Most visitors online was 3439 , on 16 Sep 2025
Προφανώς αναφέρεσαι στα Grand Vitara...
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι πρόκειται για επιλογές δύσκολες. Εξαρτάται την χρήση και πόσο ψαγμένος είσαι. Τα εν λόγω αυτοκίνητα είναι ίσως τα τελευταία καθαρόαιμα εκτός δρόμου οχήματα της μεσαίας κατηγορίας τιμής. Σε αυτήν την κατηγορία δεν θα ξαναδείς πίσω κίνηση, κατ΄επιλογή τετρακίνηση και αργά διαφορικά (όλα μαζί). Ότι βγαίνει από εδώ και στο εξής μπορεί να έχει αργά διαφορικά αλλά δεν θα έχει πίσω κίνηση. Θα έχει μόνιμη ή αυτόματη τετρακίνηση.
Τα Grand Vitara έχουν αποδεδειγμένες ικανότητες εκτός δρόμου και το σίγουρο είναι ότι σε συνδιασμό με το χαμηλό βάρος τους δεν θα σε απογοητεύσουν ποτέ στα βουνά και στα λαγκάδια. Από πλευράς αξιοπιστίας επίσης είναι πολύ καλά.
Από την άλλη για μένα ακόμη και το τετράθυρο είναι ένα οριακά οικογενειακό αυτοκίνητο, δηλαδή δεν με ικανοποιούν οι χώροι του. Αν όμως δεν έχουμε παιδιά, σκυλιά και γατιά, είσαι στο ιδανικό τετρακίνητο.
Το νέο θα είναι ελαφρώς μεγαλύτερο, με ανανεωμένη - μοντέρνα σχεδιάση και επίσης καλές επιδόσεις εκτός δρόμου αλλά με έξυπνη τετρακίνηση δηλαδή πάει η πισωκούνα. Αργά θα έχει κι αυτό. Από τιμές, γύρω στα 31.000 θα πέρνεις καλύτερο από τον υπάρχον δίλιτρο (σε άλογα).
Αν ενδιαφέρεσαι πρέπει να βιαστείς γιατί ήδη πολλά χρώματα δεν υπάρχουν...![]()
Εσύ να τα κοιτάς αυτά που μου πήρες το αμερικλάνικο για να πατάς μια φορά τον χρόνο σε 2 εκατοστά χιόνι στην αυλή σου. Άμα δεν πας βουνά και θάλασσα τι το θέλεις μωρή? Έχει μεγάλο πορτ μπαγκαζ?Να και οι αγροτες του Κολωνακιου!(η της Καλαμαριας)![]()
Drive magazine said:Αφήστε τους να λένε ότι είναι απλώς πρωτότυπο. Αυτό είναι το νέο Suzuki Grand Vitara όπως θα κυκλοφορεί από το 2006. Κι αν είναι λιγότερο καθαρόαιμο, ε, θα το αντέξουμε...
Η Suzuki παρουσίασε το Concept X σαν μελλοντικό αντικαταστάτη του Grand Vitara, αλλά με ιδιαίτερα φουτουριστικό σχήμα και "ασαφή" τεχνικά χαρακτηριστικά. Μπορεί να έχει περίεργα φώτα και φαντεζί ποδιές, αλλά μέσα δεν υπάρχει τίποτα το διαστημικό. Μιλάμε για ένα εσωτερικό που από πλευράς λειτουργικότητας και ποιότητας δεν απέχει καθόλου από αυτοκίνητο παραγωγής, είναι συγκρατημένο αισθητικά, με τις δύο ασημένιες λωρίδες της κεντρικής κονσόλας να θυμίζουν Lexus.
Οι μόνες αλλαγές του μοντέλου παραγωγής θα είναι οι προφυλακτήρες, η μάσκα, οι πλαϊνοί καθρέφτες και ίσως τα πίσω φώτα. Κατά τα άλλα, τα σημαντικά είναι ίδια, όπως για παράδειγμα οι διαστάσεις. Μήκος στα 4.470 mm, μεταξόνιο-υποσχετική-χώρων στα 2.639 mm, νούμερα δηλαδή αρκετά μεγαλύτερα από το σημερινό μοντέλο, που πλησιάζουν το XL7 και στάνταρ τετρακίνηση. Ένας διακόπτης στο ταμπλό επιτρέπει το κλείδωμα του διαφορικού στο 50:50 και την επιλογή των κοντών σχέσεων. Όταν κυκλοφορήσει το νέο Grand Vitara αναμένεται να εξοπλίζεται με έναν 2λιτρο 4κύλινδρο και δύο V6, με κυβισμό 2,5 και 2,7 λίτρων.
Και μια και έχεις Celica........ΥΓ Τελος η Celica .Exω τρεις γυναικες(τη γυναικα μου και δυο κορες μην παει το μυαλο σας αλλου), μονο τα καλλυντικα τους να βαλεις δεν χωραει τιποτα.Καιρος για τζιπινγκ .Ρε μηπως γερναω;
Μήπως να περίμενες λιγάκι ακόμα?auto-internet.gr said:Ευρώπη τέλος για τα Celica και MR2;
Η Toyota σκοπεύει να σταματήσει την πώληση των Celica και MR2 στην ευρωπαϊκή αγορά από τον επόμενο χρόνο, όπως αναφέρει η έγκυρη διεθνής έκδοση Automotive News Europe, στην προσπάθεια ευκολότερης προσαρμογής του μέσου όρου εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα της γκάμας των μοντέλων της στην αυστηρότερη ευρωπαϊκή νομοθεσίας. Τα δυο αυτοκίνητα (μαζί με το πολυμορφικό Previa, που έχει την ίδια τύχη) είχαν μερίδιο 1,6% στις ευρωπαϊκές πωλήσεις του 2004 για την ιαπωνική εταιρεία, αρκετά μικρό δηλαδή για να μην αισθανθεί ιδιαίτερα την απουσία τους. Η κίνηση αυτή θα βοηθήσει την Toyota να προσεγγίσει τα 140 gr CO2 ανά χιλιόμετρο, που θα είναι τα επιτρεπτά επίπεδα καυσαερίων το 2009. Κύκλοι της Toyota ανέφεραν ότι η εταιρεία θα διαθέτει στην ευρωπαϊκή αγορά περισσότερα αυτοκίνητα που θα κατασκευάζονται στη γηραιά Ήπειρο. Η ιαπωνική εταιρεία έχει στόχο πωλήσεων τα 1,2 εκατομμύρια Toyota και Lexus ως το 2010 στην Ευρώπη, με το 70% αυτών να κατασκευάζονται στην ήπειρό μας.
Το περιμένω πως και πως αυτό το αυτοκίνητο...