bi amplification

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.946
Reaction score
13.434
Κι εδω θα ηθελα να αναφερθω στο φιλο ΠετερΜενι. Με τα μετρητικα του οργανα πιστευει οτι πηρε το απολυτο απο τς μετρησεις του καθε ηχειου, κι ετσι δυο διαφορετικα ηχεια που μετρανε ιδια δεν ακουγονται ιδια. Ετσι για να αποδειξουμε οτι δεν πεταμε κορωνες για τους ασχετους που διαβαζουν δεν αναφερεις αυτα τα ηχεια ποια ειναι? Γραψε μας και τις πληρης μετρησεις που εχεις κανει. Κατι μου λεει οτι θα εχεις σοβαροτατες ελλειψεις και μαλλον το ξερεις. Γιατι θα το ειχες ηδη κανει.

Είδες κάπου να έχω γράψει κάτι τέτοιο και δεν το είδα εγώ?
Λόγο των σοβαρών ελλείψεων που έχω αναζητώ κάποιες απαντήσεις.
Η ερώτηση που έθεσα λοιπόν είναι πάρα πολύ συγκεκριμένη, ποιο συγκεκριμένη δεν γίνεται, και περιμένω απάντηση.
Το θέμα είναι το αν και εφόσον οι μετρήσεις μας δίνουν τη πλήρη εικόνα μιας συσκευής ήχου.
Κάποιοι υποστήριξαν πως ναι τη δίνουν πλήρως.
Πάμε άλλη μία λοιπόν...

Ακόμα και ένας νεαρός με μικρή εμπειρία στα ηχοσυστήματα θα έχει προσέξει πως η λεπτομέρεια μιας συσκευής ήχου σε σχέση με μια άλλη διαφέρει από λίγο έως πολύ.

ΠΟΙΑ είναι λοιπόν αυτή η μέτρηση που μας δείχνει την λεπτομέρεια-ανάλυση μιας συσκευής ήχου με απόλυτα κριτήρια?

Η παγκόσμια κοινότητα του ήχου μέχρι σήμερα τέτοια απάντηση, από όσο γνωρίζω βέβαια, δεν έχει δώσει. Φάνηκε ότι κάποιοι συμπατριώτες μας το γνωρίζουν και αυτό ρώτησα.

Και για να βοηθήσω.
Οι μετρήσεις γίνονται με διαφορετικά μετρητικά και βέβαια διαφορετικά ενισχυτικά και καλώδια. Παίζουν όλα το ίδιο? Όχι βέβαια. Παρόλα αυτά οι μετρήσεις είναι ίδιες.

Αν έχεις να πεις κάτι συγκεκριμένο σε αυτό που ρώτησα περιμένω απάντηση.
Ξαναλέω πως ρωτάω για να καλύψω τα κενά μου.
 

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
ΠΟΙΑ είναι λοιπόν αυτή η μέτρηση που μας δείχνει την λεπτομέρεια-ανάλυση μιας συσκευής ήχου με απόλυτα κριτήρια?
Η Παραμόρφωση.


Μπορείς κάλλιστα να μετρήσεις την Παραμόρφωση των μονάδων, αλλά ακόμα καλύτερα μπορείς να μετρήσεις την Παραμόρφωση του ηχείου σαν σύνολο και να δεις ειδικά στα σημεία cross αν έχει γίνει σωστή επιλογή του σημείου cross όχι όμως βάση του FR αλλά βάση της Παραμόρφωσης.

Ένας από τους πολλούς "κατασκευαστές" που επιμένουν στην επιλογή των σημείων cross βάση της Παραμόρφωσης είναι ο Zaph.
 

Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
Παιδιά,αν δεν το έχετε καταλάβει,μιλάμε για ένα πράγμα που ισχύει μόνο για κάποιον που έχει βάλει το κεφάλι του στην μέγγενη κι ακούει μόνο από το ένα αυτί.
Γιατί οι μετρήσεις αυτό εξομοιώνουν.
Γιατί αν δεν το έχει σε μέγγενη,λίγο να γυρίσει ή αν κάνει να φτάσει το ποτήρι του να πιει μια στάλα καφέ αλλάζουν τα πάντα.Έστω κι έναν πόντο.
Κάνω λάθος;
Εκτός κι αγοράζουμε συστήματα για να ακούν τα μικρόφωνα μας μουσική.
Προτείνω ψυχραιμία,ενδοσκόπηση και διαλογισμό λοιπόν.Ομμ...


*Διόρθωση:χωρίς αυτί.
Το αυτί έχει κι αυτό τις πτυχώσεις του,κλπ,οπότε έξτρα αντανακλάσεις.
Πλάκα-πλάκα,κάπου είχε πάρει το μάτι μου ένα κεφάλι που ήταν φτιαγμένο για μετρήσεις,22.000 ευρώ έκανε,κάτι τέτοιο.Πρέπει να έχει πολύ πλάκα πάντως.Κάπως έτσι ήταν.

1.jpg
 
Last edited:

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Όσον αφορά την ταχύτητα που ανέφερες.

Ο μπακαλίστικος τρόπος είναι να συγκρίνης την μάζα μεταξύ δύο μεγαφώνων, μεταξύ δύο μεγαφώνων με μεγάλη διαφορά μάζας καταλαβαίνουμε εύκολα πως το ελαφρύτερο θα είναι και πιο γρήγορο. Π.χ. ένα μεγάφωνο 15΄΄ με μάζα 40 gr, θα είναι πιο αργό από ένα 8'' με μάζα 28gr (τα νούμερα είναι τυχαία).


Βέβαια υπάρχουν και άλλα πράγματα που καθορίζουν την ταχύτητα ενός μεγαφώνου πέρα από την μάζα. Οπότε αν θες να είσαι σίγουρος θα πρέπει να μετρήσεις το impulse response, δες εδώ.
 

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Τα μικρόφωνα είναι τα εργαλεία που μας βοηθάνε να οπτικοποιήσουμε αυτό που ακούμε και να κατανοήσουμε καλύτερα τα προβλήματα.

Δυστυχώς όμως οι λεπτομέρειες είναι αυτές που κάνουν την διαφορά και που ξεχωρίζουν ένα καλό από ένα Πολύ Καλό ηχείο - σύστημα.

Γιαμα, γιάμα, γιάμα, γιάααααααααααμα.....................
 

Y

Yiannis_B

Guest
Αλεξ με τα τουβλα που εχουν πεταχτει η αποφαση σου σωστη.
Καποιοι θα επρεπαι να νρεπονται για τα γραπτα τους. Αν δεν ξερεις απλα δεν γραφεις η ρωτας να μαθεις. Τελεια και παυλα.

Το να το παιζεις φωτοστηρας εχοντας μαυρο σκοταδι σε μια κοινοτητα που απεδεδειγμενα εχει μεσα ανθρωπους με βαθια γνωση του αντικειμενου ειναι το λιγοτερο αστειο.
Vastsar, αν ήσουν δάσκαλος θα σου έβαζα μηδέν. :rolleyes:

Κανένας δεν χρειάζεται να ντρέπεται για τα γραπτά του, εκτός από αυτούς που κακοπροαίρετα υποβαθμίζουν τον συνομιλητή τους.

Η αυτοέκθεση, ακόμη και για τους περισσότερο μυημένους, είναι συνυφασμένη με την πιθανότητα να κάνεις λάθος. Ε και?

Το μόνο που βλέπω σημαντικό σε ένα forum, όπως αυτό εδώ, είναι να μην μπαίνεις στον κόπο να αιτιολογήσεις την άποψή σου και να μην προσπαθείς να καταλάβεις και την θέση του συνομιλητή σου.

Η δικιά σου προσπάθεια να καταλάβεις, θα σου γεννήσει την ανάγκη να ψάξεις ένα θέμα περισσότερο, και αυτό με την σειρά του θα σε οδηγήσει στην χαρά της κατανόησης.

Κάποτε σε αυτό το forum, είχα γράψει ότι 90dB + 90dB = ...180! ...και είμαι και μηχανικός...:whistling: :gotcha:

Το μετάνιωσα που πόσταρα αυτήν την κοτσάνα? Όχι. Ξαναέπιασα τους λογαρίθμους και βγήκα κερδισμένος τελικά.

Μαθαίνουμε από τα λάθη μας, και ως τρόπος απόκτησης γνώσης είναι ανεκτίμητος.
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
362
Reaction score
153
Τι σημασία έχει;
Ξέρει.
Αν θες τον ακούς.
Και ο πέτρος ξέρει.
Και αυτόν να τον ακούς.
Τελικά άλλωστε θα δεις λένε το ίδιο πράγμα.
αυτό είναι μια μικρή αλήθεια.

απλά είναι αρκετά δύσκολο να γίνει αντιληπτό.

επίσης η αντιπαράθεση είναι το ζητούμενο στο χώρο. δε ξέρω αν με αντιλαμβάνεστε....

τέλος πάντων, και γω πιστεύω στη δύναμη της ιδιοκατασκευής, ιδίως όταν υπάρχει επαρκές υπόβαθρο και εμπειρία, και ομολογουμένως ακόμα και για μένα δε μπορώ να αποφασίσω αν πχ ξεκινούσα τώρα ένα ηχοσύστημα αν θα έκανα ιδιοκατασκευή ή αν θα έπαιρνα κάτι έτοιμο. Μάλλον κλίνω προς το έτοιμο, αλλά όχι 100%, οπότε νιώθω και κατανοώ απολύτως του πίτερ την θεώρηση των πραγμάτων στο όντιο.
Είναι όμως γεγονός, πως αυτή την θεώρηση την είχα σε απόλυτο βαθμό παλιότερα, δηλαδή ήμουν 1000000% υπέρ του DIY, αλλά όσο περνάει ο καιρός τόσο περισσότερο κλίνω προς το έτοιμο, όχι γιατί βαρέθηκα ή φοβάμαι ή δε ξέρω, αλλά γιατί γνωρίζοντας περισσότερα κατανοώ τα κενά μου και την αξία κάποιων κάποιων των οποίων τα papers είναι πέρα για πέρα ανεκτίμητα στολίδια.
Για το παράδειγμα της JBL, τολμώ να πω πως ενώ θεωρώ λάθος κάθε σχεδίαση κόρνας εκ του γενέσθαι, άρα θα έλεγε κανείς πως απαξιώνω κάθε υλοποίηση της εν λόγω φίρμας, εκτιμώ τα οφέλη που προσφέρει η σχεδίαση αυτή στις κορυφαίες υλοποιήσεις της φίρμας τόσο πολύ, που τους βγάζω το καπέλο και αν θελήσω να τους πάω "κόντρα" με ιδιοκατασκευή, θα πρέπει να καταφέρω να ξεπεράσω τα ατού που προσφέρει αυτή η επιλογή υλοποίησης, δηλαδή και μεταβατικά και στάθμες ασυμπίεστες και και και και και, κάτι που μόνο εύκολο δεν είναι, ίσα ίσα, είναι έως πανδύσκολο. Δυναμική συμπίεση, τα γνωστά άλυτα προβλήματα, στα οποία οι επιλογές της "μεγάλης" JBL την δικαιώνουν 1000% και ομολογώ πως θα με τραβούσε ιδιαίτερα η σκέψη του να συμβίωνα με κάποια από τα παρακάτω ηχεία της φίρμας, τα οποία έχουν κάποια ατού που είναι μάλλον αξεπέραστα από τις γνωστές μας άλλες επιλογές, πχ:

http://www.jblsynthesis.com/Products/Details/233

http://www.jblsynthesis.com/Products/Details/235

http://www.jblsynthesis.com/Products/Details/149

http://www.jblsynthesis.com/Products/Details/94


τα οποία είναι ας πούμε όμοιας λογικής με άλλα κορυφαία δημιουργήματα, όπως της αγαπημένης μου γουεστλέικ:

http://www.westlakeaudio.com/Speakers/Professional_Series/reference_series.html

με τα οποία επίσης θα συμβίωνα με ευχαρίστηση, ασχέτως αν (οπως προείπα) δε δέχομαι την κόρνα ως ορθό δρόμο υλοποίησης... το ερώτημα είναι αν μπορείς να ξεπεράσεις αυτό που προσφέρουν αυτά τα προϊόντα, και η απάντηση είναι μάλλον πολύ δύσκολη, τουλάχιστον στον τομέα που αυτά διακρίνονται ως απόλυτες κορυφές....

δε ξέρω αν γίνομαι κατανοητός....


ΥΓ διαβάστε τα white papers της westlake audio, έχουν ένα "α"....ενδιαφέρον...

Φιλε κοστα Με καλυψε πληρως η απαντηση σου..
Εγω παντως προχωραω το project αν και ξερω οτι θα μπλεξω ασχημα..

Ειναι κατι σαν το τσιγαρο,ξερω οτι μου κανει κακο αλλα το γουσταρω το Γ@μημενο...
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.946
Reaction score
13.434
Η Παραμόρφωση.


Μπορείς κάλλιστα να μετρήσεις την Παραμόρφωση των μονάδων, αλλά ακόμα καλύτερα μπορείς να μετρήσεις την Παραμόρφωση του ηχείου σαν σύνολο και να δεις ειδικά στα σημεία cross αν έχει γίνει σωστή επιλογή του σημείου cross όχι όμως βάση του FR αλλά βάση της Παραμόρφωσης.

Ένας από τους πολλούς "κατασκευαστές" που επιμένουν στην επιλογή των σημείων cross βάση της Παραμόρφωσης είναι ο Zaph.
Αφού το ακούσαμε και αυτό πλέον κλείσαμε...
δηλαδή αν αλλάξεις πυκνωτές στο κροσόβερ και ανέβει η πληροφορία κατά 20% αλλάζει και η παραμόρφωση των μεγαφώνων εεεε!!!
 

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Αφού το ακούσαμε και αυτό πλέον κλείσαμε...
δηλαδή αν αλλάξεις πυκνωτές στο κροσόβερ και ανέβει η πληροφορία κατά 20% αλλάζει και η παραμόρφωση των μεγαφώνων εεεε!!!
Δεν καταλαβαίνω που το πας, ρώτησες πως μετράμε την "καθαρότητα" και σου είπα μέτρα την παραμόρφωση. Σου είπα επίσης πως πολλοί κατασκευαστές επιλέγουν τα σημεία cross με βάση την παραμόρφωση των μονάδων που θα χρησιμοποιήσουν και όχι βάση FR.

H παραμόρφωση ενός μεγαφώνου δεν έχει να κάνει με πυκνωτές ή πηνία. Αντίθετα η παραμόρφωση ενός ηχείου περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία από τα οποία απαρτίζεται το ηχείο.
 

Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
Πάντως αν κάποιος γνωρίζει την απόκλιση των κανονικών μικροφώνων από αυτά τα ακριβά κεφάλια σαν αυτό που έβαλα παραπάνω,θα μπορούσε να υπολογίσει...
Εκτός και αυτά έχουν κάνα επιπλέον κόλπο επειδή μετράει κι από τα δυο αυτιά ταυτόχρονα.
(Που θα έχουν,αλλιώς γιατί ζητάνε ένα κάρο λεφτά,για το συνθετικό δέρμα; )
 

Μηνύματα
5.011
Reaction score
4.250
Vastsar, αν ήσουν δάσκαλος θα σου έβαζα μηδέν. :rolleyes:

Κανένας δεν χρειάζεται να ντρέπεται για τα γραπτά του, εκτός από αυτούς που κακοπροαίρετα υποβαθμίζουν τον συνομιλητή τους.

Η αυτοέκθεση, ακόμη και για τους περισσότερο μυημένους, είναι συνυφασμένη με την πιθανότητα να κάνεις λάθος. Ε και?

Το μόνο που βλέπω σημαντικό σε ένα forum, όπως αυτό εδώ, είναι να μην μπαίνεις στον κόπο να αιτιολογήσεις την άποψή σου και να μην προσπαθείς να καταλάβεις και την θέση του συνομιλητή σου.

Η δικιά σου προσπάθεια να καταλάβεις, θα σου γεννήσει την ανάγκη να ψάξεις ένα θέμα περισσότερο, και αυτό με την σειρά του θα σε οδηγήσει στην χαρά της κατανόησης.

Κάποτε σε αυτό το forum, είχα γράψει ότι 90dB + 90dB = ...180! ...και είμαι και μηχανικός...:whistling: :gotcha:

Το μετάνιωσα που πόσταρα αυτήν την κοτσάνα? Όχι. Ξαναέπιασα τους λογαρίθμους και βγήκα κερδισμένος τελικά.

Μαθαίνουμε από τα λάθη μας, και ως τρόπος απόκτησης γνώσης είναι ανεκτίμητος.

Αν φτασαμε στο σημειο να λεμε οτι ο ηχος δεν ειναι επιστημη και μετα απ αυτο να θελουμε να γινονται και σοβαρες συζητησεις παω πασο. Νομιζω οτι υποβιβαζεται στο συνολο η κοινοτητα. Καποια στανταρ ομως θα πρεπει να κρατουντε. Το ζητημα δεν ειναι οτι μαθαινουμε απο τα λαθη μας αλλα και να θελουμε να μαθουμε. Αν εχουμε μια αποψη και νομιζουμε οτι ειμαστε οι μεγαλοι επιστημονες (ενω εχουμε πραγματικη αγνοια) τοτε... σορυ αλλα γιατι να μην γινω κι εγω εριστικος προς αυτους.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.946
Reaction score
13.434
Δεν καταλαβαίνω που το πας, ρώτησες πως μετράμε την "καθαρότητα" και σου είπα μέτρα την παραμόρφωση. Σου είπα επίσης πως πολλοί κατασκευαστές επιλέγουν τα σημεία cross με βάση την παραμόρφωση των μονάδων που θα χρησιμοποιήσουν και όχι βάση FR.

H παραμόρφωση ενός μεγαφώνου δεν έχει να κάνει με πυκνωτές ή πηνία. Αντίθετα η παραμόρφωση ενός ηχείου περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία από τα οποία απαρτίζεται το ηχείο.
Είδες κάπου στα γραφόμενα μου να αναφέρω τη λέξη <<καθαρότητα>>?
Λεπτομέρεια είπα ή ανάλυση και μίλησα γενικά για συσκευές και όχι μόνο ηχεία.
Λοιπόν κάτι τέτοιο δεν υπάρχει και δεν υπάρχει τρόπος μέτρησης.

Όσον αφορά τη ταχύτητα μιας συσκευής πάλι περί μεγαφώνου έγραψες. Ακόμα και έτσι...
Βάση της λογικής σου (το ποιο ελαφρύ είναι και ποιο γρήγορο), εγώ που είμαι 30 κιλά ελαφρύτερος του Γιουσέιν Μπόλτ είμαι γρηγορότερος ή μεταξύ δύο αυτοκινήτων το ποιο βαρύ είναι και ποιο αργό.

Αγνοείς και στις τρεις περιπτώσεις το θέμα κινητήρα. Το βαρύ αμάξι αν έχει ισχυρότερο κινητήρα θα είναι γρηγορότερο, ομοίως τα πόδια του Γιουσέιν και το ίδιο ισχύει σε ένα μεγάφωνο.
Ο κινητήρας του μεγαφώνου είναι το πηνίο του σε συνδυασμό με το μαγνήτη του και σε συνδυασμό με την υπόλοιπη κατασκευή του το κάνει γρήγορο ή όχι πάντα για τη περιοχή λειτουργίας του.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.946
Reaction score
13.434
Αν φτασαμε στο σημειο να λεμε οτι ο ηχος δεν ειναι επιστημη και μετα απ αυτο να θελουμε να γινονται και σοβαρες συζητησεις παω πασο. Νομιζω οτι υποβιβαζεται στο συνολο η κοινοτητα. Καποια στανταρ ομως θα πρεπει να κρατουντε. Το ζητημα δεν ειναι οτι μαθαινουμε απο τα λαθη μας αλλα και να θελουμε να μαθουμε. Αν εχουμε μια αποψη και νομιζουμε οτι ειμαστε οι μεγαλοι επιστημονες (ενω εχουμε πραγματικη αγνοια) τοτε... σορυ αλλα γιατι να μην γινω κι εγω εριστικος προς αυτους.
Χαίρομαι που παραδέχτηκες ότι ο μόνος λόγος της παρέμβασης σου ήταν για να γίνεις εριστικός και όχι για να συνεισφέρεις σε κάτι ουσιαστικό στη κουβέντα μας.
Πως θα μπορούσες άλλωστε, αφού αναλώθηκες σε γενικότητες και αερολογίες μην δίνοντας καμία ουσιαστική απάντηση στα ερωτήματα που έθεσα για να καλύψω τα κενά μου.
 

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Είδες κάπου στα γραφόμενα μου να αναφέρω τη λέξη <<καθαρότητα>>?
Λεπτομέρεια είπα ή ανάλυση και μίλησα γενικά για συσκευές και όχι μόνο ηχεία.
Λοιπόν κάτι τέτοιο δεν υπάρχει και δεν υπάρχει τρόπος μέτρησης.
Όπως και να το πεις το ίδιο είναι, όλα αυτά σχετίζονται με την Παραμόρφωση και μπορούν να μετρηθούν, είτε στα ηχεία είτε στις συσκευές.

Εγώ σου είπα πως θα μετρήσεις στα ηχεία, γιατί σε αυτό το νήμα μιλάμε για τα ηχεία.


Όσον αφορά τη ταχύτητα μιας συσκευής πάλι περί μεγαφώνου έγραψες. Ακόμα και έτσι...
Βάση της λογικής σου (το ποιο ελαφρύ είναι και ποιο γρήγορο), εγώ που είμαι 30 κιλά ελαφρύτερος του Γιουσέιν Μπόλτ είμαι γρηγορότερος ή μεταξύ δύο αυτοκινήτων το ποιο βαρύ είναι και ποιο αργό.
Αγνοείς και στις τρεις περιπτώσεις το θέμα κινητήρα. Το βαρύ αμάξι αν έχει ισχυρότερο κινητήρα θα είναι γρηγορότερο, ομοίως τα πόδια του Γιουσέιν και το ίδιο ισχύει σε ένα μεγάφωνο.
Ο κινητήρας του μεγαφώνου είναι το πηνίο του σε συνδυασμό με το μαγνήτη του και σε συνδυασμό με την υπόλοιπη κατασκευή του το κάνει γρήγορο ή όχι πάντα για τη περιοχή λειτουργίας του.
Αν ξαναδιαβάσεις προσεκτικά το post 224 λέει " Βέβαια υπάρχουν και άλλα πράγματα που καθορίζουν την ταχύτητα ενός μεγαφώνου πέρα από την μάζα."
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.946
Reaction score
13.434
Όπως και να το πεις το ίδιο είναι, όλα αυτά σχετίζονται με την Παραμόρφωση και μπορούν να μετρηθούν, είτε στα ηχεία είτε στις συσκευές.

Εγώ σου είπα πως θα μετρήσεις στα ηχεία, γιατί σε αυτό το νήμα μιλάμε για τα ηχεία.
"
ΟΚ κατανοητό ότι δεν έχεις ξεκαθαρίσει τις έννοιες λεπτομέρεια και καθαρότητα. Να ξέρεις πάντως πως μόνο για εσένα ισχύει το <<όπως και να το πεις το ίδιο είναι>>.
Όλοι οι υπόλοιποι το έχουν κατανοήσει.
 

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
ΟΚ κατανοητό ότι δεν έχεις ξεκαθαρίσει τις έννοιες λεπτομέρεια και καθαρότητα. Να ξέρεις πάντως πως μόνο για εσένα ισχύει το <<όπως και να το πεις το ίδιο είναι>>.
Όλοι οι υπόλοιποι το έχουν κατανοήσει.
Και γιατί δεν μου το εξηγείς να το καταλάβω και εγώ?
 


PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.946
Reaction score
13.434
Γιαυτό που ρώτησε ο Zakman35...

Καθαρότητα, όσον αφορά το σήμα, έχει να κάνει με το κατά πόσο αυτό βρίσκεται στην αρχική του μορφή. Χωρίς δηλαδή προσμίξεις ξένων σωμάτων που αλλοιώνουν τη μορφή του.

Λεπτομέρεια είναι ένα μικρό μέρος του συνόλου. Όσο περισσότερα τέτοια μικρά σύνολο περιέχονται στο ηχητικό αποτέλεσμα τόσο πλουσιότερο, ποιο ενοποιημένο και πληρέστερο είναι αυτό.
 

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Γιαυτό που ρώτησε ο Zakman35...

Καθαρότητα, όσον αφορά το σήμα, έχει να κάνει με το κατά πόσο αυτό βρίσκεται στην αρχική του μορφή. Χωρίς δηλαδή προσμίξεις ξένων σωμάτων που αλλοιώνουν τη μορφή του.

Λεπτομέρεια είναι ένα μικρό μέρος του συνόλου. Όσο περισσότερα τέτοια μικρά σύνολο περιέχονται στο ηχητικό αποτέλεσμα τόσο πλουσιότερο, ποιο ενοποιημένο και πληρέστερο είναι αυτό.
Δηλαδή αν έχουμε ένα σήμα Καθαρό (χωρίς προσμήξεις - ατόφιο), πως είναι δυνατόν να μήν έχουμε λεπτομέρεια?
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.946
Reaction score
13.434
Μπορούμε να έχουμε ένα σήμα Καθαρό, που να μήν έχει όμως λεπτομέρεια?
Βεβαίως και μπορούμε. Και για να μιλήσουμε συγκεκριμένα για ηχεία...
Αρκεί να μην υπάρχουν παραμορφώσεις, μεγάλες κοινές περιοχές μεταξύ των μεγαφώνων και χρωματισμοί από τη καμπίνα.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.083
Μηνύματα
3.040.364
Members
38.527
Νεότερο μέλος
argiristheo
Top