British Grand Prix 2005

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Τι σας έφερα στο μυαλό εεεε............... :twisted: :twisted: :twisted:

Νίκο "σ' έφτιαξα"!!! :mrgreen: :mrgreen:

Το ζήτημα δεν είναι η στιγμή της προσπέρασης μόνο.
Και βέβαια εξακολουθώ να μην την θεωρώ σαν ΤΗΝ προσπέραση που κοκορεύονται όλοι οι McLarenικοί του πλανήτη!!!

Και εξηγώ 2 λεπτομέρειες που φαίνεται να "ξεχνούν"
Ο Μιχαλάκης (απ' την αρχή εκείνου του αγώνα) έτρεχε με ρυθμίσεις βροχής (άρα και αρκετά περισσότερα flaps σε σχέση με τον Φινλανδό)
Άρα με αρκετά μικρότερη τελική σε σχέση με τον Μίκα........
Τι πιο λογικό λοιπόν στο τέλος της μεγάλης ευθείας, με τουλάχιστον +15 χιλιόμετρα τελικής να μπορεί να τον περάσει.
Κάτι που ήταν σίγουρο ότι θα συμβεί (αφού η κίνηση είχε επαναληφθεί και στον προηγούμενο γύρο....)

Να θυμίσω επίσης ότι ο Μιχαλάκης έτρεχε με βρόχινα λάστιχα (intermediate αν θυμάμαι καλά) και ο Μίκα με στεγνού!!
Και όποιος είχε δει τον αγώνα, ας θυμηθεί παρακαλώ τις προσπάθειες του Σούμι να μειώσει την θερμοκρασία των ελαστικών του πηγαίνοντας στην ευθεία από την αριστερή μεριά που υπήρχε νερό στο οδόστρωμα.

Γιαυτό ο Φινλανδός προσπέρασε από δεξιά (που βόλευε και λόγω ότι η Le Combes είναι δεξιά άρα "έκλεινε" την πόρτα έτσι στο Σούμι.......)

Ποιά η μαγεία? Ακόμα δεν κατάλαβα!!!
:roll: :wink:


Ωχ.ωχ........Πρέπει να άναψαν τα αίματα για τα καλά Νίκο!!! :roll: :twisted:

(Ο Nikos_s3 πρέπει να 'ναι έτοιμος να δαγκώσει τώρα.....) :mrgreen:
Μην κάνεις έτσι Νίκο. Για να μην φωνάζεις έβαλα δύο φωτογραφίες της Eau Rouge!!
Μία με Ferrari & μία με McLaren............. :mrgreen: :lol:
 

Μηνύματα
1.896
Reaction score
457
xαχαχα....άντε καλά δεν θα δαγκώσω...:D
σκέψου όμως ότι παρόλο που ισχύουν όλα όσα λες , το να προσπεράσει έτσι στο τέλος της ευθείας με τόσα χλμ και να καταφέρεις να στρίψεις κιόλας...εεε αυτό είναι μαγεία...;)
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
συμφωνώ...αυτή είναι η μαγεία του engineering...τα τετράτροχα αυτά δουλεύουν όντως στα όρια της φυσικής, bravo στους μηχανικούς και σχεδιαστές των αμαξωμάτων, των λαστίχων, του hardware και του software (έχει και αρκετούς έλληνες μέσα)
Και μην ακούσω ότι ο τάδε είναι τόσο καλύτερος από τον δείνα και τον πέρασε. Οι πιλότοι αυτοί είναι light years καλύτεροι από τον μέσο οδηγό (believe me, έχω στοιχεία για αυτό), αλλά τη διαφορά συνήθως την κάνει το όχημα σαν σύνολο...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
xαχαχα....άντε καλά δεν θα δαγκώσω...:D
σκέψου όμως ότι παρόλο που ισχύουν όλα όσα λες , το να προσπεράσει έτσι στο τέλος της ευθείας με τόσα χλμ και να καταφέρεις να στρίψεις κιόλας...εεε αυτό είναι μαγεία...;)

Oυφφφ........Το γλύτωσα το δάγκωμα!! (που να ψάχνω νυχτιάτικα και για αντιτετανικό!!!) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Νίκο, ουσιαστικά και οι δύο είχαν φρενάρει ταυτόχρονα. Τα +10 ή +15 χιλιόμετρα παραπάνω του Μίκα στο φρενάρισμα "εξαφανίζονταν" λόγω ελαστικών για στεγνό!!
Η συγκεκριμένη προσπέραση ουσιαστικά έγινε τότε γιατί ο μάγος (στο 95%) Ρ. Μπρόν είχε κάνει λάθος τακτική αγώνα εκείνο το μεσημέρι!!!
Ουσιαστικά είχαμε προσπέρασμα ομάδας (και όχι οδηγού) λόγω καλύτερης στρατηγικής!!! :D :roll: :wink:

Φυσικά δεν λέω ότι ο Χάκινεν δεν ήταν καλός οδηγός.........
Ίσα ίσα, τον θεωρώ καλύτερο σε σχέση με τον Κίμι!!!!
Απλά έτυχε να οδηγεί την McLaren λίγο πριν καταφέρει (μετά από χρόνια προσπάθειας του Σούμι) να "στρώσει" η ομάδα της Ferrari και να βγάλει κορυφαίο μονοθέσιο & το κυριότερο αξιόπιστο!!!
Όταν οι κόκκινοι το κατάφεραν...........Άντε γεια!! (γι αυτό και πήραν σερί πρωταθλήματα, γι αυτό και έπεσε η τηλεθέαση, γι αυτό τα "πήρε" ο Μπέρνι και "έβαλε χέρι" στην FIA για αλλαγή κανονισμός ώστε να χάσει η Ferrari τους τομείς που υπερτερούσε..........) :roll: :wink: :wink:


(για να λέμε και του στραβού το δίκιο, ο "κοντός" είχε ξαναβάλει το χεράκι του -μέσω της FIA φυσικά...-στην McLaren ώστε να απαγορευτεί το Βηρύλλιο από τα μοτέρ και η Mercedes έχασε την αξιοπιστία της μετά το σερί των 2 πρωταθλημάτων.....) :roll: :roll: :wink:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Οι πιλότοι αυτοί είναι light years καλύτεροι από τον μέσο οδηγό (believe me, έχω στοιχεία για αυτό), αλλά τη διαφορά συνήθως την κάνει το όχημα σαν σύνολο...
Άκη, μη μας τρελαίνεις νυχτιάτικα!!
Δηλ. ο Σούμι είναι απλά ένα κλικ καλύτερος από εμένα και 'σένα??? :shock: :shock: :shock:

Οδηγώ το αυτοκίνητό μου 5+ χρόνια
Το έχω "στήσει" όπως ακριβώς θέλω.....
Και ξέρω να το οδηγώ ακόμα και πάνω από το όριό του.......
Είμαι όμως σίγουρος πως αν το οδηγούσε ο Σούμι για 3-4 φορές σε άγνωστη για αυτόν διαδρομή τότε απλά θα μου έριχνε στ' αυτιά (αν βέβαια καταδεχόταν να μπει σε αυτό και ακόμα περισσότερο να κάνει αυτό το σκηνικό.... :roll: :mrgreen: )

Ανεξάρτητα από το believe you or not, θα ήθελα πάρα πολύ να ακούσω τα στοιχεία με τα οποία το τεκμηριώνεις αυτό!!! :roll: :wink:
Πολύ θα ήθελα να το συζητούσαμε στον αέρα!! :D :D :D
 

Μηνύματα
804
Reaction score
1
Έπρεπε να είχε γίνει κίνηση νωρίτερα από τη Φεράρι, να είχε διώξει το loser και να είχε φερει τον Κίμι στην ομάδα...  :)
Γιάννη του χρόνου ο Barrichello δεν θα είναι στην Ferrari.
Και αυτό θεώρησέ το ως δεδομένο!!
Γιάννη εννούσα να παίρναμε Κιμι την εποχή που τον είχαμε στα χέρια μας όχι τωρα...
Τωρα είναι πλέον αργά :?
Ο δε Raikkonen είναι σχεδόν απίθανο να έρθει στην Ferrari. Δυστυχώς........ :roll:  :(
Ναι ρε γμτ συμφωνώ θα ηταν το ιδανικό...
Tι άλλο σενάριο παίζει?
Μα φυσικά ο Alonso.
Δεν τον πάω με τίποτα... :mrgreen: :mrgreen:
Νίκος Τσαρούχας said:
Τα μεταγραφικά σενάρια για το 2005 είναι εντελώς ρευστά και ομολογουμένως άπειρα. Ξεχνάμε πάντα ότι μια μέρα μπορεί ο Μιχάλης να πει άντε γειά και τότε όλα είναι ανοιχτά. Θεωρώ όμως ότι επειδή είναι τόσο κωλόπαιδο, δεν θέλει να φύγει σε χρονιά που χάνει, άρα θα τρέχει τουλάχιστον και του χρόνου.
Συμφωνώ απόλυτα...
Άντε να μαζευόμαστε σιγά σιγά οι Σουμαχερικοί... :)
Νίκος Τσαρούχας said:
Ακόμη και ο πρώτος διδάξας της οδήγησης τέτοιου τύπου, o Hakkinen, έχει κάνει παλαβά πράγματα σε σχέση με αυτά που κάνουν ο Kimi και τα νέα ταλέντα γενικώς αυτές τις μέρες.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη ο 1ος διδάξας αυτής της (προσεκτικότατης) οδήγησης ήταν ο Prost...
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Λέτε να το φάγανε το κεφάλι τους?

Οι 7 ομάδες της παρωδίας του Indy, τελικά αθωώθηκαν. :shock:
Η FIA αναγνώρισε ότι ο μοναδικός υπαίτιος είναι η Michelin μόνο που... δεν μπορεί να κάνει και τίποτα. Ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται γιατί επί της ουσίας ήδη άρχισε να συζητιέται η αποπομπή της από την F1. Αν συνδιάσουμε και τις έντονες επιθυμίες του Mosley για έναν και μοναδικό προμηθευτή ελαστικών, μπορεί του χρόνου να έχουμε τα πάνω κάτω, αφού όλοι θα τρέχουν με Bridgestone. :idea:

Και τότε θα ξεκαθαρίσει το χαλί από τη λινάτσα, έτσι για να μπορεί να φύγει ο Schumi από την F1 πρωταθλητής και όχι τέλεπας :wink:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Λέτε να το φάγανε το κεφάλι τους?

Οι 7 ομάδες της παρωδίας του Indy, τελικά αθωώθηκαν. :shock:
Η FIA αναγνώρισε ότι ο μοναδικός υπαίτιος είναι η Michelin μόνο που... δεν μπορεί να κάνει και τίποτα. Ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται γιατί επί της ουσίας ήδη άρχισε να συζητιέται η αποπομπή της από την F1. Αν συνδιάσουμε και τις έντονες επιθυμίες του Mosley για έναν και μοναδικό προμηθευτή ελαστικών, μπορεί του χρόνου να έχουμε τα πάνω κάτω, αφού όλοι θα τρέχουν με Bridgestone. :idea:

Και τότε θα ξεκαθαρίσει το χαλί από τη λινάτσα, έτσι για να μπορεί να φύγει ο Schumi από την F1 πρωταθλητής και όχι τέλεπας :wink:

Νίκο, ο Mosley τους κρατά απ' τ' RX/........ :roll: :wink:
Έχει πει ότι το αν θα τιμωρηθούν οι ομάδες θα αποφασιστεί στα μέσα.......Σεπτεμβρίου!!
Δηλ. "παιδιά μου, καθίστε καλά γιατί αλλιώς θα......."
Και μάλιστα με σενάριο καλό
Ότι δηλ. θα αφαιρεθούν οι βαθμοί των ομάδων με Michelin στους 2 ή 3 τελευταίους αγώνες........

Τι αλλαγές θα φέρει αυτό?
Η Ferrari σχεδόν θα ακουμπήσει τίτλο (και λέω σχεδόν γιατί δεν θα τον πάρει.....)
Άρα το σημαντικότερο ποσοστό τηλεθεατών θα γουστάρει γιατί θα βλέπει την κόκκινη να ανεβαίνει όλο και πιο ψηλά στην βαθμολογία. Άρα αυξημένες τηλεθεάσεις, άρα περισσότερο χρήμα στα ταμεία τους.....
Χώρια που όλοι πλέον θα λένε στο κλείσιμο της σεζόν ότι "του χρόνου η κόκκινη θα πάρει κεφάλια το 2006" και οι διαφημιζόμενοι βλέποντας το ενδιαφέρον του κόσμου θα ρίξουν μεγάλα πακέτα!!!

Και αν τελικά η μόνη εταιρία ελαστικών θα είναι η Bridgestone (που θα είναι κατά 90%) ας προετοιμαστούμε για το τελευταίο πρωτάθλημα του Σούμι (δυστυχώς..... :( ) που θα το πάρει με νέο ρεκόρ νικών σε μία σεζόν, σπάσιμο του ρεκόρ pole position (αν και ουσιαστικά δεν ισχύει γιατί ο Ayrton Senna το κατάφερε σε πολύ λιγότερους αγώνες....) και γενικά την πιο εντυπωσιακή χρονιά της Ferrari!!!!

Ετοιμάστε για του χρόνου τα DVDr να γράψουμε όλη τη χρονιά και να την φυλάξουμε στην βιβλιοθήκη μας!!! :D :D

Ferraristi όλου του κόσμου ας προετοιμαστούμε ψυχολογικά γι αυτό!!!! :D :D :D :D
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.112
Μηνύματα
3.041.652
Members
38.532
Νεότερο μέλος
NIK DRAGON
Top