CIVIC TYPE R 2015

Μηνύματα
4.803
Reaction score
4.727
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι θα πει δεν στρίβει?

Δε στρίβει σε πίστα με 240 ή δε στρίβει Κύμης και Πλαπούτα με 240 ?

Έχω το 5θυρο και στρίβει μια χαρά.
 

Μηνύματα
32.945
Reaction score
27.964
ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ ΘΕΛΟΥΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.
ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ FORD FOCUS ST H RS ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.
ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙΑ.
ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΚΠΛΗΞΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΚΟΝΤΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ.
ΝΑ ΔΟΥΜΕ......
 

Μηνύματα
32.945
Reaction score
27.964
ΥΓ. ΑΠΟ ΚΥΜΗΣ ΜΟΛΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΛΑΤΕΙΑΚΙ ΕΧΩ ΔΕΙ 2-3 ΦΟΡΕΣ ΜΕΡΙΚΟΥΣ "ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΥΣ ΡΑΛΥΝΤΖΙΔΕΣ" ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ.....
ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΙΔΑ ΜΙΑ Μ3 ΤΟΥΜΠΑ ΣΤΑ ΔΕΝΤΡΑ....
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.769
Reaction score
79.415
Αν ήθελαν απαραίτητα τα πολλά άλογα τετρακίνηση, δε θα υπήρχαν γρήγορα δικίνητα. ;)
 

Μηνύματα
32.945
Reaction score
27.964
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΙΑ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ.
ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟ 78 ΕΙΧΑ ΜΙΑ BMW 3,0s ΚΑΙ ΘΕΩΡΕΙΤΟ ΒΑΡΙΑ ΚΑΘΟΤΙ 1380 ΚΙΛΑ!!!!
ΣΗΜΕΡΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΚΟΛΦ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.
ΤΟΤΕ ΤΑ ΓΚΟΛΦ ΗΤΑΝ 900 ΚΙΛΑ!!!!!
ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΔΡΟΜΟΙ.
ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΑΡΤΗΡΙΕΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΧΑΛΕΣ ΚΑΙ ΣΠΑΣΤΗΡΙΑ.
 

Μηνύματα
2.886
Reaction score
264
Υπαρχει καποιος εδω μεσα που να πιστευει οτι αυτο το αυτοκινητο θα το αγορασει καποιος για να πηγαινει με 120-140 στην εθνικη??
Οσοι το αγορασουνε θα εχουνε κανενα 2μηνο πριν κανει παραγκελια σε, αναρτηση,εξατμιση,τουρμπινα,ιντερκουλερ,σκαστρα κτλ, για να το πανε αρχικα στα 500 αλογα και βλεπουμε!!!!
 

Μηνύματα
2.157
Reaction score
677
Ολα μπροστα και κίνηση και άλογα.... Σιγά μη στρίψει χωρίς μπλοκέ. Από τα 200-220 άλογα και πάνω πας η τετρακούνα ή πίσω. Η φυσική είναι φυσική !! Εκτός κι αν είσαι μόνο για ευθείες !!!
 

Μηνύματα
5.481
Reaction score
6.655
Ολα μπροστα και κίνηση και άλογα.... Σιγά μη στρίψει χωρίς μπλοκέ. Από τα 200-220 άλογα και πάνω πας η τετρακούνα ή πίσω. Η φυσική είναι φυσική !! Εκτός κι αν είσαι μόνο για ευθείες !!!
δεν μπορω απο το να συμφωνησω μαζι σου απολυτα ...
 

S2000

ΜπιΕμΝτάμπλγιου
Μηνύματα
850
Reaction score
1.384
Ολα μπροστα και κίνηση και άλογα.... Σιγά μη στρίψει χωρίς μπλοκέ. Από τα 200-220 άλογα και πάνω πας η τετρακούνα ή πίσω. Η φυσική είναι φυσική !! Εκτός κι αν είσαι μόνο για ευθείες !!!
Οι ιαπωνικές εκδόσεις είχαν στον βασικό εξοπλισμό το μπλοκε διαφορικο
 

Μηνύματα
32.945
Reaction score
27.964
Ολα μπροστα και κίνηση και άλογα.... Σιγά μη στρίψει χωρίς μπλοκέ. Από τα 200-220 άλογα και πάνω πας η τετρακούνα ή πίσω. Η φυσική είναι φυσική !! Εκτός κι αν είσαι μόνο για ευθείες !!!
ΕΤΣΙ!!
ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΗΣΑ ΤΟ ΦΟΚΟΥΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ.
ΤΟ ΜΠΛΟΚΕ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ Μ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΑΛΛΑ ΕΩΣ 30% ΤΟ ΠΟΛΥ!
ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΒΕΒΑΙΑ.
ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΝΑ ΕΛΑΤΩΜΑ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΗΡ ΣΤΑ ΜΠΡΟΣΤΟΚΟΥΝΗΤΑ.
 

Μηνύματα
2.157
Reaction score
677
ΕΤΣΙ!!
ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΗΣΑ ΤΟ ΦΟΚΟΥΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ.
ΤΟ ΜΠΛΟΚΕ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ Μ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΑΛΛΑ ΕΩΣ 30% ΤΟ ΠΟΛΥ!
ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΒΕΒΑΙΑ.
ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΝΑ ΕΛΑΤΩΜΑ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΗΡ ΣΤΑ ΜΠΡΟΣΤΟΚΟΥΝΗΤΑ.
Γρηγόρη σκέψου ότι το focus έστριβε κιόλας... Που να δεις άλλα. Όταν ο μπροστινός άξονας επιταχύνει και στρίβει ταυτόχρονα πέραν του οι καταπονήσεις είναι τεράστιες δεν μπορεί το αυτοκίνητο να ζυγίζει σωστά για να πάει αέρα. Θα είσαι συνεχώς κρατημένος.
 

Μηνύματα
32.945
Reaction score
27.964
ΟΡΙΑΚΑ ΠΑΝΤΩΣ ΕΦΕΥΓΕ ΜΕ ΤΑ 4!!!!!!
ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΧΕΙΣ ΜΑΘΕΙ ΚΑΗΚΕΣ!!!!

ΑΣΕ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΛΑΣΤΙΧΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΘΕ 20,000 ΧΛΜ!!!

ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΠΡΟΣΤΟΒΑΡΑ.
ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΛΟΖΥΓΙΣΜΕΝΟ ΘΑΛΕΓΑ.

Η ΦΟΡΝΤ ΚΑΤΑΡΓΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΕΝΤΑΚΥΛΙΝΔΡΟ ΒΟΛΒΟ (ΛΟΓΩ ΤΕΛΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΠΕ ΝΟΜΙΖΩ) ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΗΝ ΤΡΟΜΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ 300+ΗΡ
ΚΑΙ ΕΔΙΩΞΕ ΤΟΝ ΜΠΕΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΗΣ.
ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕ ΠΑΚΕΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ VOLVO S60R ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΕ 300ΗΡ ΚΑΙ ΣΤΕΚΟΤΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.
 
Last edited:

Μηνύματα
2.157
Reaction score
677
ΟΡΙΑΚΑ ΠΑΝΤΩΣ ΕΦΕΥΓΕ ΜΕ ΤΑ 4!!!!!!
ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΧΕΙΣ ΜΑΘΕΙ ΚΑΗΚΕΣ!!!!

ΑΣΕ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΛΑΣΤΙΧΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΘΕ 20,000 ΧΛΜ!!!

ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΠΡΟΣΤΟΒΑΡΑ.
ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΛΟΖΥΓΙΣΜΕΝΟ ΘΑΛΕΓΑ.

Η ΦΟΡΝΤ ΚΑΤΑΡΓΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΕΝΤΑΚΥΛΙΝΔΡΟ ΒΟΛΒΟ (ΛΟΓΩ ΤΕΛΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΠΕ ΝΟΜΙΖΩ) ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΗΝ ΤΡΟΜΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ 300+ΗΡ
ΚΑΙ ΕΔΙΩΞΕ ΤΟΝ ΜΠΕΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΗΣ.
ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕ ΠΑΚΕΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ VOLVO S60R ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΕ 300ΗΡ ΚΑΙ ΣΤΕΚΟΤΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.
Τετρακίνηση της πλακας !! Haldex ήταν. Άστο το έζησα το σύστημα πολλά χρόνια με Audi s3. Μάπα το καρπούζι. Ή κεντρικό διαφορικό ή το σύστημα του nissan gt-r.
 

Μηνύματα
32.945
Reaction score
27.964
ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΒΟΛΒΟ ΣΤΕΚΟΤΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.

ΤΩΡΑ ΒΛΕΠΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΦΟΚΟΥΣ 2,5 ΜΕ 9-10000

ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΧΩΣΕΙ ΤΡΕΛΛΑ ΛΕΦΤΑ.

ΟΝΤΩΣ ΤΟ ΧΑΛΝΤΕΞ ΗΤΑΝ "ΒΑΣΤΑ ΤΟΥΡΚΟ ΝΑ ΓΙΟΜΙΣΩ"....
 

S2000

ΜπιΕμΝτάμπλγιου
Μηνύματα
850
Reaction score
1.384
Στην Ευρώπη υπήρχε μονο σαν ανταλλακτικό και αρκετοί χρήστες που ήθελαν να επενδύσουν στο στήσιμο του αυτοκινήτου τους μαζι με μια καλη ανάρτηση παντα προχωρούσαν στην αλλαγή του με κόστος αν θυμαμαι καλα περίπου στα 600,00€
 

S2000

ΜπιΕμΝτάμπλγιου
Μηνύματα
850
Reaction score
1.384
ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΒΟΛΒΟ ΣΤΕΚΟΤΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.

ΤΩΡΑ ΒΛΕΠΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΦΟΚΟΥΣ 2,5 ΜΕ 9-10000

ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΧΩΣΕΙ ΤΡΕΛΛΑ ΛΕΦΤΑ.

ΟΝΤΩΣ ΤΟ ΧΑΛΝΤΕΞ ΗΤΑΝ "ΒΑΣΤΑ ΤΟΥΡΚΟ ΝΑ ΓΙΟΜΙΣΩ"....
Σίγουρα μπορείς να το βρεις σε αυτά τα χρήματα και αυτό γιατί το κόστος του φόρου πολυτελείας και των τελών κυκλοφοριας είναι για πολλούς δυσβάσταχτο.
 

Μηνύματα
2.157
Reaction score
677
Στην Ευρώπη υπήρχε μονο σαν ανταλλακτικό και αρκετοί χρήστες που ήθελαν να επενδύσουν στο στήσιμο του αυτοκινήτου τους μαζι με μια καλη ανάρτηση παντα προχωρούσαν στην αλλαγή του με κόστος αν θυμαμαι καλα περίπου στα 600,00€
Η καλή ανάρτηση σίγουρα βοηθά αλλά αν το στήσιμο είναι μπροστόβαρο τι να πρωτοσώσει η άμοιρη η ανάρτηση.
Τι εννοείς προχωρούσαν σε αλλαγή? του haldex ?
 

S2000

ΜπιΕμΝτάμπλγιου
Μηνύματα
850
Reaction score
1.384
Η καλή ανάρτηση σίγουρα βοηθά αλλά αν το στήσιμο είναι μπροστόβαρο τι να πρωτοσώσει η άμοιρη η ανάρτηση.
Τι εννοείς προχωρούσαν σε αλλαγή? του haldex ?
Οι αλλαγές που έλεγα αφορούσαν τα type r της προηγούμενης γενιάς , όσο για το s3 τα προβλήματα με τους haldex τουλάχιστον για τα πρώτα μοντέλα ηταν αρκετά ,για ένα μικρό διάστημα το είχα και εγω αλλα πέραν απο ένα καλο και ασφαλή στήσιμο δεν είχε κατι άλλο να μου πει ,απο προσωπική άποψη φυσικα ....
 




Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • spylab
    TrumpoMusk
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.922
Μηνύματα
3.067.250
Members
38.627
Νεότερο μέλος
hatzopou
Top