Chario Aviator Amelia Review

Μηνύματα
1.680
Reaction score
2.927
Fs 1000 Hz χαμηλή; Δηλαδή 500 και 600 Χερτζ τι είναι;
Ο Troels Gravesen εξηγεί καλύτερα γιατί η Κάριο επιμένει σε χαμηλή συχνότητα αποκοπής:

"Frequencies below about 700 Hz are processed by determining the arrival time to each earpinnae and this is referred to as IT ). Frequencies above about 1,400 Hz are processed by determining the energy flow delivered to each era-pinnae and this is referred to as IAD (inter-aural amplitude difference). We soon recognize Duplex Theory not to be exhaustive because it fails to correctly explain the localization process within the missing 700-1,400 Hz range. At these frequencies head & torso are enough obstructive to modify the incoming wavefront (diffraction) so that the crossover from ITD to IAD is not linear and localization cues are not flawless."


What appears to be the long and the short of it, is this: The ear detects sound in two ways as described above. I've checked Wikipedia and this seems sound knowledge. http://en.wikipedia.org/wiki/Interaural_time_difference. So, between ~700 and ~1400 Hz our brain has trouble finding out what the heck is going on, so by placing the point of crossover between these two frequences, we fool the ear/brain and we can't find out whether the sound comes from one driver or the other. Result: Perfect driver integration! Does this make sense to you? If not, please post me your interpretation. By the way: In the laboratory where I work, we have three incubators side by side. Whenever an alarm (~1 kHz sine wave) goes on, it's impossible to hear from which incubator the damn sound comes, so maybe we have trouble localising sounds from this frequency range). Just a thought.
What is a bit disturbing is that the Sonnet drivers integrate very well. And not only well, but excellent. Came to think of my SP44 speaker with the Accuton dome dome crossed at 900 Hz...
Καλα,αυτο με το 1khz ειναι οντως τρελλο!Μου εχει συμβει καποιες φορες-οντως ετσι ειναι!
 



Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
4.210
Reaction score
4.126
Εκφραστικό, γλυκόηχο, πολύ εξελιγμένη περιοχή χαμηλών συχνοτήτων, το μπάσο είναι εκπληκτικά λεπτομερές, αισθητή άνοδος στις υψηλές συχνότητες η οποία αντισταθμίζεται όμορφα ελαχιστοποιόντας την κλίση μεταξύ τος. Έτσι επιτυγχάνεται τεράστια μουσική σκηνή. Πολλές φορές νομίζω ότι υπάρχουν περισσότερα των 2 ηχείων.
 


PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
8.563
Reaction score
8.487
Fs 1000 Hz χαμηλή; Δηλαδή 500 και 600 Χερτζ τι είναι;
Ο Troels Gravesen εξηγεί καλύτερα γιατί η Κάριο επιμένει σε χαμηλή συχνότητα αποκοπής:

"Frequencies below about 700 Hz are processed by determining the arrival time to each earpinnae and this is referred to as IT ). Frequencies above about 1,400 Hz are processed by determining the energy flow delivered to each era-pinnae and this is referred to as IAD (inter-aural amplitude difference). We soon recognize Duplex Theory not to be exhaustive because it fails to correctly explain the localization process within the missing 700-1,400 Hz range. At these frequencies head & torso are enough obstructive to modify the incoming wavefront (diffraction) so that the crossover from ITD to IAD is not linear and localization cues are not flawless."


What appears to be the long and the short of it, is this: The ear detects sound in two ways as described above. I've checked Wikipedia and this seems sound knowledge. http://en.wikipedia.org/wiki/Interaural_time_difference. So, between ~700 and ~1400 Hz our brain has trouble finding out what the heck is going on, so by placing the point of crossover between these two frequences, we fool the ear/brain and we can't find out whether the sound comes from one driver or the other. Result: Perfect driver integration! Does this make sense to you? If not, please post me your interpretation. By the way: In the laboratory where I work, we have three incubators side by side. Whenever an alarm (~1 kHz sine wave) goes on, it's impossible to hear from which incubator the damn sound comes, so maybe we have trouble localising sounds from this frequency range). Just a thought.
What is a bit disturbing is that the Sonnet drivers integrate very well. And not only well, but excellent. Came to think of my SP44 speaker with the Accuton dome dome crossed at 900 Hz...
Γιαυτό ανέφερα και το σχόλιο του δοκιμαστή. Το μόνο που, ας πούμε, σώζει τη κατάσταση είναι η μεγάλη του διαδρομή.
Από την άλλη, όταν έχεις μια θεωρεία ψάχνεις και τα κατάλληλα εργαλεία να την υλοποιήσεις και δεν αρέσκεσαι σε ότι φτηνό βρεις μπροστά σου.
Η ίδια λογική ακολουθείται και στις φτηνότερες σειρές. Υπάρχουν tweeter με Fs 1500 και συχνότητα κρος τους 1400 κύκλους.
Και βέβαια η αντίληψη κατεύθυνσης, και κατ'επέκταση ο διαχωρισμός, έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες, όπως τους λοβούς ακτινοβολίας των μονάδων, σε συνδυασμό και με τις διαστάσεις τις καμπίνας.
 


Μηνύματα
461
Reaction score
221
Πάντως εγώ θυμάμαι ότι πριν μερικά χρόνια τα ηχεία της σειράς constellation πχ pegasus ή το μικρότερο (μου διαφευγει τώρα το όνομα) έπαιζαν στην κατηγορία τιμής των 1500 - 2000 ευρώ. Και σιγουρα είχαν και μεγαλύτερα γούφερ-μιντ από 5", τουλάχιστον το pegasus. Τώρα πώς σκαρφάλωσαν οι τιμές τόσο ώστε ένα ηχείο με 2 5ιντζα να κοστολογείται 4.500 € δεν το καταλαβαίνω. Τέτοια αναβάθμιση υλικών πια?
Μήπως δε θυμάμαι καλά?
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
4.210
Reaction score
4.126
Το pigasus έπαιζε κοντά στα 3000 καινούργιο. Τώρα αν αυτό αξίζει τα 4000 τι να πω, αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας. Δεν είναι θέμα κόστους υλικών μόνο. Μπορεί βέβαια να είναι θέμα ΠΜ , μπορεί και όχι...
 

Μηνύματα
1.003
Reaction score
2.597
Μαλακά και ξεκουραστα ηχεια,με αρκετα ισορροποιμενο ηχο.Ωραιοποιουν λιγο τα πραγματα αλλα αυτο εχει σαν αποτελεσμα να παιζουν αρκετα ειδη μουσικης(must).
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
12.587
Reaction score
24.892
Πάντως εγώ θυμάμαι ότι πριν μερικά χρόνια τα ηχεία της σειράς constellation πχ pegasus ή το μικρότερο (μου διαφευγει τώρα το όνομα) έπαιζαν στην κατηγορία τιμής των 1500 - 2000 ευρώ. Και σιγουρα είχαν και μεγαλύτερα γούφερ-μιντ από 5", τουλάχιστον το pegasus. Τώρα πώς σκαρφάλωσαν οι τιμές τόσο ώστε ένα ηχείο με 2 5ιντζα να κοστολογείται 4.500 € δεν το καταλαβαίνω. Τέτοια αναβάθμιση υλικών πια?
Μήπως δε θυμάμαι καλά?
Καλά θυμάσαι,,,
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
4.210
Reaction score
4.126
Πάντως τώρα τα pygasus τα βρίσκει κανείς κοντά στο 1000 , καλή επιλογή σε αυτά τα χρήματα, ( και γύρω στα 2000 καινούρια σε στοκ σε κάποια καταστήματα του είδους) .
Ta kygnus μου, κόστισαν 800...
 


PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
8.563
Reaction score
8.487
Τώρα το αδικείς το ηχείο. Το μασίφ ξύλο που έχει στα πλαϊνά του δεν είναι καθόλου φτηνό, όπως και η όλη κατασκευή της καμπίνας.
Ευρωπαϊκή κατασκευή είναι άλλωστε. Όσο φτηνιάρικα υλικά κρος και καλωδίωση κ.τ.λ. να έχει, μια λογική τιμή είναι τα 2500 ευρώ.
 


Μηνύματα
1.016
Reaction score
1.596
..μου τη ¨σπάνε ¨ αφάνταστα τα υπερυψωμένα ηχεία δαπέδου , με τέτοιου είδους ενσωματωμένες βάσεις από κάτω..:mad: μπιάχχ.
( είναι πολλές εταιρίες που το κάνουν)
Ούτε τα κοιτάω..:eek:

IMG_0377.JPG
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
8.563
Reaction score
8.487
..μου τη ¨σπάνε ¨ αφάνταστα τα υπερυψωμένα ηχεία δαπέδου , με τέτοιου είδους ενσωματωμένες βάσεις από κάτω..:mad: μπιάχχ.
( είναι πολλές εταιρίες που το κάνουν)
Ούτε τα κοιτάω..:eek:

View attachment 159534
Δεν το κάνουν τυχαία. Από τη στιγμή που υπάρχει μεγάφωνο στον πάτο της καμπίνας είναι εκτεθειμένο και η πιθανότητα ζημιάς του μεγάλη. Επιπλέον δείχνει καλύτερα από σκέτα ποδαράκια με αρκετό ύψος, που ούτως ή άλλως πρέπει να έχει. Είναι η αναλογία των υπόλοιπων διαστάσεων ως προς το ύψος από το δάπεδο. Σε αυτά είναι μάνες οι Ιταλοί.
 

Μηνύματα
323
Reaction score
169
Δεν είναι όμως θέμα αισθητικής προσέγγισης αλλά ορθής λειτουργίας κατά τα πρότυπα του κατασκευαστή καθώς έχει ηχείο στο κάτω μέρος.
Τώρα περί αισθητικής και τα παλιά ήταν ωραία αλλά τα καινούργια είναι αριστουργήματα (ομολογουμένως ωραία μασιφ έπιπλα...!!! τα οποία ακούγονται και νόστιμα)
Τα βάσεως ίσως λίγο πιο κομψά κατ'εμε και το σίγουρο είναι ότι δεν τους λείπει ο όγκος στον ήχο τους
 

Μηνύματα
1.680
Reaction score
2.927
Δεν το κάνουν τυχαία. Από τη στιγμή που υπάρχει μεγάφωνο στον πάτο της καμπίνας είναι εκτεθειμένο και η πιθανότητα ζημιάς του μεγάλη. Επιπλέον δείχνει καλύτερα από σκέτα ποδαράκια με αρκετό ύψος, που ούτως ή άλλως πρέπει να έχει. Είναι η αναλογία των υπόλοιπων διαστάσεων ως προς το ύψος από το δάπεδο. Σε αυτά είναι μάνες οι Ιταλοί.
Επισης παιρνουν ετσι το μαξιμουμ απο το room gain και ανεβαζουν πολυ ψηλα συχνοτικα την ακυρωση απο το δαπεδο προς τον ακροατη!
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
154.305
Μηνύματα
2.348.820
Members
35.078
Νεότερο μέλος
PanagosGr
Top