Decembered
Μαϊμού
- Μηνύματα
- 16.476
- Reaction score
- 37.507
δεν ηθελα να το πω, αλλα .....ολοκληρη μπαντα στο χωρο του , μονο εναν γνωριζω να το εχει κανει παντως....
Last edited:
Αγαπητέ βγάζεις συμπεράσματα , κάνεις αναγωγές και προχωράς σε προεκτάσεις που δεν έχουν σχεση με αυτό που είπα , καθώς δε το κατάλαβες.Δε φαίνεται να γνωρίζετε επαρκώς τη "βάση της επιστημονικής έρευνας" για την οποία με τόση σιγουριά μιλάτε. Αλλά στο ιντερνετ είμαστε, εντάξει.
Για την ιστορία, και ανεξάρτητα από το τι θέλουμε να φανταζόμαστε, στον πραγματικό κόσμο το "debate" που, όντως, προωθεί την επιστήμη και τα όρια της ανθρώπινης γνώσης, γίνεται μεταξύ peers (read: ερευνητών, μηχανικών, κλπ.) του ίδιου ή συναφών επιστημονικων πεδίων, και μέσα από πολύ συγκεκριμένες διαδικασίες.
Με άλλα λόγια, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι στα επιστημονικά fora/συνέδρια/περιοδικά κλπ., ανεξαρτήτως πεδίου, δεν θα διαβάσετε ούτε θα ακούσετε "γνώμες" από χομπίστες που... είδαν φως και μπήκαν (να βγαίνει π.χ. κάποιος hi-endας και να λεει της ψ... του τον χαβά - RD we miss you - σε ένα συνέδριο της AES και να κάθονται οι σύνεδροι να ακούνε - και να πρέπει και να αντικρούσουν όσα άκουσαν.. πολύ δε περισσότερο να έχουν μία "Εύρηκα!" στιγμή από αυτά..).
Προφανώς το πώς οι "τελικοί χρήστες" (από consumers, μέχρι ασθενείς κλπ., αναλόγως πεδίου) βιώνουν κάποια πράγματα έχει τη σημασία του, αλλά οποιοδήποτε χρήσιμο συμπέρασμα πρέπει να εξαχθεί μόνο μέσω συγκεκριμένης διαδικασίας (κατά την οποία, π.χ., αυτοί θα αποτελούν τα δείγματα, στο πλαίσιο μίας έρευνας).
Υπάρχουν περιπτώσεις που κάποιος "μη επιστήμονας" βοήθησε να προχώρησει η επιστήμη; Σίγουρα.
Όπως υπάρχουν και περιπτώσεις που κάποιος έφυγε από το κολλέγιο και έφτιαξε μία Apple ή ένα Facebook... Από εκείνο το σημείο όμως, μέχρι το να λέμε στο παιδί μας ότι καλώς δεν θα πάει να σπουδάσει και θα κάνει ότι γουστάρει, γιατί αυτά είναι τα σωστά πρώτα βήματα που κάνουν κάποιον δισεκατομμυριούχο, υπάρχει μια μεγάλη απόσταση...
Ναι εντάξει Κε Χρήστο μου, πλάκα κάνω. Βε΄βαια ε΄χω τις πληροφορίες μου αλλά είναι ανεκδοτολογικές καθώς γνώριζα άτομα απο το "συνεργείο" και δεν ακολουθήθηκαν τα πάντα κατά γράμμα. Αλλά όπως είπα πλάκα κάνω.ΟΧΙ μρε THVA o Παπανικολαου την εσιαξε καθηγητης ακουστικης στο ΑΠΘ με την βοηθεια και των Γερμανων βεβαιως βεβαιως
Τα ηχεια στο κεντρο της αιθουσας ψηλα εχουν αποστολη να πεξουν τα ηλεκτρικα οργανα οταν υπαρχουν σιγα εννοειτε
Θα πρεπει να γραψω σεντονι για το θεμα αλλα δεν τα παω καλα στον γραπτο λογο οπως ο ΧΕΡ ΝΤΟΚΤΟΡ
4η μέρα κοβιντ εδώ. Έχουμε ακόμα δρόμο, μην ανησυχείς....Βγιολι από Βγιολι, διαφέρουν τόσο πολύ, που τα λες και διαφορετικά όργανα.
Πχιανο από πχιάνο, ομοίως.
Και μη πχιάσω ηλεκτρική κιθάρα.
Η ηχογραφημένη πληροφορία, από την άλλη, δεν είναι λαιβ όργανο. Μη μπερδεύεστε.
Το στέρεο, δεν έχει ως σκοπό την φαντασίωση του λαιβ οργάνου. Μη τα κάνετε σαλάτα στο μυαλό σας. Κρίμα είναι.
Εγκεφαλική τρικυμία.
Το στέρεο έχει ως μόνο σκοπό, την αναπαραγωγή της ηχογραφημένης πληροφορίας, με τις ελάχιστες δυνατές αλλοιώσεις.
Αυτό που πρέπει να κάνει το κορυφαίο στέρεο, είναι να παίζει σαν καλά ακουστικά.
Πάρτε ένα ζευγάρι καλά ακουστικά, δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω, ούτε να ξέρετε τις ηχογραφήσεις, ούτε το μαστερα, ούτε πως ακουγόταν το φυσικό όργανο.
Κάντε σύγκριση ακουστικά με στέρεο. Όποιο στέρεο παιζ πιο όμοια με τα ακουστικά, είναι heads down καλύτερο.
Heads. Ας τα χέρια ήσυχα.
ΥΓ. 1. Ο τουλ έχει κάνει σοβαρές μελέτες. Τώρα αν του αρέσει το Μέγαρο ή τα γεμιστά της θείας μου της κατινας, δεν πρέπει να σας απασχολεί, εκτός κι αν είστε τετχιες, κουτσομπόλες ντε.
ΥΓ. 2. Ένα συγκριτικό στα γρήγορα, μιλάμε για 10 δευτερόλεπτα δουλειά, είναι ακουστικά σε σύγκριση με ηχεία σε στέρεο αναπαραγωγή και σε σύγκριση με αναπαραγωγή σε ιμερσιβ σεταπ (απμιξινγκ), έχει μεγάλη διδακτική αξία κάτι τέτοιο.
Τωρα ποιος την σχεδιασε δεν γνωριζω μπορει να ισχυει και και αυτο που λες για διορθωσειςΔεν γνωρίζω όλο το ιστορικό. ¨Εσιαξε εννοέις "αρχικά την σχεδιάσε" ? ή έκανε και "διορθώσεις " για καλυτέρευση μετέπειτα. Γιατι και κάτι τέτοιο άκουσα.
Πολυ dead νεκρή είναι. (όλες). Της Θεσ/κης πιο καλή είναι.Τωρα ποιος την σχεδιασε δεν γνωριζω μπορει να ισχυει και και αυτο που λες για διορθωσεις
Παντος η αιθουσα εχει μεταβλητη ακουστικη
Πολυ dead νεκρή είναι. (όλες).
Δεν εχω παει Σαλονικα δεν ξερω ο @Dimifoot τα γνωριζει για τον ετερο χερ ντοκτορ δεν ξερω μπορει να εχει παει καμια φορα
Ενα φυσικό όργανο όμως , σε όποιο χώρο και να το ακούσει πάντως κάποιος, καταλαβαίνει ότι είναι φυσικό όργανο.Ποιος ειναι αυτος ο εμπειρος που ακουγοντας μπορει να βγαλει συμπερασμα οτι το Α ειναι καλυτερο απο το Β σε.
1)Εικονα.
2)Φυσικοτητα.
3)Δυναμικα
4)Ρυθμο
1)Απο που προκυπτει οτι γνωριζει τις συνθηκες το χωρο ηχογραφισης αφου δεν ηταν παρον.
2)Απο που εχει εμπειριες φυσικων οργανων με συνεχη τριβη για να τα θυμαται ,ολα τα λαιβ μεσα απο κονσολες,ενισχυτες pa ηχεια περνουν ανπλανγκτ δεν παιζει.
3).4)Το ιδιο με το 2 συν τα +rev/time του εκαστοτε χωρου αναπαραγωγης
Και πολυ πιθανον οταν τελικα ακουσει κατι πραγματικα φυσικο να μην του αρεσει κιολας...
Και εγω ειμαι μεσα σε αυτους που θα αγορασει και θα ρυθμισει και με ακροαση δεν μπορω ομως τα γουστα μου να τα γενικευσω, ενα μοντελο(γυναικα) μπορει να ειναι πανεμορφο ,εμενα μαρεσουν με πολλα πιασιματα και ατελιες τι να κανουμε...
Είναι μάλλον η χειρότερη αίθουσα του γνωστού σύμπαντοςΔεν εχω παει Σαλονικα δεν ξερω ο @Dimifoot τα γνωριζει
100 διαφορετικοί ακροατές, 100 διαφορετικές προσδοκίες. Έτσι, η υποκειμενική άποψη εκάστου είναι άχρηστη για τους υπόλοιπους. Το μόνο reference είναι το κάτωθι:Το θέμα κλειδί είναι η προσμονή , προσδκία του , στο μέλλον, στο τι περιμένει να ακούσει (όχι τα άλλα).
- Ο Τούλ αυτό που λέει (εάν το λέει) έχει δίκιο. Αυτό το ξέρουν όλοι. Αλλά στην αναπαραγωγή δεν είναι ανάγκη το reference να είναι το φυσικό όργανο. Το reference σου εκεί παίζει, μετατοπίζεται πιο χαμηλά (πάλι έχοντας στο μυαλό το reference των φυσικών οργάνων αλλά downsized) και άρα μπορείς να συγκρίνεις ποιό απο τα δυο μηχανήματα που ακούς είναι πιο κοντα σε αυτό και ποιό απο τα δύο σε "ξεγελάει" πιό καλά ώστε να το πλησιάσεις σε κάποιο επι τοις εκατό ποσοστό. Νόμιμη διαδικασία, κανένα πρόβλημα.
Το στέρεο έχει ως μόνο σκοπό, την αναπαραγωγή της ηχογραφημένης πληροφορίας, με τις ελάχιστες δυνατές αλλοιώσεις.
Υπάρχουν και τα συστήματα που αφήνουν τα όργανα στη θέση τους αλλά έχουν τέτοιο εστιασμο που ακούς τις λεπτομέρειες. Πέτα τον λαμπατο, πετα τα παθητικά κροσοβερ, τσίμπα δύο στέρεο τελικούς και ένα ενεργό κροσοβερ και έρχομαι! Η απλά, πάρε ενεργά.Π.χ. κάποιος μπορεί να ξέρει ότι ενα μηχανημα φέρνει ηχους που είναι πίσω στην ορχηστρά μπροστά και παρόλο που το ξέρει ότι δεν γίνεται στην άιθουσα μουσικής να το θέλει για να ακούσει πιο λεπτομέρειες. (που δεν θα άκουγε κανονικά ). Ενω βέβαια ενα καλύτερο μηχανημα θα τα έπιαζε πίσω αλλά θα άκουγε και λεπτομέρειες αλλα΄ο ανθρωπος δεν έχει αυτό το μηχανημα , τι να κάνουμε τώρα.
Είπα υπάρχουν, αλλά άμα δεν έχεις συμβιβάζεσαι με αυτό που έχεις. Τι να κάνουμε χα χα.Υπάρχουν και τα συστήματα που αφήνουν τα όργανα στη θέση τους αλλά έχουν τέτοιο εστιασμο που ακούς τις λεπτομέρειες. Πέτα τον λαμπατο, πετα τα παθητικά κροσοβερ, τσίμπα δύο στέρεο τελικούς και ένα ενεργό κροσοβερ και έρχομαι! Η απλά, πάρε ενεργά.
Αφού είναι άχρηστη βρε Σταύρο γιατί κάνεις quote τις ανάγκες και απόψεις κάποιου άλλου ?Έτσι, η υποκειμενική άποψη εκάστου είναι άχρηστη για τους υπόλοιπους.
Απαντώ στο πλαίσιο της θεωρητικής συζήτησης. Δεν καταλαβαίνω γιατί βάζεις αρνητικό πρόσημο στο quote !Αφού είναι άχρηστη βρε Σταύρο γιατί κάνεις quote τις ανάγκες και απόψεις κάποιου άλλου ?
A, OK.Απαντώ στο πλαίσιο της θεωρητικής συζήτησης. Δεν καταλαβαίνω γιατί βάζεις αρνητικό πρόσημο στο quote !
Ναι μεταμοντερνισμός αποδομητισμός βασισμένος στις σημειολογικές αναλύσεις του Deridda, σχέση με τον Ρωσικό κονστρουκτιβισμό, μεταφυσική της παρουσίας (ΨΕΚ δηλαδή άνθρωποι χα χα), κατακερματισμός, απουσία αρμονίας, συμμετρίας και συνέχειας ροής ... ότι πρέπει κατάλληλο δηλαδή για να εκφράσει την κλασική μουσική και γενικά τη μουσική. Αβάντ γκάρντ θα παίζουν εκει μέσα, δεν πάω. ¨Ασε που που δεν κοιτάει η LA philharmonic τα χάλια της που σε λίγο θα παίζει και σε γάμους. ¨Εχει εκεί και τον Ντουνταμέλ τα παίζει όλα δυνατά στα 120 db (και τα φλάουτα ακόμη) γιατί αρέσει στους Αμερικάνους η ρόκ και το μέταλ χα χα. Μέχρι και ο Μαέστρος έχει επηρρεαστεί.Το Disney Hall που αρέσει στον Toole νομίζω πως κάπου διάβασα ότι έχει τεχνητή ενίσχυση των χαμηλών συχνοτήτων.