Δεν το εχω δει ολο.
Sorry Γιωργο.
Ομως ας παρουν συντονισμενα και αλλα 6-7 ατομα τηλ.
και αν δεν ...τοτε καποιοι να αναλαβουν πρωτοβουλια -επικοινωνια με εξωτερικο
Και φυσικα να γινει και εσωτερικη επικοινωνια μεσω πμ με την ΔΟ και τον Ανδρεα Κ.
Και οπωσδηποτε ενα καλο χ#σιμ@ στην αντιπροσωπεια .
Κρίμα πάντως που η αντιπροσωπεία εχει γράψει στα παλαιότερα των υποδημάτων της, τους πελάτες εκείνους που ουσιαστικά με την μαζική αγορά τους , έβαλαν ενα καινούργιο και αδοκίμαστο προιόν στην Αγορά.
Νομίζω οτι παρόμοιες συμπεριφορές δεν αποτελούν σημάδι σοβαρότητας μιας επιχείρησης.
Μίλησα σήμερα με την αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι χρειάζεται και το ελληνικό software για να γίνει η αναβάθμιση. Κάτι βέβαια που περιμένουμε εδώ και 8 μήνες...