Cover versions

Decembered

Μαϊμού
Reaction score
Και το original, ενα χρονο πριν την version του Marvin Gaye
I Heard It Through The Grapevine - Gladys Knight & The Pips '1967

+απο Slits
'Moby - thats when I reach for my revolver..
Catherine wheel (Graham Coxon απο Blur) - That's When I Reach for My Revolver
ως γνωστο... το original ειναι απο Mission of Burma
απο wiki:
Hermann Göring"When I hear the word 'culture', that's when I reach for my revolver" -- the actual quote is "Wenn ich Kultur höre ... entsichere ich meinen Browning!" This translates as: "Whenever I hear [the word] 'culture'... I remove the safety from my Browning!" In fact, it is a line uttered by the character Thiemann in Act 1, Scene 1 of the play Schlageter, written by Hanns Johst. (,,,)
[DOUBLEPOST=1489063265][/DOUBLEPOST]die haut (με Blixa Bargeld)-Johnny guitar (Peggy Lee)
προσωπικα προτιμω το die haut..^^

A

AKARL

When the Levee Breaks
Το συνέθεσαν και πρωτοηχογράφησαν το ζευγάρι Kansas Joe McCoy και Memphis Minnie. Το έκαναν γνωστό οι Zeppelin αλλά την καλύτερη εκτέλεση την έκανε αυτός:

A

AKARL

The House of the Rising Sun

To The House of the Rising Sun είναι ένα αμερικανικό παραδοσιακό τραγούδι αγνώστου πατρότητας ή μητρότητας. Το τραγούδι εξιστορεί τη ζωή ενός ατόμου στη Νέα Ορλεάνη, η οποία τελικά δεν ήταν καλή. Σε μερικές εκτελέσεις, ωστόσο, το το κεντρικό πρόσωπο μιλά σε έναν συγγενή του και προσπαθεί να τον αποτρέψει να κάνει τα ίδια λάθη και να έχει την ίδια μοίρα. Το τραγούδι με το πέρας των χρόνων έχει διασκευαστεί πάρα πολλές φορές, με την πιο γνωστή και δημοφιλή να είναι αυτή των The Animals, οι οποίοι το ηχογράφησαν το 1964. Από πολλούς θεωρείται το πρώτο επιτυχημένο folk-rock κομμάτι.

Ιδού άλλη μια εκπληκτική απόδοση του εν λόγω τραγουδιού από τον White Buffalo:
(Attention: to be played Extremely Loud!)

A

AKARL

Hey Joe

"Hey Joe" is an American popular song from the 1960s that has become a rock standard and as such has been performed in many musical styles by hundreds of different artists.[2][3] "Hey Joe" tells the story of a man who is on the run and planning to head to Mexico after shooting his unfaithful wife.[4] The song was registered for copyright in the U.S. in 1962 by Billy Roberts,[5] however, diverse credits and claims have led to confusion about the song's authorship.[4] The earliest known commercial recording of the song is the late-1965 single by the Los Angeles garage band The Leaves; the band then re-recorded the track and released it in 1966 as a follow-up single which became a hit.[6] The best-known version is The Jimi Hendrix Experience's 1966 recording, their debut single.[7] The song title is sometimes given as "Hey Joe, Where You Gonna Go?" or similar variations.

Και ποιός δεν έχει πει το Hey Joe...

Εδώ μια απόδοση από τον γίγαντα Otis Taylor με το πιτσιρικάκι τον ΤΑΖ. Ωραία πράγματα...:)

A

AKARL

When a Blind Man Cries - Deep Purple

Το When a Blind Man Cries είναι τραγούδι του βρετανικού ροκ συγκροτήματος Deep Purple. Αρχικά εκδόθηκε ως πλευρά Β του σινγκλ "Never Before", το 1972. Ηχογραφήθηκε μαζί με τα άλλα κομμάτια του δίσκου "Machine Head" τον Δεκέμβριο του 1971, στο Μοντρέ της Ελβετίας.

Ian Gillan with Jeff Healey:

Metallica:

Richie Sambora:

Axel Rudi Pell:

Love De Vice:

cosmarpan

Underground
Reaction score
Thane Russal & Three - Security 7" single (1966) CBS Records (Otis Redding cover)

Ενα μεγάλο φετίχ πολλών χρόνων επιτέλους αποκτήθηκε. Ενα απο τα αγαπημένα μου 60's freakbeat κοματια, διασκευή στο κλασικό του μεγάλου Otis Redding, βρίσκεται πλέον στην συλλογή μου. Ευχαριστώ τον φιλο μου Stu, που το ξετρύπωσε σε ενα παζάρι σε πολυ καλή κατάσταση και εκπληκτική τιμή.:party: Κυκλοφορησε τον Μαρτη του 1966.:rolleyes: Χορεύω shake απο την Παρασκευή που παρεληφθει.:laugh:

Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
Members
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis