ερωτηση για ραδιο cd αυτοκινητου

Μηνύματα
9
Reaction score
0
καλησπερα σας εχω ενα ραδιο cd αυτοκινητου το οποιο το τροφοδοτω στο σπιτι με τροφοδοτικο 12v 70a

οταν λοιπον κλεινω το τροφοδοτικο το ραδιο δεν κραταει τις μνημες υπαρχει καποιον τροπος να κανω το ραδιο να κραταει τις μνημες οταν σβηνω το τροφοδοτικο? σας ευχαριστω
 

Μηνύματα
7.850
Reaction score
3.597
Ναι, χρειάζεσαι μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία 12 volt και να δίνεις συνεχώς τάση στο καλώδιο που πρέπει να παίρνει συνεχώς τάση (που είναι για να κρατάει τις μνήμες).
 

Μηνύματα
9
Reaction score
0
Ναι, χρειάζεσαι μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία 12 volt και να δίνεις συνεχώς τάση στο καλώδιο που πρέπει να παίρνει συνεχώς τάση (που είναι για να κρατάει τις μνήμες).
ευχαριστω για την απαντηση αλλα πως θα γινεται η αλλαγη απο το το τροφοδοτικο στην μπαταρια?

τωρα εχω συνδεμενα το κοκκινο και το κιτρινα μαζι για να αναβει το ραδιο αν βγαλω 1 απο τα 2 καλωδια το ραδιο σβηνει
 

Rosinante

Dark Nιάου
Μηνύματα
787
Reaction score
2.623
Δεν καταλαβαινω το λογο που αποσυνδεεις την τροφοδοσια. Αφηνε το στην πριζα συνεχως, απλα κλεινε το σιντι απ' το ον-οφ χωρις να κλεισει η παροχη ρευματος. Το ιδιο δηλαδη που κανεις και στο αυτοκινητο.
 

Μηνύματα
9
Reaction score
0
Δεν καταλαβαινω το λογο που αποσυνδεεις την τροφοδοσια. Αφηνε το στην πριζα συνεχως, απλα κλεινε το σιντι απ' το ον-οφ χωρις να κλεισει η παροχη ρευματος. Το ιδιο δηλαδη που κανεις και στο αυτοκινητο.
απλα δεν θελω να δουλευει το τροφοδοτικο συνεχεια και ελεγα να βαλω την μπαταρια να κραταει μονο τις μνημες
 

Μηνύματα
7.850
Reaction score
3.597
τωρα εχω συνδεμενα το κοκκινο και το κιτρινα μαζι για να αναβει το ραδιο αν βγαλω 1 απο τα 2 καλωδια το ραδιο σβηνει
Όπως το λες, το κόκκινο και το κίτρινο. Αν θυμάμαι καλά το κόκκινο είναι χοντρό και το κίτρινο λεπτό. Στο κίτρινο είναι για τις μνήμες και στο κόκκινο για τροφοδοσία. Ψάξ' το λίγο στο internet.
 

Μηνύματα
9
Reaction score
0
Όπως το λες, το κόκκινο και το κίτρινο. Αν θυμάμαι καλά το κόκκινο είναι χοντρό και το κίτρινο λεπτό. Στο κίτρινο είναι για τις μνήμες και στο κόκκινο για τροφοδοσία. Ψάξ' το λίγο στο internet.
ναι ετσι ειναι εγω θελω να κανω οταν αγοιγω το τροφοδοτικο να ενωνονται το κκοκινο με το κιτρινο για να αναβει το ραδιο και οταν κλεινω το τροφοδοτικο να παιρνει ρευμα το κιτρινο καλωδιο ρευμα μονο με την μπαταρια
 

ika

Μηνύματα
3.854
Reaction score
2.975
Θα φορτίζει η μπαταρία με την συνδεσμολογία?
 


Μηνύματα
7.850
Reaction score
3.597
Θα ξεενώσεις το κίτρινο καλώδιο από το κόκκινο και θα του δώσεις έξτρα 12 volt από τη μπαταρία.
 


Μηνύματα
6.195
Reaction score
2.713
!) βαζεις το + της μπαταρια που λεγαμε στο κιτρινο καλωδιο
βαζεις το + του τροφοδοτικου στο κοκκινο καλωδιο

παιρνεις ενα ρελεδακι 12βολτ αυτοκινητου με βασουλα κλπ

στην NO εξοδο του συνδεεις το + της μπαταριας (και το κιτρινο καλωδιο φυσικα)
στην εισοδο του το + του τροφοδοτικου
στο πηνειο του το + του τροφοδοτικου

στο - της μπαταριας το μαυρο καλωδιο , το - του τροφοδοτικου, την αλλη ακρη του πηνειου.

μολις αναψεις το τροφοδοτικο να οπλισει το ρελεδακι και θα εχεις και + πανω στην μπαταρια

2) εναλλακτικα χωρις ρελεδες κλπ αλλα με εναν περιορισμο:
βαζεις το + της μπαταρια που λεγαμε στο κιτρινο καλωδιο
βαζεις το + του τροφοδοτικου στο κοκκινο καλωδιο
στο - της μπαταριας το μαυρο καλωδιο , το - του τροφοδοτικου

συνδεεις μια διοδο (να ειναι 10Α αν οχι παραπανω) μεταξυ του + της μπαταριας και του + του τροφοδοτικου ετσι ωστε οταν ειναι σβηστο το τροφοδοτικο να μην εχει 12V στο + του απο την μπαταρια.

οταν αναψεις το τροφοδοτικο θα εχεις ρευμα και στο κοκκινο και θα φορτιζεις την μπαταρια
θα χρειαστει να ρυθμισεις την εξοδο του τροφοδοτικου γιατι πιθανοτατα η διοδος θα σου ριξει την ταση 0.7V και επειδη θα εχεις μπαταρια μονιμα πανω του (οταν δουλευει) καλο ειναι να εχεις ταση στην μπαταρια κοντα στο 13.5-13.8V

3) εναλλακτικα αν βρεις διακοπτη για 220 με 2 σετ επαφων (πχ 2φ πινακα, η ακομα καλυτερα 3φ)
βαζεις το + της μπαταρια που λεγαμε στο κιτρινο καλωδιο
βαζεις το + του τροφοδοτικου στο κοκκινο καλωδιο
στο - της μπαταριας το μαυρο καλωδιο , το - του τροφοδοτικου

συνδεεις τη μια επαφη του διακοπτη με το + του τροφοδοτικου και το + της μπαταριας
την 2η επαφη με τη φαση του δικτυου και του τροφοδοτικου
την 3η επαφη με τον ουδετερο του δικτυου και του τροφοδοτικου

οταν ανεβασεις τον τριπλο διακοπτη θα δωσεις ρευμα στο τροφοδοτικο και θα συνδεσεις το + της μπαταριας με το κοκκινο και το + του τροφοδοτικου

λογικα υπαρχουν και αλλες τοσες λυσεις διαλεγεις και παιρνεις
 

Μηνύματα
9
Reaction score
0
!) βαζεις το + της μπαταρια που λεγαμε στο κιτρινο καλωδιο
βαζεις το + του τροφοδοτικου στο κοκκινο καλωδιο

παιρνεις ενα ρελεδακι 12βολτ αυτοκινητου με βασουλα κλπ

στην NO εξοδο του συνδεεις το + της μπαταριας (και το κιτρινο καλωδιο φυσικα)
στην εισοδο του το + του τροφοδοτικου
στο πηνειο του το + του τροφοδοτικου

στο - της μπαταριας το μαυρο καλωδιο , το - του τροφοδοτικου, την αλλη ακρη του πηνειου.

μολις αναψεις το τροφοδοτικο να οπλισει το ρελεδακι και θα εχεις και + πανω στην μπαταρια

2) εναλλακτικα χωρις ρελεδες κλπ αλλα με εναν περιορισμο:
βαζεις το + της μπαταρια που λεγαμε στο κιτρινο καλωδιο
βαζεις το + του τροφοδοτικου στο κοκκινο καλωδιο
στο - της μπαταριας το μαυρο καλωδιο , το - του τροφοδοτικου

συνδεεις μια διοδο (να ειναι 10Α αν οχι παραπανω) μεταξυ του + της μπαταριας και του + του τροφοδοτικου ετσι ωστε οταν ειναι σβηστο το τροφοδοτικο να μην εχει 12V στο + του απο την μπαταρια.

οταν αναψεις το τροφοδοτικο θα εχεις ρευμα και στο κοκκινο και θα φορτιζεις την μπαταρια
θα χρειαστει να ρυθμισεις την εξοδο του τροφοδοτικου γιατι πιθανοτατα η διοδος θα σου ριξει την ταση 0.7V και επειδη θα εχεις μπαταρια μονιμα πανω του (οταν δουλευει) καλο ειναι να εχεις ταση στην μπαταρια κοντα στο 13.5-13.8V

3) εναλλακτικα αν βρεις διακοπτη για 220 με 2 σετ επαφων (πχ 2φ πινακα, η ακομα καλυτερα 3φ)
βαζεις το + της μπαταρια που λεγαμε στο κιτρινο καλωδιο
βαζεις το + του τροφοδοτικου στο κοκκινο καλωδιο
στο - της μπαταριας το μαυρο καλωδιο , το - του τροφοδοτικου

συνδεεις τη μια επαφη του διακοπτη με το + του τροφοδοτικου και το + της μπαταριας
την 2η επαφη με τη φαση του δικτυου και του τροφοδοτικου
την 3η επαφη με τον ουδετερο του δικτυου και του τροφοδοτικου

οταν ανεβασεις τον τριπλο διακοπτη θα δωσεις ρευμα στο τροφοδοτικο και θα συνδεσεις το + της μπαταριας με το κοκκινο και το + του τροφοδοτικου

λογικα υπαρχουν και αλλες τοσες λυσεις διαλεγεις και παιρνεις
Καλησπερα ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου μαλλον θα κανω το 1 επισης βρηκα και αυτο το κυκλωμα Λετε να κανει η οχι??
 

Attachments


Μηνύματα
6.195
Reaction score
2.713
ναι κανει αλλα θα προτιμουσα να βαλεις την μπαταρια μονιμα στο κιτρινο και οχι στο 87α, θα παιζει και σαν σταθεροποιητης στο παλμοτροφοδοτικο σου
 

Μηνύματα
114
Reaction score
71
Καλησπερα ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου μαλλον θα κανω το 1 επισης βρηκα και αυτο το κυκλωμα Λετε να κανει η οχι??
όχι
1 θα σου ξεσυνδέει το κίτρινο όταν ανάβει το τροφοδοτικό
2 δε θα φορτίζει η μπαταρία
 

Μηνύματα
9
Reaction score
0
όχι
1 θα σου ξεσυνδέει το κίτρινο όταν ανάβει το τροφοδοτικό
2 δε θα φορτίζει η μπαταρία
την μπαταρια θα την φορτιζω με εξωτερικο φορτιστη οταν θα οπλιζει το ρελε το κιτρινο θα συνδεεται με το κοκκινο και οταν ξεοπλιζει το ρελε το κιτρινο θα περνει μονιμα ρευμα απο την μπαταρια
 

Μηνύματα
6.195
Reaction score
2.713
δεν χανει μνημες στο χρονο της οπλισης , δοκιμασμενο.
για να χασει μνημες (αναλογα τη συσκευη) θελει τουλαχιστον ενα μεγαλο κλασμα δευτερολεπτου (πχ μισο) και σε μερικες περιπτωσεις αρκετα δευτερολεπτα.

αλλα συμφωνω οτι δεν ειναι καλη λυση
 

Μηνύματα
9
Reaction score
0
δεν χανει μνημες στο χρονο της οπλισης , δοκιμασμενο.
για να χασει μνημες (αναλογα τη συσκευη) θελει τουλαχιστον ενα μεγαλο κλασμα δευτερολεπτου (πχ μισο) και σε μερικες περιπτωσεις αρκετα δευτερολεπτα.

αλλα συμφωνω οτι δεν ειναι καλη λυση
δεν χανει μνημες στο χρονο της οπλισης , δοκιμασμενο.
για να χασει μνημες (αναλογα τη συσκευη) θελει τουλαχιστον ενα μεγαλο κλασμα δευτερολεπτου (πχ μισο) και σε μερικες περιπτωσεις αρκετα δευτερολεπτα.

αλλα συμφωνω οτι δεν ειναι καλη λυση
σε ευχαριστω για την απαντηση αν κανω δηλαδη αυτο που ειπες να συνδεσω το + τις μπαταριας στο κιτρινο καλωδιο υπαρχει περιπτωση μετα να συνταντησω καποιο προβλημα??
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
150.967
Μηνύματα
2.254.113
Members
34.325
Νεότερο μέλος
mariosv
Top