An die Musik ...

Μηνύματα
1.063
Reaction score
737
Εκτιμώντας και 'γω την πληθωρική προσωπικότητα του διαχειριστή της κατηγορίας, ανεβάζω κάποιες (χάλια, είμαι άσχετος) φωτογραφίες του τελευταίου μου σετ-απ ...

Ο χώρος είναι αυτό που λέμε στο χωριό μου dedicated, αλλά έχει βγει χάλια το σκούρο μπορντώ χρώμα του (σαν τις κουρτίνες των παλαιών κινηματογράφων ) λόγω του φλας, καθώς δεν υφίσταται φυσικός φωτισμός ...

Δυστυχώς, τον χώρο χαίρονται κυρίως τα τρία παιδιά μου και όλα τα γειτονόπουλα, κατά τις προβολές παιδικών ταινιών ... εγώ ελάχιστο χρόνο διαθέτω στον χώρο για ακροάσεις... περισσότερο ακούω μουσική από τα senheiser ενώ εργάζομαι στο λαπτοπ, ή από κάποια μίνι συστηματάκια στο λοιπό σπίτι ...
 




Μηνύματα
1.063
Reaction score
737
Απάντηση: An die Musik ...

Λυπάμαι, αλλά ως ασχετίδης, τις ανέβασα στο photo bucket αλλά μάλλον κάτι παίζεται με συμπίεση μεγεθών και βγαίνουν πολύ μικρές ...

Θα το ξαναδώ το απόγευμα, γιατί δυστυχώς πρέπει να την κάνω ...
 


vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.728
Reaction score
7.510
Απάντηση: An die Musik ...

Καλως το παλλικαρι μας.....πρωτα -πρωτα να πω οτι ΖΗΛΕΥΩ τον dedicated χωρο....εναν χωρο που ειλικρινα θα ηθελα να τον ειχα και να απολαμβανα με ηρεμια --εστω μια ωρα την ημερα--την μουσικη μου και τις ματροσκες μου!!!!!!τι να πω......ΘΑ τον ηθελα...τυχερακιαααααα!!!!!!!!

Να πω οτι εχεις απο τα ποιο τιμια Κινεζικα ενισχυτικα φιλαρακι...οπου τα εχω ακουσει μου αφησαν αριστες εντυπωσεις για την κατηγορια τιμης που κινουντε!!!!!!
Με τα ηχεια σου εζησα 1,5 χρονο και τα ειχα ευχαριστηθει αλλα το μικροβιο σε κανει να ψαχνεσαι και να θες ακομα ποιο πολλα ρε γαμωτο!!!!:138:

Μπραβο βρε φιλαρακι για το μερακι σου και φυσικα τον χωρο σου....να εισαι καλα!!!!!:138::138:
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
728
Απάντηση: An die Musik ...

Ωστε ετσι βρε προδοτη?:136:
Καθισματα home cinema δεν ειναι αυτα?
Και τοτε τι δουλεια εχεις στις νοτιες κατηγοριες, εεεε?