Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: η σημασια της πηγης.
ναι ετσι ειναι.!εννοεις παρασσαγγας
ναι ετσι ειναι.!εννοεις παρασσαγγας
Έλα..., τα διάβασα..:137:..(όχι όλα - ότι μπόρεσα να καταλάβω..)http://www.acoustics.org/press/151st/Lenhardt.html
http://informahealthcare.com/doi/abs/10.1080/00016480902926449
Το να μη στεναχωριέσαι εξαρτάται από εσένα τον ίδιο...Αλλιώς τίποτα δε θα είναι αρκετό...:612:
http://www.avsite.gr/vb/showpost.php?p=234621&postcount=14
http://www.sciencedirect.com/scienc...serid=10&md5=b676d133724cfb4ee451d7fdf0af6684
http://www.arraytherapeutic.com/library/articles/JN83-6-3548.pdf
http://www.arraytherapeutic.com/library/articles/HypersonicEffectBody-Ear study.pdf
To upsampling δεν μπορεί να εξάγει μεγαλύτερη πληροφορία από το στάνταρ 16/44 φορμά.Η πληροφορία έχει ήδη χαθεί σε προηγούμενους κρίκους της ΄΄αλυσίδας΄΄.Ένα player με upsampler δε μπορεί λ.χ. να μετατρέψει ένα απλό CD σε SACD.Παράγει όμως υψίσυχνες συνιστώσες από το εγγεγραμένο σήμα οι οποίες χάρη σε ψυχοακουστικά πειράματα έχουν αποδειχθεί ότι διαφοροποιούν την ακουστική αντίληψη του μέσου ακροατή.Έτσι εξελίσσονται διάφοροι αλγόριθμοι με βάση την προσδοκώμενη επίπτωση από τις διαφορετικές παραμέτρους.Έχει ήδη εξηγηθεί στη ΄΄λειτουργία της ακοής΄΄ ότι η ακουστική αντίληψη δεν είναι απολύτως ταυτόσημη στο σύνολο των ακροατών.Εξ ου και οι διαφορετικές εκτιμήσεις γιά την αξία του upsampling.Για βοήθα γιατί... μάλλον κατάλαβα λάθος...:137:
για να το κανουμε αυτο λιγο πιο λιανα και μαλιστα να εξηγησουμε την σχεση και την διαφορα μεταξυ ας πουμε ενος πλευερ με sacd και ενος αλλου ειδικα του azur 840 c με το anagram .To upsampling δεν μπορεί να εξάγει μεγαλύτερη πληροφορία από το στάνταρ 16/44 φορμά.Η πληροφορία έχει ήδη χαθεί σε προηγούμενους κρίκους της ΄΄αλυσίδας΄΄.Ένα player με upsampler δε μπορεί λ.χ. να μετατρέψει ένα απλό CD σε SACD.Παράγει όμως υψίσυχνες συνιστώσες από το εγγεγραμένο σήμα οι οποίες χάρη σε ψυχοακουστικά πειράματα έχουν αποδειχθεί ότι διαφοροποιούν την ακουστική αντίληψη του μέσου ακροατή.Έτσι εξελίσσονται διάφοροι αλγόριθμοι με βάση την προσδοκώμενη επίπτωση από τις διαφορετικές παραμέτρους.Έχει ήδη εξηγηθεί στη ΄΄λειτουργία της ακοής΄΄ ότι η ακουστική αντίληψη δεν είναι απολύτως ταυτόσημη στο σύνολο των ακροατών.Εξ ου και οι διαφορετικές εκτιμήσεις γιά την αξία του upsampling.
Το Ελληνικό λινκ που παρατίθεται,είναι κατατοπιστικό ως προς τον τομέα της υψηλής πιστότητας
http://www.avmentor.gr/tech/upsamplers_0.htm
Η πλειοψηφία των ψηφιακών δίσκων που διατηρώ είναι απλά CD.για να το κανουμε αυτο λιγο πιο λιανα και μαλιστα να εξηγησουμε την σχεση και την διαφορα μεταξυ ας πουμε ενος πλευερ με sacd και ενος αλλου ειδικα του azur 840 c με το anagram .
Οι απαντήσαντες στο δικό σου θέμα μ'έχουν ΄΄καλύψει΄΄ ήδη...Δοκιμάζοντας με ακουστικά εξαλείφεις πάντως τις μεταβλητές από το υπόλοιπο σύστημα και το χώρο.Πάει και αυτό....κάνα άλλο...; :137:
Εδώ η άποψή μου...με χαρά να δω τις ακουστές σου εντυπώσεις και όχι "μαθηματικά" και papers...:126:
Νομίζω φίλε μου ότι στο παραπάνω έχεις ήδη απαντήσει ο ίδιος:Είναι σα να συζητάμε ότι σημασία έχει η σωματική ρώμη (ενισχυτής), η σωστή οδοντοστοιχία (ηχεία), το καλοραμμένο κουστούμι (χώρος) και το μυαλό ας είναι απαίδευτο (πηγή)!
(Τα bold δικά μου)Αφού λύσουμε το σημαντικό πρόβλημα ηχείου και χώρου, εξασφαλίσουμε τη σωστή συνεργασία ενισχυτή και ηχείου, τότε η πηγή είναι το σημαντικότερο κομμάτι του συστήματος.
τοΝομίζω φίλε μου ότι στο παραπάνω έχεις ήδη απαντήσει ο ίδιος:
(Τα bold δικά μου)
Αφού λύσουμε, αφού εξασφαλίσουμε, τότε.... :126:
Αν αυτή η "ποιοτικά ανώτερη πηγή" μεταφράζεται σε μερικές χιλιάδες ευρώ, τότε, τις περισσότερες, τα χρήματα αυτά θα έπιαναν περισσότερο "τόπο" στα ηχεία.ειναι η προσωπικη μου γνωμη το οτι εαν στο πακετο πηγη-ενισχυτης-ηχεια η πηγη ειναι μιας καποιας ανωτερης κατηγοριας και ποιοτητας και εφ'οσον τα υπολοιπα μερη οπως προειπα ειναι μεσαιας και αποδεκτης ποιοτητος τοτε η καλυτερη ποιοτικα πηγη προσδιδει μεγαλυτερη αποδοση απο το αντιθετο ,δηλ. ενα καλυτερο ενισχυτη η ενα καλυτερο ζευγαρι ηχεια.
ε δεν εννοω <μερικες χιλιαδες> παραπανω ,αλλα μια πηγη της ταξης του 30-50% παραπανω οσον αφορα τα ψηφιακα ,οσον αφορα δε τα αναλογικα εκει ειναι που η βελτιωση της πηγης(του πικαπ εννοειται) εχει κολοσιαια διαφορα στην βελτιωση της αποδοσης συνολικα.Αν αυτή η "ποιοτικά ανώτερη πηγή" μεταφράζεται σε μερικές χιλιάδες ευρώ, τότε, τις περισσότερες, τα χρήματα αυτά θα έπιαναν περισσότερο "τόπο" στα ηχεία.
Είτε το θέλουμε είτε όχι τα περισσότερα "λάθη" γίνονται στα ηχεία και αυτά, σε συνάρτηση με τον χώρο, βάζουν την πιο... βαρβάτη σφραγίδα σε αυτά που ακούμε. Αυτό δεν είναι άποψη αλλά γεγονός.
Το κακό με τα ηχεία είναι ότι δεν μπαίνουν όλα σε όλους τους χώρους και επίσης δεν είναι plug-and-play (βλ. τοποθέτηση, φροντίδα χώρου κλπ), σε αντίθεση με τις (ψηφιακές) πηγές... Εκεί την πατάνε αρκετοί.
Ο δισκος ειναι 200 γραμαριων? Πολυ χαιενταδικο εκουγεται το ....ξυπνητηρι!
σε καποιο παρομοιο συμπερασμα εχω καταληξει και εγω απο καιρο ,ομως και τωρα τελευταια οπως γραφω και σε αλλο θρεντ δοκιμαζοντας το v-dac με διαφορους συνδιασμους ενισχυτικων -ηχειων και πλευερ διαπιστωσα και παλι την μεγαλη σημασια της ποιοτητος της πηγης στο συνολικο ηχητικο αποτελεσμα .συνδεοντας μια ακριβοτερη πηγη σε ενα κατα τα αλλα ισσοροπημενο συστημα βελτιστοποιειται κατα πολυ η αποδοση, τουλαχιστον αποφευγωνται οι <παιδικες> ασθενειες και τα <εισαγωγικα> προβληματα των συστηματων μας,και κυριως τα λαθη που <φωναζουν> απο μακρια οτι ειναι εγγενη προβληματα αναγνωστικοτητας και αδυναμιας της πηγης στο να ανταπεξελθη τις απαιτησεις των υπολοιπων συσκευων.Τι σημαίνει ακριβή, φτηνή?
Πρόσφατα σε δοκιμή με ενισχυτή System Fidelity SA 250, ηχεία Kef iQ 10 και διαφορετικές πηγές να τα οδηγούν, παρατήρησα ΤΡΕΛΕΣ διαφορές στην απόδοση του συστήματος.
Δοκιμές με cd players που θεωρητικά ταιριάζουν στο κόστος του συνδυασμού, το System Fidelity CD 250, Marantz 5003, Harman Kardon και κατέληξα ότι το 7003, που σχεδόν κοστίζει όσο το σύνολο του ενισχυτή και ηχείου, έδειχνε το πόσο καλό συνδυασμό έκαναν ο ενισχυτής με τα ηχεία.
Δεν πήγα παραπάνω, έβγαινε εκτός λογικής (θα προτιμούσα να κινηθώ σε μεγαλύτερης κατηγορίας ηχείο και ενισχυτή, ήδη είχα κάνει την υπέρβαση.
Από την άλλη, δοκιμάζοντας μεγαλύτερη κατηγορία μηχανημάτων και ηχείων, έμεινε το ίδιο συμπέρασμα, ότι το αποτέλεσμα επηρεαζόταν άμεσα από την ποιότητα της πηγής.
Δεν αναφέρομαι σε dsd για το 7003, το ίδιο δισκάκι έπαιξε σε όλες τις περιπτώσεις, Joshua Redman- Hide and seek από το άλμπουμ Freedom in the groove.