Akai as 1070

Μηνύματα
681
Reaction score
1
-Λολα να μια λάμπα.
Όχι Κώστα εγώ θέλω να ακούω το πικάπιο μέσω του σούπερ ντούπερ επεξεργαστή.
-Μα τότε δεν θα ακούς πικάπιο αλλά cd.
Βρε άντε άλλαξε χόμπι. :gotcha:
Εσείς έχετε αλλάξει hobby! Με πιάνεις; :prankster:
 
Last edited:



toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.389
Reaction score
1.843
Εγώ πάλι το χαβά μου . . . ☝
Πυροβολάτε όλοι εκτός στόχου --> Τι ήχο (πηγή, ηχεία, ενισχυτή, τα πάντα) αγόραζε κανείς το 75~85 και τι σήμερα, με τις ίδιες ανθρωποώρες εργασίας ;;

Πως τα σκότωσα έτσι, ο καραπεζός φούστης, τα σέβεντις ; ! :oops:
 

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.786
Reaction score
28.214
ssss.jpg


-
Όσες φορές και αν αξιώθηκα να πάω σε συναυλίες , ποτέ δεν ένιωσα σαν θεατής το πιάνο να μου έρχεται από πίσω μου , μα ούτε και το βιολί από τα πλάγια μου . Πάντα τα ντράμς ήταν στο πίσω μέρος της ορχήστρας και πιό υπερυψωμένα σε σχέση με τα άλλα όργανα ...αλλά ποτέ ό ήχος τους δεν μου έρχονταν από την οροφή αλλά από μπροστά μου .
Κάποια στιγμή μάλιστα έκοψα να πηγαίνω στις καθεαυτού συναυλίες .
Πήγαινα στήν τελευταία πρόβα τους - και πάω ακόμα όποτε ό άνθρωπος μου , φίλος καρδιακός , συμμετέχει - . Χωρίς μικρόφωνα και κάθομαι από την 12 σειρά καθισμάτων και μετά . Άκρα του τάφου σιωπή ....και απόλαυση .

Ό πολυκάναλος ήχος είναι γιά μένα μόνο γιά τις ταινίες .
Γιά την μουσική , επιτρέψτε μου , είναι κάτι το ψεύτικο , όχι όμως πώς δεν αρέσει σε κάποια ομάδα ανθρώπων ....και καλά κάνουν .
Δικάναλο λοιπόν και χωρίς sab , με καλά μουσικά δρώμενα .

-
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
View attachment 190068

-
Όσες φορές και αν αξιώθηκα να πάω σε συναυλίες , ποτέ δεν ένιωσα σαν θεατής το πιάνο να μου έρχεται από πίσω μου , μα ούτε και το βιολί από τα πλάγια μου . Πάντα τα ντράμς ήταν στο πίσω μέρος της ορχήστρας και πιό υπερυψωμένα σε σχέση με τα άλλα όργανα ...αλλά ποτέ ό ήχος τους δεν μου έρχονταν από την οροφή αλλά από μπροστά μου .
Κάποια στιγμή μάλιστα έκοψα να πηγαίνω στις καθεαυτού συναυλίες .
Πήγαινα στήν τελευταία πρόβα τους - και πάω ακόμα όποτε ό άνθρωπος μου , φίλος καρδιακός , συμμετέχει - . Χωρίς μικρόφωνα και κάθομαι από την 12 σειρά καθισμάτων και μετά . Άκρα του τάφου σιωπή ....και απόλαυση .

Ό πολυκάναλος ήχος είναι γιά μένα μόνο γιά τις ταινίες .
Γιά την μουσική , επιτρέψτε μου , είναι κάτι το ψεύτικο , όχι όμως πώς δεν αρέσει σε κάποια ομάδα ανθρώπων ....και καλά κάνουν .
Δικάναλο λοιπόν και χωρίς sab , με καλά μουσικά δρώμενα .

-
:lolsign: :lolsign: :lolsign:

Τόσο ωραίους kolous βάζεις στο Καλημέρα, καλησπέρα... μείνε σε αυτά.
Τα άλλα δεν τα καταλαβαίνεις, κι ας εχουν εξηγηθεί επανειλλημένως.
 

Μηνύματα
12.828
Reaction score
10.048
-
Όσες φορές και αν αξιώθηκα να πάω σε συναυλίες , ποτέ δεν ένιωσα σαν θεατής το πιάνο να μου έρχεται από πίσω μου , μα ούτε και το βιολί από τα πλάγια μου . Πάντα τα ντράμς ήταν στο πίσω μέρος της ορχήστρας και πιό υπερυψωμένα σε σχέση με τα άλλα όργανα ...αλλά ποτέ ό ήχος τους δεν μου έρχονταν από την οροφή αλλά από μπροστά μου .
Κάποια στιγμή μάλιστα έκοψα να πηγαίνω στις καθεαυτού συναυλίες .
Πήγαινα στήν τελευταία πρόβα τους - και πάω ακόμα όποτε ό άνθρωπος μου , φίλος καρδιακός , συμμετέχει - . Χωρίς μικρόφωνα και κάθομαι από την 12 σειρά καθισμάτων και μετά . Άκρα του τάφου σιωπή ....και απόλαυση .

Ό πολυκάναλος ήχος είναι γιά μένα μόνο γιά τις ταινίες .
Γιά την μουσική , επιτρέψτε μου , είναι κάτι το ψεύτικο , όχι όμως πώς δεν αρέσει σε κάποια ομάδα ανθρώπων ....και καλά κάνουν .
Δικάναλο λοιπόν και χωρίς sab , με καλά μουσικά δρώμενα .

-
Έχεις ακούσει πολυκάναλη μουσική από καλοστημένο σύστημα; (καλοστημένο = όχι ηχεία ό,τι να 'ναι, όπου να 'ναι)
 

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.786
Reaction score
28.214
:lolsign: :lolsign: :lolsign:

Τόσο ωραίους kolous βάζεις στο Καλημέρα, καλησπέρα... μείνε σε αυτά.
Τα άλλα δεν τα καταλαβαίνεις, κι ας εχουν εξηγηθεί επανειλλημένως.
-
Χαίρομαι που μου αναγνωρίζεις κατι . Να είσαι σίγουρος όμως πως άλλο τόσο εκλεκτικός είμαι και γιά το πώς μου αρέσει να ακούω μουσική στον χώρο μου . Πίστεψε με πώς δεν είναι δύσκολο γιά μένα να έχω 10 ίδια Ηχεία και άλλα 4 ίδια sab .
Δεν θέλω όμως . Εκ πεποιθήσεως .
Τό ( ... μείνε σε αυτά. ) , και το - δεν τα καταλαβαίνεις, - σου τα επιστρέφω , στο ακέραιο .
Με λές και χαζό , μου λές και τι να κάνω ....να είσαι καλά .
Σε είχα πιό ψηλά φίλε .

- ( Και φυσικά αφου το διαβάσεις , μιά που εχεις και το μαχαίρι και το πεπόνι ....θα το σβήσεις
Μου φτάνει που θα το διαβάσεις )
-
Πέτρο καλησπέρα .
Σίγουρα θά έχεις καλοστημένο σύστημα , που εγώ δεν εχω ακούσει , γιατι απλά εγώ είμαι ενας ακόμη χαζός που δεν καταλαβαίνει .
Όποτε θέλεις κερνάς σπιτικό καφέ στον χώρο σου .
Εγώ θα φέρω το γλυκό .
........Μπάσ και ξεχαζέψω λίγο και δεν χρειάζομαι πιά πατρικές συμβουλές από τον φίλο μας τον
Dimi . .....Φίλος μου ό Dimi , γιατι έχουμε μεγαλώσει μαζί και με ξέρει ΚΑΛΑ .

- :) Gομολάστιχα και σβήστε τα .
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Με λές και χαζό
Ενώ εσύ δεν με λες χαζό, που μου αρέσει να ακούω-δήθεν- πιάνα πίσω μου; Εσύ εχεις παει σε συναυλίες και ξέρεις και εμείς βοσκάμε πρόβατα, ε;
Αυτό δεν ειναι ευθεία προσβολή που έγραψες; Προφανώς και είναι. Εσύ είσαι γνώστης και εγω είμαι βοσκός;

Άσε τώρα.

Ολα εχουν εξηγηθεί, τι ακούγεται, και από που στον πολυκάναλο ήχο. Και γιατί. Δεκάδες φορές. Δεν τα διάβασες;
Αν όχι, κάτσε να ακούσεις σωστό πολυκάναλο, που προφανώς δεν εχεις ακούσει, και μετά ξαναγράψε για το από που ακούς.
γιατι έχουμε μεγαλώσει μαζί και με ξέρει ΚΑΛΑ
;;;

Ενδιαφέρον. Αλλά πως;
θα το σβήσεις
Τίποτα δεν σβήνω. Τα γραπτά μένουν.
 
Last edited:

Μηνύματα
3.076
Reaction score
8.847
Παιδιά........ ηρεμία ημίν, Αγάπη μόνο ματς-μουτς,
Η ακουστική συμπεριφορά του χώρου του καθενός στα δικά του αυτιά είναι προσωπικό γούστο, φυσικά δε σημαίνει ότι είναι και το σωστό, αλλά δε χρειάζεται να βγαίνουν μαχαίρια ........
Δεν είμαστε εδώ για να το παίξουμε ξερόλες και ισχυρογνώμονες, και να ρίχνουμε (γαμόσταυρα) παίζει πολύ και το προσωπικό μας στοιχείο πέρα από το πιο είναι το καλύτερο, ούτε να κάνουμε σύγκριση μηχανήματων.
Σας ευχαριστώ........
 

hawkwind78

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.968
Reaction score
2.905
Προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμος φίλοι συνφορουμιστες; Κάθε τρόπος ακουστικής έχει τα θετικα και τα αρνητικα τους. Εγώ ακούω από ολα δεν αναθεματιζω κανένα σύστημα αλλά λόγω χώρου δεν μπορώ να τα γευτω όλα. Οπότε στο σαλονι πολυκάναλο και στέρεο στο γραφειο. Που και που ρίχνω και τον PIONEER SX-880 για την vintage διάθεση. Και έχω και πικαπ στο πολυκάναλο. Οπότε ότι του αρέσει καθενός.

Όσο για το θέμα εγώ θα κράταγα τον marantz και θα του έκανα recap και συντήρηση εφόσον είναι και δικό σου μηχάνημα απο την αρχή και ξέρεις πως το έχεις δουλέψει.

Φιλικά Κωνσταντίνος
 

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.786
Reaction score
28.214
:party:

Τότε ,
Ποιός σου είπε να απαντήσεις από την στιγμή που το μήνυμα μου είναι ουδέτερο ; Γράφω πουθενα γιά το πώς ακούει ό κ. Dimi ;
Πες μου που γράφω γιά "χαζους" στο 1 μήνυμα μου ;
Θά με τρελάνεις ;
Είδες κάπου το μήνυμα μου να είναι προσωπικό προς εσένα ; Η σε κάποιον άλλο κύριο εδώ ;
Μόνο εσυ εχεις πολυκάναλο ήχο κ. Dimi ;

* Όσο χαζος και να είμαι - γιά εσένα - , δεν έχει να κάνει με το πόσο καλά χειρίζομαι την ελληνική .
Οποιος διαβάσει τα μηνύματα που ανταλλάξαμε εδώ , θα καταλάβει .
Μπορείς να γράψεις οοοοτι θέλεις . Εγώ δεν θα απαντήσω κ. Dimi .
Πάω να βάλω κανενα kolous

-
:party:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Μόνο εσυ εχεις πολυκάναλο ήχο κ. Dimi ;
Όχι, αλλά προφανώς όλοι οι κάτοχοι πολυκάναλου για μουσική θεωρούνται απο εσένα άσχετοι. Και σε αυτούς συμπεριλαμβάνομαι και εγώ.

* Όσο χαζος και να είμαι - γιά εσένα
Πες μου που γράφω γιά "χαζους" στο 1 μήνυμα μου ;
Εγώ που γράφω πως εσύ είσαι χαζός;
Πάω να βάλω κανενα kolous
:party:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Όσες φορές και αν αξιώθηκα να πάω σε συναυλίες , ποτέ δεν ένιωσα σαν θεατής το πιάνο να μου έρχεται από πίσω μου , μα ούτε και το βιολί από τα πλάγια μου . Πάντα τα ντράμς ήταν στο πίσω μέρος της ορχήστρας και πιό υπερυψωμένα σε σχέση με τα άλλα όργανα ...αλλά ποτέ ό ήχος τους δεν μου έρχονταν από την οροφή αλλά από μπροστά μου .
Είναι εντελώς λάθος όλα αυτά που λες.

Ο ήχος σε ένα κλειστό χώρο όπου εκεί μέσα παίζει μεγάλη ορχήστρα, σου έρχεται από παντού, και από πάνω και από πίσω.

Γι'αυτό το λόγο είναι ξακουστές κάποιες τέτοιες αίθουσες, για την εξαιρετική τους ηχητική ταυτότητα. Όχι γιατί έχουν ωραία καθίσματα ή όμορφα χρώματα..

Βεβαίως συνεχίζεις να αντιλαμβάνεσαι την κατεύθυνση των οργάνων από τις πραγματικές τους θέσεις, εμπρός από σένα, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δε σου έρχεται η αντήχηση της αίθουσας και οι ανακλάσεις από τα όργανα που παίζουν, είτε από το ταβάνι, είτε από τους πλαϊνούς και πίσω τοίχους.

Για να ακούσεις ήχους να έρχονται μόνο από μπροστά, πρέπει να ανοίξεις ένα παράθυρο στην αίθουσα και να κάτσεις έξω από την αίθουσα, να ακούς μόνο τους ήχους που περνάνε από το άνοιγμα του παραθύρου.

Αυτό, επιτυγχάνεται με το δικάναλο που έχεις.

Για να επιτύχεις στο σπίτι σου ίδια αίσθηση με αυτήν του να κάθεσαι μέσα στην αίθουσα, θες immersive setup, και ηχογράφηση Dolby Atmos.

Ότι άλλο και να υποστηρίξεις, είναι πέρα για πέρα λάθος.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.867
Reaction score
3.925
View attachment 190068

-
Όσες φορές και αν αξιώθηκα να πάω σε συναυλίες , ποτέ δεν ένιωσα σαν θεατής το πιάνο να μου έρχεται από πίσω μου , μα ούτε και το βιολί από τα πλάγια μου . Πάντα τα ντράμς ήταν στο πίσω μέρος της ορχήστρας και πιό υπερυψωμένα σε σχέση με τα άλλα όργανα ...αλλά ποτέ ό ήχος τους δεν μου έρχονταν από την οροφή αλλά από μπροστά μου .
Κάποια στιγμή μάλιστα έκοψα να πηγαίνω στις καθεαυτού συναυλίες .
Πήγαινα στήν τελευταία πρόβα τους - και πάω ακόμα όποτε ό άνθρωπος μου , φίλος καρδιακός , συμμετέχει - . Χωρίς μικρόφωνα και κάθομαι από την 12 σειρά καθισμάτων και μετά . Άκρα του τάφου σιωπή ....και απόλαυση .

Ό πολυκάναλος ήχος είναι γιά μένα μόνο γιά τις ταινίες .
Γιά την μουσική , επιτρέψτε μου , είναι κάτι το ψεύτικο , όχι όμως πώς δεν αρέσει σε κάποια ομάδα ανθρώπων ....και καλά κάνουν .
Δικάναλο λοιπόν και χωρίς sab , με καλά μουσικά δρώμενα .

-
Εγω παλι σε μια live συναυλια υπαιθρια, ετυχε η κολωνα με τα ηχεια (line arraay) να ειναι ακριβως απο πισω μου. Τα μροστα ηταν πολυ μπροστα και ο δυνατος ηχος των κοντινων καλυπτε οτιδηποτε αλλο. Τι να πω τωρα. Οτι πρεπει ν ακουμε μονο με πισω?
Βαρετο το νημα, ολο τα ιδια λεγονται. Παω να δω ποτε θα μπουν οι ωραιες φωτο στο αλλο νημα. Emmanouil for ever! :drinks:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Στην σύγχρονη πραγματικότητα των μουσικών ηχογραφήσεων σε immersive φορμά, πέραν της προηγούμενης δυνατότητας χωρικής πληροφορίας που ανέφερα, δίνεται και η δυνατότητα στους δημιουργούς στους μουσικούς, στους καλλιτέχνες, να τοποθετήσουν τον ακροατή ανάμεσα στα όργανα, αν αυτό επιθυμούν, και να εξερευνήσουν νέα δημιουργικά καλλιτεχνικά μονοπάτια.

Υπάρχουν πάρα πολλοί σοβαροί και έμπειροι και αναγνωρισμένοι μουσικοί, είτε κλασσικής μουσικής είτε διαφόρων άλλων μουσικών ειδών, που βρήκαν σημαντική αυτή τη δυνατότητα του immersive, και έκατσαν, έμαθαν, μόχθησαν, πειραματίστηκαν, συνεργάστηκαν με ηχολήπτες και στουντιαδες, και κατέληξαν να μας προσφέρουν συγκεκριμένες immersive ηχογραφήσεις, που φέρνουν τον ακροατή σε συγκεκριμένη θέση ανάμεσα στα όργανα, προσφέροντάς του μια συγκεκριμένη immersive εμπειρία, όπως το καλλιτεχνικό τους ένστικτο τους ώθησε να το δημιουργήσουν.

Δε σου πέφτει λόγος πως θες εσύ.
Δεν είσαι ούτε δημιουργός, ούτε καλλιτέχνης.
Απλός ακροατής είσαι.
Αυτοί οι ίδιοι οι μουσικοί, έτσι θέλουν να ακούγεται η μουσική τους.

Εσύ τώρα, άκουγε δικάναλα. Ξεροκέφαλος; Δε ξέρω, πάντως κακό του κεφαλιού σου.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Ένα sampler απο μια ενδιαφέρουσα εταιρία:

Μπορείς να αγοράσεις ειτε την δικάναλη έκδοση, είτε πολυκάναλη ακούγοντας απο την “πλατεία”, είτε πολυκάναλη αλλά ακούγοντας ανάμεσα στους μουσικούς (Audience/Stage)
(Μάλλον σε λαθος νήμα γράφουμε. @daharis666 μήπως να τα πας στο multichannel music?)
 

Μηνύματα
12.828
Reaction score
10.048
Σίγουρα θά έχεις καλοστημένο σύστημα , που εγώ δεν εχω ακούσει , γιατι απλά εγώ είμαι ενας ακόμη χαζός που δεν καταλαβαίνει .
Μη μου προσάπτεις λέξεις που δεν έχω γράψει (επειδή δε θέλω) για σένα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Η αλήθεια όπως πάντα βρίσκεται στην μέση.
Στη μέση βρίσκεται η ζώνη.

Κάτω από τον αφαλό κανονικά, πάνω από τον αφαλό σε ψηλοκαβαλους γέροντες. Σα τα βρακιά.

Τέλος πάντων, στη μέση βρίσκονται οι 5 οσφυικοι σπόνδυλοι.

Η αλήθεια είναι άλλο πράμα.
 

Μηνύματα
4.867
Reaction score
3.925
View attachment 190068

-
Όσες φορές και αν αξιώθηκα να πάω σε συναυλίες , ποτέ δεν ένιωσα σαν θεατής το πιάνο να μου έρχεται από πίσω μου , μα ούτε και το βιολί από τα πλάγια μου . Πάντα τα ντράμς ήταν στο πίσω μέρος της ορχήστρας και πιό υπερυψωμένα σε σχέση με τα άλλα όργανα ...αλλά ποτέ ό ήχος τους δεν μου έρχονταν από την οροφή αλλά από μπροστά μου .
Κάποια στιγμή μάλιστα έκοψα να πηγαίνω στις καθεαυτού συναυλίες .
Πήγαινα στήν τελευταία πρόβα τους - και πάω ακόμα όποτε ό άνθρωπος μου , φίλος καρδιακός , συμμετέχει - . Χωρίς μικρόφωνα και κάθομαι από την 12 σειρά καθισμάτων και μετά . Άκρα του τάφου σιωπή ....και απόλαυση .

Ό πολυκάναλος ήχος είναι γιά μένα μόνο γιά τις ταινίες .
Γιά την μουσική , επιτρέψτε μου , είναι κάτι το ψεύτικο , όχι όμως πώς δεν αρέσει σε κάποια ομάδα ανθρώπων ....και καλά κάνουν .
Δικάναλο λοιπόν και χωρίς sab , με καλά μουσικά δρώμενα .

-
Παμε παλι για μια αναλυση.

Σε μια ορχηστρα κλασικης μουσικης ο διευθυντης ορχηστρας δινει μεγαλη σημασια στην τοποθετηση αυτης. Πρεπει να ειναι σε θεση να τους ακουει ολους και καθαρα, να μην σκεπαζει καποιος τους αλλους και να μην εχει τα τσιριχτα οργανα σε τετοια θεση που να χαλασει την ακοη του.
Λιγο πολυ φιλος μουσικος (και καθηγητης μουσικης) μου εξηγουσε ενα ενα τα οργανα, που πρεπει να ειναι και για πιο λογο.

Πολυ ωραια λοιπον, υπαρχει ενας σοβαρος και πρακτικος λογος για τον διευθυντη ορχηστρας. Δεν ειναι απολυτως σιγουρο οτι το ιδιο υφισταται και για τον ακροατη μια συναυλιας σ ενα μεγαρο γιατι οι αποστασεις δεν ειναι ιδιες με τον διευθυντη, κι επισης παρεμβαινουν μικροφωνα, ηχεια, τοοθετηση αυτων κ.λπ. Για τον ακροατη λοιπον ειναι λιγο πιο συνθετο δεν αποκλειεται να ειναι και πιο ευκολο. Αυτο ομως το τελευταιο δεν μας νοιαζει γιατι το περνουμε ντεφακτο. Πληρωσαμε το εισητηριο μας εδωσα μια θεση και δεν μπορουμε τον κλαρινιστα πανε λιγο πιο δεξια να σ ακουω καλυτερα. Γιατι μπορει να σουρθει το κλαρινετο στο κεφαλι! Να εδω μπορει να υπαρξει ιπταμενο κλαρινετο!

Παμε τωρα στο σπιτι μας. Θα πρεπει ν ακουσουμε με τετοιο τροπο την μουσικη που θα εχουμε λυμενα το προβληματα που αντιμετωπιζει ο διευθυντης ορχηστρας. Ποιος ομως θα μας τα λυσει? Φυσικα αυτος που κανει την μιξη. Εφοσον λοιπον θελει να δωσει ενα επτακαναλο ηχο, θα δουλεψει πανω σ αυτο, θα κανει τις ακροασεις τους πειραματισμους και κανει την μιξη, καποια οργανα θα τα χαμηλωσει, καποια αλλα θα τ ανεβασει, θ αλλαξει την τοποθετηση και στο τελος vuala! Σου δινει ετοιμη τροφη στο πιατο οπου τ ακους με το πλεον ευχαριστο τροπο. Εσυ απλα καθεσαι στον καναπε κι απολαμβανεις. Αν παλι θελει να δωσει στερεο μουσικη θα δουλεψει με αντιστοιχο τροπο.

Αυτο το πραγμα δηλαδη το γεγονος οτι ακους τη μουσικη στο σπιτι, και οχι στο μεγαρο, αλλα ουτε και σε υπαιθρια συναυλια, ουτε σε καποιο μπαρακι συνοικιακο, ειναι που πολλες φορες που συγχεεται με την κατ οικο μουσικη και δημιουργει καχυποψιες.

Ενα δικαναλο συστημα δημιουργει ενα ψευτικο γεγονος (γιατι δεν εχεις τους μουσικους στο σπιτι σου) οσο πιο πιστα μπορει για δικαναλο. Δεν μπορει να σου κανει το πραγματικο γεγονος μιας εικοσαμελους ορχηστρας να ειναι αυτουσιο. Το ιδιο ομως κι ενα πολυκαναλο σεταπ.

Αυτο που προσπαθουν ομως και τα δυο σεταπ ειναι ν αποτυπωσουν την μουσικη πραγματικοτητα οσο πιο πιστα μπορουν και προπαντος να σου φερουν το μουσικο συναισθημα του καλλιτεχνη οσο γινεται πιο ζωντανα στον ακροατη της πολυθρονας.

Σ αυτη την μαχη λοιπον ριχνονται απο τη μια δυο ηχεια (στερεο) κι απο την αλλη ενα συνολο ηχειων (μουλτι η ιμερσιβ). Επισης αντιστοιχα υπαρχει στη μεση και το στουντιο αναπαραγωγης ο οποιος θα κανει ολες τις απαραιτητες κινησεις για να φερει ενα πιο ευηχο αποτελεσμα στον ακροατη.

Ωωωπ τι ειπα τωρα. Δηλαδη αυτος στο στουντιο αλλοιωνει το μουσικο αυθεντικο περιεχομενο? Ναι κυριοι, και μερικες φορες κανει το τελικο αποτελεσμα να εχει τεραστια διαφορα απο το αρχικο. Εχω δει ενα σωρο βιντεο απο μεγαλα ηχηρα ονοματα (Bob Marley, Pink Floyd, Deep Purple, Led Zepellin κλπ) που αφου γινουν ολες οι τροποποιησεις καλειται ο καλλιτεχνης να συμφωνησει για τις αλλαγες. Δεν αποκλειεται και μαζι να κανουν και καποιες ακομη τροποποιησεις. Ετσι λοιπον αυτη η τροποποιημενη δουλεια (οχι παντα) ερχεται σε μας. Δηλαδη σ εμας δεν φτανει το αγνο παρθενο μαλλι.

Αν λοιπον ο διευθυντης ορχηστρας συμφωνησει το βιολι να πεταει, η να περναει κατω απο τα ποδια μας, εμεις τ ακουμε οπως αυτοι θελουν να τ ακουμε. Γιατι αυτο γραφεται για να τ ακουμε στο σπιτι μας. Αλλιως σηκωναμαστε απο την πολυθρονα μας και παμε στη συναυλια.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.082
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top