αναζητηση προβολεα Jvc x7900 ή Epson tw9400

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.931
Reaction score
41.199
Εγώ πάντως δεν καταλαβαίνω τη λογική που λέει ότι αν δεν είναι batcave ο χώρος δεν αξίζει να πάρεις jvc και ότι θα είναι καλύτερα με Epson. Αν το κριτήριο είναι μόνο οικονομικό τότε να λέτε απευθείας ότι προτιμάται ο epson ως φθηνότερος.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.931
Reaction score
41.199
Για να πάρεις το 100% στον jvc θές bat cave.
αυτό ισχύει για όλους, το 100% βγαίνει στα σκοτάδια.
Σε ίδιες συνθήκες ποιος θα δείξει καλύτερα όμως;
Αν είναι τόσο χάλια οι συνθήκες που και οι δύο θα δείξουν χάλια τότε είναι λάθος επιλογή ο προτζέκτορας.
 


Μηνύματα
27
Reaction score
53
Συμφωνώ πολύ μ' αυτό που είπε ο zizik λίγο παραπάνω. Από αντοχή στο χρόνο ο jvc σίγουρα υπερέχει. Εγώ έχω έναν χ35 εδώ και πέντε χρόνια με την ίδια λάμπα και παίζει μια χαρά. Όντως ούτε σκόνη ούτε πτώση ποιότητας. Είχα πάρει έναν benq παλιότερα και σε ένα μήνα τον πήγα στη αντιπροσωπεία για καθάρισμα. Αλήθεια το πανί από που το πήρες και πόσο αν επιτρέπεται?
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.411
Reaction score
74.719
Από αντοχή στο χρόνο ο jvc σίγουρα υπερέχει.
4800+ ώρες σε 3 και κάτι χρόνια, 3 λάμπες και είναι τέλειος. :) Ο φίλος μου που τον πήρε θα κάνει άλλες τόσες.

Αν βέβαια ο νηματοθέτης τον λειτουργεί τις συνήθεις ώρες χρήσης που είναι 200-300 το χρόνο, είναι όλοι καλοί και θα αντέξουν πολλάαα χρόνια χωρίς προβλήματα.

Μην ξεχνάτε τα φίλτρα! Αν κατοικείτε σε μέρη με σκόνη απαιτείται συχνό καθάρισμα.
Όταν ένα φίλτρο πιάσει σκόνη μειώνοντας την απόδοσή του, ο αφιλτράριστος αέρας θα βρει άλλους τρόπους εισόδου στο κουτί.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.405
Reaction score
125.593
Ο jvc βγάζει παραδοσιακά το χαμηλότερο μαύρο, κι από κει έρχεται η υψηλή τιμή αντίθεσης, καθώς μικρές διαφοροποιήσεις στο πιο μαύρο μαύρο, βγάζουν πολύ υψηλότερους λόγους αντίθεσης.

Αυτό λοιπόν το χαρακτηριστικό του jvc σε χώρο αφρόντιστο, πάει περίπατο.
Μαζί περίπατο πάει και ο υψηλός λόγος αντίθεσης.

Προβολείς που βασίζονται σε φωτεινότητα για κοντραστ, κι όχι σε μαύρο, είναι πιο κατάλληλοι για μη ελεγχόμενες συνθήκες θέασης.

Έτσι νομίζω τουλάχιστον...

Ταυτόχρονα, σε τέτοιους χώρους, εκτιμώ ότι οι γκρι οθόνες είναι υποχρεωτικές επιλογές, και με γκέιν κάτω του 1.

Με αυτά σα σκέψεις, για χώρο με μη ελεγχόμενο πλήρως το φωτισμό, θα επέλεγα τον προβολέα με την υψηλότερη τιμή φωτεινότητας μετά το καλιμπράρισμα.
 

Μηνύματα
279
Reaction score
668
Συμφωνώ πολύ μ' αυτό που είπε ο zizik λίγο παραπάνω. Από αντοχή στο χρόνο ο jvc σίγουρα υπερέχει. Εγώ έχω έναν χ35 εδώ και πέντε χρόνια με την ίδια λάμπα και παίζει μια χαρά. Όντως ούτε σκόνη ούτε πτώση ποιότητας. Είχα πάρει έναν benq παλιότερα και σε ένα μήνα τον πήγα στη αντιπροσωπεία για καθάρισμα. Αλήθεια το πανί από που το πήρες και πόσο αν επιτρέπεται?
το πανί το πήρα από https://www.avart.gr/ στα 2100 €
 

Μηνύματα
279
Reaction score
668
Μήπως σου έδωσαν τιμή για τον 5900 κατά λάθος?
πηγή https://www.avsforum.com/forum/index.php
Before the NX5/RS1000 and NX7/RS2000 they were the X590R/RS440 and X790R/RS540.

You can get last year's mid range model (X790R/RS540), the NX7/RS2000 predecessor for about $2000 less than the entry level NX5/RS1000.

It's a tremendous value. JVC discontinued the X590R/RS440 and the X990R/RS640, but kept the X790R/RS540 and dropped the street price from $6000 to $4000 to create a tier below the NX5/RS1000.
 

Μηνύματα
7.237
Reaction score
4.617
Ξέχασες τα τελωνεία ...
Εάν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει στην αντιπροσωπεία
Επίσης δεν νομίζω να πέσει τιμή για κάτι που δεν υπάρχει στοκ
Ποιος λοιπόν θα δώσει 5000 για πέρυσινο μοντέλο όταν με 6000 παίρνει φετινό με 4κ πάνελ ;
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.248
Reaction score
8.767
Ο jvc βγάζει παραδοσιακά το χαμηλότερο μαύρο, κι από κει έρχεται η υψηλή τιμή αντίθεσης, καθώς μικρές διαφοροποιήσεις στο πιο μαύρο μαύρο, βγάζουν πολύ υψηλότερους λόγους αντίθεσης.

Αυτό λοιπόν το χαρακτηριστικό του jvc σε χώρο αφρόντιστο, πάει περίπατο.
Μαζί περίπατο πάει και ο υψηλός λόγος αντίθεσης.

Προβολείς που βασίζονται σε φωτεινότητα για κοντραστ, κι όχι σε μαύρο, είναι πιο κατάλληλοι για μη ελεγχόμενες συνθήκες θέασης.

Έτσι νομίζω τουλάχιστον...

Ταυτόχρονα, σε τέτοιους χώρους, εκτιμώ ότι οι γκρι οθόνες είναι υποχρεωτικές επιλογές, και με γκέιν κάτω του 1.

Με αυτά σα σκέψεις, για χώρο με μη ελεγχόμενο πλήρως το φωτισμό, θα επέλεγα τον προβολέα με την υψηλότερη τιμή φωτεινότητας μετά το καλιμπράρισμα.
Γύρισα απ' τις διακοπές μου!!!:)
Χοντροκομμένα τα λες Κωστή μου. Αυτό που εξισώνει ένας μη περιποιημένος χώρος σε 2 προβολείς, είναι το ansi contrast κι όχι το on/off.
Αν βάλεις τον Epson δίπλα στον JVC στο συγκεκριμένο σαλόνι θα εξακολουθείς να βλέπεις τη διαφορά στο on/off μεταξύ τους.
Δε λέω ότι θα αποδίδουν όπως σε ένα batcave. Μελέτησε το άρθρο. Είχε γίνει κι εδώ κάποτε συζήτηση. Βάζω τα συμπεράσματα για να τα διαβάσουν όλοι.

On-Off contrast
  • A projector with a higher native (on-off) contrast will perform better in every room than a projector with a smaller native contrast.
  • In a room with white walls the higher on-off contrast translates in better dark scenes.
  • In an optimized room a high on-off contrast will have a positive effect not only on dark scenes, but also on brighter scenes
ANSI contrast
  • In a typical living room with white walls the ANSI contrast is almost equal for all projectors (in most cases under 60:1)
  • In a living room with white walls, the room is the limiting factor due to wall, ceiling and floor reflections leading to light pollution on the screen
  • While considering bright scenes the ANSI contrast is only relevant in an optimized room.
  • However, for dark scenes the ANSI contrast tells you how good the projector can display black just next to a white spot. ANSI contrast can truly bring some pop to dark scenes as long as they have some bright spots (like the skyline of a city at night)!

Μάντεψε τώρα ποιος απ' τους epson, sony, jvc έχει το χειρότερο ansi. (Ναι ναι ο jvc-ανέκαθεν)
Αν ξαναδιαβάσω για γκρι οθόνες θα σας δαγκώσω την καρωτίδα! :D
ALR (ambient light rejection screens) θα τις λέμε. Μια ALR οθόνη είναι συνήθως ασημένια/ γκρι. Μια γκρι οθόνη δεν είναι πάντα ALR.
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.248
Reaction score
8.767
Για να βοηθήσω τον φίλο. Οι τιμές αποδίδουν δικαιοσύνη και στα 2 μηχανάκια. Ανήκουν κατά την άποψη μου σε άλλη κατηγορία. Είναι καθαρά θέμα budget λοιπόν. Αν σκέφτεσαι στο βραχύ μέλλον να πας σε native 4k, πάρε τον 9400 ή έναν φθηνότερο μεταχειρισμένο 9300. Αν θέλεις το καλύτερο εδώ και τώρα πάρε τον jvc.
 


Μηνύματα
22.269
Reaction score
15.543
Εγώ πάντως δεν καταλαβαίνω τη λογική που λέει ότι αν δεν είναι batcave ο χώρος δεν αξίζει να πάρεις jvc και ότι θα είναι καλύτερα με Epson. Αν το κριτήριο είναι μόνο οικονομικό τότε να λέτε απευθείας ότι προτιμάται ο epson ως φθηνότερος.
αγαπη.... εκτος του ηχου εισαι και στην εικονα πολυ μπροστα σε σχεση με αλλους..:dance:
...μετεξεταστέοι οι υπολοιποι και ας διαβαζουν 10-15 χρονια για εικονα :p:D
 


loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.248
Reaction score
8.767
ALR screen ή ND fliter ? εδω σας θελω...:whistling:
Άλλο το ένα κι άλλο το άλλο. Το φίλτρο προσπαθεί να διορθώσει αδυναμίες του (epson) προβολέα.
Η alr οθόνη προσπαθεί να διορθώσει αδυναμίες του χώρου. Εντύπωση μου είναι ότι κυρίως (ή μόνο) κάτοχοι Epson αγοράζουν φίλτρο. Η δουλειά του είναι να βελτιώσει το επίπεδο μαύρου κι ίσως τους χρωματικούς κορεσμούς;
Η alr οθόνη προσπαθεί να απορρίψει τις ανακλάσεις στο χώρο και να κατευθύνει το φως του προβολέα σε ένα (συνήθως) περιορισμένο τόξο θέασης. Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα βεβαίως. Το αποτέλεσμα σωστής χρήσης alr οθόνης είναι ο πολλαπλασιασμός του αντιληπτού κοντραστ απ' τον θεατή.
 

Μηνύματα
5.283
Reaction score
6.429
Άλλο το ένα κι άλλο το άλλο. Το φίλτρο προσπαθεί να διορθώσει αδυναμίες του (epson) προβολέα.
Η alr οθόνη προσπαθεί να διορθώσει αδυναμίες του χώρου. Εντύπωση μου είναι ότι κυρίως (ή μόνο) κάτοχοι Epson αγοράζουν φίλτρο. Η δουλειά του είναι να βελτιώσει το επίπεδο μαύρου κι ίσως τους χρωματικούς κορεσμούς;
Η alr οθόνη προσπαθεί να απορρίψει τις ανακλάσεις στο χώρο και να κατευθύνει το φως του προβολέα σε ένα (συνήθως) περιορισμένο τόξο θέασης. Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα βεβαίως. Το αποτέλεσμα σωστής χρήσης alr οθόνης είναι ο πολλαπλασιασμός του αντιληπτού κοντραστ απ' τον θεατή.
Εαν η οθονη προσπαθει να διορθωσει τις αδυναμιες του χωρου,αυτο σημαινει οτι οποιον προβολεα και να εχω στον ιδιο χωρο μια και μονο μια ειναι η καταλληλοτερη οθονη...
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.248
Reaction score
8.767
Εαν η οθονη προσπαθει να διορθωσει τις αδυναμιες του χωρου,αυτο σημαινει οτι οποιον προβολεα και να εχω στον ιδιο χωρο μια και μονο μια ειναι η καταλληλοτερη οθονη...
Ένας και μόνο ένας προβολέας είναι κατάλληλος για το χώρο σου; Κάθε γνωστός κατασκευαστής οθονών, φτιάχνει alr. Όλες κάνουν καλύτερη δουλειά από μια λευκή οθόνη στο να πολλαπλασιάζουν το κοντραστ, αλλά κοστίζουν και πολύ πιο ακριβά.
Κάποιες alr απορρίπτουν φως στον οριζόντιο άξονα, κάποιες στον κάθετο, κάποιες έχουν πολύ μικρή γωνία θέασης, κάποιες απαιτούν ειδική τοποθέτηση του προβολέα (retro reflective και angular reflective), κάποιες κάνουν πιο εύκολα hot spot, οι περισσότερες λαμπιρίζουν (αν έχουν μεγαλύτερο gain) κλπ κλπ
 

Μηνύματα
5.283
Reaction score
6.429
Ένας και μόνο ένας προβολέας είναι κατάλληλος για το χώρο σου; Κάθε γνωστός κατασκευαστής οθονών, φτιάχνει alr. Όλες κάνουν καλύτερη δουλειά από μια λευκή οθόνη στο να πολλαπλασιάζουν το κοντραστ, αλλά κοστίζουν και πολύ πιο ακριβά.
Κάποιες alr απορρίπτουν φως στον οριζόντιο άξονα, κάποιες στον κάθετο, κάποιες έχουν πολύ μικρή γωνία θέασης, κάποιες απαιτούν ειδική τοποθέτηση του προβολέα (retro reflective και angular reflective), κάποιες κάνουν πιο εύκολα hot spot, οι περισσότερες λαμπιρίζουν (αν έχουν μεγαλύτερο gain) κλπ κλπ
Δεν απαντησες ,στην ερωτηση και δεν εβαλα πουθενα το κοστος...
Άλλο το ένα κι άλλο το άλλο. Το φίλτρο προσπαθεί να διορθώσει αδυναμίες του (epson) προβολέα.
Η alr οθόνη προσπαθεί να διορθώσει αδυναμίες του χώρου

Εαν η οθονη προσπαθει να βελτιωσει τις αδυναμιες του χωρο
υ και οχι του προβολεα οπως ενα φιλτρο ,αρα μια και μονο μια οθονη ειναι αυτη ως καταλληλοτερη σε ενα χωρο ανεξαρτητου προβολεα.
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.248
Reaction score
8.767
Δεν απαντησες ,στην ερωτηση και δεν εβαλα πουθενα το κοστος...

Εαν η οθονη προσπαθει να βελτιωσει τις αδυναμιες του χωρο
υ και οχι του προβολεα οπως ενα φιλτρο ,αρα μια και μονο μια οθονη ειναι αυτη ως καταλληλοτερη σε ενα χωρο ανεξαρτητου προβολεα.
Νομίζω πως απάντησα, κάνω άλλη μια προσπάθεια.

Ο χώρος αλληλεπιδρά με το set up, όπου set up=οθόνη-προβολέας. Και ο προβολέας επηρεάζει την επιλογή οθόνης και oi ανάγκες/προτιμήσεις μας επίσης. Στον ίδιο χώρο εσύ με προβολέα φωτεινό dlp θα επιλέξεις ALR με χαμηλό gain, εγώ με lcos με μέσο, κάποιος που παρακολουθεί παρέα με πολλά άτομα θα επιλέξει ALR με μεγαλύτερο half gain, κάποιος που απεχθάνεται το shimmering μπορεί να επιλέξει μια λευκή (πχ Zizik).κλπ
Μπορεί ιδανικά να βρεις την καλύτερη δυνατή ALR οθόνη για το sweet spot (θέση που κάθεσαι), αλλά να μην καλύπτει τις υπόλοιπες ανάγκες σου. Άλλο ένα παράδειγμα, απόσταση προβολέα-οθόνης να είναι τέτοια, που ακόμα και τις καλύτερες μετρήσεις να παίρνεις στο κέντρο της οθόνης, να παρουσιάζεται έντονο hot spot. Ακόμα ένα, το gain στη θέση σου να είναι στο 1.2 και 2 θέσεις πιο δίπλα κάτω απ' τη μονάδα .Υπάρχουν πολλά παραδείγματα.
Το έγραψα και πριν, οι alr οθόνες έρχονται με πλεονεκτήματα, αλλά και με μειονεκτήματα παράλληλα, για τα οποία έδωσα παραπάνω παραδείγματα.
Όταν συμβαίνει αυτό, μιλάμε δηλαδή για περιπτώσεις pick your poison, που μόνο ιδανικές δεν είναι. κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις.
Οπότε ΟΧΙ δεν υπάρχει ΜΙΑ και μοναδική ιδανική οθόνη.

Τέλος για το φίλτρο. Αν όντως βελτιώνει το on/off , τότε ανεξαρτήτως χώρου αυτή η διαφορά θα φαίνεται. Προσοχή δε λέω ότι θα είναι τόσο εντυπωσιακή η εικόνα όσο σε ένα batcave.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.613
Μηνύματα
2.868.094
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top