Χτιζοντας τον Ηχο.....απο τα Μπετα!!..Την Ακουσα Pt. II


Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Τελικά αν κατάλαβα καλά πάλι η κουφάλα ο Κοψ. είχε την καλύτερη λύση στο θέμα καλώδια for Mac? :wink:
 

Μηνύματα
8.336
Reaction score
3.622
Νίκο καλημέρα.
Το πείραμα με τις μετρήσεις που αναφέρει ο καρντάσης το έχω κάνει και με πολύ εξειδικευμένο πανάκριβο εξοπλισμό σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο.
Ήταν αδύνατον να εντοπιστούν διαφορές σε επίπεδο διαφορών καλωδίων. Επίσης ήταν αδύνατον να εντοπιστούν διαφορές μεταξύ ενός ενισχυτή αξίας 300 €  και ενός αξίας 10.000 ευρώ.  Η συνολική αρμονική παραμόρφωση και στους δύο ενισχυτές ήταν της τάξης του 0,003% , παραμόρφωση που δεν γίνεται αντιληπτή από τον άνθρωπο.
Και ξέρεις γιατί ?
Γιατί είναι αδύνατον με τεχνητά σήματα, όπως ροζ θόρυβο ή ημίτονα, να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα για την ακουστική συμπεριφορά ενός συστήματος.
Μέχρι ένα σημείο, μπορείς βέβαια να καταλάβεις αν ένα ηχείο τονίζει τις υψηλές ή τις χαμηλές συχνότητες. Αυτή η μέτρηση είναι ένας μπούσουλας και για πολλούς η ικανή συνθήκη για να απορρίψεις το 70% των ηχείων της αγοράς.
Όλες αυτές οι μετρήσεις είναι βέβαια στατικές και δεν μπορούν να μας πουν πολλά για τη δυναμική συμπεριφορά του ηχείου μας όταν αυτό οδηγείται από ένα καθαρό μουσικό σήμα.   Άλλο πράγμα ο ροζ θόρυβος άλλο πράγμα η μουσική.
Βέβαια όταν γίνει μια μέτρηση με ροζ θόρυβο και ένα ηχείο μπουμάρει +12 dB στις χαμηλές ή πικάρει +12dB στις υψηλές συχνότητες τότε δεν το χρησιμοποιείς για μουσική γιατί είναι σίγουρο ότι και με τη μουσική θα έχει προβλήματα. Όπως είπα η μέτρηση με στατικά τεχνικά σήματα είναι ένας μπούσουλας.

Για την αξιολόγηση καλωδίων η μέτρηση που προτείνετε εσύ και ο καρντάσης είναι τελείως λάθος και αυτή παραμένει η άποψή μου.

Πάρε για παράδειγμα έναν ενισχυτή Krell FBI και έναν Gryphon Diablo και μέτρησέ τους με μικρόφωνα και ροζ θόρυβο με τα ίδια ηχεία και με τα ίδια μικρόφωνα .  Τα αποτελέσματα που θα πάρεις θα είναι ίδια σε ότι αφορά την απόκριση συχνότητας που στη συνέχεια θα θελήσεις να διορθώσεις με το equalizer.  Και οι δύο ενισχυτές είναι dead flat όταν τους μετράς με απλά ερασιτεχνικά όργανα.

Μόνο το αυτί μας είναι σε θέση να καταλάβει τις μικροδιαφορές  σε σχέση με τη συχνότητα και σε σχέση με το χρόνο που οι συχνότητες αυτές φτάνουν στο αυτί μας.
Πάντα με φυσικούς ήχους ή μουσική και όχι με ροζ θόρυβο.
Για παράδειγμα , αν ποτέ ακούσεις με τα αυτιά σου ένα πρόγραμμα με ροζ θόρυβο δεν θα καταλάβεις καμία διαφορά σε οτιδήποτε δοκιμάσεις .  Τα όργανα μέτρησης καταλαβαίνουν μόνο τις διαφορές στάθμης σε σχέση με τη συχνότητα.  Το αυτί μας δεν κάνει μόνο αυτό. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος εξετάζει και την θέση της ηχητικής πηγής λαμβάνοντας υπ’όχιν τον χρόνο που μεσολαβεί για να φτάσει το ακουστικό σήμα στο αυτί μας. Το μικρόφωνο και το equalizer μετράει μόνο το πλάτος σε σχέση με τη συχνότητα.  Αυτή είναι και η σημαντικότερη διαφορά.

Για την αξιολόγηση καλωδίων τα όργανα απλά δεν μπορούν να μας δώσουν το αποτέλεσμα που θέλουμε, που είναι ο εντοπισμός τους ηχητικού χαρακτήρα κάθε καλωδίου.  Ο ηχητικός χαρακτήρας ενός καλωδίου δεν εξαρτάται μόνο από το πλάτος του σήματος σε σχέση με τη συχνότητα.  
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
g.kar said:
...Τα αποτελέσματα που θα πάρεις θα είναι ίδια σε ότι αφορά την απόκριση συχνότητας που στη συνέχεια θα θελήσεις να διορθώσεις με το equalizer....Τα όργανα μέτρησης καταλαβαίνουν μόνο τις διαφορές στάθμης σε σχέση με τη συχνότητα...
Χμ...
Ο τρόπος σκέψης σου είναι σωστός αλλά λίγο... αναλογικός. Με την ρύθμιση που κάνουμε δεν διορθώνουμε απόκριση συχνότητας μηχανημάτων όπως στα equalizer γιατί δεν μετράμε και αυτό το πράγμα... :wink:

Τέλος πάντων σε οποιαδήποτε των περιπτώσεων όπως λες θα ήταν ένας μπούσουλας, μπορεί όχι το άκρως σωστό αποτέλεσμα αλλά ένα πολύ χρήσιμο συμπέρασμα.

- Βέβαια όλα αυτά είναι άλλο θέμα συζήτησης, να το πιάσουμε κάποτε κι αυτό γιατί είναι πολύ ενδιαφέρον...



Και για να επανέλθω στο παρόν θέμα, ένα από τα ερωτήματα που έχω είναι αν τελικά αυτά τα valhala αξίζουν τα χρήματά τους. Πολύ γενική ερώτηση βέβαια, αλλά μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι εσύ g.kar προφανώς δεν θα τα επέλεγες για το σύστημα του mac. Αλήθεια ένα τόσο ακριβό καλώδιο δεν θα έπρεπε να παίζει καλά παντού? Περίεργο ρε γμτ... :(
 

Μηνύματα
2.679
Reaction score
5
g.kar said:
Νίκο καλημέρα.
Το πείραμα με τις μετρήσεις που αναφέρει ο καρντάσης το έχω κάνει και με πολύ εξειδικευμένο πανάκριβο εξοπλισμό σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο.
Ήταν αδύνατον να εντοπιστούν διαφορές σε επίπεδο διαφορών καλωδίων. Επίσης ήταν αδύνατον να εντοπιστούν διαφορές μεταξύ ενός ενισχυτή αξίας 300 €  και ενός αξίας 10.000 ευρώ.  Η συνολική αρμονική παραμόρφωση και στους δύο ενισχυτές ήταν της τάξης του 0,003% , παραμόρφωση που δεν γίνεται αντιληπτή από τον άνθρωπο.
Και ξέρεις γιατί ?
Γιατί είναι αδύνατον με τεχνητά σήματα, όπως ροζ θόρυβο ή ημίτονα, να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα για την ακουστική συμπεριφορά ενός συστήματος.
Μέχρι ένα σημείο, μπορείς βέβαια να καταλάβεις αν ένα ηχείο τονίζει τις υψηλές ή τις χαμηλές συχνότητες. Αυτή η μέτρηση είναι ένας μπούσουλας και για πολλούς η ικανή συνθήκη για να απορρίψεις το 70% των ηχείων της αγοράς.
Όλες αυτές οι μετρήσεις είναι βέβαια στατικές και δεν μπορούν να μας πουν πολλά για τη δυναμική συμπεριφορά του ηχείου μας όταν αυτό οδηγείται από ένα καθαρό μουσικό σήμα.   Άλλο πράγμα ο ροζ θόρυβος άλλο πράγμα η μουσική.
Βέβαια όταν γίνει μια μέτρηση με ροζ θόρυβο και ένα ηχείο μπουμάρει +12 dB στις χαμηλές ή πικάρει +12dB στις υψηλές συχνότητες τότε δεν το χρησιμοποιείς για μουσική γιατί είναι σίγουρο ότι και με τη μουσική θα έχει προβλήματα. Όπως είπα η μέτρηση με στατικά τεχνικά σήματα είναι ένας μπούσουλας.

Για την αξιολόγηση καλωδίων η μέτρηση που προτείνετε εσύ και ο καρντάσης είναι τελείως λάθος και αυτή παραμένει η άποψή μου.

Πάρε για παράδειγμα έναν ενισχυτή Krell FBI και έναν Gryphon Diablo και μέτρησέ τους με μικρόφωνα και ροζ θόρυβο με τα ίδια ηχεία και με τα ίδια μικρόφωνα .  Τα αποτελέσματα που θα πάρεις θα είναι ίδια σε ότι αφορά την απόκριση συχνότητας που στη συνέχεια θα θελήσεις να διορθώσεις με το equalizer.  Και οι δύο ενισχυτές είναι dead flat όταν τους μετράς με απλά ερασιτεχνικά όργανα.

Μόνο το αυτί μας είναι σε θέση να καταλάβει τις μικροδιαφορές  σε σχέση με τη συχνότητα και σε σχέση με το χρόνο που οι συχνότητες αυτές φτάνουν στο αυτί μας.
Πάντα με φυσικούς ήχους ή μουσική και όχι με ροζ θόρυβο.
Για παράδειγμα , αν ποτέ ακούσεις με τα αυτιά σου ένα πρόγραμμα με ροζ θόρυβο δεν θα καταλάβεις καμία διαφορά σε οτιδήποτε δοκιμάσεις .  Τα όργανα μέτρησης καταλαβαίνουν μόνο τις διαφορές στάθμης σε σχέση με τη συχνότητα.  Το αυτί μας δεν κάνει μόνο αυτό. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος εξετάζει και την θέση της ηχητικής πηγής λαμβάνοντας υπ’όχιν τον χρόνο που μεσολαβεί για να φτάσει το ακουστικό σήμα στο αυτί μας. Το μικρόφωνο και το equalizer μετράει μόνο το πλάτος σε σχέση με τη συχνότητα.  Αυτή είναι και η σημαντικότερη διαφορά.

Για την αξιολόγηση καλωδίων τα όργανα απλά δεν μπορούν να μας δώσουν το αποτέλεσμα που θέλουμε, που είναι ο εντοπισμός τους ηχητικού χαρακτήρα κάθε καλωδίου.  Ο ηχητικός χαρακτήρας ενός καλωδίου δεν εξαρτάται μόνο από το πλάτος του σήματος σε σχέση με τη συχνότητα.  
Έγραψες! Επιτέλους ένα post που συμφωνώ σε όλα! :p :p :p
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
307
g.kar said:
Μόνο το αυτί μας είναι σε θέση να καταλάβει τις μικροδιαφορές σε σχέση με τη συχνότητα και σε σχέση με το χρόνο που οι συχνότητες αυτές φτάνουν στο αυτί μας.
Πάντα με φυσικούς ήχους ή μουσική και όχι με ροζ θόρυβο.
Για παράδειγμα , αν ποτέ ακούσεις με τα αυτιά σου ένα πρόγραμμα με ροζ θόρυβο δεν θα καταλάβεις καμία διαφορά σε οτιδήποτε δοκιμάσεις . Τα όργανα μέτρησης καταλαβαίνουν μόνο τις διαφορές στάθμης σε σχέση με τη συχνότητα. Το αυτί μας δεν κάνει μόνο αυτό. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος εξετάζει και την θέση της ηχητικής πηγής λαμβάνοντας υπ’όχιν τον χρόνο που μεσολαβεί για να φτάσει το ακουστικό σήμα στο αυτί μας. Το μικρόφωνο και το equalizer μετράει μόνο το πλάτος σε σχέση με τη συχνότητα. Αυτή είναι και η σημαντικότερη διαφορά.
Γιώργο και το μικρόφωνο μετράει αν θέλουμε την θέση της ηχητικής πηγής χρησιμοποιόντας την φάση του σήματος. Το θέμα εγκέφαλος - ψυχοακουστική είναι αρκετά πιο μπλεγμένο απ' ότι νομίζουμε.

To αυτί, ενώ μπορεί να θεωρηθεί ένας καλός αναλυτής φάσματος, έχει περιορισμένη δυνατότητα ανάλυση της φάσης ενός σήματος (http://en.wikipedia.org/wiki/Psychoacoustics#Interpretation_of_sound). Μπορεί μόνο να εντοπίσει την θέση ενός ήχου και αυτό όχι απόλυτα (βλέπε φαινόμενο Haas http://en.wikipedia.org/wiki/Haas_effect) .

Γενικά λοιπόν έχουμε ένα πολύπλοκο σύστημα με πάρα πολλές παραμέτρους. Και έτσι το αποτέλεσμα δεν μποπρεί να προκαθοριστεί μόνο από την απόκριση συχνότητας. Το κακό είναι ότι οι παράμετροι που πρέπει να λάβουμε υπ' όψιν μας στην σωστή αναπαραγωγή του ήχου,είναι τόσοι πολλοί, που το σύστημα καταντά σχεδόν χαοτικό...

Με δύσκολο χόμπυ έχουμε μπλέξει...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.020
Reaction score
145.093
Δεκτές και σεβαστές οι απόψεις σας, αλλά είναι πολύ εύκολο να σας αποδείξω το λάθος σας, κι ας σας στεναχωρώ με τα λεγόμενά μου.....έχω τις καλύτερες προθέσεις και αυτό μετράει!

1. Δεν αναφέρομαι σε πολύ εξειδικευμένο πανάκριβο εξοπλισμό και σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο. Δε με ενδιαφέρει αυτό. Με ενδιαφέρει ΜΟΝΟ η μέτρηση στο χώρο ακρόασης. Στο σύστημα ηλεκτρονικών-χώρου.

2. Για αυτό που λέω δε χρειάζεται να είσαι πυρηνικός φυσικός. Ούτε μικρόφωνο των 1000 ευρώ χρειάζεται, ούτε παπάδες.

Αν ποτέ καταφέρω να είμαι σε μια μάζωξή σας με τέτοιο χαβαλέ θα σας αποδείξω του λόγου το αληθές.

Και δε μιλάω ούτε για εκουαλάιζερ, ούτε για φλατ αποκρίσεις, ούτε για αρμονικές παραμορφώσεις.

Αν το μηχάνημα ξέρει τι μετράει (όχι απλά στάθμη προφανώς...), και αν το μικρόφωνο είναι μετρητικό (κι όχι για καραόκε)  κάθε αλλαγή καλωδίου θα δώσει ΜΕΓΑΛΗ διαφοροποίηση στην απλή απόκριση στο φάσμα, και αυτό είναι γεγονός.

Αν δε μπορείτε να το μετρήσετε, αυτό είναι άλλο θέμα. Επίσης τα θέματα μουσικότητα, εικόνα, αληθοφάνεια, αμεσότητα, βάθος, τι ακούει το αυτί και άλλες τέτοιες φιλιλογίες και φιλοσοφίες, πάρα πολύ ωραίες και ενδεδειγμένες για συζητήσεις χαϊεντάδων, αλλά αφενός εκτός θέματος (σε αυτό που πρότεινα), και αφ'ετέρου ΟΛΑ μπορούνε να μετρηθούνε...αρκεί να ξέρεις τι πρέπει να μετρήσεις. Φυσικά και εξοπλισμός χρειάζεται, συχνά (αλλά όχι πάντα) πανάκριβος. Και ως γνωστό ψάχνουμε για τις εξαιρέσεις.... Όσο για τους διαφορετικούς ενισχυτές (που δε μπόρεσε ο φίλος μας να βρει μετρήσιμες διαφορές), δε το σχολιάζω καν, είναι εντελώς άλλο θέμα και θέλει άλλες μετρήσεις. Σπάνια η συχνοτική μέτρηση θα δώσει αποτέλεσμα.

Επίσης το παράδειγμα των 12db διαφοράς που έθεσες, μπορώ να στο αποδείξω σε σχεδόν οποιοδήποτε σύστημα! Μια διακύμανση >+6 κάπου και μιά άλλη >-6 κάπου αλλού είναι δεδομένη! Ακόμα και σε πολύ καλά και πολύ ακριβά συστήματα που παίζουνε μια χαρά, μη νομίζεις ότι δε μπορεί να μετρηθεί κοιλιά >10db κάπου....
Περαστικά σας.........
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
costas EAR said:
Περαστικά σας.........
:lol: :lol: :lol:

Χαμένο κορμί...
Για να ξεκαθαριστούν μερικά πράγματα, σε κάποια φάση θα θέλαμε να μας πεις τι ακριβώς μετράει αυτό που μετράμε εμείς οι ντιτζιταλοφρίκουλες και τι ακριβώς διορθώνουμε.


Αλλά σε άλλο θέμα λέμε, που προφανώς θα μιλάει για ΨΗΦΙΑΚΗ μέτρηση/ισοστάθμιση//βελτίωση χώρου... 8)


- Ας μου πει κάποιος για το valhala τώρα ντεεεε!
 

Μηνύματα
1.346
Reaction score
2
Νικο ο g.kar εγραψε οτι ακουγοντας τα valhalla η πληροφορια που παιρνεις ειναι σαν να ακους 20 καλωδια hi-end μαζι....

απο κει και περα αυτο ερμηνευεται απο καποιους ως θετικο και απο αλλους ως αρνητικο.....

εγω πστευω οτι φυσικα και ειναι θετικο απλα μετα πρεπει να λυσεις αλλα προβληματα........

μερικες φορες δεν ειναι και τοσο καλο να τα ακους ολα...!!!!;)


πως ειναι δυνατον την παραπανω πληροφορια να την εκλαβεις ως αρνητικο....????σε αυτη τη περιπτωση απλα εχει αλλα προβληματα το συστημα η ο χωρος....;)
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Θα συμφωνίσω με τον Μιχάλη.
Η πληροφορία είναι πάντα καλοδεχούμενη,όμως το συγκεκριμένο καλώδιο,αναγκαστικά σε βάζει σε άλλη διαδικασία ψαξίματος και εκεί που λες επιτέλους τέλος,άντε ξανά απο την αρχή,για να βρείς το πρόβλημα. :)
Το πρόβλημα στην δικιά μου περίπτωση ήταν μια ελαφρά σκληράδα του ήχου,η οποία πιθανόν μετά απο κάποια ώρα σε σχετικά υψηλές εντάσεις,να ήταν κουραστικό.
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Θα ήθελα εκτός των άλλων,να ευχαριστήσω τον Γιάννη απο την Orfeus Audio για τα Νοrdost,τον άλλον Γιάννη απο την Hi Fi Power για τα Analysis,τον Mαρίνο απο τον ΚΟΣΜΑ για τα XLO και τον Στέλιο της Solid foundation,για τα Abbey road.

H αναζήτηση συνεχίζεται... :)
 

Μηνύματα
2.679
Reaction score
5
Εγώ ένα πράγμα ξέρω, οποίος ψάχνει τα καλώδια ποτέ δεν πρόκειται να λύσει τα οποία προβλήματα του συστήματος του, ούτε θεωρώ τα VALHALLA σαν το απόλυτο καλώδιο για να ξεκινήσει κάποιος να ψάχνει για μηχανήματα που θα ταιριάξουν με τα VALHALLA. Αυτό επειδή αναφέρθηκε ότι είναι σαν 10 καλώδια hi end μαζί. Και να σας πω και κάτι άλλο, ούτε σαν σχεδίαση τώρα που τα είδα μου γέμισαν το μάτι.
 

Μηνύματα
2.679
Reaction score
5
Και μην μου αρχίσετε για την Nasa γιατί αυτή θεσπίζει ειδικές προδιαγραφές σε όλα τα εξαρτήματα της, που για τα καλώδια το κύριο είναι η θωράκιση να μην είναι εύφλεκτη και να αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες. Όπως γίνεται και στα αεροπλάνα. :p :p :p
 

Μηνύματα
1.346
Reaction score
2
δεν ειπαμε οτι ειναι το καλυτερο στο κοσμο.....

αλλα τουλαχιστον ειναι απο τα καλυτερα........κατι που παραδεχετε και ενας εχθρος τους......;)
 

Μηνύματα
8.336
Reaction score
3.622
Αντώνης K. said:
Και μην μου αρχίσετε για την Nasa γιατί αυτή θεσπίζει ειδικές προδιαγραφές σε όλα τα εξαρτήματα της, που για τα καλώδια το κύριο είναι η θωράκιση να μην είναι εύφλεκτη και να αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες. Όπως γίνεται και στα αεροπλάνα. :p :p :p
Δεν είπε κανείς ότι το Valhala ή άλλο καλώδιο που δοκιμάσαμε καλύπτει τις προδιαγραφές που θέτει η NASA.  Που το είδατε αυτό γραμμένο ?

Μου φαίνεται ότι όσο δεν έρχεστε στις συναντήσεις που κάνουμε, τόσο πιο πολύ θα βγάζετε λανθασμένα συμπεράσματα για τον ήχο των καλωδίων και με αυτά που διαβάζετε εδώ μέσα.
 

Μηνύματα
8.336
Reaction score
3.622
Ολοι , και ειδικότερα ο KostasEar και ο Νίκος Τσαρουχάς κάνετε ένα μεγάλο λάθος.
Το συγκριτικό των καλωδίων έγινε για να βρεθεί το καλώδιο που ταιριάζει περισσότερο στο σύστημα του Αναμουρλίδη και στα δικά του γούστα.

Εάν τώρα κάποιοι επιμένουν ότι το καλύτερο καλωδιο που ψάχνει να βρεί ο Αναμουρλίδης θα βρεθεί με τις ηλεκτρονικές μετρήσεις, τότε κάνετε όλοι σας ένα τραγικό λάθος γιατί λογαριάζετε χωρίς τον ξενοδόχο.

Καλό είναι λοιπόν να μας πει τη γνώμη του ο Αναμουρλίδης για το τι ακριβώς είναι αυτό που ψάχνει. Ψάχνει αυτό που θα είναι ηλεκτρονικά πιο σωστό ή αυτό που θα του αρέσει μουσικά περισσότερο από ατα άλλα καλώδια ?

Εμένα με ενδιαφέρει το καλώδιο να παίζει καλά για τα γούστα μου . Αν δεν παίζει όπως εγώ θέλω, μου είναι τελείως άχρηστο.

Για εμένα αυτό είναι το High-End, όλα τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσέ.
 

Μηνύματα
8.336
Reaction score
3.622
mixalis kanakakis said:
δεν ειπαμε οτι ειναι το καλυτερο στο κοσμο.....

αλλα τουλαχιστον ειναι απο τα καλυτερα........κατι που παραδεχετε και ενας εχθρος τους......;)
Μιχάλη, μπράβο σου γιατί κατάλαβες ακριβώς αυτά που έγραψα για το Valhala.

To Valhala είναι ένα τρομερό καλώδιο που ίσως να μην έχει αντίπαλο σε αυτή την κατηγορία τιμής.  Απαιτεί όμως τα μέγιστα από τα υπόλοιπο σύστημα.   Αυτό σημαίνει ότι δεν παίζει από μόνο του μουσική αν δεν βρει τα κατάλληλα συνοδά.
 

Μηνύματα
8.336
Reaction score
3.622
Αντώνης K. said:
Εγώ ένα πράγμα ξέρω, οποίος ψάχνει τα καλώδια ποτέ δεν πρόκειται να λύσει τα οποία προβλήματα του συστήματος του, ούτε θεωρώ τα VALHALLA σαν το απόλυτο καλώδιο για να ξεκινήσει κάποιος να ψάχνει για μηχανήματα που θα ταιριάξουν με τα VALHALLA. Αυτό επειδή αναφέρθηκε ότι είναι σαν 10 καλώδια hi end μαζί. Και να σας πω και κάτι άλλο, ούτε σαν σχεδίαση τώρα που τα είδα μου γέμισαν το μάτι.
Να το ακουσεις πρώτα . Από φωτογραφίες μην κρίνεις ποτέ στη ζωή σου καλώδια. Ούτε γυναίκες.
 

Μηνύματα
2.679
Reaction score
5
[quote Title: Re: Kι ομως την ακουσα....
Post by: mixalis kanakakis on June 05, 2006, 01:02:58 pm
--------------------------------------------------------------------------------

οπως ειχα πει και παλοιοτερα και καποιοι ειχαν αμφισβητησει η Νορδοστ κατασκευαζε καλωδια για την ΝΑΣΑ και για ιατρικα μηχανηματα........τι να ξερει η ΝΑΣΑ μωρε...... :D :D



The formation of the new high-tech Nordost Company was a brilliant original move thrusting Nordost products into a different galaxy from other cables. Whereas the rest of the cable industry's sum connection with the aerospace industry was limited to getting on and off planes on the way to trade shows, Nordost immediately put themselves into the cockpit of advanced technological research in this field. The space program was about as far removed from other audio companies as the planet Mars. Therefore, Nordost was able to take advantage of the research they had done in cable design and manufacturing FOR VARIOUS NASA projects including the Space Shuttle program.

Nordost's ability to piggyback the advanced resources that they had acquired in other areas allowed them to develop a proprietary technology for the manufacturer of high quality audio cables. This technological paradigm is now the same as it was in 1991?the connection of Nordost to high technology is as reliable and long lasting as its cables. Such strategic consistency reflects the company's unwavering loyalty to connections with their friends, partners and of course their customers.

Care is the key word in the production process. Before any product comes to market, it has to pass through a highly critical listening panel consisting not only of the company founders but also two other listening groups one based in the United Kingdom and a Scandinavian acoustical team. Together these men and women act as surrogate ears for music lovers all over the world. If the cable isn't able to make the connection, then its back to the drawing board until it can sufficiently impress the panel of listeners.


Δεν είναι τυχαία που αναφέρθηκα στην NASA υπήρχε προηγούμενο post για το θέμα.
 

Μηνύματα
8.336
Reaction score
3.622
Αυτό δεν μας λέιει τίποτα για τα Valhala.   Τι άλλο κατασκευάζει η Nordost για την NASA δεν μας ενδιαφέρει εδώ στο Audio.
Mπορεί να φτιάχνει καλώδια που αντέχουν στους 380 θαθμούς αλλά για τον Αναμουρλίδη αυτό το χαρακτηρηστικό είναι άχρηστο.

Από την άλλη, καλό είναι να μην παίρνετε της μετρητοίς όσα διαβάζετε στα μαρκετίστικα φυλλάδια.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.211
Μηνύματα
3.045.387
Members
38.540
Νεότερο μέλος
TehLooney
Top