24/96 vs Vinyl

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.788
Reaction score
29.445
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

ΟΚ, προσπαθώ να καταλάβω τι εννοείς με το push pull γι αυτό ρώτησα.

...

Tα woofers στον αυλό , είναι πρόσωπο με πρόσωπο , η κώνος με κώνο.Με ανάστροφη πολικότητα το ενα απο τα δυο.
Ετσι το ενα σπρώχνει και το άλλο τραβάει.Ουσιαστικά το ενα woofer φορτίζει ακουστικά το άλλο.Ενα πλεονέκτημα είναι οτι δεν χρειάζεται τα διπλά λίτρα , για την λειτουργία των δυο woofers, αλλά τον όγκο μόνο για το ενα, πέρα απο την αυξημένη ταχύτητα.
 


Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Tα woofers στον αυλό , είναι πρόσωπο με πρόσωπο , η κώνος με κώνο.Με ανάστροφη πολικότητα το ενα απο τα δυο.
Ετσι το ενα σπρώχνει και το άλλο τραβάει.Ουσιαστικά το ενα woofer φορτίζει ακουστικά το άλλο.Ενα πλεονέκτημα είναι οτι δεν χρειάζεται τα διπλά λίτρα , για την λειτουργία των δυο woofers, αλλά τον όγκο μόνο για το ενα, πέρα απο την αυξημένη ταχύτητα.
Μερικές από αυτές τις κατασκευές είναι όντως εξαιρετικά ενδιαφέρουσες.

...
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.788
Reaction score
29.445
Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Δεν το χρησιμοποιούν πολλοί κατασκευαστές , παρά τα σημαντικά του πλεονεκτήματα , γιατί απαιτεί πολύ καλές μονάδες, και δεν μπουμπουνάει όπως τα δυο παράλληλα συνδεδεμένα woofers.
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Tα woofers στον αυλό , είναι πρόσωπο με πρόσωπο , η κώνος με κώνο.Με ανάστροφη πολικότητα το ενα απο τα δυο.
Ετσι το ενα σπρώχνει και το άλλο τραβάει.Ουσιαστικά το ενα woofer φορτίζει ακουστικά το άλλο.Ενα πλεονέκτημα είναι οτι δεν χρειάζεται τα διπλά λίτρα , για την λειτουργία των δυο woofers, αλλά τον όγκο μόνο για το ενα, πέρα απο την αυξημένη ταχύτητα.
Νομίζω ότι περιγράφεις "ισοβαρική" σχεδιαση. Για ποιο συγκεκριμένο ηχείο μιλάς?
 


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.788
Reaction score
29.445
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Νομίζω ότι περιγράφεις "ισοβαρική" σχεδιαση. Για ποιο συγκεκριμένο ηχείο μιλάς?
Δεν είναι ισοβαρική αλεξ, γιατί η καμπίνα φορτίζει , μόνο το ενα woofer, στον αυλό , το ενα woofer είναι εντός της καμπίνας και το άλλο είναι με την οπίσθια επιφάνεια ελεύθερη στον αέρα να ακτινοβολεί.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Re: Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Δεν το χρησιμοποιούν πολλοί κατασκευαστές , παρά τα σημαντικά του πλεονεκτήματα , γιατί απαιτεί πολύ καλές μονάδες, και δεν μπουμπουνάει όπως τα δυο παράλληλα συνδεδεμένα woofers.
Και γιατί δηλαδή δεν "μπουμπουνάει" με τέτοια σχεδίαση; Ας μην τα μπερδεύουμε όλα μαζί βρε. :126:

...
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.788
Reaction score
29.445
Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Είναι πολύ γρήγορο το σύστημα Νικο, το δεν μπουμπουνάει αναφέρεται στην ουρά του μπάσσου που έχουν τα περισσότερα ηχεία καμπίνας, είτε κλειστά είτε με οπή συντονισμού.
Το σπρώξε τράβα (push pull) δεν εχει τέτοιο θέμα , αλλά και λόγω της υλοποίησης του αυλού , όπου η καμπίνα είναι το εσωτερικό ενος κυλίνδρου.
Στο push pull του αυλού , ακτινοβολέι μόνο το ενα μεγάφωνο ανα ημίτονο και οχι και τα δυο ταυτόχρονα.
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Η ισοβαρική σχεδίαση κατεβαίνει χαμηλά με το μισό όγκο καμπίνας από τον προβλεπόμενο. Αν δεν είναι ισοβαρική, τότε δεν κερδίζεις σε μείωση όγκου (ή ανάλογη επέκταση της απόκρισης χαμηλά) απλά και μόνο λόγω λειτουργίας push-pull.
 

Μηνύματα
229
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Τωρα το ειδα το νημα,και θυμηθηκα το ηχειο που με εβαλε στα εξοδα.http://www.t-linespeakers.org/projects/jakob/index.html
Διαβασα γι'αυτο στον "Ηχο",καποιο μηνα του 78,και ως συνηθως,μου εκανε κλικ το μυαλο μου,και αποφασισα να το παρω απο την Αγγλια,μιας και ποιος να τοφτιαχνε εδω.(Τα σχεδια υπηρχαν βεβαια,αλλα η κατασκευη,ηταν πολυπλοκη).
Μην ξεχνατε οτι υπηρχε και Τελωνειο τοτε και τα λεφτα ηταν πολλα.Ετσι,επιστρατευτηκε φιλος Ελληνοαμερικανος,παρεπιδημων,και εστειλε τα λεφτα αυτος στην Αγγλια,περιμενοντας να δω τι θα βγει.
Καποια στιγμη ηλθαν,χωρια τα κουτιά,και χωρια τα μεγαφωνα και τα X"overs.H τιμη,ηταν πολυ υψηλη,και για εναν υπαλληλο σαν κι εμενα,απαγορευτικη.Πηγαν περιπου 80 χιλιαρικα,οταν ο μισθος μου τοτε,ηταν περιπου 20,μη σου πω και λιγοτερα.
Ασε που για να τα παρω ,επαθα πλακα,γιατι ο εις ου το ονομα ηλθαν,ο φιλος Αμερικανος δηλαδη,ελειπε,και επρεπε να ελθει για να μπορεσει να τα παραλαβει.Τελικα,τα πηρα,και τα εφερα στο σπιτι,και επρεπε να τα μονταρω.
Εκει,ειχα προβλημα,γιατι ο θαλαμισκος του Mid Range Kef,δεν απομονωνε,και οταν το χτυπαγες με το χερι το γουφερ της Κef,κουνιοταν το mid range.Επρεπε λοιπον να βρω μια κολλωδη ουσια,που να μην ξεραινεται με το χρονο,για να στεγανοποιησω το θαλαμισκο,πραγμα το οποιο τελικα καταφερα,και εκλεισα τη διαρροη.
Τελικα,μπηκαν και τα αλλα μεγαφωνα,και ηλθε η ωρα να παιξουν.Με τι ομως θα επαιζαν;Με τον 2Χ15 ΣΟΝΥ που ειχα;Ε δεν επαιζαν βεβαια.Ετσι,μπηκε θεμα αλλαγης του και αγορας αλλου,με μεγαλο damping factor,επειδη ηταν γραμμης μεταφορας,και δεν παιζανε καλα,οταν αυτος ηταν μικρος.
Ξεκινησα βεβαια,με κατι Εγγλεζικους του 2Χ40,2Χ50.Επειδη ομως,κουβαλαω τη γνωστη τρελλα των χαιφαι-στων,κατεληξα να δωσω μια ακομα περιουσια,και να αγορασω εναν θρυλο της εποχης,τον Αμερικανικο δηλαδη Harman Kardon Citation 16,μαζι με το ταιρι του,τον προ-Citation 17.Συνολο,δραχμας 78.000,κι αυτο,λογω της εκπτωσεως 30%,που πετυχα, μεσω ενος φιλου.
Μπηκε λοιπον και ο ενισχυτης,και εβαλα ενα δισκο να ακουσω,και εκει ηλθε η νεα ψυχρολουσια.Η πηγη,ηταν ενα πικαπ Dual ,ακριβο μεν,(το ειχα παρει 4.500, πριν απο 5 χρονια),αλλα δυστυχως,ειχε τροχαλια για την κινηση,και οχι ιμαντα.Αυτο,ειχε σαν συνεπεια,να βαζει πολυ βομβο ραμπλ,που γινοταν πολυ αισθητο,με τα μπασα που βγαζανε τα ηχεια,και εβλεπες το B139,να κουνιεται συνεχεια,ακομα και αν δεν υπηρχε σημα στο δισκο.Ετσι,μπηκε το ζητημα να αγορασω και ενα πικαπ.
Τελικα,διαλεξα το in της εποχης,το Linn Sondek.Θυμαμαι,οτι το πηρα 30.000,χωρις βραχιονα και κεφαλη.Επειδη δεν ειχα λεφτα,περιμενα να ελθουν τα Χριστουγεννα,να παρω και το Δωρο.Ετσι,αγορασα ενα βραχιονα Grace 707 carbon,και μια κεφαλη κινητου πηνιου.(Δεν θυμαμαι πια το ονομα της).Γυρνωντας δε στο σπιτι μου,θυμαμαι,ειχα στην τσεπη μου υπολοιπο απο μισθο ΚΑΙ Δωρο,ενα κατοσταρικο.Μονον.
Ελα ομως,που αυτη θελει και αλλο ενισχυτη phono για να παιξει.Ετσι,αγορασα ενα module phono,στο οποιο φτιαχτηκε ενα τροφοδοτικο ,και ηλθε η ωρα,να παιξουν ολα αυτα.
Ειναι γεγονος,οτι μετα απο τοση ταλαιπωρια και εξοδα,επρεπε το αποτελεσμα να ειναι πολυ καλο,για να δικαιολογηθουν αυτα.
Και ηταν.
Ετσι,αγοραζα πια δισκους,και τους φχαριστιομουν,μεχρι που μου ξαναμπηκε η ιδεα,μιας και καποιος φιλος,μακαριτης πια,μου εκανε την προταση να αγορασω μια κεφαλη Koetsu Rosewood,που ειχε spare.Ετσι,εσκασα αλλα 100 χιλιαρικακια,και την τσιμπησα,αφου ειχαν ομως περασει αρκετα χρονια απο το 78.Αυτο εγινε γυρω στο 90,αλλα τα λεφτα,εξακολουθουσαν να ειναι πολλα,ακομα και τοτε.
Ετσι,περασαν τα χρονια,και φτασαμε στην εποχη του CD,το οποιο σνομπαρα αρχικα,μεχρι που αγορασα ενα LD Pioneer,για να βλεπω τις ταινιες που γραφονταν εκει,και που ηταν καλυτερες απο τα βιντεο.Τοτε,εβαλα και το πρωτο CD σ'αυτο το μηχανημα,που ηταν οπως θα λεγαμε σημερα,universal.
Απο κει και περα it's history.
(Aμα με ανεχτηκατε μεχρι τωρα,μπορω να γραψω κι αλλα,μιας και υπαρχει πολυ "περιπετεια", κατα τη διαδρομη του χρονου 1971-2011).
Xρονια Πολλα,
Θοδωρος.
 


Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.350
Reaction score
37.088
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: 24/96 vs Vinyl

Τ
(Aμα με ανεχτηκατε μεχρι τωρα,μπορω να γραψω κι αλλα,μιας και υπαρχει πολυ "περιπετεια", κατα τη διαδρομη του χρονου 1971-2011).
Xρονια Πολλα,
Θοδωρος.
Φυσικα, οχι μονο ανεχτηκαμε, αλλα απολαμβανουμε κιολας, δωσε μας υλικο, δωσε!!!
 



Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.756
Μηνύματα
3.026.776
Members
38.491
Νεότερο μέλος
Δημήτριος Φάβας
Top