλούσε πρόβλημα στα ελαστικά
Dupasquier:
H ιδιομορφία της συγκεκριμένης πίστας. Τα ελαστικά μας πληρούσαν τις κατασκευαστικές μας προδιαγραφές απλά δεν μπορούσαν να αντεπεξέλθουν στην ιδιομορφία αυτού του μέρους. Δεν υπάρχει κατασκευαστικό πρόβλημα. Το ότι λέμε πως εάν μειώνονταν η ταχύτητα στο οβάλ θα εξαλείφονταν το πρόβλημα σημαίνει ότι ξέρουμε σε γενικές γραμμές την πηγή του προβλήματος. Συνδέεται με την πίεση του αέρα στα ελαστικά αλλά δεν αρκεί μόνο η μεταβολή της για να σιγουρευτούμε ότι απομακρυνόμαστε από την επικίνδυνη ζώνη. Το νέο οδόστρωμα συνετέλεσε στην όξυνση του προβλήματος.

Ερ: Τι θα πείτε στους θεατές;
Dupasquier:
Λυπόμαστε πολύ για ότι συνέβη. Δεν είχαμε άλλη επιλογή από το να αναλάβουμε τις ευθύνες μας και να μην επιτρέψουμε στους οδηγούς να αγωνιστούν.

Ερ: Τι σκοπεύετε να κάνετε στο μέλλον;
Dupasquier:
Θα αγωνιστούμε πιο σκληρά, πιο γρήγορα και θα κερδίσουμε ακόμη περισσότερους αγώνες. Όλες οι ομάδες που συνεργαζόμαστε σεβάστηκαν τις υποδείξεις μας. Είπαν όχι σικέιν όχι αγώνας. Ήταν σημαντικό για μας ότι στάθηκαν στο πλευρό μας, είμαστε ευγνώμονες γι’ αυτό.

Ερ: Συζητήσατε το θέμα με το Bernie Ecclestone;
Dupasquier:
Ναι. Η προσέγγισή του ήταν θετική. Προσπάθησε να βρει λύση. Είναι θετικός άνθρωπος κάνει πάντα ότι μπορεί για να βρει λύση.

Ερ: Ήταν επικριτικός με τη Michelin;
Dupasquier:
Όχι, όχι, όχι, όχι

Ερ: Η Michelin θα κληθεί σε απολογία από τη FIA;
Dupasquier:
Δεν ξέρω. Δεν είναι αυτό στο μυαλό μου τώρα. Δεν το σκεφτήκαμε καν το μόνο που μας ενδιέφερε ήταν να μη διακινδυνεύσουν οι οδηγοί αγωνιζόμενοι.

Ερ: Οι Toyota χρησιμοποιούσαν χαμηλότερες πιέσεις από τις ενδεδειγμένες;
Dupasquier:
Όχι, όχι, όχι. Ποτέ δεν έχουμε αντιμετωπίσει τέτοια συμπεριφορά. Ξέρουμε γιατί ακούστηκε αυτό, αλλά υπάρχουν αδιάσειστα στοιχεία, ούτως ή άλλως ούτε αυτοί θέλουν να δουν το μονοθέσιό τους στον τοίχο.



H στιγμή της αποχώρησης των ομάδων της Michelin μετά το τέλος του γύρου σχηματισμού!
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Ορίστε και η ανακοίνωση/δελτίο τύπου των ομάδων που "πούλησαν" τον αγώνα........



[url]www.rally.gr said:
[/url]

Οι ομάδες της Michelin ζητούν συγγνώμη!



Τα 14 μονοθέσια που χρησιμοποιούν Michelin μπήκαν στα pit και εγκατέλειψαν με την ολοκλήρωση του γύρου σχηματισμού πριν δοθεί η εκκίνηση του αγώνα.

Οι ομάδες της Michelin με κοινή τους ανακοίνωση ζητούν συγγνώμη από τους θεατές, τους τηλεθεατές, τους φίλους της Formula 1 και του χορηγούς για τα τεκταινόμενα στο Αμερικάνικο GP.

«Σε συνέχεια του ατυχήματος του Ralf Schumacher την Παρασκευή το πρωί, λάβαμε από τη Michelin οδηγία που μας έλεγε ότι τα ελαστικά μας δεν ήταν ασφαλή να χρησιμοποιηθούν εκτός εάν μειωθεί η ταχύτητα στην στροφή 13 της πίστας. Χωρίς να μειωθεί η ταχύτητα σ’ αυτό το σημείο η Michelin τόνισε ότι τα ελαστικά δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν με ασφάλεια κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Όλες οι ομάδες έχουν εμπιστοσύνη στη Michelin και αποφάσισαν να ακολουθήσουν τη γραπτή οδηγία της και να μην αγωνιστούν εάν δεν γίνουν οι απαραίτητες τροποποιήσεις για λόγους ασφαλείας στην πίστα.
Μετά την τελική ανάλυση των στοιχείων που ήρθε στα χέρια μας την Κυριακή το πρωί στις 06:30 από τη Michelin όπου αποκλείστηκε το ενδεχόμενο της ασφαλούς συμμετοχής μας στον αγώνα μ’ αυτά τα λάστιχα άρχισαν διαβουλεύσεις να βρεθεί μια ασφαλής λύση. Πρακτικά το μόνο που μπορούσε να γίνει ήταν να φτιαχτεί ένα σικέιν πριν την είσοδο στο οβάλ για να μειωθεί η ταχύτητα διέλευσης. Οι εννιά από τις δέκα ομάδες αποδέχονταν μια τέτοια κατάσταση ακόμη και χωρίς να μετρήσει ο αγώνας στο πρωτάθλημα ή και με τα μονοθέσια της Michelin να εκκινούν από την έβδομη θέση και κάτω πίσω από τα μονοθέσια με Bridgestone. Δυστυχώς όλες οι εναλλακτικές λύσεις απορρίφθηκαν από τη FIA.
Η ασφάλεια είναι πάντα το πρώτο μέλημα κάθε ομάδας όπως και της FIA. Δυστυχώς μετά απ’ αυτή την εξέλιξη οι ομάδες ήταν υποχρεωμένες να ακολουθήσουν την οδηγία της Michelin και να μην αγωνιστούν.
Έχουμε πλήρη συναίσθηση ότι οι ΗΠΑ είναι μια πολύ σημαντική αγορά για τη Formula 1 η οποία έχει την υποχρέωση να διατηρεί μια θετική και επαγγελματική στάση. Είναι λυπηρό ότι σήμερα δεν καταφέραμε να παρουσιάσουμε το πρόσωπο που όλοι θέλουμε να έχει η Formula 1».



Η ανακοίνωση υπογράφεται και από τις επτά ομάδες που χρησιμοποιούν ελαστικά Michelin δηλαδή τις BAR, Renault, Williams, McLaren, Sauber, Red Bull Racing, Toyota.



Τα 14 μονοθέσια που χρησιμοποιούν Michelin μπήκαν στα pit και εγκατέλειψαν με την ολοκλήρωση του γύρου σχηματισμού πριν δοθεί η εκκίνηση του αγώνα.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Εδώ είναι το γράμμα που έστειλε ο Dupasquier (διευθυντής αγωνιστικού τομέα της Michelin) στον Charlie Whiting (FIA Formula One Race Director) & μετά η απάντησή του...........







Letter from Charlie Whiting, the FIA Formula One Race Director, in reply to above letter from Representatives of Michelin:


Dear Mr Dupasquier,
Dear Mr Shorrock,

Thank you for your letter of today's date.

As explained in our earlier letter, your teams have a choice of running more slowly in Turn 12/13, running a tyre not used in qualifying (which would attract a penalty) or repeatedly changing a tyre (subject to valid safety reasons).

It is for them to decide. We have nothing to add.

Yours sincerely,

Charlie Whiting
FIA Formula One Race Director

cc: Bernie Ecclestone
Ron Dennis (West McLaren-Mercedes)
Flavio Briatore (Mild Seven Renault F1)
Frank Williams (BMW WilliamsF1 Team)
Peter Sauber (Sauber Petronas)
Christian Horner (Red Bull Racing)
Nick Fry (B-A-R Honda)
John Howett (Panasonic Toyota Racing)
Jean Todt (Scuderia Ferrari)
Colin Kolles (Jordan Grand Prix)
Paul Stoddart (Minardi F1 Team)


http://www.fia.com/mediacentre/Press_Releases/FIA_Sport/2005/June/190605-03.html#
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Εδώ το σημερινό δελτίο τύπου της FIA.........

2005 UNITED STATES GRAND PRIX
20.06.2005


Formula One is a sporting contest. It must operate to clear rules. These cannot be negotiated each time a competitor brings the wrong equipment to a race.

At Indianapolis we were told by Michelin that their tyres would be unsafe unless their cars were slowed in the main corner. We understood and among other suggestions offered to help them by monitoring speeds and penalising any excess. However, the Michelin teams refused to agree unless the Bridgestone runners were slowed by the same amount. They suggested a chicane.

The Michelin teams seemed unable to understand that this would have been grossly unfair as well as contrary to the rules. The Bridgestone teams had suitable tyres. They did not need to slow down. The Michelin teams’ lack of speed through turn 13 would have been a direct result of inferior equipment, as often happens in Formula One. It must also be remembered that the FIA wrote to all of the teams and both tyre manufacturers on June 1, 2005, to emphasise that “tyres should be built to be reliable under all circumstances” (see correspondence attached).

A chicane would have forced all cars, including those with tyres optimised for high-speed, to run on a circuit whose characteristics had changed fundamentally – from ultra-high speed (because of turn 13) to very slow and twisting. It would also have involved changing the circuit without following any of the modern safety procedures, possibly with implications for the cars and their brakes. It is not difficult to imagine the reaction of an American court had there been an accident (whatever its cause) with the FIA having to admit it had failed to follow its own rules and safety procedures.

The reason for this debacle is clear. Each team is allowed to bring two types of tyre: one an on-the-limit potential race winner, the other a back-up which, although slower, is absolutely reliable. Apparently, none of the Michelin teams brought a back-up to Indianapolis. They subsequently announced they were flying in new tyres from France but then claimed that these too were unsafe.

What about the American fans? What about Formula One fans world-wide? Rather than boycott the race the Michelin teams should have agreed to run at reduced speed in turn 13. The rules would have been kept, they would have earned Championship points and the fans would have had a race. As it is, by refusing to run unless the FIA broke the rules and handicapped the Bridgestone runners, they have damaged themselves and the sport.

It should also be made clear that Formula One Management and Indianapolis Motor Speedway, as commercial entities, can have no role in the enforcement of the rules.
 

Μηνύματα
804
Reaction score
1
Γιάννη ΠΛΗΡΕΣΤΑΤΗ!!! η ενημέρωση... εύγε :!: :!: :!:

Πάντως την Κυριακή είδαμε πρωτοφανή πράγματα και γεγονότα που θα είναι αντικείμενο συζήτησης για καιρό και σημείο αναφοράς (μελλοντικα) για την f1...

Ή ειρωνία είναι ότι στον επόμενο αγώνα η εν λόγω εταιρία παίζει και εντός έδρας... :lol: :lol: :lol:

Για να δούμε, για να δούμε...
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.211
Μηνύματα
3.045.407
Members
38.540
Νεότερο μέλος
TehLooney
Top