4x4. AΓΟΡΑΖΟΥΜΕ;

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Είναι γνωστό βέβαια ότι η Suzuki ανήκει στον όμιλο της GM (Opel/Chevrolet/Isuzu/Vauxhall/Saab κ.ο.κ.)

Αυτό για να μην παραξενευτείτε όταν δείτε αυτή τη φωτογραφία για το πως πιθανόν να μοιάζει το νέο SAAB 9-4x !!! :shock: :shock: :shock: :shock:


 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Και η GM, πριν καλά καλά το κυκλοφορήσει η SUZUKI, το έχει ήδη κυκλοφορήσει σαν CHEVROLET EQUINOX













:shock: :shock: :shock:
 


Μηνύματα
117
Reaction score
6
Γιαννη με επεισες περιμενω το καινουργιο.Ειναι σιγουρο οτι το καινουργιο θα ειναι καλυτερο.Απλα αναρωτιομουν αν η μειωση στην τιμη του2.5(περιπου 7000) αξιζε τον κοπο.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Γιαννη με επεισες περιμενω το καινουργιο.Ειναι σιγουρο οτι το καινουργιο θα ειναι καλυτερο.Απλα αναρωτιομουν αν η μειωση στην τιμη του2.5(περιπου 7000) αξιζε τον κοπο.

Υπολόγισε ότι το ντεμπούτο του νέου μοντέλου θα γίνει στην έκθεση Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο, ενώ οι πωλήσεις του στην Ελλάδα θα αρχίσουν (μαζί με το 3-θυρο) αρχές του 2006.
Πιστεύω ότι αξίζει η αναμονή!!! :roll: :wink:


Αααα........
Εκτιμώμενη τιμή για το 2λιτρο γύρω στα 32000 ευρώ (με καλό εξοπλισμό) & για το 2,7 V6 κάπου στα 41000 ευρώ!!! :roll: :wink:
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
δηλαδη ποσο εχει φθηνηνει το XTRAIL?
Το πιο φθηνό είναι το X-TRAIL 2.0 Action με 26600 ευρώ (αλλά δεν έχει ούτε ζάντες αλουμινίου!!) ενώ το πιο ακριβό το 2.5 Elegance με 39970
Αν μιλάς για αυτόματα πρόσθεσε περίπου 1100 ευρώ στις τιμές, όχι όμως στην εντελώς απλή των 2.0lt. Στα 2000 κυβικά θα πρέπει να πάρεις οπωσδήποτε την 2.0 Sport S/R (SunRoof) με κόστος 33230 ευρώ (+1100 το αυτόματο!!)
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Βρε παιδιά μου, τι να τις κάνετε τις ζάντες αλουμινίου;;; 4x4 δεν παίρνετε;;; Για off-road δεν πάτε;;; Στραβώνουν οι ζάντες αλουμινίου στο off-road...εδώ στραβώνουν στους περίφημους ελληνικούς δρόμους...
Αχ, αχ, πάλι για λάθος λόγους υποψιάζομαι ότι θέλετε να πάρετε ένα τέτοιο όχημα...

Και για να έρθουμε όλοι στα συγκαλά μας με τα 4x4, πάρτε αυτό...this is pure engineering!

"Stuttgart-based Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG is expanding its Cayenne customization program to include increased horsepower for the Cayenne Turbo, an automatically extending rearview camera on all three Cayenne models, and new Panorama roof system that is approximately four times larger than the standard Cayenne tilt-and-slide sunroof.

Beginning in December 2004, Porsche will offer increased horsepower for the Cayenne Turbo through its Tequipment program. The upgrade includes increasing the engine performance from 450 to 500 horsepower, a reinforced brake system and an adapted suspension system requiring 19-inch or larger wheels. Thus equipped, the Cayenne Turbo can reach a top test-track speed of 167 mph (series production: 165 mph), and a 0 to 60 mph time of 4.9 seconds (Cayenne Turbo with 450 horsepower: 5.2 seconds). Fuel consumption, as with the 450 horsepower Cayenne Turbo, remains unchanged at 13 mpg city/18 mpg highway.

Porsche achieved the 50 extra horsepower by optimizing the flow design of the intercooler and other engine management developments. In conjunction with changed accelerator pedal characteristics, this results in an optimized torque build-up and even sportier engine characteristics. The maximum torque has increased from 460 to 515 pounds-feet, and maximum torque is available between 2,250 and 4,750 rpm.

The front brake system has a new aluminum six-piston monobloc disc-brake caliper with a brake pad area that is more than 12 percent larger than the standard Cayenne Turbo front brake system. The brake disc is 14.96 inches/380 mm in diameter and 1.5 inches/38 mm thick (series production: 13.78 inches/350 mm in diameter and 1.34 inches/34 mm thick). Porsche engineers also optimized the brake ventilation. The rear brakes discs have also been enlarged to 14.1-inches/358 mm (series production: 13 inches/330 mm). "





OK δεν έχει manual gearbox option αλλά είναι το καλύτερο SUV που κυκλοφορεί (μαζί με το Χ5).
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Σιγα μην βάλεις αυτοκίνητο πάνω από τα 20000 ευρώ στα βουνά και στα λαγκάδια.Για αυτά καλύτερα ένα NIVA.
 


Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Σιγα μην βάλεις αυτοκίνητο πάνω από τα 20000 ευρώ στα βουνά και στα λαγκάδια.Για αυτά καλύτερα ένα NIVA.
Ανάλογα αγαπητέ...το οικονομικό βεβαίως...το καλύτερο luxury off-roader αυτή τη στιγμή είναι το Land Rover Discovery 3. Δεν σταματάει πουθενά. Για απλό αλλά στιβαρό off-roader, πάμε στο Land Rover Defender.
Εγώ πάντως θα ήθελα τα Lada να πεθάνουν :mrgreen:
 

Μηνύματα
4.927
Reaction score
52
Ακούγεται ότι από Οκτώβρη-Νοέμβρη και μετά οι τιμές θα αλλάξουν πολύ. :!:
Και αυτό γιατί θα αλλάξουν οι φόροι-δασμοί εισαγωγής των αυτοκινήτων.
Οι εταιρείες έχουν ξεσκιστεί στις προσφορές-δόσεις-συμβάσεις με τράπεζες κλπ.

Μήπως θάπρεπε να περιμένετε! :?:

Απο κεί και πέρα νομίζω ότι το Vitara είναι μιά χαρά. Ολοι οι γνωστοί μου κατέχοντες είναι ευχαριστημένοι.

Αν θέλετε να κάνετε την δουλειά σας και να πάτε και σε κανένα βουνό πάρτε το.
Αν θέλετε να το παίρνει η γυναίκα σας και να πηγαίνει για ψώνια πάρτε Rav.
Αν έχετε λεφτά για πέταμα και πουλάτε μούρη πάρτε Cayenne.
Αν έχετε λεφτά για πέταμα και δεν πουλάτε μούρη πάρτε Touareg.
Αν έχετε λεφτά και θέλετε ΤΖΙΠ πάρτε Toyota-Land Cruiser ή Landrover!
 

Μηνύματα
2.885
Reaction score
50
Αν έχετε λεφτά για πέταμα και πουλάτε μούρη πάρτε Cayenne.
Αν έχετε λεφτά για πέταμα και δεν πουλάτε μούρη πάρτε Touareg.
Αν έχετε λεφτά και θέλετε ΤΖΙΠ πάρτε Toyota-Land Cruiser ή Landrover!
Σωστόοοοοοοοοοοοοος!
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Για τα Land Cruiser συμφωνώ και επαυξάνω (και για το 90άρι, και για το 100άρι).......
Η ΤΟΥΟΤΑ έχει ένα καθαρόαιμο 4Χ4, που πάει παντού, είναι χλιδάτο και δεν χαλάει....
Αν το επόμενο μοντέλο το κάνουν πιο ραφιναρισμένο αισθητικά θα είναι τέλειο!!!!

Αλλά πάμε πολύ ψηλά στην τιμή παιδιά!



Αν ήθελα ντε και καλά να ξεδίνω ένα Σ-Κ τον μήνα σε λάσπες και νερά και κοτρώνια δεν θα έδινα 30-40-50 χιλιάρικα!!

Θα αγόραζα ένα SUZUKI JIMNY που τα κάνει όλα πάνω στο βουνό και τέρμα!!! :roll: :wink:
 

Μηνύματα
2.885
Reaction score
50
Πάντως εγώ νομίζω ότι το Land Cruiser είναι και πολύ όμορφο ήδη (κάποιο απ' τα δύο, όχι το εντελώς τετράγωνο, αυτό με τα "πιτσιλωτά" φώτα). Αλλά ότι είναι ακριβό είναι. Σε σχέση βέβαια με Χ5 και porsche και λίγα δίνεις! Ε ok δε νομίζω να το χρησιμοποιήσει κάποιος τόσο ακραία (εκτός αν του περισσεύουν) πάντως μια εκτός δρόμου χρήση σε... normal συνθήκες (όσο normal μπορείς να τις πεις τελοσπάντων) την κάνεις. Εγώ πάντως δε νομίζω να το έπαιρνα και να το'χα για την πόλη μόνο. Λίγο σπαταλημένα λεφτά μου φαίνονται βρε παιδί μου για τέτοιο αυτοκίνητο. Κρίμα είναι.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Μάνο, για....normal χρήση & με ένα SUV (Sports Utility Vehicle) τα κάνεις μια χαρά τις "εξερευνητικές" βόλτες εκτός δρόμου (κυρίως χωματόδρομους, ψιλολασπουριές κ.ο.κ.) :roll: :wink:

Το απαραίτητο βέβαια είναι κάτι που πολύς κόσμος ξεχνά........
Ποτέ ένα όχημα 4Χ4 (είτε είναι SUV είτε καθαρόαιμο...) δεν κάνει τέτοιες βόλτες ένα-ένα. :shock: :shock:
Πάντα παρέα με τουλάχιστον άλλο ένα 4Χ4 και οπωσδήποτε κάποια "εκτάκτου ανάγκης" αξεσουάρ (σκοινί, ιμάντες με γάντζους, φτυάρια, δοχείο με τουλάχιστον 20 λίτρα βενζίνη, μεταλλικούς οδηγούς που θα πατήσει το αυτοκίνητο σε δύσβατα μέρη, πριόνι χειρός για κόψιμο κλαδιών ή κορμών, καλώδια για μπαταρία, δυνατό φακό & έξτρα μπαταρίες, πλήρες φαρμακείο κ.ο.κ.) :roll: :wink:

Και βέβαια αφού σχεδιάσουμε την διαδρομή, αφήνουμε αντίγραφο του χάρτη σε κάποιον που δεν έρχεται μαζί μας για την περίπτωση που κάτι πάει στραβά............ :? :?

Και σε καμία περίπτωση δεν ξεχνάμε να πάρουμε τα δεύτερα κλειδιά του αυτοκινήτου (γιατί ο διάολος έχει πολλά ποδάρια και αν χάσεις τα κλειδιά σε τίποτα λάσπες...... :twisted: ....)

Ο πρόχειρος έλεγχος του οχήματος θεωρείται βέβαια απαραίτητος (και έχουμε και καβάτζα κιτ επισκευής ελαστικών και την ρεζέρβα ετοιμοπόλεμη......) :wink:
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Ακούγεται ότι από Οκτώβρη-Νοέμβρη και μετά οι τιμές θα αλλάξουν πολύ. :!:
Και αυτό γιατί θα αλλάξουν οι φόροι-δασμοί εισαγωγής των αυτοκινήτων.
Οι εταιρείες έχουν ξεσκιστεί στις προσφορές-δόσεις-συμβάσεις με τράπεζες κλπ.
Γιώργο υποθέτω όμως ότι θα εξισωθούν οι εργοστασιακές τιμές οπότε θα είναι μια η άλλη....



--> Γιάννη κανένα SUVλάκι δεν μπορεί να πάει εκεί που πάει το Grand Vitara. Η φασαρία όμως δεν γίνεται γι αυτό...
Τα SUV (όλα κατά την γνώμη μου) είναι υπερεκτιμήμένα αυτοκίνητα. Ζητούν πολλά περισσότερα χρήματα από αυτά που προσφέρουν και είναι λογικό μιας και είναι πλέον μόδα. Τα ακριβά πράγματα σε ένα τετρακίνητο είναι με την σειρά, το πλαίσιο (ανεξάρτητο πλαίσιο τύπου σκάλας), οι αναρτήσεις και τα διαφορικά (μερικές φορές και μπλοκέ). Από αυτά τα τρία τα SUV δεν έχουν τίποτα. Δηλαδή μιλάμε για αυτοφερόμενα πλαίσια, συμβατικές αναρτήσεις και συνεκτικούς συμπλέκτες, ότι ακριβώς έχει ένα αυτοκίνητο πόλης αλλά με λίγο παραπάνω... υψόμετρο. Στα χρήματά τους δηλαδή αγοράζεις ένα καθαρόαιμο τζιπ, όχι γιατί είναι τζιπ αλλά γιατί πιάνουν περισσότερο τόπο τα λεφτά με τα παραπάνω υλικά.

Αν εξαιρέσεις αυτά τα τρία, οι άκαμπτοι άξονες, τα ελαφριά τιμόνια (για να μην έχουν κραδασμούς), οι μικροί πρόβολοι εμπρός και πίσω, οι τεράστιες διαδρομές της ανάρτησης, τα αργά διαφορικά και η συνολικά στιβαρή κατασκευή, κάνουν ένα όχημα να μπορεί να πηγαίνει παντού ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ να μην χαλάει οδηγώντας το σε βατούς χωματόδρομους (βλέπε SUV). Κοινώς να μην το λυπάσαι.

Στρεβλώσεις σασί, τριγμοί αμαξώματος και καταρεύσεις αναρτήσεων είναι θέματα τα οποία θα απασχολήσουν τον κάτοχο ενός SUVλακίου εάν αυτός το παρακάνει με τους βατούς χωματόδρομους (δεν το συζητώ για εκτός δρόμου extreme διαδρομές), σε αντίθεση με τον κάτοχο ενός άλλου τύπου τζιποειδούς.

Επίσης, οι εκτός δρόμου επιδόσεις είναι συνάρτηση μεγέθους, βάρους και κινητήρα αυτοκινήτου. Για να πηγαίνεις παντού δηλαδή, ή έχεις μικρό τετρακίνητο με φυσιολογικό κινητήρα (grand vitara 1,6, jimny κλπ), ή μεγάλο τετρακίνητο με πολύ μεγάλο κινητήρα (land cruiser, μεγάλα land rover, μεγάλο kia sorento, μεγάλο cherokee κλπ). Και πάλι όμως το μεγάλο πλαίσιο είναι ανασταλτικός παράγοντας.

Ορισμένα πράγματα όμως δεν πάνε μαζί αν αυτά δεν κοστίζουν ένα κάρο χρήματα. Ως γνωστόν όλα τα καθαρά τζίπ έχουν πίσω κίνηση. Υπάρχει σοβαρός λόγος γι αυτό πέραν από την κατανάλωση και αφορά στις εκτός δρόμου διαδρομές. Ένα αμάξι όμως με πίσω κίνηση, πλαίσιο τύπου σκάλας και περίεργη ανάρτηση δεν μπορεί (εύκολα) να έχει τις επιδόσεις ενός επιβατικού, όχι σε ταχύτητα αλλά σε οδική συμπεριφορά. Δεν συζητάμε για ταχύτητες 100/120 χλμ/ω αλλά για παραπάνω φυσικά. ΜΟΝΟ αν τα χώσεις χοντρά τα πέρνεις όλα. Και εδώ ο βασιλιάς είναι το land cruiser που έχει όλα τα παραπάνω, έχει και μόνιμη τετρακίνηση για περισσότερη ασφάλεια και καλύτερη οδική συμπεριφορά. Φυσικά αν μπορείς να διαθέσεις τα 65000 που έχει ένα τέτοιο όχημα καλά εξοπλισμένο, δεν σε πολυενδιαφέρει η κατανάλωση ε?


Διαλέχτε...

p.s Και κάτι άλλο. Αν δώσω 30000 και μείνω στην άμμο, προτιμάω να το βάλω φωτιά παρά να φωνάξω ένα jimny να με βγάλει :wink:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Νίκο που ακριβώς διαφέρουν οι απόψεις μας??? :roll: :wink: :wink:

Γιαυτό αναφέρω ότι με ένα SUV πας σε normal συνθήκες!!!! :D
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.111
Μηνύματα
3.041.624
Members
38.532
Νεότερο μέλος
NIK DRAGON
Top