Analogue Warmth

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Γιατί απαγορεύεται να ασχοληθεί κάποιος με ότι βρίσκεται πιο έξω?
Επιτρέπεται αλλά αυτό φεύγει από αυτό που λέγεται πιστότητα.

Και για να το πάω λίγο πιο πέρα, πιστότητα είναι η άποψη του παραγωγού. :414:

Μας αρέσει δεν μας αρέσει.

Και συμφωνώ ότι αν κάποιος θέλει να έχει διαφορετικό αποτέλεσμα, καλά κάνει. Μαγκιά του, αλλά δεν είναι πιστότητα.
 

D

deleted user 10898

Guest
Δεν ξέρω, πες μου εσύ τι αλλάζει. Αντικειμενικά με στοιχεία όμως. Όχι υποκειμενικά και τυχαία με λαμπατερ στο σύστημα.



Τι θα αποδείξει αυτό; Τι μπορεί να αποδείξει σε μια έκθεση ιδίως;


Βρε λίγο παραπάνω trim να έχει η ηχογράφηση ακούγεται πιο λαμπάτη. Το έχετε καταλάβει;
δεν το πιασες το νοημα ε?
λες η ηχογραφηση ακουγεται ποιο λαμπατη.
σε πολους ανθρωπους οταν ακουνε απο atc δεν τους ακουγεται λαμπατη.
περνουν λοιπον ενα sonus faber kαι ξαναακουγεται λαμπατη.
ολοι τους λενε "τα atc και τα kleinhummel θα σου πουν πως εγινε η ηχογραφηση".
αυτοι λενε.. "παω σπιτι να ακουσω την λαμπιτσα που εβαλε ο ηχοληπτης τεχνικα με το προγραμμα στο ψηφιακο αρχειο... με τα sonus faber ακουγεται καταπληκτικα..."
καταλαβες?
αρα λοιπον οταν ενας θελει να ακουσει λαμπιτσα ειτε τεχνιτη ειτε αναφτη, οσο και να λετε για ψηφιακα στουντιακα dac/ενισχυτες/ηχεια δεν προκειτε να την ακουσει... ψυχοακουστικα you know...
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Γιατί απαγορεύεται να ασχοληθεί κάποιος με ότι βρίσκεται πιο έξω?

Πολύ δογματικό ακούγεται αυτό. Κάτι σαν θρησκεία (δεν μου αρέσουν οι αλυσίδες στον εγκέφαλο).
Αν από το post μου κατάλαβες ότι "απαγορεύεται", ξαναδιάβασε το. :126:
 

D

deleted user 10898

Guest
Και συμφωνώ ότι αν κάποιος θέλει να έχει διαφορετικό αποτέλεσμα, καλά κάνει. Μαγκιά του, αλλά δεν είναι πιστότητα.
α γεια σου... και ξερεις γιατι το κανει ε?
γιατι πιθανως η πιστοτητα τον κουραζει...
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Timbre είναι η χροιά;

Κι εγώ που νόμιζα ότι είναι το ηχόχρωμα.... . :142:


Για δείτε εδώ τι λέει. Ακόμα και αυτό δεν είναι υποκειμενικό.

http://en.wikipedia.org/wiki/Timbre

Αλήθεια έχετε παίξει ποτέ με τα attack, decay, sustain και release ενός ήχου μεταβάλλοντας τα σε ένα synthesizer;

Άκου χροιές... ! Μπουάχαχαχαχ... :143:
Στην ελληνική βικιπαιδεια λέει ξεκάθαρα ότι οι χροιές είναι υποκειμενικό χαρακτηριστικό:

http://el.wikipedia.org/wiki/Ήχος
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
δεν το πιασες το νοημα ε?
λες η ηχογραφηση ακουγεται ποιο λαμπατη.
σε πολους ανθρωπους οταν ακουνε απο atc δεν τους ακουγεται λαμπατη.
περνουν λοιπον ενα sonus faber kαι ξαναακουγεται λαμπατη.
ολοι τους λενε "τα atc και τα kleinhummel θα σου πουν πως εγινε η ηχογραφηση".
αυτοι λενε.. "παω σπιτι να ακουσω την λαμπιτσα που εβαλε ο ηχοληπτης τεχνικα με το προγραμμα στο ψηφιακο αρχειο... με τα sonus faber ακουγεται καταπληκτικα..."
καταλαβες?
αρα λοιπον οταν ενας θελει να ακουσει λαμπιτσα ειτε τεχνιτη ειτε αναφτη, οσο και να λετε για ψηφιακα στουντιακα dac/ενισχυτες/ηχεια δεν προκειτε να την ακουσει... ψυχοακουστικα you know...
Μάλλον εσύ δεν κατάλαβες τι είπα περί τυχαίου αποτελέσματος.

Ευχαριστώ πολύ. Κι εγώ το ίδιο αισθάνομαι όταν ακούω κάτι. Άλλο όμως η προσωπική επιλογή και προτίμηση, άλλο η πιστότητα.

Για να στο κάνω πιο χειροπιαστό, Κι εγώ προτιμώ να ακούω τα μεγάλα Tannoy, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα πω πως το ουδέτερο της Bryston είναι ψυχοακουστικά λάθος... .
Έτσι για να δεις ότι κι εγώ έχω προτιμήσεις.

Και για να ξέρεις, αυτοί που προτιμούν το μη ουδέτερο είναι κατασταλαγμένοι και στη μεγάλη τους πλειοψηφία το διαλέγουν λέγοντας ορθά κοφτά "εγώ έτσι θέλω να ακούω". Μαγκιά τους λοιπόν, αλλά το παραδέχονται.
Και συνήθως αυτοί που δεν το παραδέχονται εκτός από λίγοι είναι και αναποφάσιστοι.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Στην ελληνική βικιπαιδεια λέει ξεκάθαρα ότι οι χροιές είναι υποκειμενικό χαρακτηριστικό:

http://el.wikipedia.org/wiki/Ήχος
Ναι εγώ το timbre το ξέρω ως ηχόχρωμα και όχι χροιά και έχει συγκεκριμένες συνιστώσες. Φαίνεται στο link που έβαλα, όπως φαίνεται και στο δικό σου link πως ξεκινάει η περιγραφή... Ο ήχος είναι η υποκειμενική εντύπωση (αίσθημα) που προκαλείται στον εγκέφαλο...

Μην τα μπλέκουμε. Ξαναρωτάω, τι γίνεται αν κάποιος αλλάξει τη χρονική διάρκεια του decay σε ένα timbre;
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Aχ ...... ουδετερότητα (neutrality)!

Εφόσον ολόκληρη η ηχητική αλυσίδα θα ήταν η ιδανική, η ουδετερότητα θα έπρεπε κανονικά να είναι το ζητούμενο. Ο φυσικός, ο αχρωμάτιστος ήχος.

Επειδή όμως στον πραγματικό κόσμο που ζούμε έχει παιχτεί πολύ παιχνίδι μέσα στην ηχητική αλυσίδα .... για ποια ουδετερότητα μιλάμε? Τα πιο ουδέτερα συστήματα που έχω ακούσει δεν αντέχονται σε πολύωρες ακροάσεις!
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Ναι εγώ το timbre το ξέρω ως ηχόχρωμα και όχι χροιά και έχει συγκεκριμένες συνιστώσες. Φαίνεται στο link που έβαλα, όπως φαίνεται και στο δικό σου link πως ξεκινάει η περιγραφή... Ο ήχος είναι η υποκειμενική εντύπωση (αίσθημα) που προκαλείται στον εγκέφαλο...

Μην τα μπλέκουμε. Ξαναρωτάω, τι γίνεται αν κάποιος αλλάξει τη χρονική διάρκεια του decay σε ένα timbre;
Στην ελληνική γλώσσα θεωρώ ότι είναι το ίδιο πράγμα (ηχόχρωμα και χροιά).
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Aχ ...... ουδετερότητα (neutrality)!

Εφόσον ολόκληρη η ηχητική αλυσίδα θα ήταν η ιδανική, η ουδετερότητα θα έπρεπε κανονικά να είναι το ζητούμενο. Ο φυσικός, ο αχρωμάτιστος ήχος.

Επειδή όμως στον πραγματικό κόσμο που ζούμε έχει παιχτεί πολύ παιχνίδι μέσα στην ηχητική αλυσίδα .... για ποια ουδετερότητα μιλάμε? Τα πιο ουδέτερα συστήματα που έχω ακούσει δεν αντέχονται σε πολύωρες ακροάσεις!
Το κουραστικό είναι ο λάθος ήχος. Πόση επιπλέον ζάχαρη μπορεί να αντέξει κάποιος; Μάλλον ισχύει και το ανάποδο.

Στην ελληνική γλώσσα θεωρώ ότι είναι το ίδιο πράγμα (ηχόχρωμα και χροιά).
Timbre είναι γενικά και ο διαφορετικός ήχος από διαφορετικά όργανα.
Δηλαδή αν πάρεις ένα όμποε και ένα φλάουτο που παίζουν στην ίδια διάρκεια, στην ίδια ένταση, την ίδια νότα, τότε μπορείς να διακρίνεις τη διαφορά. Αυτά λέγονται timbres. Και είναι ιδιαίτερα σημαντικό στο διαχωρισμό των οργάνων.

Η χροιά είναι πιο ειδικό πράγμα. Για παράδειγμα ο τρόπος που παίζει κάποιος ένα όργανο και το κάνει να ακούγεται διαφορετικά από ένα άλλο ίδιο όργανο.
 


Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Ε, τότε δε μένει παρά να πάω να ακούσω μουσική... :138:

Που έβαλα εκείνο το επάργυρο καλώδιο ρε γμτ... ; :143:
 

Μηνύματα
307
Reaction score
1
Απάντηση: Analogue Warmth

Έλα ας μην γελιόμαστε, αν δεν τσιμπήσεις λίγο το bass και λίγο παραπάνω το tremble μουσική δεν ακούς.. :105:
 

D

deleted user 10898

Guest
Μάλλον εσύ δεν κατάλαβες τι είπα περί τυχαίου αποτελέσματος.

Ευχαριστώ πολύ. Κι εγώ το ίδιο αισθάνομαι όταν ακούω κάτι. Άλλο όμως η προσωπική επιλογή και προτίμηση, άλλο η πιστότητα.

Για να στο κάνω πιο χειροπιαστό, Κι εγώ προτιμώ να ακούω τα μεγάλα Tannoy, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα πω πως το ουδέτερο της Bryston είναι ψυχοακουστικά λάθος... .
Έτσι για να δεις ότι κι εγώ έχω προτιμήσεις.

Και για να ξέρεις, αυτοί που προτιμούν το μη ουδέτερο είναι κατασταλαγμένοι και στη μεγάλη τους πλειοψηφία το διαλέγουν λέγοντας ορθά κοφτά "εγώ έτσι θέλω να ακούω". Μαγκιά τους λοιπόν, αλλά το παραδέχονται.
Και συνήθως αυτοί που δεν το παραδέχονται εκτός από λίγοι είναι και αναποφάσιστοι.
Εκτιμώ πολυ αυτη σου την παραδοχη...
ειναι κατι που οι οπαδοι της "απολυτης μουσικης αναπαραγωγης" δεν μπορουν να αποδεχθουν...
εκει θελω να καταληξω. οταν ξερεις τι θελεις, ο δρομος ειναι συγκεκριμενος. οταν ομως ο καθε νεος εδω ρωταει για να αγορασει ηχεια και 7 στους 10 του λενε studio monitor και για ενισχυτικα και του λενε class d αλλιως εισαι ενας χαζος που πεταει χρημα, ε τοτε....
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Ε, όχι δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό που λες. Απλά υπάρχουν από παλιά κάποιες διαφωνίες.

Και οι οπαδοί της απόλυτης μουσικής αναπαραγωγής δέχονται αυτό που είπα. Δηλαδή, αφού κάποιος θέλει να ακούει κάπως, τότε καλά κάνει. Αλλά να μην προσπαθεί να πείσει ότι και καλά αυτό που του αρέσει ότι είναι το σωστό και ότι σώνει και καλά είναι μια παγκόσμια αλήθεια. Αυτό είπα.

Περισσότερο έχει να κάνει με τον εγωισμό κάποιου που έχει ρίξει πολύ χρήμα και δεν διανοείται ότι αυτό που έχει αυτός δεν είναι τέλειο... .
Όπως είπα και πιο πριν, εγωισμός και Χάι Εντ πάνε χέρι-χέρι.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.009
Απάντηση: Re: Analogue Warmth

Στο παραπάνω δεν μπορεί να σου πει κανείς τίποτα, Mike.
...
Δε γίνεται, κουμπάρε.
Ή το ATC θα έχεις ή το Stradivari.
Στάθμισε τις επιλογές σου,τα γούστα σου και τις ανάγκες σου και αποφάσισε.Αλλιώς φτιάξε ένα μεγάλο δωμάτιο, χώσε και τα δύο μέσα κι άκου ανάλογα με τα κέφια σου (να μη μπορεί να σου κουνηθεί και κανείς..). :144:
Η προτροπή εφαρμόζεται επίσης με μικρότερα μοντέλα αυτών και όχι υποχρεωτικά στον ίδιο χώρο ακρόασης...:612:
Στην ελληνική βικιπαιδεια λέει ξεκάθαρα ότι οι χροιές είναι υποκειμενικό χαρακτηριστικό...
Η αντίληψή τους είναι που έχει υποκειμενικά χαρακτηριστικά υπό προϋποθέσεις...Όμως ακόμα κι αν αναλυόταν εδώ και τώρα διεξοδικά το αντικείμενο των ΄΄χροιών΄΄ πάλι δε θα υπήρχε οριστική κατάληξη,αφού το παρόν θέμα έχει κοινό παρονομαστή το ΄΄περί ορέξεως΄΄.Εν καιρώ λοιπόν...
Εκτιμώ πολυ αυτη σου την παραδοχη...
ειναι κατι που οι οπαδοι της "απολυτης μουσικης αναπαραγωγης" δεν μπορουν να αποδεχθουν...
εκει θελω να καταληξω. οταν ξερεις τι θελεις, ο δρομος ειναι συγκεκριμενος. οταν ομως ο καθε νεος εδω ρωταει για να αγορασει ηχεια και 7 στους 10 του λενε studio monitor και για ενισχυτικα και του λενε class d αλλιως εισαι ενας χαζος που πεταει χρημα, ε τοτε....
http://www.forumsa.gr/pdf/6e8059b9bc10b973905d5149a28c9eb8.pdf
:126:
Ας μην αγχωνόμαστε.Γιατί υπάρχει και το ποσοστό των τριών στους δέκα που πρεσβεύουν προφανώς άλλες απόψεις... Συμπερασματικά,αυτοί που επιλέγουν την άποψη των ΄΄επτά΄΄,είναι όσοι ε π ι θ υ μ ο ύ ν να πειστούν από εκείνους.Εφόσον παρουσιάζονται και άλλες απόψεις,δεν πάει ποσοστιαία.Θα ήταν έτσι,εάν δεν παρουσιαζόταν καμία άλλη άποψη.Όποιος βιάζεται σκοντάφτει,όποιος δε βιάζεται και...δέκα μέρες κοσκινίζει,τα ζυμωμένα θα του βγουν καλύτερα. Επιστρέφοντας στην αρχή,έχω να πω ότι δεν υπάρχει αντικείμενο στενοχώριας.Οι επιλέγοντες κατά βάθος έχουν κάνει την επιλογή τους προτού γράψουν.Διαφορετικά,θα όφειλαν να ελέγχουν και των υπολοίπων τα λεγόμενα...
 

Μηνύματα
1.754
Reaction score
877
Σου τη λέει, και του τη λες...

..............Και μου τη λέει οτι του τη λες...

..............................Και μου τη λες???


:142: :140: :143:
 


Μηνύματα
117
Reaction score
0
Στο άρθρο περιγράφεται μεταξύ άλλων και πως παραμορφώνουν οι μετασχηματιστές.



Ξεχώρισα αυτό το σημείο, το οποίο ομολογώ ότι μου είχε διαφύγει: όπως επεξηγείται χαρακτηριστικά, οι μετασχηματιστές που συναντώνται στις λαμπάτες υλοποιήσεις παρουσιάζουν πολύ μικρότερη φασική παραμόρφωση στις χαμηλότερες συχνότητες, ως προς τους πυκνωτές σύζευξης που χρησιμοποιούνται κατά κόρον σε τρανζιστοράτες υλοποιήσεις (τηρουμένων των αναλογιών).
Ένας συνήθης λόγος της παραμόρφωσης φάσης σε Μ/Τ ( κυρίως μιλάμε για στάδια εξόδου), είναι η ανεπαρκής αυτεπαγωγή στο πρωτεύων για δεδομένη (χαμηλή) συχνότητα .

Σε τέτοια περίπτωση, το σχηματιζόμενο υψιπερατό φίλτρο (αυτεπαγωγή του πρωτεύοντος προς την γη παράλληλη με το φορτίο) κάνει resonance (μείωση του αρχικού πλάτους και ολίσθηση φάσης) μέσα στο ακουστικό φάσμα.

Αντιθέτως, αν ο πυκνωτής έχει επαρκή τιμή ώστε να κάνει συντονισμό σε περιοχή μακριά απο το κάτω άκρο του ακουστικό φάσματος, η passband του φίλτρου θα είναι περισσότερο πιστή προς το αρχικό σήμα.

Θα στοιχημάτιζα οτι είναι πολύ πιο δύσκολη, ακριβή και πιο επιρρεπής στην "παραμόρφωση" η περίπτωση του ΜΤ, χωρίς βέβαια να αμφισβητώ οτι υπάρχουν και αξιόλογοι (σε μετρήσεις για να μην παρεξηγούμεθα :135:)

Φυσικά υπάρχει και το άλλο άκρο με πολύ μικρές τιμές στους πυκνωτές διέλευσης όπου και κεί διάφοροι "εμπνευσμένοι" ακούν διάφορες "διαφορές" (μπούρδες, στην ουσία τη στροφή φάσης ακούν και την εκλαμβάνουν ως μουσικότητα, φυσικότητα κλπ:135:)
 

Μηνύματα
283
Reaction score
494
Απάντηση: Analogue Warmth

Καλησπέρα σε όλους,
μετά από διάβασμα όλων αυτών που γράφτηκαν να πω και γω κατιτίς,
...Όλες οι παραπάνω απορίες φίλων θα λυθούν "ως δια μαγείας" αν γίνει μια επίσκεψη σε "όλους" τους χώρους μουσικης ακρόασης...
και τί εννοώ????
1)"χώρος μουσικής εμπειρίας"
εκεί όπου η μουσική πραγματοποιείτε.( συναυλία σε μέγαρο,δρόμο,σταθμό του μετρό,σε club κτλ κτλ κτλ )
2)"χώρος μουσικής διεργασίας"
σε studio μίξης και έπειτα σε studio mastering
3)"χώρος μουσικής ακρόασης"
και επιτέλους στο σπίτι μας!!!!

όλα συμπεριφέρονται ΑΛΛΙΩΣ (και εννόω τον καμένο μας εγκέφαλο και όχι μόνο) σε αυτούς τους χώρους......μην τα κάνουμε μπερδέway....


εν τέλη για να μην μακρυλογώ...τί μας αφορά εμάς τους ακροατές.???
1)ομοιογένεια και τονική ισορροπία σε ολόκληρο το φάσμα συχνοτήτων που καθορίζεται από την ενορχήστρωση κάθε είδους μουσικής....
2)Αβίαστη και φυσική αναπαραγωγή των μικροδυναμικών και μακροδυναμικών στοιχείων της ηχογράφησης που ακολουθούν και δεν αλλοιώνουν τις φυσικές δυναμικές των οργάνων....
3)Χωρική κατανομή που δημιουργεί επίπεδα και συλλαμβάνει την ενέργεια και το βάθος στο χώρο που παίζουν οι μουσικοί....

the rest is silence....
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.124
Μηνύματα
3.042.037
Members
38.533
Νεότερο μέλος
NIK DRAGON
Top