After Sale Service και Service One

Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
Απαντω.... απο την πλευρα του τεχνικου κα μονο (γιατι αυτο ημουν και ειμαι). Και λογω αυτης της ιδιοτητας ξερω (και συνεχιζω να μαθαινω) για το τι μπορει να χαλασει απο μονο του και το τι το χαλαει ο πελατης (για θεμα εγγυησεων).

Το ότι μια συσκευή εν προκειμένη αυτή η τηλεόραση χάλασε μετα από δυόμισι χρόνια θεωρείτο φυσικό και συνηθισμένο φαινόμενο;
Οχι και ναι (γενικα μιλωντας για συσκευες αλλα και συγκεκριμενα). Το οτι κατι ειναι καινουριο δε σημαινει οτι δε θα χαλασει ποτε ή θα χαλασει οταν παλιωσει ή οτι δε μπορει να χαλασει αν ειναι καινουριο. Οπως επισης το ιδιο γινεται με κατι ακριβο. Δε σημαινει οτι επειδη μια TV εχει 5000€ δε θα χαλασει.
Οποιος πιστευει κατι τετοιο, απαταται και κανει μεγαλο λαθος.
Επισης η εγγυηση δηλωνει "εγγυηση καλης λειτουργιας" για Χ χρονικο διαστημα. Αν μεσα σε αυτο το διαστημα παρουσιασει βλαβη, τοτε το κοστος θα το καλυψει η εταιρεια. Δε σημαινει οτι μια συσκευη θα δουλεψει καλα για τα 1 ή 2 χρονια της εγγυησης και δε θα χαλασει αυτο το διαστημα, αλλα μετα τα 1 ή 2 χρονια θα (μπορει να) χαλασει.


**Πριν 1-2 βδομαδες χαλασε η δικη μου TV μετα απο 10+ χρονια.
Το ΤΙ καηκε και δεν αναβε δεν εχει και πολυ σημασια για τον απλο καταναλωτη (μη γνωστη τεχνικων).
Τον ενδιαφερει οτι "δεν αναβει".
Στη δικη μου απο τα 100αδες εξαρτηματα "εσκασε" ενας πυκνωτης. Και οχι απλα εσκασε, εξαυλωθηκε, μονο τα ποδαρακια εμειναν πανω...


Επιμένω ότι είναι απαράδεκτο καθως ιστορικά αλλα και μεχρι τις μερες οι τηλεοράσεις δεν συνηθίζετε να τινάζουν τα πέταλα σε τοσο σύντομο χρονικο διάστημα.

Πραγματι δε συνηθιζεται. Η οθονη μαλιστα ειναι οτο πιο σπανιο που μπορει να χαλασει. Χαλαει ομως και αυτη. Και παλι ομως ο χρονος "καλης" λειτουργιας μιας CRT οθονης (οι 10.000 ωρες που λεμε) αναφερεται στο οτι δε θα πεσει κατω απο το μισο η ιδιοτητα του φωσφορικου υλικου. Και επισης είναι και το πιο ακριβο ανταλλακτικο.

To ότι η οθονη είναι ενα εξάρτημα που εχει 3 νήματα που λειτουργουν συνεχεια και ειναι πυρωμενα για να εκπεμπουν ηλεκτρονια , και δεν ξερω και γω τι άλλο ,με αφήνει παγερά αδιάφορο.
Αυτο το ανεφερα μονο και μονο για να μη θεωρηθει οτι ειναι ενα απλο γυαλι.

Τώρα για τα ανταλακτικα που είναι ακριβα παλι επιμένω για το απαράδεκτο του πράγματος καθως και οι ετοιμες συσκευες που ετοιμάζονται για πωλήσεις μενοουν πολύ καιρο σε αποθήκες και επίσης και αυτές εχουν κόστη μεταφορας.
Υπαρχει ομως μια διαφορα μεταξυ προιοντων και ανταλλακτικων οσον αφορα το χρονο παραμονης στις αποθηκες. Τα προιοντα θα μεινουν 6-12 μηνες μιας και ανανεωνονται τα μοντελα. Τα ανταλλακτικα θα ΠΡΕΠΕΙ να μεινουν για 10 χρονια και καθε τοσο να αυξανονται λογω των νεων μοντελων. Η ποσοτητα και το ειδος των ανταλλακτικων που θα μεινουν αποθηκευμενα μετα το περας της κυκλοφοριας/διανομης/κατασκευης του προιοντος εχουν να κανουν με το falure rate που ειχαν σε αυτό το διαστημα παραγωγης. Αν π.χ. μεσα σε 2 χρονια δεν ειχε χαλασει καμια οθονη η εταιρεις μπορει να αποφασισε να μην κρατησει οθονες (λαθος της, και μεγαλο μαλιστα).
Κατι ψιλο ασχετο…. Αν σταματησει ένα μοντελο η εταιρια δεν εινει υποχρεωμενη να παρεχει αξεσουαρ. Η παροχη των αξεσουαρ σταματα με την παυση παραγωγης του μοντελου (αν π.χ. θετε να παρετε τραπεζακι για την TV σας μετα από 5 χρονια, το πιθανοτερο είναι ότι δε θα βρειτε).

Αυτό δεν παει να πει ότι πρεπει να πωλούνται αναλογικά στο τριπλασιο της αξιας τους όπως τα ανταλακτικα.
Δεν ξερεις το ποσο αναλογικα παραπανω πωλουνται.... Αν ο χχχχχ πουλαει ενα DVDp με 130€, δε σημαινει οτι ο εισαγωγεας το αγοραζει με 100€. Το αγοραζει πολυ λιγοτερα. Μετα προσθετει το κοστος δασμων, μεταφορας, αποθηκευσης, διαφημισης, κερδους......

Αυτα τα ολιγα τεχνικα και σια.
Επειδη ομως και οι εταιριες είναι υποχρεωμενες από το νομο να εχουν ανταλλακτικα για τα προιοντα τους όπως αναφερεται
---Ο προμηθευτής καινούριων αγαθών με μεγάλη διάρκεια ζωής* είναι υποχρεωμένος να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την παροχή τεχνικών υπηρεσιών για όλο το διάστημα διάρκειας ζωής των αγαθών αυτών καθώς επίσης και την προμήθεια ανταλλακτικών που απαιτούνται για την χρήση των σχετικών αγαθών.----
επρεπε να ειχαν οθονη. Αν δεν εχουν ΠΡΕΠΕΙ να σου ΔΩΣΟΥΝ άλλη TV.

* οι υπολογιστες ΔΕΝ ανηκουν σε αυτη την κατηγορια, γι αυτο και δε μπορεις να βρεις mobo για την 2ετων CPU σου....

Οπως βλεπεις λεω απο τη μια την τεχνικη αποψη,αλλα αν ΔΕΝ εχουν ανταλλακτικο θα πρεπει να σου δωσουν αλλη.





####
Περα απο αυτο, για πες ΤΙ σου παρουσιασε η TV ?
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
Cinemusic - Ανδρεας said:
Αγφου θα το πεις που θα το πεις .
Θελεις να σε παρακαλεσουμε και απο πανω 8)
Οχι απλα ελεγα να βγαλω κανα φραγκο....

Παντως ψαξε το για το αν υπαρχει ή οχι το ανταλλακτικο......
Πολλες φορες χρησιμοποιουν το κοστος για να αποθαρρυνουν οπως λες, επειδη δεν εχουν το ανταλλακτικο.
Πες τους οτι τελικα θες να την επισκευασεις, να δεις τι θα σου πουν.

dream_GR said:
Ετσι γλιτόνουν στοκ υλικών, γλιτώνουν την ανάγκη dedicated service για κάθε brand type, και δίνουν εργολαβίες τις επισκευές σε κάτι ASTRA SERVICE, SEFVICE ONE, και άλλους εργολάβους κηδειών!!!!
ΜΗ μιλας με το service αλλα με την επισημη εταιρεια. Η υπαρξη ή οχι ανταλλακτικων ειναι θεμα της κατασκευαστριας εταιρειας και οχι του service ή του εισγωγεα. Τα outsource service αυτα ελεγχονται απο τις εταιρειες, αλλα πολλες φορες κανουν τα δικα τους, και ο αντιπροσωπος δεν το μαθαινει ποτε.


Επισης αν δε σου δωσουν αλλη, θα πρεπει να σου κανουν πιστωτικο στην τιμη που την ειχες παρει. Αυτα αν δεν υπαρχει ανταλλακτικο ή γενικοτερα αν ΔΕ μπορουν να σου την επισκευασουν ή να παρεις μια λειτουργικη, για ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ λογο.
 

Μηνύματα
8.676
Reaction score
6
Σαν να μου φαίνετε πως εχουμε ξεφύγει από την ουσία.
Προφανώς τα παντα μπορούν να τεθούν off ανεξάρτητα από τον χρονο λειτουργίας τους ειτε είναι αυτος 1 μερα η 2 χρονια.
Όλα ο άνθρωπος τα φτιάχνει και δικαιολογημένα μπορούν να υποστούν την οποιαδηποτε βλάβη.
Το θεμα είναι όμως αν σε καποιες συσκευές είναι συνηθισμένο αυτό το φαινόμενο ( στην προκειμένη περίπτωση σε οθονη τηλεόρασης) ετσι ώστε να φτάνεις σε σημειο να αναρωτιέσαι για την ποιοτητα αυτου που αγορασες.
Αν πχ αγοραζες ένα ράδιο-ενισχυτή που μετα από μερικες μερες λειτουργίας εκανε ένα πουφ και δεν αναβε , θα αναρωτιόσουνα εάν εκανες σωστη επιλογη αγοράς.
Και αυτό γιατι οι πεντε γείτονες φίλοι σου που αγόρασαν και αυτοι ραδιο-ενισχυτή πριν τρια χρονια , αλλα αλλης εταιρείας , συνεχιζουν να λειτουργούν χωρις προβλημα.
Επίσης έχοντας ακούσει και δει πως γενικά οι ενισχυτές δεν παρουσιάζουν βλαβες ετσι ξαφνικα και πως δεν είναι συνηθισμένα τέτοια φαινόμενα ,αυτό σε κανει να αναρωτιέσαι ακόμα περισσότερο για το αν η επιλογή σου για την συγκεκριμένη μαρκα ενισχυτή είναι αυτό τελικά που διαφημίζει. ( απόδοση, ποιότητα , αντοχή)

Ολες οι εταιρίες ξοδευουν υπερογκα ποσα για την διαφήμιση των προϊόντων τους .
Παρολα αυτά η υστεροφημία μιας φιρμας αξιζει πολλα περισσότερα από την διαφήμιση.
Παρε αυτή την μάρκα την εχω 5 χρονια και δεν καταλαβαίνει τιποτα θα ακουσεις από έναν φιλο που τελικα αυτος θα σε παρακινήσει για την αγορα σου παρά η ιδια διαφήμιση. ( αλλστε αυτό δεν κάνουμε και στα διάφορα φορουμ δινοντας συμβουλες)

Αν λοιπον σιγα σιγα αρχιζουν και κυκλοφορούν φημες για την αντοχή και την ποιοτητα κάποιων προϊόντων μια φιρμας , φημες που μονο κολακευτικές δεν θα μπορουσαν να χαρακτιριστουν τοτε καλο θα ηταν και έξυπνο από την εκάστοτε φιρμα να κανει τις κατάλληλες κινήσεις ώστε να αποτρέψει το αρνητικό κλιμα.
Σε κατι τέτοιες περιπτώσεις βοηθά πολύ το after sale service ( όταν είναι επιπέδου) καθώς δίνει μια επιπλέον ασφάλεια στον καταναλωτή.
Γυρίζοντας στο θεμα μας θα ελεγα πως η αντιμετώπιση του service οne ( Φουρλης) μονο τα αντίθετα εχει πραξει από αυτά που επρεπε καθως ο ορος after sale δεν υπάρχει στο λεξικο τους .
 

Μηνύματα
8.676
Reaction score
6
Οσον αφορα την βλαβη τον τελευταίο καιρο ειχα προβληματα με τα χρώματα της οθονης ( πρασίνιζε στα καλα καθούμενα) οσπου γεμισε με κατάλευκο φως και με τον ηχο μόνο να σου δινει την αίσθηση ενός φωτεινού ραδιοφώνου.
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
Οταν λες πρασινιζε; Γινοταν ολη η εικονα πρασινη, σα να εχεις δωσει πρασινη εικονα στην εισοδο, πρασινο ραστερ, ή εβλεπες την ταινια αλλα με πρασινες αποχρωσεις σα να λειπουν τα υπολοιπα χρωματα?
Και τωρα εχεις δηλαδη μια λευκη εικονα... ειναι λευκη σαν το φυσιολογικο λευκο μιας ταινιας ή φαινεται σα να ειναι καμμενο λευκο, παρα πολυ φωτεινο λευκο σε σχεση με το πως επρεπε να παιζει....

Ασε με να το ψαξω λιγο παραπανω, γιατι οπως ειναι το μυαλο μου τωρα, δε μπορω να δικαιολογησω τη διαγνωση και να τη συνδεσω με το συμπτωμα...

Για να εχεις λευκη οθονη, σημαινει οτι και τα 3 πυροβολα λειτουργουν (μονο και με τα 3 μπορει να βγει λευκο). Με 12V θερμαινονται αυτα και αν καει καποιο θα λειπει ενα χρωμα ή αν καουν ολα (παιξε λοττο σε τετοια περιπτωση) θα βλεπεις το καλυτερο μαυρο!!!
Για να εχεις λευκη οθονη, σημαινει οτι το πλεγμα επιταχυνσης/ανοδου των ηλεκτρονιων λειτουργει και τα επιταχυνει.
Για να εχεις λευκη οθονη, σημαινει οτι η υψηλη ταση υπαρχει και φτανει στην οθονη.
Το πλεγμα εστιασης δεν ξερω μιας και εχεις λευκη οθονη, αλλα το μονο που κανει ειναι να ευθυγραμιζει και "λεπταινει" τις δεσμες πριν την αποκλιση και να μην ειναι θαμπη η εικονα.
Για να εχεις λευκη οθονη, σημαινει οτι οι 3 δεσμες ηλεκτρονιων φτανουν στη φθοριζουσα επιφανεια.
Tα πηνια συγκλισης ειναι εξωτερικα απο την οθονη (και λογικα λειτουργουν αφου εχεις λευκη ολη την οθονη και οχι μερος της) και ελεγχοναι απο αλλο κυκλωμα...



Η μονη λογικη περιπτωση, που μπορω να σκεφτω τωρα, του να εχεις λευκη οθονη ειναι μια υπεροδηγηση (πανω απο τα ~300V που ειναι συνηθως) του πλεγματος επιταχυνσης (γινεται και χειροκινητα αυτο απο το μετασχηματιστη υψηλης - εχει ενα τριμερακι επανω του - ακομα και χωρις να υπαρχει βλαβη), αλλα αυτο "ελεγχεται"/ρυθμιζεται απο το μετασχηματιστη υψηλης και το τριμερακι του, οχι σε real time αλλα μια και καλη κατα την αρχικη ρυθμιση. Αν το πειραξεις αρχιζει να φωτιζει παραπανω η εικονα (ειναι η φαση που φωναζεις τον Λαμπρου γιατι το μαυρο δε φαινεται σαν μαυρο, αλλα φωτιζει) και αν τοι πειραξεις πολυ ακομα και το μαυρο γινεται ασπρο.
Μπορει να φταιει η επεξεργασια της εικονας....
Αλλα ολα αυτα ειναι εξω απο την οθονη.

Τωρα μπορεις να μου πεις γιατι δε μου καθεται βλαβη στην οθονη????

Πιανουν καθολου τα χερια σου?





 

Μηνύματα
8.676
Reaction score
6
Βρε τα χερια μου πιανουν ... τηλεοραση ομως δεν εχω στα χερια μου εδω και 20 μερες.
Οταν λεω πρασίνιζε φαντάσου πως παίρνεις μια πράσινη ζελατίνα και μεσα απο αυτην βλέπεις την εικονα της tv.
Καταλαβαίνεις πως ολα τα χρώματα της θα εχουν πράσινες αποχρωσεις.
Αυτο γινόταν για μερικα δευτερόλεπτα και καποιες σπιθες ( σαν στιγμιαίοι φωτισμοί) την επανέφεραν στα λογικά της.
Αν δεν γινοταν αυτό σε λιγα δευτερόλεπτα τοτε έπαιζα λιγο με τα κανάλια ( για να σβήσει για λιγο η οθονη) και ετσι ερχόντουσαν τα χρώματα στην θεση τους.
Την τελευταια φορα που εγινε αυτο ( οι στιγμιαίοι φωτισμοί σαν σπιθες) έσβησε ολη η οθονη και ενα λευκο φως την γέμισε ( πολυ δυνατό σε σημείο να μην μπορεις να κοιτάξεις) τρομο παίζοντας.
Αν θυμαμαι στον πρωτο τεχνικο που την ειχα παει μου ειχε πως κατι ειχε αλλάξει και μπορεσε να ξαναβγάλει εικονα αλλα το πρασίνισμα και γενικα αυτο το παίξιμο των χρωμάτων ηταν απο την οθονη και πως ηθελε αλλαγή.
Πραγμα που οταν ειδε και το τεχνικο τμημα τις αντιπροσωπείας συμφώνησε στην ιδια διάγνωση.
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
Ανδρεα αν θες εχω γνωστο συναδελφο (συναδελφου) στη Θεσσαλονικη, για να την πας, γιατι ειναι δυσκολο να ειναι η οθονη.
Καπου στο Ντεπο (υπαρχει τετοια περιοχη; )
Αν θες μου το λες να σου πω περισσοτερες πληροφοριες και να τον ειδοποιησει ο συναδελφος.
 

Μηνύματα
1
Reaction score
0
Μακρυά από προϊόντα Samsung!!!

H τεχνική υποστήριξη, σε περίπτωση βλάβης, είναι σκέτο ανέκδοτο.



Προ δεκαετίας αγόρασα ψυγείο – ντουλάπα, μάρκας SAMSUNG (RS21FGRS), από κατάστημα της αλυσίδας Κωτσόβολος, στην τιμή των 2.300 ευρώ.

Μάλιστα επέλεξα το συγκεκριμένο ψυγείο, κατόπιν επιμονής του πωλητή, ότι δηλ είναι το καλύτερο μοντέλο που διαθέτει το κατάστημα, προερχόμενο από κορυφαίο κατασκευαστή, δηλ τη SAMSUNG και ότι όλα τα άλλα ψυγεία είναι υποδεέστερα.

Προ διμήνου (αρχές Απριλίου 2017), το ψυγείο εμφάνισε δυσλειτουργία, δηλ. έπαψε να ψύχεται ο χώρος της συντήρησης, αντίθετα ο χώρος της κατάψυξης λειτουργεί κανονικά.

Επισκέφθηκα το Web site της SAMSUNG, και επικοινώνησα με το 210 6897691 .

Επειδή είμαι κάτοικος Λάρισας, μου υποδείχθηκε ο τοπικός εξουσιοδοτημένος από τη SAMSUNG, τεχνικός της περιοχής μου, τον οποίο και κάλεσα.

Στην πρώτη επίσκεψη, πραγματοποίησε έναν καθαρισμό στο πίσω τμήμα του ψυγείου, λέγοντας ότι αν εμφανίσει πάλι πρόβλημα, να τον καλέσω πάλι. Κόστος επίσκεψης 20 ευρώ.

Μετά από τρεις μέρες, το ψυγείο πάλι εμφάνισε πρόβλημα.

Κλήθηκε ξανά ο τεχνικός. Αυτή τη φορά, κατόπιν ελέγχου, με ενημέρωσε ότι απαιτείται η αντικατάσταση δύο αισθητήρων και ενός ανεμιστήρα στο χώρο της συντήρησης με συνολικό κόστος (υλικά +εργατικά) 220 Ευρώ + ΦΠΑ.

Στο σημείο αυτό τον ρώτησα ΡΗΤΑ αν με αυτό το ποσό θα επισκευαστεί τελεσίδικα το ψυγείο, διότι δεν προτίθεμαι να πληρώσω δεκάρα παραπάνω. Με καθησύχασε λέγοντας πως το ψυγείο θα λειτουργήσει.

Κατέβαλα το ποσό, παραγγέλθηκαν τα ανταλλακτικά, έγινε η αντικατάσταση, αλλά μετά από 3 μέρες το ψυγεία και πάλι εμφάνισε το ίδιο πρόβλημα.

Κλήθηκε εκ νέου ο τεχνικός και αυτή τη φορά μου είπε ότι απαιτείται η αντικατάσταση ΚΑΙ της κεντρικής πλακέτας, δηλ νέο κόστος 200 ευρώ + ΦΠΑ.

Διαμαρτυρήθηκα, λέγοντας ότι ΡΗΤΑ ρώτησα εξαρχής αν με την αρχική δαπάνη 220+ΦΠΑ θα επισκευαστεί το ψυγείο, και δεν θα χρειαστούν νέα έξοδα. Η απάντηση που έλαβα είναι ότι έχω δίκιο, αλλά χρειάζεται αντικατάσταση ΚΑΙ της κεντρικής πλακέτας.

Ξαναρώτησα ΡΗΤΑ, αν πληρώνοντας και την πλακέτα το ψυγείο θα λειτουργήσει. Με διαβεβαίωσε ότι πλέον θα λειτουργήσει 100%.

Πλήρωσα τα χρήματα, παραγγέλθηκε η πλακέτα και τοποθετήθηκε.

Μετά από τρεις μέρες, το ψυγείο ΠΑΛΙ παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα και επιπρόσθετα, με την αντικατάσταση της πλακέτας, σταμάτησε να λειτουργεί σωστά η παγομηχανή.

Σε νέα κλήση του τεχνικού, αυτός επικοινώνησε με τη SAMSUNG και του στάλθηκε κάποια διαγνωστική καταγραφική συσκευή, την οποία τοποθέτησε στο ψυγείο για ένα 5νθήμερο, αφαιρέθηκε την 22/5/2017 και στάλθηκε πίσω στην Αθήνα.

Την 25/5/2017, ξαναήρθε ο τεχνικός και μου είπε ότι πιθανόν να φταίει κάποιο στοιχείο που ευθύνεται για την απόψυξη στο χώρο των αισθητήρων, το οποίο πρέπει να αντικατασταθεί.

Διευκρίνησα ότι δεν πρόκειται να δώσω δεκάρα παραπάνω, για κανέναν άλλο λόγο και ότι έχοντας ήδη πληρώσει ένα σκασμό χρήματα απαιτώ να δω το ψυγείο να λειτουργεί. Η απάντηση που έλαβα από τον τεχνικό ήταν ότι θα ενημερώσει την Εταιρία (SAMSUNG) και θα περιμένει περαιτέρω οδηγίες.



Την ίδια ημέρα, μέσω του web site της SAMSUNG, απέστειλα επιστολή διαμαρτυρίας, για το όλο θέμα. Ως αποτέλεσμα, την 30/5/2107, μου τηλεφώνησε ο προϊστάμενος τεχνικής εξυπηρέτησης και λίγο πολύ, μου είπε ότι λυπάται πάρα πολύ για την ταλαιπωρία μου και αν όχι αυθημερόν, την επόμενη, θα έρθει ο τεχνικός να κάνει ΔΩΡΕΑΝ τοποθέτηση του ψυκτικού στοιχείου.
Του επεσήμανα ότι έχω συμπληρώσει ακριβώς 50 μέρες χωρίς ψυγείο.

Σήμερα, 6/6/2017,πέρασα από το τοπικό εξουσιοδοτημένο service, για να ενημερωθώ και μου είπαν ότι πιθανή ημερομηνία άφιξης του ανταλλακτικού, όχι νωρίτερα από την 8/6/2017.

Τηλεφώνησα και στην τεχνική βοήθεια της SAMSUNG όπου μου συνέστησαν για άλλη μια φορά να κάνω υπομονή.

Στο μεταξύ, κάνοντας υπομονή, έχω συμπληρώσει 57 μέρες χωρίς ψυγείο, είναι Ιούνιος με τις αντίστοιχες θερμοκρασίες και ούτε μπορώ να πετάξω το ψυγείο στα σκουπίδια, να πάει στο διάολο, μαζί με τη SAMSUNGκαι να αγοράσω άλλο, αφού τα λαμόγια μου έχουν πάρει ήδη 500 ευρώ για την επισκευή που ποτέ δεν έγινε.

Αυτή είναι η SAMSUNG με την δήθεν ποιότητα και εξυπηρέτηση.



Και για να μη δημιουργηθεί η εντύπωση ότι είμαι ο μόνος, δείτε εδώ τα σχόλια από άτομα με ανάλογες εμπειρίες:

http://polisilektis.blogspot.gr/2011/09/samsung-service-service-one.html
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.752
Μηνύματα
3.026.497
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Nikos88
Top