Ψάχνω καλώδιο για να φτιάξω xlr

Μηνύματα
146
Reaction score
111
Δεν εχω λογια. σας ευχαριστω ολους.
Θα προσπαθησω να αναλυσω το σκεπτικο μου γιατι σας μπερδεψα. (και εγω μπερδευτηκα λιγο στην πορεια).
Παμε λοιπον.
Θελω να συνδεσω την κονσολα που θα αγορασω, (behringer xenyx x2222usb), στον ενισχυτη μου sansui au 710.
η κονσολα εχει 2 παραλληλα mains out. ενα σε μορφη xlr (2 βυσματα, ενα λεφτ και ενα ραιτ) και ενα σε μορφη μεγαλου τζακ (παλι 2 βυσματα, ενα λεφτ και ενα ραιτ). και οι 2 μορφες αυτες ειναι balanced.
προφανως η εισοδος του ενισχυτη (rca) ειναι unbalanced.
Για τη συνδεση αυτη θελω 2 8μετρα καλωδια. ενα για το λεφτ και ενα για το ραιτ.
το κοστος θα το ηθελα οσο πιο χαμηλο γινεται χωρις να χανω σε ποιοτητα. το πιο φθηνο value for money καλωδιο δηλαδη.

3 τροπους συνδεσης εχω στο μυαλο μου.
  • xlr σε rca.
  • μεγαλο τζακ σε rca
  • xlr σε xlr balanced, και μετα ενα κουτακι (σκεφτομουν passive di. μου προτεινατε Dual Transformer/Isolator και καλα κανατε, αλλα βλεπω το κοστος να ανεβαινει οποτε μαλλον η τριτη επιλογη παει περιπατο)
προτιμοτερος νομιζω ειναι ο πρωτος τροπος. ετσι ωστε να αφησω ελευθερη τη βολικη εξοδο των τζακ για κατι αλλο μελοντικο. (ισως καποια στιγμη ενεργα. λεμε τωρα...

αποτι καταλαβαινω η συνδεση πρεπει να ειναι μετο καλωδιο του xlr που μεταφερει το ανεστραμενο σημα, να βραχυκυλωθει στη γειωση του rca.

το καλο ειναι πως μπορω να παρω βυσματα και καλωδιο χυμα και να μου τα κολησει ο μπασιστας μου. οποτε μειωνουμε το κοστος. γιαυτο και λεω 50 ευρω μαξ. αν μπορω να κανω τη δουλεια μου σωστα και με 30, ή και λιγοτερο, ακομα καλυτερα.
απλα το καλωδιο που θα παρω να εχει αρκετα καλη διατομη για τα μετρα αυτα(απο οτι καταλαβαινω τελικα δεν ειναι και τοσο αγχωτικα σωστα?) και να εχει αρκετα καλουλα θωρακιση. τα καλωδια δε θα τα παταμε θα μπουν σε καναλακι οποτε ολα κομπλε.
εχετε λοιπον να προτεινετε κατι καλο που να εχει απο 2 ευρ το μετρο και κατω? να παω να παρω χυμα να παρω και ακροδεκτες και να τελειωνει η υποθεση?
ελπιζω να ημουν λιγο πιο σαφης τωρα γιατι μαλλον σας μπερδεψα.
σας ευχαριστω ολους με τις καταπληκτικες σας απαντησεις παιδια. να ειστε καλα
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.529
Reaction score
144.414
Μόνο η 3η δουλεύει.

Ξαναδιάβασε το ποστ 18 μέχρι να το καταλάβεις όλο.

Τα λέμε σε 3 βδομάδες.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.814
Reaction score
44.462
ελα βρε Ακη. Τι θεος που εισαι. εχεις χυμα καλωδια ρε συ? τοσο μεγαλο μηκος?
ελα αυριο σιξ ντογκς να κερασω μπυριτσα να δουμε νταστμποουλ




ωραιο λινκ φιλε σε ευχαριστω. βεβαια με το καλωδιο που προτεινει, για 8 μετρα το κοστος παει στο θεο...
παιζουν σημερα οι Dustbowl στο 6 dogs? παιζανε πριν 2 βδομαδες?! παλι?
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.945
Reaction score
13.431
Λύσεις δύο με καλύτερη την πρώτη, αλλά αρκετά ακριβότερη:
1) Ισορροπημένη σύνδεση από την κονσόλα σου με 8μετρο καλώδιο και στο τέλος, πριν την είσοδο του ενισχυτή σου, ενεργό κύκλωμα μετατροπής balance to unbalance.

2) Η 3η επιλογή σου, αλλά με μετασχηματιστή προσαρμογής στο τέλος, όπως σου πρότεινε ο Bhutia. (μπάσα θα έχεις?)

Δοκίμασε πάντως και απλή σύνδεση από το XLR της κονσόλας με έναν απλό προσαρμογέα σε RCA.
Για 8 μέτρα μιλάμε και όχι για τα δεκάδες ενός ζωντανού γεγονότος.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.008
Λύσεις δύο με καλύτερη την πρώτη, αλλά αρκετά ακριβότερη:
1) Ισορροπημένη σύνδεση από την κονσόλα σου με 8μετρο καλώδιο και στο τέλος, πριν την είσοδο του ενισχυτή σου, ενεργό κύκλωμα μετατροπής balance to unbalance.

2) Η 3η επιλογή σου, αλλά με μετασχηματιστή προσαρμογής στο τέλος, όπως σου πρότεινε ο Bhutia. (μπάσα θα έχεις?)

Δοκίμασε πάντως και απλή σύνδεση από το XLR της κονσόλας με έναν απλό προσαρμογέα σε RCA.
Για 8 μέτρα μιλάμε και όχι για τα δεκάδες ενός ζωντανού γεγονότος.
Στην περίπτωση όπου θα χρησιμοποιηθεί απλός αντάπτορας χωρίς καμία περαιτέρω επέμβαση,οφείλει να υπολογίζει ότι η είσοδος RCA του ενισχυτή θα λαμβάνει μεν το σήμα ατόφιο αλλά με το μισό πλάτος ως προς το voltage εξόδου από την κονσόλα - εάν κι εφόσον η ισορροπημένη έξοδος της κονσόλας είναι υλοποιημένη με ενεργά στοιχεία όπως τελεστικούς ή παθητικά όπως μετασχηματιστές.Το υποδεχόμενο πλάτος θα είναι το ίδιο άμα η έξοδος είναι υλοποιημένη με απλή εξισορρόπηση μέσω αντιστάσεων.

Θα οφείλει επίσης να εξετάσει κατά πόσον η διαφορά τιμής ανάμεσα σε αντίσταση εξόδου της κονσόλας (2,6 K Ohm) και εισόδου του ενισχυτή (47 K Ohm από τα υπάρχοντα στοιχεία) αντιστοίχως θα εξασφαλίζουν επαρκή οδήγηση του τελευταίου και αποφυγή φίλτρων RC στο ακουστό φάσμα,ιδίως αφού το ζητούμενο μήκος καλωδίου θα αυξάνει αναλόγως τις μεσολαβούσες τιμές ωμικής αντίστασης και χωρητικότητας στη γραμμή μεταφοράς.
Που είδες αντίσταση εξόδου 2,6 ΚΩ? Εδώ στα χαρακτηριστικά της αναφέρει 240 Ωμ αντίσταση εξόδου.
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/B1ZXlfANWbS.pdf
Παραδρομή ένεκα παράπλευρων δικών μου υποχρεώσεων...
 
Last edited:



PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.945
Reaction score
13.431
Θα οφείλει επίσης να εξετάσει κατά πόσον η διαφορά τιμής ανάμεσα σε αντίσταση εξόδου της κονσόλας (2,6 K Ohm) και εισόδου του ενισχυτή (47 K Ohm από τα υπάρχοντα στοιχεία) αντιστοίχως θα εξασφαλίζουν επαρκή οδήγηση του τελευταίου και αποφυγή φίλτρων RC στο ακουστό φάσμα,ιδίως αφού το ζητούμενο μήκος καλωδίου θα αυξάνει αναλόγως τις μεσολαβούσες τιμές ωμικής αντίστασης και χωρητικότητας στη γραμμή μεταφοράς.
Που είδες αντίσταση εξόδου 2,6 ΚΩ? Εδώ στα χαρακτηριστικά της αναφέρει 240 Ωμ αντίσταση εξόδου.
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/B1ZXlfANWbS.pdf
 

Μηνύματα
146
Reaction score
111
Με σκισατε παιδια. σας ευχαριστω ομως ολους. πως αλλιως θα μαθω καταρχας, και κατα δευτερον, πως αλλιως θα αποφυγω τα λαθη...
τα διαβασα ολα. καποια πραγματα που γραψατε, τα ηξερα. καποια αλλα ουτε που τα φανταζομουν. ουτε που φανταζομουν τοσο μπλεξιμο οταν ελεγα να συνδεσω μια παλιοκονσολα με τον ενισχυτη μου. Ας αρχισω να απανταω στα quotes. και σας ελπισω να βγαλω ακρη για να κανω την παραγγελια συντομα

Λύσεις δύο με καλύτερη την πρώτη, αλλά αρκετά ακριβότερη:
1) Ισορροπημένη σύνδεση από την κονσόλα σου με 8μετρο καλώδιο και στο τέλος, πριν την είσοδο του ενισχυτή σου, ενεργό κύκλωμα μετατροπής balance to unbalance.

2) Η 3η επιλογή σου, αλλά με μετασχηματιστή προσαρμογής στο τέλος, όπως σου πρότεινε ο Bhutia. (μπάσα θα έχεις?)

Δοκίμασε πάντως και απλή σύνδεση από το XLR της κονσόλας με έναν απλό προσαρμογέα σε RCA.
Για 8 μέτρα μιλάμε και όχι για τα δεκάδες ενός ζωντανού γεγονότος.
Φιλε Πετρο, σε ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σου. Οταν λες ενεργο κυκλωμα μετατροπης, εννοεις ενα active di, οπου θα το χρησιμοποιησω κατα την αναποδη φορα?ή κατι αλλο? εχεις καποιο προιον να μου προτεινεις για να καταλαβω? η αγορα θα γινει απο το https://www.musikhaus-korn.de/ οποτε θελω και να τσεκαρω αν θα εχει κατι τετοιο. ή ειναι κατι που μπορει να γινει diy? αποτι καταλαβαινω, μετα το κυκλωμα αυτομ η συνδεση θα ειναι απο καλωδιο τζακ σε rca ε?
Αν διαλεξω τη λυση xlr σε xlr και μετα πρεπει να βαλω μετασχηματιστη προσαρμογης, πρεπει να παρω τον http://artproaudio.com/isolators/product/dti/
υπαρχει κατι αλλο αντιστοιχο? πως το αναζητω? diy παιζει σε αυτη την περιπτωση?

Στην περίπτωση όπου θα χρησιμοποιηθεί απλός αντάπτορας χωρίς καμία περαιτέρω επέμβαση,οφείλει να υπολογίζει ότι η είσοδος RCA του ενισχυτή θα λαμβάνει μεν το σήμα ατόφιο αλλά με το μισό πλάτος ως προς το voltage εξόδου από την κονσόλα - εάν κι εφόσον η ισορροπημένη έξοδος της κονσόλας είναι υλοποιημένη με ενεργά στοιχεία όπως τελεστικούς ή παθητικά όπως μετασχηματιστές.Το υποδεχόμενο πλάτος θα είναι το ίδιο άμα η έξοδος είναι υλοποιημένη με απλή εξισορρόπηση μέσω αντιστάσεων.

Θα οφείλει επίσης να εξετάσει κατά πόσον η διαφορά τιμής ανάμεσα σε αντίσταση εξόδου της κονσόλας (2,6 K Ohm) και εισόδου του ενισχυτή (47 K Ohm από τα υπάρχοντα στοιχεία) αντιστοίχως θα εξασφαλίζουν επαρκή οδήγηση του τελευταίου και αποφυγή φίλτρων RC στο ακουστό φάσμα,ιδίως αφού το ζητούμενο μήκος καλωδίου θα αυξάνει αναλόγως τις μεσολαβούσες τιμές ωμικής αντίστασης και χωρητικότητας στη γραμμή μεταφοράς.

Παραδρομή ένεκα παράπλευρων δικών μου υποχρεώσεων...
Φιλε Μπουτια, οτι και να πω ειναι λιγο. χιλια ευχαριστω για το κατατοπιστικοτατο ποστ. η λυση του ανταπτορα λοιπον αποριπτεται, εαν η ισορροπημένη έξοδος της κονσόλας είναι υλοποιημένη με ενεργά στοιχεία όπως τελεστικούς ή παθητικά όπως μετασχηματιστές. άμα η έξοδος είναι υλοποιημένη με απλή εξισορρόπηση μέσω αντιστάσεων δε θα χανω σε πλατος, οποτε θα μπορουσα να χρησιμοποιησω τον ανταπτορα. ή ακομα καλυτερα να κανω ενα καλωδιο xlr σε rca για να μη χανω απο την εξτρα συνδεησ του ανταπτορα.
ομως πως σιγουρευω τι παιζει με την κονσολα? δεν καταλαβα απο το μανιουαλ. πως θα μαθω αυτη την πληροφορια? στα τυφλα δε γινεται δουλεια.
Καπου εδω να αναφερω πως δε με νοιαζει μονο να μη χανω σε ενταση σηματος. αλλα με ενδιαφερει να μη χασω και σε ποιοτητα σηματος. παιζει αυτη η μετατροπη σηματος απο balanced σε unbalanced με του προαναφερθεντες τροπους, να χαλασει αυτο που θα ακουω?
τελος, καμια βοηθεια για το πως εξετάζω κατά πόσον η διαφορά τιμής ανάμεσα σε αντίσταση εξόδου της κονσόλας (2,6 K Ohm) και εισόδου του ενισχυτή (47 K Ohm από τα υπάρχοντα στοιχεία) αντιστοίχως θα εξασφαλίζουν επαρκή οδήγηση του τελευταίου και αποφυγή φίλτρων RC στο ακουστό φάσμα?
αμα ειναι να ακουω αλλα νταλα....

στο τελος με βλεπω να καταληγω να παιρνω σημα απο το tape out της κονσολας που ειναιrca unbalanced και να κανω συνδεση Rca σε rca... ή να παιρνω απο το control out το οποιο ειναι παλι unbalanced jack αποτι διαβαζω.θα ηθελα να εκμεταλευτω τα mains out καλυτερα ομως. και να εχω τα αλλα καβατζα. ή απλα ειναι δικο μου ηλιθιο κολλημα αυτο? στην unbalanced συνδεση κονσολας ενισχυτη, οι διαφορε αντιστασης κονσολας και sansui au 717 θα παιξουν ρολο στην ποιοτητα σηματος? ή εκει δεν εχβ θεμα και αυτα ειναι για τις balanced to unbalanced συνδεσεις?
το κεφαλι μου εγινε πουρες. σας ευχαριστω.
καλωδιο για συνδεση rca σε rca εχουμε να προτεινουμε? κατω απο 1,5 ευρω το μετρο? ναστε ολοι καλα
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.008
...
Καπου εδω να αναφερω πως δε με νοιαζει μονο να μη χανω σε ενταση σηματος. αλλα με ενδιαφερει να μη χασω και σε ποιοτητα σηματος. παιζει αυτη η μετατροπη σηματος απο balanced σε unbalanced με του προαναφερθεντες τροπους, να χαλασει αυτο που θα ακουω?
τελος, καμια βοηθεια για το πως εξετάζω κατά πόσον η διαφορά τιμής ανάμεσα σε αντίσταση εξόδου της κονσόλας (2,6 K Ohm) και εισόδου του ενισχυτή (47 K Ohm από τα υπάρχοντα στοιχεία) αντιστοίχως θα εξασφαλίζουν επαρκή οδήγηση του τελευταίου και αποφυγή φίλτρων RC στο ακουστό φάσμα?
αμα ειναι να ακουω αλλα νταλα....

στο τελος με βλεπω να καταληγω να παιρνω σημα απο το tape out της κονσολας που ειναιrca unbalanced και να κανω συνδεση Rca σε rca... ή να παιρνω απο το control out το οποιο ειναι παλι unbalanced jack αποτι διαβαζω.θα ηθελα να εκμεταλευτω τα mains out καλυτερα ομως. και να εχω τα αλλα καβατζα. ή απλα ειναι δικο μου ηλιθιο κολλημα αυτο? στην unbalanced συνδεση κονσολας ενισχυτη, οι διαφορε αντιστασης κονσολας και sansui au 717 θα παιξουν ρολο στην ποιοτητα σηματος? ή εκει δεν εχβ θεμα και αυτα ειναι για τις balanced to unbalanced συνδεσεις?
το κεφαλι μου εγινε πουρες. σας ευχαριστω.
καλωδιο για συνδεση rca σε rca εχουμε να προτεινουμε? κατω απο 1,5 ευρω το μετρο? ναστε ολοι καλα
Που είδες αντίσταση εξόδου 2,6 ΚΩ? Εδώ στα χαρακτηριστικά της αναφέρει 240 Ωμ αντίσταση εξόδου.
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/B1ZXlfANWbS.pdf
Καταρχάς,υπενθυμίζω ότι σημείωσα εκ παραδρομής ελέω επαγγελματικού φόρτου εσφαλμένη τιμή στην αντίσταση της κύριας εξόδου και δεν καταδέχτηκα να εφαρμόσω edit,καθότι συνηθίζω να μην κρύβω κάτω από κάποιο εικονικό χαλί τα λάθη.

Η τιμή που παρατήρησε ο PM δεν αναμένεται να δημιουργήσει συναφή προσκόμματα στη συνεργασία του ενισχυτή με την κύρια έξοδο της κονσόλας.Τέτοια ζητήματα ηλεκτρικής συμβατότητας - που συχνά παραβλέπονται - προκύπτουν από εγγενή χαρακτηριστικά στα στάδια εξόδου και εισόδου,οπότε ισχύουν ανεξάρτητα από το αν η γραμμή μεταφοράς θα είναι ισορροπημένη ή μη.Σε γενικές γραμμές,χρειάζεται η αντίσταση εισόδου του ενισχυτή να έχει τιμή τουλάχιστον κατά 30 φορές πολλαπλάσια της αντίστασης εξόδου από το προενισχυτικό στάδιο.Και για να μη χάνεσαι σε επιπλέον διακλαδώσεις,απαλείφεται το ενδεχόμενο παθητικών προενισχυτικών σταδίων.

Χρειάζεται για την ποιότητα από τη μια πλευρά επάρκεια στο κέρδος τάσης,δηλαδή να έχουν τα Volt που βγάζει η έξοδος της κονσόλας τιμή ανώτερη από τα δηλωμένα Volt ευαισθησίας για την επιλεγείσα είσοδο του ενισχυτή.Από την άλλη πλευρά,είναι απαραίτητο να μην έχουμε συνθήκες υπέρμετρου κέρδους,όπου μικρές μετατοπίσεις στο ποτενσιόμετρο του Volume θα συνεπάγονταν εύκολη υπερφόρτωση του οδηγούμενου σταδίου με όλες τις παραμορφώσεις που συνεπάγεται κάτι τέτοιο.
Αυτές συνιστούν συνθήκες πραγματικής υπεροδήγησης,που φυσικά δεν έχει καμία σχέση με τον ίδιο όρο που επικαλούνται ματαίως αρκετοί ακροαματικόφιλοι ως προς τη συνεργασία πολύ ευαίσθητων ηχείων με ισχυρούς ενισχυτές...:wink:
Η υλοποίηση των στοιχείων στο στάδιο εξόδου μπορεί να πιστοποιηθεί εξετάζοντας το ηλεκτρονικό σχέδιο του κυκλώματος (θα μπορούσε ίσως να είναι δημοσιευμένο σε ιστοτόπους αφιερωμένους σε service συσκευών) ή με επιτόπια αυτοψία του εσωτερικού της συσκευής.Και για τα δύο ενδεχόμενα διάφοροι τεχνικοί είναι πιο εξειδικευμένοι από τον υποφαινόμενο.
 
Last edited:

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.945
Reaction score
13.431
Φιλε Πετρο, σε ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σου. Οταν λες ενεργο κυκλωμα μετατροπης, εννοεις ενα active di, οπου θα το χρησιμοποιησω κατα την αναποδη φορα?ή κατι αλλο? εχεις καποιο προιον να μου προτεινεις για να καταλαβω? η αγορα θα γινει απο το https://www.musikhaus-korn.de/ οποτε θελω και να τσεκαρω αν θα εχει κατι τετοιο. ή ειναι κατι που μπορει να γινει diy? αποτι καταλαβαινω, μετα το κυκλωμα αυτομ η συνδεση θα ειναι απο καλωδιο τζακ σε rca ε?
Αν διαλεξω τη λυση xlr σε xlr και μετα πρεπει να βαλω μετασχηματιστη προσαρμογης, πρεπει να παρω τον http://artproaudio.com/isolators/product/dti/
υπαρχει κατι αλλο αντιστοιχο? πως το αναζητω? diy παιζει σε αυτη την περιπτωση?
Το active (ενεργό) ή το παθητικό DI κάνει το ανάποδο από ότι χρειάζεσαι. Μετατρέπει το σήμα από ανισόρροπο σε ισορροπημένο, έτσι ώστε να μπορεί να μεταφερθεί με μεγάλου μήκους αγωγούς, με λιγότερα προβλήματα.

Αυτό που σου προτείνω είναι κύκλωμα που θα μπει στο τέλος της γραμμής και θα μετατρέπει το balance, προερχόμενο από την κονσόλα σου, σήμα σε unbalance για την είσοδο του ενισχυτή σου.
Στην ουσία είναι βαθμίδα-κύκλωμα προενίσχυσης με μοναδιαίο κέρδος. Αποτελείται από 6 τελεστικούς (έναν τετραπλό και έναν διπλό) και την τροφοδοσία τους.

Το ίδιο μπορεί να γίνει και με μετασχηματιστή, αλλά ένα καλό ενεργό κύκλωμα υπερτερεί σε κάθε περίπτωση.

Δες εδώ στην αναφορά active balanced circuit...
https://neatcircuits.com/audio/balanced.htm

Υ.Γ.
Είδα πως η κονσόλα σου διαθέτει μια έξοδο που την αναφέρει <<Studio Control>>, αν θυμάμαι καλά, και είναι ανισόρροπη.
Για ψάξε να δεις τι ακριβώς κάνει. Μπορεί να σου λύσει το θέμα <<αναίμακτα>>! :)
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.661
Reaction score
2.335
Οι "control room" έξοδοι αυτής της κονσόλας (1/4" ΤS) είναι unbalanced στα 120Ω, με +22dBu μέγιστη έξοδο - δηλαδή 9,75V (RMS)- και τα 8 μέτρα δεν τα βρίσκω και τόσο πολλά, αν το περιβάλλον δεν είναι πολύ θορυβώδες.
 

Μηνύματα
146
Reaction score
111
Υ.Γ.
Είδα πως η κονσόλα σου διαθέτει μια έξοδο που την αναφέρει <<Studio Control>>, αν θυμάμαι καλά, και είναι ανισόρροπη.
Για ψάξε να δεις τι ακριβώς κάνει. Μπορεί να σου λύσει το θέμα <<αναίμακτα>>! :)
Φιλε πετρο σε ευχαριστω για την απαντηση.
Οσον αφορα το υστερογραφο, (οπως ανεφερα και πιο πανω, η κονσολα βγαζει unbalanced σημα απο αλλη εξοδο. η εξοδος λεγεται Control room outpout. αντιγραφω απο το μανιουαλ.
1/4'' trs connector unbalanced, impedance approximately 120Ω, max output level +22dbu.
αρα λογικα σωθηκα με αυτη την εξοδο χωρις να μπλεκω? 2 μονοφωνικα καρφια σε 2 rca και εγινα? (φανταζομαι μονοφωνικα μιας και ειναι λεφτ ραιτ τα καρφια. σωστα?
Αυτο που δεν καταλαβαινω, ειναι πως στο manual λεει για την εξοδο mains out (η οποια ειπαμε ειναι 2 θυρες παραλληλες. μια xlr και μια μεγαλα τζακ (left right) και οι 2 επιλογες).και γραφει: type xlr, electronically balanced and 1/4'' trs balanced.
απο κατω ομως λεει: impedance approx 240 Ω symm./120Ω unbalanced. Max output level +28dbu.
Δηλαδη η εξοδος mains out παρολο που ειναι balanced, μπορει και να δουλεψει σαν ανμπαλανσντ αμα εγω συνδεσω τον ενισχυτη που ειναι unbalanced? γιατι γραφει αυτη την πληροφορια?
επισης η διαφορα των 240 Ω με τα 120 Ω της impedance σε unbalanced, balanced συνδεσεις που λεει, εχει καποια πρακτικη σημασια?
Σας ευχαριστω
υγ. δεν προλαβα και τον αλλο φιλο που ποσταρε καθως εγραφα την απαντηση. τα ιδια ειπαμε.
υγ2. και η στερεο εξοδος tape out ειναι unbalanced (rca εξοδος για να συνδεσεις κανα ρικορντερ κτλ...)
 

Μηνύματα
962
Reaction score
1.147
Φίλε μου ,πάρε ότι καλώδιο θες , 2 xlr βύσματα , 2 rca βύσματα και έλα ένα απόγευμα σπίτι μου να στα φτιάξω ,κερνάω και καφέ ,και ησύχασες .
 

Μηνύματα
146
Reaction score
111
Φίλε μου ,πάρε ότι καλώδιο θες , 2 xlr βύσματα , 2 rca βύσματα και έλα ένα απόγευμα σπίτι μου να στα φτιάξω ,κερνάω και καφέ ,και ησύχασες .
φιλε μου χιλια ευχαριστω για την προταση σου, ειλικρινα. να εισαι καλα
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.529
Reaction score
144.414
Οι "control room" έξοδοι αυτής της κονσόλας (1/4" ΤS) είναι unbalanced στα 120Ω, με +22dBu μέγιστη έξοδο - δηλαδή 9,75V (RMS)- και τα 8 μέτρα δεν τα βρίσκω και τόσο πολλά, αν το περιβάλλον δεν είναι πολύ θορυβώδες.
Δίκιο έχεις, τό'γραψε κι ο πιτερμενης.
Ένα ομοαξονικό με γερή θωράκιση, μία χαρά είναι, βάλε κάνα κεραίας, μπέλντεν, πσηφιακό.

Προσωπικά, τα rca καλώδια πάνω από 1-1,5 μέτρο δε τα θέλω, αλλά νταξ, υπερβολές..
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.945
Reaction score
13.431
αρα λογικα σωθηκα με αυτη την εξοδο χωρις να μπλεκω? 2 μονοφωνικα καρφια σε 2 rca και εγινα? (φανταζομαι μονοφωνικα μιας και ειναι λεφτ ραιτ τα καρφια. σωστα?
Αυτο που δεν καταλαβαινω, ειναι πως στο manual λεει για την εξοδο mains out (η οποια ειπαμε ειναι 2 θυρες παραλληλες. μια xlr και μια μεγαλα τζακ (left right) και οι 2 επιλογες).και γραφει: type xlr, electronically balanced and 1/4'' trs balanced.
απο κατω ομως λεει: impedance approx 240 Ω symm./120Ω unbalanced. Max output level +28dbu.
Δηλαδη η εξοδος mains out παρολο που ειναι balanced, μπορει και να δουλεψει σαν ανμπαλανσντ αμα εγω συνδεσω τον ενισχυτη που ειναι unbalanced? γιατι γραφει αυτη την πληροφορια?
επισης η διαφορα των 240 Ω με τα 120 Ω της impedance σε unbalanced, balanced συνδεσεις που λεει, εχει καποια πρακτικη σημασια?
Σας ευχαριστω
υγ. δεν προλαβα και τον αλλο φιλο που ποσταρε καθως εγραφα την απαντηση. τα ιδια ειπαμε.
υγ2. και η στερεο εξοδος tape out ειναι unbalanced (rca εξοδος για να συνδεσεις κανα ρικορντερ κτλ...)
Προφανώς αναφέρει το electronically επειδή δεν είναι η λειτουργία του κυκλώματος ισορροπημένη, αλλά γίνεται μετατροπή πριν την έξοδο.
Η main output θα έχει κάποιους επιπλέον ελέγχους, όταν η room control όχι. Ίσως να μην ρυθμίζει και η στάθμη από την room control, αλλά δεν σε ενδιαφέρει, από την στιγμή που θα έχεις ολοκληρωμένο ενισχυτή συνδεδεμένο.
Όπως δείχνουν τα πράγματα, με ένα προσεγμένο καλώδιο με μονοφωνικό καρφί στην μία πλευρά και RCA στην άλλη θα είσαι ΟΚ.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.945
Reaction score
13.431
Χμ κάτι που σκέφτηκα είναι πως, αν η έξοδος room control είναι μεγάλου σταθερού πλάτους, όπως φαίνεται στα χαρακτηριστικά της, ενδεχομένως να έχεις θέμα...
Ο Sansui σου είναι ενισχυτής άλλης εποχής, σχεδιασμένος να συνεργάζεται με πηγές χαμηλής εξόδου 150-300 mV.
Οι ενισχυτές της εποχής είχαν και τμήμα προενίσχυσης πριν το ποτενσιόμετρο, που φοβάμαι θα υπερφορτωθεί αν ισχύουν τα παραπάνω.
Μεγάλη προσοχή στην πρώτη απόπειρα, με το ποτενσιόμετρο του Sansui αυστηρά στο μηδέν.
Αν δεις πως σε οποιαδήποτε στάθμη υπάρχει παραμόρφωση, σημαίνει πως υπερφορτώνεται το στάδιο που ανέφερα παραπάνω.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.661
Reaction score
2.335
Σωστό, πρώτη κίνηση είναι να εξακριβώσει αν η στάθμη της room control είναι μεταβλητή, ελεγχόμενηι από την κονσόλα. Ακόμα κι' έτσι, πάλι χρειάζεται προσοχή.
Προσωπικά, ούτως ή άλλως θα δούλευα σε αρκετά υψηλή στάθμη από την κονσόλα, βάζοντας αντιστάσεις στη μεριά του ενισχυτή και ελέγχοντας με το δικό του volume.

Σε κανέναν δεν αρέσουν τα μακρυά ιντερκονέκτς, αλλά δύο ( μόνον - μία στα 6 και μία στα 10 μέτρα ) φορές που το έκανα με κάποιο χαμηλής χωρητικότητας ομοαξονικό της Klotz, όλα δούλεψαν άψογα.
 

Μηνύματα
146
Reaction score
111
τετοιο αγχος δεν ειχα ουτε οταν εδινα το τελευταιο μαθημα στη σχολη. σας ευχαριστω ολους.
Λοιπον καποια πραγματα που βλεπω στο μανιουαλ.
Οι εξοδοι tape out και control room out ειναι και οι 2 unbalanced. οι tape out ειναι rca και οι control room out ειναι jack μεγαλα.
οι tape out ελεγχονται απο το ποτενσιομετρο του main mix και οι control room out ελεγχονται απο το στριφογυριστο ποτενσιομετρο των ακουστικων
Μια σημαντικη διαφορα ειναι πως η εξοδος tape out εχει impedance στο 1 kohm ενω η impedance του control room out ειναι στα 120 ohm.
Για αποφυγη παραμορφωσεων ειναι γενικα καλυτερο να εχω τον ενισχυτη πολυ χαμηλα, και την ενταση να τη ρυθμιζω απο την κονσολα σωστα?
με βολευει αλλωστε αυτο.
οσον αφορα την κονσολα, μηπως ειναι καλυτερα λογω της impedance που ειναι μεγαλυτερη, να την συνδεσω απο τα rca του tape oyut με τον ενισχυτη μου? ή δε θα παιξει ρολο?γενικα ηθελα μια συνδεση με τον υπολογιστη για να ηχογραφω και ελεγα να την κανω μεσω των rca της κονσολας, και μια συνδεση με τον ενισχυτη που θα την εκανα μεσω του κοντρολ αουτ. μηπως να τα κανω ολα μεσω του tape out? θα ειναι καλυτερα? ή να κανω το αναποδο. να ηχογραφω απο το control out και να συνδεσω τον ενισχυτη απο τα Ρca?
μου βαλατε στο μυαλο και το θεμα της παραμορφωσης τωρα. χαθηκα...
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.975
Μηνύματα
3.036.434
Members
38.524
Νεότερο μέλος
opanamas
Top