αρνητικη κριτικη στο Stereophile!?

D

deleted user 10898

Guest
Σε τεστ ενισχυτη μονομπλοκ αξιας 8390$/παιρ καταληγει...
"But before you buying a pair, listen to the competition"
Michael Fremer.

ειναι μια προοδος?
ποσο συχνα συμβαινει αυτο?
δεν πηραν αρκετα χρηματα/διαφημισεις?
βοηθαει τον αγοραστη?
 

Μηνύματα
960
Reaction score
498
Σε τεστ ενισχυτη μονομπλοκ αξιας 8390$/παιρ καταληγει...
"But before you buying a pair, listen to the competition"
Michael Fremer.

ειναι μια προοδος?
ποσο συχνα συμβαινει αυτο?
δεν πηραν αρκετα χρηματα/διαφημισεις?
βοηθαει τον αγοραστη?
Στο συγκεκριμένο περιοδικό πολλές φορές (όχι πάντα) εάν διαβάσεις "between the lines" φαίνεται εάν ο reviewer το πάει το μηχάνημα ή όχι.Πάντα διάβαζε και τί γράφει ο Atkinson.Μάλλον πολλές φορές "αναγκάζεται" να γίνει αυτός ο κακός..:126:

Είναι το μοναδικό περιοδικό που γουστάρω επειδή έχει και μετρήσεις.Πάντως το review του Σταματάκου μου άρεσε πάρα πολύ για τα ηχεία.Πραγματικά άλλου επιπέδου κατάσταση.Εάν καταλήξουμε κάποιος να κάνει υποκειμενική εκτίμηση και κάποιος αντικειμενική και σε περιοδικό στην Ελλάδα θα είναι πολύ ωραία φάση..Τις θέλω και τις μετρήσεις μου άσχετα το πόσο θα τις λάβω υπ'όψιν μου όταν προβώ σε αγορά..
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
26.013
Reaction score
23.151
Απάντηση: αρνητικη κριτικη στο Stereophile!?

Σε τεστ ενισχυτη μονομπλοκ αξιας 8390$/παιρ καταληγει...
"But before you buying a pair, listen to the competition"
Michael Fremer.

ειναι μια προοδος?
ποσο συχνα συμβαινει αυτο?
δεν πηραν αρκετα χρηματα/διαφημισεις?
βοηθαει τον αγοραστη?
Ονόματα, λέμε;
 






Μηνύματα
26
Reaction score
7
Απάντηση: αρνητικη κριτικη στο Stereophile!?

δεν λέει ότι δεν είναι καλό το προϊόν.

Λέει απλά: "ακούστε και τον ανταγωνισμό σε αυτά τα λεφτά πριν αποφασίσετε".

άλλο το ένα και άλλο το άλλο.

το stereophile είναι πολύ καλό και έγκριτο περιοδικό με πολύ καλούς reviewers.

Τι να πούμε για τα What-Hifi και HiFi Choice δηλαδή; Μόνιμος έρωτας με την Bower & Wilkins είτε βγάζουν κάτι καλό είτε βγάζουν "σκουπίδια"...
 

Μηνύματα
1.648
Reaction score
141
Re: Απάντηση: αρνητικη κριτικη στο Stereophile!?

δεν λέει ότι δεν είναι καλό το προϊόν.

Λέει απλά: "ακούστε και τον ανταγωνισμό σε αυτά τα λεφτά πριν αποφασίσετε".

άλλο το ένα και άλλο το άλλο.

το stereophile είναι πολύ καλό και έγκριτο περιοδικό με πολύ καλούς reviewers.

Τι να πούμε για τα What-Hifi και HiFi Choice δηλαδή; Μόνιμος έρωτας με την Bower & Wilkins είτε βγάζουν κάτι καλό είτε βγάζουν "σκουπίδια"...
Στις μετρήσεις εχουν μονο αρνητικά,οσο για τους Αγγλους θα συνφωνήσω κάθετα.
 

Μηνύματα
170
Reaction score
3
Απάντηση: αρνητικη κριτικη στο Stereophile!?

Γιατί έχουμε δει αρνητική κριτική πουθενά αλλού??:140:
Όλα τα έντυπα κι όλα τα sites γράφουν πάντα καλά εώς πολύ καλά λόγια.
 

D

deleted user 10898

Guest
αυτο ειναι κατι που με προβληματισε...
καταρχην ο fremer δοκιμασε τον ενισχυτη δεν του αρεσε εγραψε review το εστειλε στην bryston για να του κανουν σχολια.
του απαντησαν "εχεις δικιο! περιμενε λιγο σου στελνουμε τον ιδιο ενισχυτη με αλλαγες στο τροφοδοτικο" απ οτι θυμαμαι....
αυτο και μονο κατι λεει...
ολα τα περιοδικα εχουν μονο διθυραμβικες η το πολυ σχετικα ουδετερες κριτικες.
δεν ξερω εαν εχει σχεση με την διαφημιση κλπ αλλα νομιζω πως μια κριτικη πρεπει να κρινει και οχι να εξυμνει...
παντως υπαρχει σχεση παντα του στιλ "θα σου γραψω αλλα βαλε διαφημιση"
 

Μηνύματα
4.543
Reaction score
3.085
Ο Michael Fremer στο Stereophile. Αρνητική κριτική; Χμμ.....

Εκτός από την επίμαχη φράση, που καλεί τους αναγνώστες του να ακούσουν κι άλλους ενισχυτές, στα συμπεράσματα του ο γνωστός MF γράφει επίσης ότι:

"...Nonetheless, even the improved version, while sounding pleasant enough-and particularly rich in the midrange-couldn't get my Wilson Audio MAXX 3 speakers to live up to their sonic potential, despite having enough power to do so. It's not a matter of cost-the similarly priced Parasounds did so with ease.

But while the better of the two pairs of Bryston monoblocks always sounded pleasant, they rarely sounded exciting...

... But overall, the Brystons' presentation lacked the microdynamics I was used to from the Musical Fidelity Titan..."

Παρ' όλα αυτά, στο σχόλιό του, στο τέλος του τεύχους, ο Chris Russel, CEO της Bryston LTD., ευχαριστεί πολλάκις(!!!) τον MF για το review του και δεν του απευθύνει κανένα πικρόχολο ή αρνητικό σχόλιο.

Σε αντίθεση με τον Vince Bruzzese της Totem Acoustics, ο οποίος, αναφερόμενος (στο ίδιο τεύχος) στο Follow-Up review του ηχείου Forest της εταιρείας, από τον Erick Lichte, τον "στολίζει" κανονικά για τα αρνητικά του σχόλια στο Follow Up.

Ιδού μερικά από αυτά (σχόλια του reviewer):

"...At first, I was totally disapointed and confused. While Kurt's Arros (σημ.: ο αναφερόμενος Kurt είναι κάποιος φίλος του reviewer, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης των ηχείων Arro της Totem, και τον οποίο ο reviewer είχε βοηθήσει στο στήσιμο) sound smooth, balanced and unuassuming, the Forests had loose, overbearing bass, a recessed midrange and a prominent treble. What the heck? (σημ.: αναρωτιέται ο reviewer) I moved the Forests around the room and tried all the amplifiers I had on hand. The sound stayed pretty much the same. This can't be right. (σημ.: πάλι, συμπέρασμα του reviewer)..."

Και στο ίδιο μοτίβο, συνεχίζει τα αρνητικά του σχόλια, ισχυριζόμενος ότι πρέπει να γεμίσεις άμμο (ή σκάγια) την κάτω κοιλότητά τους για να συνέλθουν και καταλήγοντας ότι σε αυτή την τιμή ($3495) υπάρχουν κι άλλες καλύτερες επιλογές.

Ο ως άνω κύριος της Totem Acoustics, λοιπόν, αφού αναφέρεται στα προηγούμενα θετικά reviews των ηχείων στο περιοδικό, καταλήγει:

Twenty-three years of designing great real-world speakers in affordable guises with supreme quality-knowing that the world appreciates this continuous, magical effort-is a confort. This Follow-Up in many ways redefines my perspective of Stereophile.

Όπως παρατηρείτε, δεν είναι το μόνο αρνητικό review, και μάλιστα σε ένα μόνο τεύχος. Και δεν είναι η πρώτη φορά, βέβαια. Ειδικά την εποχή του Gordon Holt, τα αρνητικά σχόλια ήταν συχνά, όχι κατά μεγάλο ποσοστό, αλλά δεν έλειπαν.

Το ίδιο συνέβαινε και στο αντίπαλο δέος, The Absolute Sound, πολύ διακριτά όταν ο Harry Pearson ήταν ο ιθύνων νους του.

Να σας δώσω ένα παράδειγμα, που μου έχει μείνει από πολύ παλιά.

Την δεκαετία του 80, ο Arnie Nudell ήταν ο ιδιοκτήτης και αρχισχεδιαστής (ο ιθύνων νους, ουσιαστικά) της Infinity. Κλασσικά δημιουργήματά του τα περίφημα IRS V καθώς και η σειρά Kappa, που δανείζοταν στοιχεία από τα πανάκριβα V, σε προσιτές τιμές. Εκείνη την εποχή, χωρίς να γνωρίζω καθόλου ούτε το TAS ούτε το Stereophile (τα γνώρισα αργότερα, κατά το 1992, οπότε και έγινα συνδρομητής τους, και από τότε τα παρακολουθώ και τα δύο ανελλιπώς), είχα βρει στην Αμερική ένα ζευγάρι IRS Kappa9 και το είχα αποκτήσει.

Από τότε έψαχνα να βρω ένα review για τα ηχεία και ανακάλυψα ότι είχε κάνει ένα ο ίδιος ο Harry Pearson στο TAS. Έκανα τότε μια λίστα από παλαιότερα τεύχη του TAS, μέσα στα οποία και το συγκεκριμένο τεύχος, και τα παρήγγειλα μαζικά στην Αμερική. Οποία απογοήτευσις, όταν δάβασα το review. Τα έβγαζε (σχεδόν) άχρηστα. Τότε ξεκίνησε μια μεγάλη κόντρα μεταξύ Harry Pearson και Arnie Nudell, που δεν είχε τελειωμό για πολλά χρόνια (ήταν κολλητοί πριν από αυτό). Και βέβαια ο Nudell είχε δίκιο τότε. Τα ηχεία ήταν θαυμάσια (στο δικό μας ΗΧΟ είχε γράψει ένα review ο Α.Τ. Κατσένης το 1989 αν θυμάμαι καλά και τα εξεθίαζε).

Αυτά, για να θυμόμαστε και να κρατάμε τη δική μας κρίση. Και βέβαια, πάντα ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΑΘΙ απέναντι στους απανταχού reviewers.
-
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Re: Ο Michael Fremer στο Stereophile. Αρνητική κριτική; Χμμ.....

Και βέβαια ο Nudell είχε δίκιο τότε.
Δε γνωρίζω τη συγκεκριμένη διαμάχη αλλά να συμπληρώσω:

Όσο δίκιο μπορεί να έχει κάποιος που ρίχνει στην αγορά ηχεία-βραχυκύκλωμα (γιατί αυτό ήταν το μεγάλο πρόβλημα πολλών Infinity). :138:
 

D

deleted user 10898

Guest
σουπερ παναγιωτη!
ειδες τι μαθαινει κανεις απο μια τετοια συζητηση?
περιμενω και τους φανατικους αντιstereophile...
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Ο Michael Fremer στο Stereophile. Αρνητική κριτική; Χμμ.....

Δε γνωρίζω τη συγκεκριμένη διαμάχη αλλά να συμπληρώσω:

Όσο δίκιο μπορεί να έχει κάποιος που ρίχνει στην αγορά ηχεία-βραχυκύκλωμα (γιατί αυτό ήταν το μεγάλο πρόβλημα πολλών Infinity). :138:
ειναι αυτο που θα βαλει ο κογιας για να βραχυκυκλωσοουν οι κλασσD?
 

Μηνύματα
4.543
Reaction score
3.085
Infinity

Δε γνωρίζω τη συγκεκριμένη διαμάχη αλλά να συμπληρώσω:

Όσο δίκιο μπορεί να έχει κάποιος που ρίχνει στην αγορά ηχεία-βραχυκύκλωμα (γιατί αυτό ήταν το μεγάλο πρόβλημα πολλών Infinity). :138:
Είναι αλήθεια ότι πολλά μοντέλα της Infinity - αυτής του Arnie Nudell, εννοώ, διότι η σημερινή δεν έχει σχέση με την πρώτη - παρουσίαζαν πρόβλημα χαμηλής σύνθετης αντίστασης (εμπέδησης, κατά τους δικούς μας) σε ορισμένες περιοχές του συχνοτικού φάσματος. Τα 9Kappa δεν ήταν η εξαίρεση. Αλλά δεν σημαίνει ότι βραχυκύκλωναν κι όλας, μην τρελλαθούμε.

Εδώ, βέβαια, το θέμα σηκώνει πολλή συζήτηση και θα ξεφύγουμε. Ας μην ξεχνάμε ότι - ειδικά στο Hi-End - εκθειάζουμε και αποθεώνουμε τους ενισχυτές που μπορούν να παρέχουν πολλά ρεύματα και μπορούν να συμπεριφέρονται σωστά στις χαμηλές αντιστάσεις ακόμα και στα 2 Ωμ. Για να μην μιλήσω και για ηχεία, που τα εκθειάζουμε για την ηχητική τους συμπεριφορά αλλά τα χαρακτηρίζουμε "δύσκολα φορτία" (βλ. B&W π.χ.).

Όμως, για να επανέλθουμε στα της διαμάχης, αυτή δεν είχε να κάνει με την εμπέδηση των 9Kappa. Το όλο θέμα εξαντλήθηκε γύρω από την ηχητική συμπεριφορά και τον χαρακτήρα των ηχείων, κι εκεί ήταν που ο Nudell είχε δίκιο. Χωρίς να θέλω να βάλω τον εαυτό μου στη θέση του Harry Pearson ή του Arnie Nudell (δεν διεκδικώ δάφνες reviewer, άλλωστε), η δική μου η εμπειρία με αυτά μάλλον δικαιώνει τον Nudell. Τόσο απλά.

Τα έχω οδηγήσει με διάφορους ενισχυτές. Στην αρχή με ένα ολοκληρωμένο Sansui AUX911DG, στα 110WRMS/ch. Όχι ότι καλύτερο από πλευράς ισχύος, αλλά δεν θα έλεγα ότι μου κλιπάρισε κάπου ο ενισχυτής. Ακολούθησε ένας Carver TFM-35 στα 250 WRMS/ch και καπάκι ένας Carver TFM-45 στα 375 WRMS/ch. Οι δύο Carvers αντικαταστάθηκαν γρήγορα από έναν Hafler TransNova 9500 THX (250 WRMS/ch), για τον οποίο παρακινήθηκα από ένα review του Stereophile (το 1993, αν θυμάμαι καλά) που τον κατέτασσε στην Class B. Καπάκι μετά τον 9500 βρέθηκαν στα χέρια μου δύο Hafler XL-600 (305 WRMS/ch), οι οποίοι επίσης οδήγησαν τα Infinities. Εξ όλων αυτών, ο XL-600 και ο 9500 μου έδωσαν και μου δίνουν τον καλύτερο ήχο, χωρίς προβλήματα οδήγησης και σε όσο μεγάλη στάθμη επιθυμώ.

Ας μην ξεφύγουμε άλλο, όμως.
-
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Re: Infinity

Μα δεν ξεφεύγουμε.. Έχει κι αυτό να κάνει με το πότε πρέπει να γίνονται "κακοί" οι reviewer. :126:

Αλλά δεν σημαίνει ότι βραχυκύκλωναν κι όλας, μην τρελλαθούμε.
Προφανώς δεν το εννοούσα κυριολεκτικά, αλλά τα 1.2 Ω (στα οποία έπεφταν αρκετά μοντελάκια) δεν απέχουν και πολύ από αυτό.
Συμφωνώ, προφανώς, στα περί ισχύος των ενισχυτών αλλά αυτό δεν αναιρεί το πώς (δεν) πρέπει να είναι σχεδιασμένο ένα ηχείο.

Για να εξηγήσω καλύτερα τι εννοώ θα δώσω ένα αντίστοιχο παράδειγμα από τον κόσμο των υπολογιστών...

Προφανώς το PC "Α" με τον τελευταίο επεξεργαστή Intel i7, 8 GB RAM και κάρτα ΑΤΙ 5970 θα είναι καλύτερο από το PC "B" που "φοράει" τον ταπεινό Core 2 Duo, 4 GB RAM και την ΑΤΙ 4850.
Όμως, ένα σημερινό παιχνίδι, όσο καλό κι αν είναι (είτε από gameplay είτε από γραφικά) αν απαιτεί το σύστημα "Α" για να παίξει σωστά, είναι κακογραμμένο προγραμματιστικά και αυτό οφείλει να το γράψει ο δοκιμαστής και να προσαρμόσει τη βαθμολογία ανάλογα.

Δεν μπορείς να κυκλοφορείς παιχνίδι που παίζει σωστά στο 1% των συστημάτων, ειδικά όταν δεν φέρνεις και καμία επανάσταση στην απόδοση (έστω και σε καθαρά τεχνικά θέματα όπως τα γραφικά).
Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα Flight Simulator της Microsoft.
 

Μηνύματα
4.543
Reaction score
3.085
Reviewers και άλλα περίεργα όντα

Μα δεν ξεφεύγουμε.. Έχει κι αυτό να κάνει με το πότε πρέπει να γίνονται "κακοί" οι reviewer. :126:

Προφανώς δεν το εννοούσα κυριολεκτικά, αλλά τα 1.2 Ω (στα οποία έπεφταν αρκετά μοντελάκια) δεν απέχουν και πολύ από αυτό.
Συμφωνώ, προφανώς, στα περί ισχύος των ενισχυτών αλλά αυτό δεν αναιρεί το πώς (δεν) πρέπει να είναι σχεδιασμένο ένα ηχείο.....
Ναι, δεν αντιλέγω.

Απλά, να υπενθυμίσω ότι την εποχή εκείνη το Stereophile και πολύ περισσότερο το TAS και ο Harry Pearson δεν ασχολούνταν με μετρήσεις και διαμόρφωναν άποψη μόνο από τον "ζωντανό" έλεγχο των μηχανημάτων και των ηχείων. Αμφιβάλλω μάλιστα αν στο συγκεκριμένο review έγιναν καθόλου μετρήσεις εμπέδησης (Το έχω το τεύχος κάπου χωμένο. Αν το βρω θα το ψάξω και θα σου πω). Όλο το τεστ έγινε με βάση τα ακούσματα και η κόντρα πάνω σ' αυτό στηρίχτηκε.

Θα μου πεις: Τί σόϊ σωστό review ήταν αυτό, αν δεν έπαιρνε υπ' όψη κάποια βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά και το πώς μπορούν αυτά να ελεγχθούν. Τί με νοιάζει εμένα αν το έκανε ο "πολύς" Harry Pearson ο Θεός ο ίδιος.

Κι εδώ είναι που συμφωνούμε περί καλών και κακών reviewers.

Δεν πρέπει βέβαια να ξεχνάμε πως την εποχή εκείνη το αντίπαλο δέος στα περιοδικά του χώρου ήταν το Stereo Review και λιγότερο το Audio και οι δυο γκουρού των δυο παραπάνω αναφερομένων hi-endάδικων περιοδικών ήθελαν να κοντράρουν αυτή τη γραμμή, του Stereo Review (κυρίως) και του Audio (δευτερευόντως). Οπότε απέφευγαν τις μετρήσεις όπως ο διάολος το λιβάνι. Φυσικά, πολλές φορές, αυτό τους οδηγούσε σε ελλειπή ή - σπανιότερα - εσφαλμένα συμπεράσματα.

Το παράδειγμα που δίνεις με τα PC και τα παιχνίδια είναι ανάλογο, αν και δεν το κατανοώ απολύτως, μόνο και μόνο γιατί δεν έχω ασχοληθεί (ακόμα) με παιχνίδια στο PC.
-
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.128
Μηνύματα
3.043.208
Members
38.535
Νεότερο μέλος
Manosahead
Top