Χορεύοντας με τα Tannoy του MAC

Μηνύματα
8.290
Reaction score
3.573
Το καλώδιο αποκάλυψη της βραδιάς ήταν ένα interconnect της Virtual Dymamics. Το Apollo της Rega έπαιξε πολύ πιο σωστά με αυτό το καλώδιο. Το μόνο κακό είναι ότι το καλώδιο αυτό κοστίζει 1000 ευρώ ενώ το Apollo περίπου 700.

Αυτά τα περίεργα συμβαίνουν με το HiFi, αλλά εμείς θα βρούμε εναλλακτική λύση.
 

Μηνύματα
8.290
Reaction score
3.573
Αξίζει να σημειωθεί ότι στη συνάντηση ήρθε φυσικά και ο θείος Γ.Κοψ.
Δεν κατάφερε όμως λόγω περιορισμένου
χρόνου να μείνει ως το τέλος της ακρόασης. Δεν ήρθε ούτε στην ταβέρνα. Ελπίζω σε επόμενη συνάντηση να μείνει έως αργά όπως όλα τα καλά παιδιά της οικογένειας.
 

Ultra Audio

Επαγγελματίας
Μηνύματα
4.540
Reaction score
2.793
Μπράβο βρε παιδιά μετά τα 10 μπουκάλια κρασί και το βόδι που φάγατε, ξεχάσατε και την υπόλοιπη παρέα της ακρόασης, εκτός κι αν άρχισαν να φαίνονται τα αποτελέσματα της δίαιατας και ήμουν "εξαφανισμένος" στο χώρο.

Mac μπράβο έχεις διαβεί μεγάλο μέρος του δρόμου, τα Mc σου έχουν ματσάρει ωραία αλλά και όλες οι υπόλοιπες μικρο-μεγαλο ρυθμίσεις.
Το σύστημα έχει μεγάλο ήχο (φαντάσου να είχες και Sonus τι θα'λεγα) και ίσως χρειάζεται μεγάλυτερο χώρο για να αναδειχθεί ακόμη περισσότερο.

Όσο για το παρελθόν μην μασάς ανέκαθεν είχες καλό ήχο ακόμη και με τα Kef αλλά οι "κομπλέξες" καραδοκούσαν και δεν σέβονταν τον εαυτό τους πρώτα από όλα. Ώραίο και το cdplayer σου που αναδείχθηκε σχετικά με το Apollo που ήταν αξιοπρεπέστατο και για άλλη μια φορά μας έδειξε σαν κακομαθημένο Αγγλάκι που είναι ότι θέλει προσοχή με τα καλώδια.
Πως σου φάνηκε το αρχικό καλώδιο ρεύματος (siltech) sto player ?
Aπό ότι είδα στον τρίτο γύρο με αντικατέστησε επάξια ο andrew στα κοψίδια.
To κοινωνικό High-end δεν σταμάτησε ποτέ απλά δεν δημοσιοποιείτο λόγων των θεμάτων που θίξατε εύστοχα όλοι. Ωραίο πάντως είναι το θάρρος της γνώμης να είναι και σταθερό και να μην αλλάζει όπως η τάση της ΔΕΗ.

Γιώργο πληροφορήσου επίσης να μας πεις την μάρκα από τα πατάκια που πατάνε τα ηχεία σου.
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Αν του Νίκου του άρεσε περισσότερο το βινύλιο θα ήταν τέλειος. Οπότε με άριστα το 10 του βάζω 9. Τη μία μονάδα την χάνει προς το παρόν αλλά θα του την δώσω όταν έρθει Αθήνα και ακούσει μαζί μας μερικά κορυφαία βινύλια σαν κι αυτά που ακούσαμε στο Linn Sondek LP12 του Γιώργου.
ΟΧΙ ΚΑΙ 9 στον ψηφιακάκια...με το ζόρι την βάση,5 (πεντε),μέχρι να μάθει το μάθημα ότι το αναλογικό είναι το καλό...
 


Μηνύματα
483
Reaction score
0
Ελπίζω σε επόμενη συνάντηση να μείνει έως αργά όπως όλα τα καλά παιδιά της οικογένειας.
Νά που γίναμε και φαμίλια...

Έ βέβαια τόσες ώρες χαλάει ο άνθρωπος (G.Kar) στο τηλέφωνο να υποστηρίζει ψυχολογικά τις λαμπάτες αναζητήσεις μας, πως να μη γίνουμε???
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Το καλώδιο αποκάλυψη της βραδιάς ήταν ένα interconnect της Virtual Dymamics. Το Apollo της Rega έπαιξε πολύ πιο σωστά με αυτό το καλώδιο. Το μόνο κακό είναι ότι το καλώδιο αυτό κοστίζει 1000 ευρώ ενώ το Apollo περίπου 700.

Αυτά τα περίεργα συμβαίνουν με το HiFi, αλλά εμείς θα βρούμε εναλλακτική λύση.
Είπαμε αλλά όχι και τόσα ευρώ το καλώδιο... :lol:
Σίγουρα πάντως σε σύγκριση με την τιμή του player Apollo,είναι εκτός ποσοστού. :neutral:
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Ελπίζω σε επόμενη συνάντηση να μείνει έως αργά όπως όλα τα καλά παιδιά της οικογένειας.
Νά που γίναμε και φαμίλια...

Έ βέβαια τόσες ώρες χαλάει ο άνθρωπος (G.Kar) στο τηλέφωνο να υποστηρίζει ψυχολογικά τις λαμπάτες αναζητήσεις μας, πως να μη γίνουμε???
Μαζεύτηκε λοιπόν ένα μέρος της οικογένειας,γιατί είναι και μεγάλο το σόι... :wink:
Είμαστε πολλοί,αλλά είμαστε σκόρπιοι... :lol:

Πατέρας,θείος,γιός και ανηψιός... :smile:
 


Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Ακριβώς έτσι είναι και συμφωνώ με τον θείο,Γ.Κοψ., οτι ενώ κάναμε κάποιες συνακροάσεις,δεν τις δημοσιοποιούσαμε, λογω κακού παρελθόντος,το οποίο πιστεύω πέρασε ανεπιστρεπτεί.

Γιώργη Κοψ.,αν και το καλώδιο ρεύματος που αλλάξαμε στο player μου ήταν και αυτό της Siltec, το δικό σου ήταν περισσότερο καθαρό και περισσότερο αναλυτικό.
:smile: Καλό θα ήταν όμως να το άκουγα για μερικές μέρες. :wink:
 

Μηνύματα
483
Reaction score
0
Αυτό το καλώδιο (Siltech) είχε κάνει διαφορά και στον τελικό της TacΤ στο δικό μου σύστημα.
Θυμάμαι πόσο ξεκάθαρα περιέγραφε την κιθάρα, ενώ το Kimber άφηνε μια πιο ασαφή εικόνα.

Ότι πληρώνεις παίρνεις...
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
g.kar,δεν είπαμε ότι θα μου άφηνες δώρο το βινύλιο της Carmen? :mrgreen: Γιατί το πήρες? :lol:

Ακόμη όμως δεν άκουσα τις απόψεις σας για την συνακρόαση του XRCD και του βινυλίου... :wink:
 

Μηνύματα
483
Reaction score
0
Γιώργο καλά κάνεις και το υπενθυμίζεις...

Θα εκφράσω την γνώμη μου, η οποία είναι σαφώς υπέρ του βινυλίου σε όλα τα επίπεδα!

Από φυσικότητα, ανάλυση, δυναμικά (ναι δυναμικά!)
Τα κρουστά στο βινύλιο ήταν ζωντανά και τα έγχορδα χορταστικά και αληθινά!!!
Στο cd παρουσιάστηκε πιο συμπιεσμένο και οι ουρές έσβηναν πολύ γρήγορα σε σχέση με το αναλογικό.

Να σημειωθεί πως η ηχογράφηση ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΑ στα δύο μέσα, η νεότερη δηλαδή επανέκδοση της θρυλικής εγγραφής του 1959 και μάλιστα το ψηφιακό αντίγραφο ήταν XRCD2, ότι τελειότερο δηλαδή σε 16bit υλικό...
 

Ultra Audio

Επαγγελματίας
Μηνύματα
4.540
Reaction score
2.793
Ακριβώς έτσι είναι και συμφωνώ με τον θείο,Γ.Κοψ., οτι ενώ κάναμε κάποιες συνακροάσεις,δεν τις δημοσιοποιούσαμε, λογω κακού παρελθόντος,το οποίο πιστεύω πέρασε ανεπιστρεπτεί.

Γιώργη Κοψ.,αν και το καλώδιο ρεύματος που αλλάξαμε στο player μου ήταν και αυτό της Siltec, το δικό σου ήταν περισσότερο καθαρό και περισσότερο αναλυτικό.
:smile: Καλό θα ήταν όμως να το άκουγα για μερικές μέρες. :wink:
Γιώργη, το Siltech SPX30 MkII G5, είναι αναπόσπαστο ταίρι του cdplayer μου και χωρίς αυτό δεν θα έχω μουσική, μόνο σε περίπτωση ελεύσεως του μεγαλύτερου αδελφού του (Ruby Hill) θα το αποχωριζόμουν.

Στο τρέχον Stereophile Απριλίου μάλιστα περιλαμβάνεται και στα Recommended components το Siltech SPX30 MkII G5, φυσικά είχα διακρίνει το ταλέντο του πολύ πριν -κάτι λιγότερο από ένα χρόνο που είχε πρωτοκυκλοφορήσει- και είχα φροντίσει να το προμηθευτώ. :wink: Είχα δοκιμάσει στη πηγή μου 15-20 καλώδια και αυτό απέδωσε τα μέγιστα, αντικαθιστώντας το πολύ τίμιο Kimber PK14 Gold (που είχε διαπρέψει με τη σειρά του με άλλα "θηρία") και αρκετές φορές φθηνότερο.


Λευτέρη πράγματι είναι εντυπωσιακό αυτό που κάνει με τις χροιές, θα σου πρότεινα επίσης να δοκίμαζες κάποια στιγμή και το Nirvana για ψηφιακή πηγή pc. :shock:
 

Ultra Audio

Επαγγελματίας
Μηνύματα
4.540
Reaction score
2.793
Γιώργο καλά κάνεις και το υπενθυμίζεις...

Θα εκφράσω την γνώμη μου, η οποία είναι σαφώς υπέρ του βινυλίου σε όλα τα επίπεδα!

Από φυσικότητα, ανάλυση, δυναμικά (ναι δυναμικά!)
Τα κρουστά στο βινύλιο ήταν ζωντανά και τα έγχορδα χορταστικά και αληθινά!!!
Στο cd παρουσιάστηκε πιο συμπιεσμένο και οι ουρές έσβηναν πολύ γρήγορα σε σχέση με το αναλογικό.

Να σημειωθεί πως η ηχογράφηση ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΑ στα δύο μέσα, η νεότερη δηλαδή επανέκδοση της θρυλικής εγγραφής του 1959 και μάλιστα το ψηφιακό αντίγραφο ήταν XRCD2, ότι τελειότερο δηλαδή σε 16bit υλικό...
΄

Γιώργο, Λευτέρη κλπ,
είχαμε κάνει αυτή τη σύγκριση και στο ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ με LAmm&Verity Sarastro & Nirvana cables....στην Mfaudio και είχαμε φυσικά το ίδιο συμπέρασμα, χωρίς να έχουμε υστέρηση στα δυναμικά τόσο ή στην ζωντάνια, όσο σε αληθοφάνεια ή αν θέλετε πιο πειστική χροιά στο βιολί εμφανώς.
Φυσικά -για εμένα- η έκδοση του σε cd είναι από τις καλύτερες που υπάρχουν σε αυτό το μέσον και είναι η ανώτερη από τις λοιπές XRCD, για ένα λόγο που δεν είναι ευρύτερα γνωστός, το συγκεκριμένο έργο (μαζί με άλλα 2) δεν επεξεργάστηκε στην Ιαπωνία αλλά στις ΗΠΑ απ'ευθείας από τα master tapes αλλά κυρίως με άλλη προσέγγιση, διαφορετική νοοτροπία γαρ Ιαπωνικής/Αμερικανικής στο θέμα αυτό και προφανώς φάνηκε και στο αποτέλεσμα.
 

Μηνύματα
8.290
Reaction score
3.573
Η κεφαλή που ακούσαμε ήταν η Denon 160 με τιμή γύρω στα 120 ευρώ. Που να ακούγαμε και την Denon 340 που είχε ο Γιώργος ακόμα στο κουτάκι της.

Το Phono stage ήταν το γνωστό του Βαγγέλη Λαζάρου με εξωτερικό τροφοδοτικό (τεραστίων διαστάσεων) για την αποφυγή βόμβων ή άλλων θορύβων. Ολα τα καλά phono stages χρειάζονται εξωτερικά τροφοδοτικά αρίστης ποιότητας για να αποδώσουν τα μέγιστα.

Στο συγκεκριμένο setup υπήρχε ένας μικρός βόμβος χαμηλής συχνότητας που δεν καταφέραμε να εξαλείψουμε. Μάλλον ήταν βόμβος προερχόμενος από κάποια κακή γείωση στο σύστημα πλατώ-βραχίονα-phono stage.

Ο βόμβος αυτός δεν μας εμπόδισε να απολαύσουμε το βινύλιο που ακούστηκε υπέροχο με πλούσιες και ευχάριστες αρμονικές.

Συγκριτικά η έκδοση στο CD ήταν πιο λιτή και ουδέτερη με ίσως καλύτερο διαχωρισμό στα όργανα από την έκδοση σε βινύλιο, αλλά το βινύλιο ήταν περισσότερο εντυπωσιακό και πλούσιο και μου έδινε την ψευδαίσθηση του live ακούσματος. Αν είχαμε στη διάθεσή μας το master tape θα μπορούσαμε να διαπιστώσουμε ποια έκδοση ήταν πιο κοντά στον ήχο του master tape του 1959. Ολα τα άλλα είναι εικασίες.
Το λάθος που κάνουμε όλοι μας είναι να θεωρουμε ποιο σωστό το άκουσμα αυτό που μας εντυπψσιάζει περισσότερο.
Θα πρέπει κατ' αρχάς να πάρουμε από την πηγή μας τον χαρακτηριστικό ήχο της δεκαετίας του 50. Αν πάρουμε ήχο της δεκαετίας του 90, κάπου υπάρχει ένα λάθος που λέγεται χρωματισμός.
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Συμφωνώ,ότι άλλο ο εντυπωσιασμός και άλλο το σωστό.
Πολλές φορές όλοι μας κάνουμε το λάθος να εντυπωσιαζόμαστε με το που ακούμε κάτι το διαφορετικό.Ομως με επαναλαμβανόμενες παρατεταμένες πολύωρες ακροάσεις μπορούμε να βγάλουμε ασφαλέστερο συμπέρασμα. :smile:
 





Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.947
Μηνύματα
3.035.346
Members
38.521
Νεότερο μέλος
mgm
Top