Ως επίγευση του εφετινού High End Show

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.120
Reaction score
20.630
Αγαπητοί συνοδοιπόροι, μέσα σ’ όλη αυτή την πανδαισία φωτογραφιών από το εφετινό High End Show, ίσως κάποιοι από εμάς δεν πρόλαβαν, ή παρέλειψαν, ή τέλος πάντων ρε παιδί μου, δεν θέλησαν να γράψουν κάποιες εντυπώσεις, σχετικά με αυτά που άκουσαν, έτσι όπως τα άκουσαν. Η αλήθεια είναι πως, μέσα στο γενικό κλίμα που επικρατεί σε τέτοιες περιπτώσεις, που φλερτάρει το χώρο ανάμεσα στο αίσθημα ευφορίας από τη μια και τη σπουδή λόγω περιορισμένου χρόνου από την άλλη, μέσα σ’ αυτό το κλίμα, λοιπόν, μάλλον δεν μπορείς, ή δεν θες, να εκφράσεις κάποια άποψη, κάποιες εντυπώσεις, να διακινδυνεύσεις την ακουστική σου οξυδέρκεια υπό το φως της δημοσιότητας. Ανοίγοντας αυτό το θέμα, δεν έχω αυτήν την πρόθεση, αλλά θα ήθελα να επισημάνω δύο τρία πράγματα, όσον αφορά το look ‘n’ feel που εγώ προσωπικά απεκόμισα, και ελπίζω να έχουμε και τις απόψεις άλλων.

Το πρώτο πράγμα που ένιωσα, το είχα ξανανιώσει και προσφάτως, σε ένα κατάστημα παιχνιδιών, και έχει να κάνει με το κατασκευαστικό μέρος των προϊόντων του κλάδου, όπου οι Κινέζοι έχουν πλέον τη μερίδα του λέοντος. Δεν ξέρω αν αυτό θα αποβεί προς όφελος κάποιων, αλλά γενικά μιλώντας, πολύ φοβάμαι ότι κάποια στιγμή ο κλάδος θα πληρώσει αυτήν την κίνηση πολύ ακριβά.

Ένα δεύτερο πράγμα που ένιωσα είναι η μόδα της λάμπας, σε όλα τα τιμολογιακά επίπεδα, σε συνάρτηση με τα ηχεία κόρνας. Τρομερή μόδα, που μάλλον πουλάει, αλλιώς δεν δικαιολογείται η παρουσία των μεγάλων Avant Guard.

Ένα τρίτο πράγμα που παρατήρησα, και το οποίο είχε εφαρμόσει και πέρισι, εάν δεν απατώμαι, είναι το κόλπο του Θ. Ζαφειρόπουλου, να τροφοδοτεί δύο δωμάτια με το ίδιο σήμα, οπότε κάποιος υποψιασμένος μπορούσε να συγκρίνει άμεσα τα ακούσματα από τα δύο δωμάτια, (σε μένα έλαχαν κάποια μεσαία ATC και κάποια Peak Consult). Δεν θέλω να σταθώ στις εντυπώσεις από τα δύο ηχεία. Αναφέρω το γεγονός ως μια έξυπνη κίνηση, την οποία θα ήταν καλό να ακολουθήσουν και άλλοι εκθέτες στο μέλλον, υπό την προϋπόθεση, βεβαίως, της παρουσίας σε περισσότερα του ενός δωμάτια.

Επίσης, θέλω να επισημάνω δύο πράγματα που συνάντησα στο περίπτερο της Mythos Audio. Το πρώτο είναι αυτό το όλως ιδιαίτερης εμφάνισης δίδρομη ηχείο που έπαιζε πάρα πολύ ωραία, μέσα σε έναν χώρο διαρρυθμισμένο μάλλον καλόγουστα. Εκτός της ηχητικής παρουσίας του και παρά τον όγκο του, το ηχείο αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει απαρατήρητο, ενώ νομίζω ότι θα επιτύχει μάλλον υψηλές επιδόσεις WAF. Το μόνο του μειονέκτημα είναι η υψηλή του τιμή, η οποία όμως φαίνεται στην κατασκευή της καμπίνας. Το δεύτερο πράγμα είναι εκείνο το τεράστιο ρακ που είχε εγκαταστήσει ο Πάρις, και το οποίο, ούτε λίγο, ούτε πολύ, έφερνε το πικάπ ψηλότερα κι από το σαγόνι ενός όρθιου ενήλικα. Δεν ξέρω αν είναι η σπουδή προς το διαφορετικό, ή η μανία του high end σε όλο και πιο περίεργες κατασκευές, η σύνδεση του μεγέθους με την απόδοση, ή απλώς η επιζήτηση του διαφορετικού από μέρους του κατασκευαστή. Δεν ξέρω επίσης πόσο αρέσει στους πιθανούς αγοραστές του. Θεωρώ όμως ότι αυτό το θεόρατο πράγμα ξεφεύγει από το μέτρο του ανθρώπινου, είναι κάτι ξένο, θα τολμούσα να πω εχθρικό, απέναντι στον όποιο ευτυχή κάτοχό του. Μια υπερβολή, αν θέλετε, η οποία το μόνο που επιτυγχάνει είναι ο εντυπωσιασμός, πέρα βεβαίως από την άρτια κατασκευή της.

Ακόμη κάτι που μου προσείλκυσε την προσοχή, και αντιθέτως με τη γνώμη άλλων επισκεπτών, είναι η ποικιλία της μουσικής που έπαιζαν οι εκθέτες, καθώς η όλη εκδήλωση είχε απ’ όλα. Δεν μπορώ να προσπεράσω την εντύπωση που μου προκάλεσε το περίπτερο δίπλα σ’ αυτό του Κ. Αντωνόπουλου, όπου έπαιζαν κάποια ηχεία κόρνας, δεν συγκράτησα την ταυτότητά τους, αλλά συγκράτησα ότι έπαιζαν εκείνο το πραγματικά κακόηχο money for nothing των Dire Straits. Θεωρώ ότι τέτοιου είδους ακούσματα είναι εντελώς ακατάλληλα για να κρίνει κανείς, και να αγοράσει, αλλά από τη μεριά του εκθέτη, δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω: σε μια έκθεση πρέπει να ακούγονται, αν όχι τα πάντα, σίγουρα αυτό που θέλει ο επισκέπτης, προς τον οποίον άλλωστε απευθύνεται η έκθεση.

Όμως, αυτού που με εντυπωσίασε περισσότερο είναι η προαίρεση των εκθετών να παίζουν στα συστήματά τους και δίσκους των επισκεπτών. Θυμάμαι χαρακτηριστικά μια κουβέντα που είχα με το Μ. Τζωρτζάκη για ένα High End Show του εγγύς παρελθόντος, όπου μου έλεγε χαρακτηριστικά ότι δεν υπήρχε περίπτωση να ακούσει κάποιος δικό του δίσκο, καθώς κάτι τέτοιο δεν υπήρχε περίπτωση να το δεχτεί κανένας εκθέτης, και είχε απόλυτο δίκιο, καθώς το εγεύθην και προσωπικά. Ε, λοιπόν, αυτό εφέτος δεν ίσχυε. Δεν ξέρω αν πρόκειται για σύμπτωση, ή αν άλλαξαν οι καιροί, συνεπικουρούσης και της παρατεταμένης οικονομικής δυσπραγίας που υφέρπει, αλλά εφέτος, σχεδόν σε όλα τα δωμάτια μπορούσε όποιος ήθελε να ακούσει το δίσκο που είχε φέρει μαζί του. Τουλάχιστον αυτό απεκόμισα επισκεπτόμενος τα περισσότερα δωμάτια, και ειδικά το δωμάτιο του Studio Genesis του Γ. Ζωδιάτη, (όπου συνόδευα γνωστό παράγοντα του χώρου, που έκανε... βιομηχανική κατασκοπεία), και κυρίως, κυρίως λέω, το δωμάτιο της MF Audio, όπου, όχι απλώς μπορούσες να ζητήσεις να ακούσεις το δισκάκι που είχες μαζί σου, αλλά σε ρωτούσαν οι ίδιοι οι οικοδεσπότες, αν έχεις φέρει μαζί σου κάτι και θέλεις να το ακούσεις. Νομίζω ότι η καλύτερη παρακαταθήκη για όλους όσοι αντιπροσωπεύονται από την MF Audio είναι η ίδια η οικογένεια Φουάση, και ο πατήρ και ο υιός. Ευγενικοί και προσηνείς άνθρωποι, πραγματικά υποδείγματα εκθέτη, χωρίς καμιά υπερβολή.
Τέλος, με περίμενε μια έκπληξη στο δωμάτιο του Κ. Αντωνόπουλου. Που λέτε, μέσα σ’ όλη τη φασαρία, όπου κάποιοι προσπαθούσαν να συζητήσουν μεταξύ τους, και κάποιοι άλλοι να ακούσουν τα μεγάλα Zingali, νάσου και φερμάρω ένα πικάπ, ω του θαύματος!, με ανάρτηση! Έχω βαρεθεί τόσα χρόνια να βλέπω όλους τους μουράτους να μοστράρουν το εύκολο, να φτιάχνουν μια ασήκωτη πλάκα πάνω σε τέσσερις ακίδες, να βάζουν πάνω της ένα στρογγυλό πράγμα μαζί με ένα βραχίονα, και να λένε ότι έφτιαξαν πικάπ, και σιγά το δύσκολο δηλαδή. Όμως, μια κατασκευή με ανάρτηση θέλει δουλειά, θέλει μυαλό και μελέτη, και αν είναι ορθά υλοποιημένη, δεν έχει αντίπαλο. Έχοντας λοιπόν έμφυτη την περιέργεια, το σκούντησα λιγάκι, να δω πώς πάλλεται το υποσασί. Και στο κάτω της γραφής ρε παιδιά, πώς να το κάνουμε, έχει πολλή πλάκα να σκουντάς το υποσασί κι αυτό να κάνει αυτό το χαριτωμένο πέρα – δώθε και πάνω – κάτω, που αρρωσταίνει τους θιασώτες της απόσβεσης δια μάζας. Και ξάφνου ακούγεται από δίπλα η φωνή:

- Μη!

Προφανώς ήταν κάποιος από το team του μαγαζιού. Μιλάμε, ο άνθρωπος ήταν πραγματικά πανικόβλητος, φοβόταν πραγματικά, «να μην το χαλάσω», όπως λέει αυτή η παλιά αντιπαθητική ρήση. Δεν ξέρω αν το παιδί έβλεπε μπροστά του για πρώτη φορά πικάπ με ανάρτηση, και πανικοβλήθηκε με την ταλάντωση που είναι ικανό να υπομείνει ένα τέτοιο πικάπ, ή ήταν πραγματικά υπερευαίσθητος, και νόμισε ότι χαλούσα την «ιεροτελεστία», η οποία, κατά την κακώς εννοούμενη χαϊεντίστικη νοοτροπία, πρέπει να συνοδεύει το χειρισμό μιας τέτοιας μηχανής. Του ζητώ και δημοσίως συγγνώμη του παιδιού, τι άλλο να πω.

Α, και κάτι ακόμα. Στο ίδιο δωμάτιο φιγουράριζαν οι κατασκευές του γνωστού και μη εξαιρετέου Μάκη Γερούκη. Πέραν των αντιρρήσεών μου για τη λαμπάτη ανόρθωση, αλλά και της ρετρό εμφάνισής τους, η οποία όμως δεν έχει καμιά σχέση με τα Κινέζικα, να είμαστε εξηγημένοι, και περί ορέξεως για την οποίαν ουδείς λόγος, θέλω να κάνω μια καθαρά πρακτική επισήμανση. Το ρυθμιστικό της στάθμης των συσκευών του είναι αρθρωτό, προφανώς με αντιστάσεις, αλλά και αρκετά σκληρό, αφού το knob είμαι μικρής διαμέτρου, και λείο. Πώς το λένε, δεν γυρίζει εύκολα. Νομίζω ότι ένα μεγαλύτερο knob, και με τις ανάλογες γραμμώσεις, θα έδινε πολύ καλύτερη αίσθηση, θα ήταν πιο μαλακό, προς όφελος της ευχρηστίας.

Άντε! Και του χρόνου όλοι εκεί! :D
 

Μηνύματα
1.346
Reaction score
2
Και εγω πιστευω οτι η εκθεση φετος ηταν καλυτερη απο αλλες φορες.Οπως ειπε και ο Κωστας πολυ θετικο οτι σχεδον σε ολα τα δωματια μπορουσες να ακουσεις τα δικα σου δισκακια. Ας περιγραψω λιγο τι ακουσα. Ας αρχισουμε απο τα Avantguarde οπου ετυχε να ειμαι στη αιθουσα την ωρα που επαιζε το time απο το dark side of the moon σε ενταση γυρω στα 115db. H ηχογραφηση απαραδεκτη οποτε δεν μου εκανε και εντυπωση οτι παρολο που κοντευαν να πεσουν τα φωτιστικα απο την αιθουσα ο ηχος παροτι εντυπωσιακα μεγαλος και συναυλιακος ακουγοταν αρκετα μουντος. Δεν μπορω να πω οτι ενθουσιαστηκα. Βεβαια οπως ειπα και παραπανω η ηχογραφηση αυτη δεν βοηθαει ιδιαιτερα. Στην συνεχεια στο δωματιο με τα Grande Utopia.Eξαιρετικη ηχητικη σκηνη, αριστα καθορισμενη στο χωρο, παρολοαυτα θυμιζε κατι απο τον ηχο που κανει μια κιμωλια στο πινακα η τα νυχια στο πινακα ακομα χειροτερα.Αυτη τη φορα δεν ξυριζαν μονο οι ψηλες αλλα σε ολο το συχνοτικο φασμα ηταν αντιληπτα τετοιου ειδους προβληματα. Προφανως θελουν ενα τεραστιο χωρο να παιξουν. :?
Την Παρασκευη ειμασταν ιδιαιτερα τυχεροι αφουν περνωντας εξω απο την orpheus Audio συναντησα τον ευγενεστατο κυριο Τσακιρη ο οποιος με πληροφορησε οτι ο Lars απο την Νοrdost ηταν παρων και θα μας εκανε ενα live demonstration ολων των καλωδιων. Τα αποτελεσματα ηταν εμφανεστατα σε καθε αλλαγη καλωδιων, οχι ομως και οι απαντησεις που λαβαμε σε καποιες ερωτησεις μας, ισως και λογικο αφου ο ανθρωπος δεν ηταν ουτε τεχνικος ουτε στο R&D τμημα της εταιριας ωστε να μας δωσει καποιες πο κατατοπιστικες απαντησες. Πολυ ωραιο ηχο ειχαν και τα δυο δωματια με τα Verity το πρωτο οδηγουμενο ααπο ενισχυτικα μονομπλοκ lamm και το αλλα δωματιο απο κατι ενισχυτες magnum dynalab.Καιτ τα δυο αποτελεσματα εξαιρετιακα.Now thats whats i call hi-end!!!Συγχαρητηρια και στη οικογενεια Φουαση για τον επαγγελαμτισμο τους.ΑΑΑΑ...το Σαββατο πρωι ειχα την ευκαιρια να μιλησω και με τον Vladimir Lamm ο οποιος ηταν παρων σχεδον ολο το πρωι στο δωματιο της MF.Ωραιος τυπος αν και λιγο στο κοσμο του..... :lol: Στη συνεχεια στο δωματιο της TLA οπου τα γαλλικα ηχεια που ειχαν εκει εδιναν ρεσιταλ σε ολιγομελη σχηματα....Καπως μπερδευαν σε πιο ορχηστρικες εκτελεσεις.Παντως ωρες ωρες ηταν εντυπωσιακα. Απογοητευση το δωματιο Zingali και λογω του ηχου και λογω του γεγονοτος οτι υπηρχε τοσο πολυ φασαρια εκει μεσα που δεν μπορουσες να ακουσεις τιποτα.Τουλαχιστον οταν πηγα εγω.Αξιοπρεπεστατα στησιματα απο την Orpheus Audio οπου ολα επαιζαν τουλαχιστον καλα. Το ηχειο της Burmester θα ελεγα οτι μου αρεσε αρκετα αν και οπως παρατηρησαμε ειχε λιγο περβολικα σωματα.Το δωματιο της ΑΤC καλο, με τον κλασσικο πια ηχο της ATC, love it or hate it. O Λαιος παρων με τα klipsch,εντυπωσιακο θυμιζε ως συνηθως JBL.
To δωματιο της Μusic Lover στη συνεχεια με ηχο κρυσταλλινης καθαροτητας love it or hate it και αυτος.Για ,μενα απο τους καλυτερους ηχους της εκθεσης as well.Απογοητευση για δευτερη χρονια τα cain & cain δεν μου αρεσαν προσωπικα καθολου.Τα wilson ωραιο ηχο αν και λιγο λεπτοηχα την ωρα που τα ακουσα εγω τουλαχιστον.Επισης ωραια ηχεια ηταν και ta peak consult με ωραιες και ισορροπημενες χροιες κυριως στις φωνες.
Παν κατω αυτα, thumbs up σε MF AUDIO ,OΡΦΕΑ,MUSIC LOVER!!!!
 

Μηνύματα
227
Reaction score
3
Η αλήθεια είναι ότι η εφετινή έκθεση High End ήταν πιο χορταστική απ' ό,τι περίμενε και ο πλέον ένθερμος θιασώτης του σπορ: σε τρεις ορόφους του ξενοδοχείου -αν προσθέσουμε και το ισόγειο- 28 εκθέτες επεδείκνυαν προϊόντα 251 (!) κατασκευαστών, καταλαμβάνοντας συνολικά 36 δωμάτια και 5 αίθουσες.

Δύσκολη ως ακατόρθωτη η συλλογή εντυπώσεων και αντικειμενικών κρίσεων μέσα σε μια μόλις ημέρα, γι' αυτό σκέφτηκα πολύ πριν γράψω κάτι ανάλογο. Κάτι η χρονική πίεση, κάτι ένα λανθάνον -αλλά, δυστυχώς, ενοχλητικό- πρόβλημα υγείας, δεν με άφησαν να απολαύσω την επίσκεψη όσο θα ήθελα. Περιορίστηκα, λοιπόν, σε μια τρίωρη περαντζάδα από τα δωμάτια και τις αίθουσες και ομολογώ ότι αφιέρωσα τον περισσότερο χρόνο του σαββατιάτικου απογεύματος στο lounge, παρέα με παλιούς και νέους φίλους (οι εκθέσεις ήταν, ανέκαθεν, η καλύτερη πρόφαση για να βρεθούμε όλοι οι μουρλοί μαζεμένοι).

Παρά ταύτα, θα συμφωνήσω με τους προγράψαντες στο ότι, γενικά, η έκθεση ήταν καλύτερη εφέτος. Και πληθώρα μηχανών για κάθε γούστο και βαλάντιο υπήρχε, και καλή προαίρεση από τους εκθέτες στο θέμα του software επίδειξης, και αφίξεις επωνύμων (Shushurin, Pelchat, Kristensen, Durenmatt, αλλά και των ημετέρων Βελισσάριου, Γερούκη, Μπουρατζή, συμπαθάτε με αν ξέχασα κάποιον) με τους οποίους μπορούσες να αλλάξεις πέντε κουβέντες. Τι άλλο να ζητήσει ο φαν της κατηγορίας;

ΟΚ, τα δωμάτια ήταν μικρά (μη ξεχνάμε ότι πρόκειται για υπνοδωμάτια ξενοδοχείου), ο κόσμος πολύς, η ατμόσφαιρα αποπνικτική (αλήθεια, δε θα έπρεπε να απαγορεύεται το κάπνισμα; ) το σούρτα-φέρτα και η βαβούρα γενικώς στους διαδρόμους αποπροσανατολιστικά, αλλά τι να κάνουμε, έτσι ήταν ανέκαθεν οι εκθέσεις του είδους.

Στο πλαίσιο αυτό, θα ήταν επιεικώς αφελές να ξεχωρίσεις τους "καλύτερους ήχους". Μόνο και μόνο οι απαγορευτικές εντάσεις αναπαραγωγής στα δωμάτια ήταν αρκετές για να "θάψουν" ένα ηχείο ή σύστημα -δεν ήταν τυχαίο που η γνωστή "γάτα" Shushurin δεν ανέβαζε με τίποτα το ποτενσιόμετρο πάνω από τη θέση "παρά 10", για να μη φουσκώσει περαιτέρω τα ήδη ενοχλητικά προβλήματα του χώρου...
Ακόμα κι έτσι, όμως, θεωρώ πως οι εκθέσεις αυτές είναι χρήσιμες. Όχι μόνο στους επισκέπτες εκτός Αθηνών, που αντικειμενικά έχουν πρόβλημα έλλειψης ακουσμάτων, αλλά και στους γηγενείς "άρρωστους", που θέλουν να δουν από κοντά τα αντικείμενα του πόθου τους, έστω κι αν δεν μπορούν να τα ακούσουν όπως θα ήθελαν.

Αν ρωτάτε, τέλος, τη προσωπική μου επίγευση από την εφετινή High End, αυτή δεν μπορεί παρά να είναι γλυκιά, χάρη στις κοινωνικές επαφές που λέγαμε νωρίτερα. Πάντα τέτοια, παιδιά...//;-)
 

Μηνύματα
518
Reaction score
77
Απονέμω και εγώ με τη σειρά μου εύφημο μνεία στον Πάρι και τον Ανδρέα Μπουρατζή της Mythos Audio για το πλέον καλαίσθητο δωμάτιο της Εκθεσης αλλά και για τον καλό ήχο του συστήματος.

Πείτε με κακό, γρουσούζη και απαισιόδοξο, αλλά δέν είδα την διαφήμιση-δημοσιότητα που θα άρμοζε σε μία Έκθεση που επι της ουσίας αφορά προϊόντα πολυτελείας. Μία σύγκριση με εκθέσεις άλλων αντίστοιχων προϊόντων δεν είναι κολακευτική. Πώς θα γνωρίσει ο άσχετος αλλά έχων το παραδάκι αυτά τα προϊόντα ?
Πώς θα μπεί "νέο αίμα" στο χόμπι μας, αλλά και νέοι πελάτες στο συγκεκριμένο εμπορικό κλάδο ?
Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά έχω την αίσθηση οτι η Έκθεση αυτή αυτή είναι περισσότερο μια αφορμή για να βρεθούμε "όλοι μαζί" παρά για την ουσιαστική διάδοση του αθλήματος πέρα απο τον κλειστό και δυστυχώς πεπερασμένο "κύκλο" των "χαιφιντελάδων".
 

Μηνύματα
227
Reaction score
3
Βασίλης Χουρμουζιάδης [ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ said:
]
...έχω την αίσθηση οτι η Έκθεση αυτή αυτή είναι περισσότερο μια αφορμή για να βρεθούμε "όλοι μαζί" παρά για την ουσιαστική διάδοση του αθλήματος πέρα απο τον κλειστό και δυστυχώς πεπερασμένο "κύκλο" των "χαιφιντελάδων"...
Έτσι είναι, δυστυχώς, φίλτατε Bill. Όπως λέγαμε και στο τραπέζι το βράδι του Σαββάτου, "High End είναι αυτό που οι έμποροι γνωρίζουν τους πελάτες με τα μικρά τους ονόματα"...//;-)
 

Μηνύματα
559
Reaction score
1
Ο Κώστας ο Κόγιας με κάλυψε σε πολύ μεγάλο βαθμό με τα όσα ανέφερε. Όντως τα πράγματα ήταν καλύτερα από τις προηγούμενες φορές, άσχετα από το γεγονός ότι υπάρχει ακόμα σημαντικό περιθώριο βελτίωσης.

Πέρα από αυτό, θα ήθελα να σταθώ στην σωστότατη επισήμανση που έκανε ο Βασίλης Χουρμουζιάδης σχετικά με τον τρόπο προβολής της έκθεσης, αλλά και το target group στο οποίο γίνεται μέχρι τώρα η προβολή της έκθεσης. Πιστεύω και εγώ ότι υπάρχουν πολλοί περισσότεροι άνθρωποι που θα τους ενδιέφερε το αντικείμενο και νομίζω ότι αυτό είναι που πρέπει να φροντίσουν οι υπεύθυνοι για το μέλλον.

Αν δούμε τι γίνεται σε κάποιες Ευρωπαϊκές χώρες, στην Αμερική, στην Ιαπωνία, αλλά ακόμα και στην Αυστραλία, το ποσοστό του πληθυσμού που είναι ενεργοί καταναλωτές High End συσκευών, αγγίζει μερικές φορές το 3% του συνόλου. Σε Ελληνικά δεδομένα, αυτό θα μπορούσε να μεταφραστεί σε 300000 άτομα. Φυσικά υπάρχουν και κάποιες άλλες παράμετροι που θα πρέπει να ληφθούν υπ' όψιν, όπως π.χ. οι μισθοί, το κόστος ζωής κλπ. κλπ., αλλά σε κάθε περίπτωση, οι περίπου 5000 audiophiles που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην χώρα μας, είναι πολύ πολύ λίγοι σε σχέση με το παραπάνω νούμερο.

Anyway...

Υ.Γ. 1: Αγαπητέ φίλε Βασίλη (Χουρμουζιάδη), σε παρακαλώ να δώσει πολλούς χαιρετισμούς στον κύριο Αιμίλιο.
Υ.Γ. 2: Μια που σε βρήκα, μπορείς να μου πεις αν η Audioquest συνεχίζει να παράγει εσωτερική καλωδίωση για βραχίονες; Αν θυμάμαι καλά, παρήγαγε μια χάλκινη καλωδίωση πάχους 33AWG, η οποία ήταν και πολύ εύκαμπτη. Αν όντως συνεχίζει να παράγει, δώσε μια τιμή για 1,5 μέτρα x 4 αγωγούς + 1 για την γείωση. Ευχαριστώ.
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
297
Korakakis Nicholas said:
περίπου 5000 audiophiles που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην χώρα μας
Γι' αυτό γεμίζει το Ηρώδειο ο Σπανουδάκης.
 


Μηνύματα
559
Reaction score
1
RDoherty said:
Korakakis Nicholas said:
περίπου 5000 audiophiles που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην χώρα μας
Γι' αυτό γεμίζει το Ηρώδειο ο Σπανουδάκης.
Αγόρι μου, οι δικοί μας High Endάδες είναι super-ultra και παίζουν μπάλα από Requiem Motzart και βάλε. Σιγά να μην ασχοληθούν με Σπανουδάκη τώρα. :lol: :lol: :lol:

Πέρα από την πλάκα, μια αλήθεια που θα μπορούσαμε να πούμε για αυτούς τους 5000 audiophiles είναι ότι πολύ λίγοι εξ' αυτών είναι πραγματικοί μουσικόφιλοι και ακόμα πιο λίγοι είναι αυτοί που παρίστανται σε ζωντανές ερμηνείες.

Από την άλλη, είμαι σίγουρος ότι στην Ελλάδα υπάρχουν πολύ περισσότεροι μουσικόφιλοι από 5000 και ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα κοπάσει αυτή η υπέρ-προβολή των γυφτολαϊκών και η μανία (για να μην πω τίποτα χειρότερο) με τα ντέρτια και τους καημούς των famestoritων. Ευτυχώς που υπάρχει και η ΕΡΤ και βλέπουμε-ακούμε και καμία ορχήστρα...
 



Μηνύματα
6.454
Reaction score
205
Αμα γίνουν περισσότεροι οι audiophiles στην Ελλάδα θα πέσουν οι τιμές στις συσκευές ήχου ή θα αποκτήσουν περισσότερα κέρδη οι εταιρείας και τα περιοδικά που ασχολούνται με το άθλημα ?
 

Μηνύματα
518
Reaction score
77
g.kar said:
Αμα γίνουν περισσότεροι οι audiophiles στην Ελλάδα θα πέσουν οι τιμές στις συσκευές ήχου ή θα αποκτήσουν περισσότερα κέρδη οι εταιρείας και τα περιοδικά που ασχολούνται με το άθλημα ?
Το δεύτερο είναι βέβαιο, όσον αφορά για το πρώτο, η αύξηση της ζήτησης σπάνια επιφέρει πτώση των τιμών σε ένα προϊόν και μάλιστα πολυτελείας.

Οσον αφορά τα κέρδη των εταιρείων, θα πώ ότι πολλοί στον συγκεκριμένο κλάδο έχουν ζήσει και καλύτερες ημέρες και όποιος νομίζει οτι ο συγκεκριμένος κλάδος δέν περνάει κρίση πλανάται πλάνην οικτράν.
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
297
Είναι και διάφοροι επιτήδειοι που σαρώνουν τα eBay και μετά μοσχοπουλάνε στα κορόιδα, πού να βρει χώρο ο σωστός επαγγελματίας να αναπτυχθεί?
 

Μηνύματα
518
Reaction score
77
RDoherty said:
Είναι και διάφοροι επιτήδειοι που σαρώνουν τα eBay και μετά μοσχοπουλάνε στα κορόιδα, πού να βρει χώρο ο σωστός επαγγελματίας να αναπτυχθεί?
:D Ok DOHERTY θα τσιμπήσω το δόλωμα..

To eBay ήλθε και θα μείνει είτε μας αρέσει είτε όχι.
Η ύπαρξη "επιτηδείων που σαρώνουν τα eBay και μοσχοπουλάνε στα κορόϊδα" είναι γνωστή σε όλους μας.
Τέτοιου είδους "παρασιτισμός" είναι αναπόφευκτος και δεν περιορίζεται μόνο στο eBay, αλλά σε τελική ανάλυση ας μήν είμαστε υποκριτές.

Πολλοί επαγγελματίες ανά τον κόσμο με το πρόσχημα πώλησης των "προσωπικών" τους "μεταχειρισμένων μηχανημάτων" ξεφορτώνονται συσκευές που μαζεύουν σκόνη στις αποθήκες. Το ανοίγεις, ταλαιπωρείς λίγο την συσκευασία και ιδού! το μεταχειρισμένο μηχάνημα σε άριστη κατάσταση. Πάρε κόσμε !

Κερδισμένος και ο καταναλωτής, μειώνει την χασούρα του ο επαγγελματίας. Γνωρίζω ανθρώπους στο εξωτερικό που ασχολούνται αποκλειστικά και μόνο με το eBay και τις πωλήσεις μεταχειρισμένων.

Προτού κατακρίνω τους "επιτήδιους του e-Bay" θα πρέπει να δώ ( μιλάω σε πρώτο πρόσωπο χάριν ευκολίας ) αν εγώ ώς επαγγελματίας ( ως εισαγωγέας ή ώς μεταπωλητής ) προσφέρω τις υπηρεσίες που θα έπρεπε ανάλογα με το κόστος του προϊόντος που διαχειρίζομαι. Πιστεύω οτι σε αυτόν τον τομέα όλοι μας μπορούμε και καλύτερα.

Η αγορά του High End ούτε εύκολη υπόθεση είναι, ούτε απλή. Πιστεύω ότι ο "σωστός" επαγγελματίας θα τα καταφέρει, ασχέτως του eBay.


Τώρα αν καταφέρω να βρώ κανένα Beveridge σε καλή τιμή στο eBay.........
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
297
Βασίλης Χουρμουζιάδης [ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ said:
]
Τώρα αν καταφέρω να βρώ κανένα Beveridge σε καλή τιμή στο eBay.........

Άσε με να αυτοσχεδιάσω λίγο: θα αγοράσεις δύο ζευγάρια Beveridge, θα γράψεις ύμνους, θα βγάλεις το ένα στις αγγελίες στη διπλή τιμή και έτσι θα σου 'ρθει αυτό που θα κρατήσεις δωρεάν? :mrgreen: Πλάκα κάνω και έχεις δίκιο σε όσα λες. Ειδικά άτομα όπως εσύ, με μία εταιρεία σοβαρή, που κάνει βασική και πρωτότυπη έρευνα και δεν πουλάει φούμαρα.
 

Μηνύματα
6.454
Reaction score
205
Βασίλης Χουρμουζιάδης [ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ said:
]
g.kar said:
Αμα γίνουν περισσότεροι οι audiophiles στην Ελλάδα θα πέσουν οι τιμές στις συσκευές ήχου ή θα αποκτήσουν περισσότερα κέρδη οι εταιρείας και τα περιοδικά που ασχολούνται με το άθλημα ?
Το δεύτερο είναι βέβαιο, όσον αφορά για το πρώτο, η αύξηση της ζήτησης σπάνια επιφέρει πτώση των τιμών σε ένα προϊόν και μάλιστα πολυτελείας.

Οσον αφορά τα κέρδη των εταιρείων, θα πώ ότι πολλοί στον συγκεκριμένο κλάδο έχουν ζήσει και καλύτερες ημέρες και όποιος νομίζει οτι ο συγκεκριμένος κλάδος δέν περνάει κρίση πλανάται πλάνην οικτράν.
Δουλεύει όμως και ανάποδα. Πολλοί οι υποψήφιοι αγοραστές, άρα δουλεύω με μικρότερο ποσοστό κέρδους πουλάω μεγαλύτερη ποσότητα και κερδίζω περισσότερα 8)

Δεν περιμένεις να πουλήσεις 5 ενισχυτές και 5 ηχεία σε 5 Κώτσους το μήνα για να βγάλεις το νοίκι σου. :lol:
 

Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
g.kar said:
Δουλεύει όμως και ανάποδα. Πολλοί οι υποψήφιοι αγοραστές, άρα δουλεύω με μικρότερο ποσοστό κέρδους πουλάω μεγαλύτερη ποσότητα και κερδίζω περισσότερα 8)

Δεν περιμένεις να πουλήσεις 5 ενισχυτές και 5 ηχεία σε 5 Κώτσους το μήνα για να βγάλεις το νοίκι σου. :lol:

Μπα...

Στην Ελλάδα ζούμε.
Το σύνηθες είναι το εξής.
Αυξάνεται η ζήτηση;
Κανένα πρόβλημα.
"Τα" κρύβω στο ψυγείο και τα πουλώ ακριβότερα στα κορόιδα ως είδος εν ανεπαρκεία.* :wink:

* Και αν δεν παίξει αυτό....όλο κάποιο marketing ματζούνι θα βρεθεί....
 


Μηνύματα
5.771
Reaction score
0
RDoherty said:
preve said:
..όλο κάποιο marketing ματζούνι θα βρεθεί...
Όπως το γκουχ γκουχ γκουχ γκουχ γκουχ γκουχ γκουχ γκουχ borosilicate? :lol:
Ξερω οτι μου εχεις θυμωσει .....
.....αλλα sorry πρεπει να γελασω.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.671
Μηνύματα
2.869.649
Members
37.943
Νεότερο μέλος
argyrisM
Top