Crown xls 1502

Status
Not open for further replies.

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.209
Αυτόν τον ρότελ, πιθανώς στο προηγούμενο εμφανισιακά μοντέλο του, αλλά τέτοιας ισχύος (2*400 στα 8 αν θυμάμαι σωστά) τον είχα για κάποια χρόνια.
Τον απόκτησα για "επαρκή οδήγηση" των μάγκνεπαν.
Δεν με έπεισε ποτέ, ούτε με ικανοποίησε ιδιαιτέρως στο χαρακτηριστικό του άκουσμα.
Καλύτερα έπαιξε ο μιούζικαλ φιντέλιτι π180, με το εξωτερικό τροφοδοτικό, το οποίο και αντικατέστησα με δικό μου, ιδιοκατασκευής.
Όταν τον ξεφορτώθηκα τον μιούζικαλ φιντέλιτι, πήρα τον counterpoint solid 2, που με "έπεισε" περισσότερο από τα προηγούμενα, ενώ το χαρακτηριστικό του άκουσμα ήταν προτιμότερο.
Στη συνέχεια, οι ear οι 100-άρηδες μονομπλόκ του παραβιντσίνι, με "έπεισαν" ακόμα περισσότερο, ακόμα και στην οδήγηση (προς μεγάλη μου έκπληξη), οπότε και τους απόκτησα, καθώς το χαρακτηριστικό τους άκουσμα, ήταν πολύ προτιμότερο, λάμπα, τα γνωστά.
Τι θα πει <<χαρακτηριστικό άκουσμα>>; Μετρήσεις που να αποδεικνύουν αυτά που λες υπάρχουν;
Αν όχι δεν πολυ-δίνω σημασία στα λεγόμενα σου!!:fuckyou:

Υ.Γ.
έπεσες να τον φας πριν τον Στέργιο, που μίλησε για δυο 1502 που ακούγονται διαφορετικά!
 

Μηνύματα
2.458
Reaction score
1.719
"στο χαρακτηριστικό του άκουσμα"

Σατανά!
[DOUBLEPOST=1547460376][/DOUBLEPOST]για τους 2 1502 που έπαιζαν διαφορετικά να πω ότι κάναμε το switch 4-5 φορές και υπήρχε ακουστή διαφορά.
Όλα τα υπόλοιπα ίδια.
Η μόνη διαφορά ήταν ότι ο ένας πατούσε πάνω στον άλλον...
Μετρήσεις δεν κάναμε φυσικά, για καφέ ήμασταν και να ξέραμε να κάνουμε και να είχαμε τον εξοπλισμό...σιγά μη κάναμε.
Το θέμα είναι ότι αν δεν τους άκουγες δίπλα-δίπλα δε θα καταλάβαινες το παραμικρό...

Κατανοώ αυτή την ιντερνετίλα η οποία προστάζει τη διαρκή μάχη του "εγώ ξέρω καλύτερα", αλλά chill out λίγο εβρημπάντη.

Προσωπικά θεωρώ ότι τα κραούνια είναι μια ευκαιρία για κάποιον σε τάητ μπάτζετ να ακούσει επιτέλους σωστά τις μουσικές του πετώντας τον χαϊεντάδικο 30βατο ενισχυτή του με τον οποίο έπαιζε τους Ερμήδες γιατί για μένα η θεμελιώδης "ποιότητα" έρχεται με την ικανή, περίσσια οδήγηση των ηχείων του.
Αφού ικανοποιήσουμε τη βασική συνθήκη αυτή, την οδήγηση δηλαδή μετά όλα έρχονται στη θέση τους. Μετά μπορούμε να ασχοληθούμε και με καλώδια και με στήριξη και με ότι άλλο το οποίο είναι δευτερεύων δηλαδή IMHO.

Φυσικά και υπάρχουν καλύτεροι ενισχυτές, όχι όμως σε αυτά τα χρήματα, ούτε στα διπλά, ούτε στα τριπλά (για να μην υπερβάλλω παραπάνω δηλαδή).

Αν όταν είχα τους Ερμήδες είχα τη γνώση και τη δυνατότητα να έχω 2 2500ρηδες κραούνηδες μάλλον δεν θα τα είχα δώσει ποτέ.

Και επαναλαμβάνω ότι δεν απαιτώ να υιοθετήσει κάποιος τις απόψεις μου, δεν έχω τέτοιες ανάγκες οκ?
 

A

AKARL

Guest
Δάσκαλος είσαι Ακάρλ; Φουλ bold και υπογραμμίσεις βλέπω (κάτι, κάτι). :p
Δεν είμαι πλέον... ;)

Κατά το παρελθόν, μετά που ο Κοτσίδης μου ήκοψε την καργιέρα στο μόντελινγκ, αναγκάστηκα να σπουδάσω για να μπορώ να βγάζω μεροκάματο. Αφού εσπούδαξα, ετσά τάφερε η κακούργα η ζωή απού αναγκάστηκα να κάμω και τον δάσκαλο τση τριτοβάμιας εκπαίδεφσης (σε προ και μετά επίπεδο) επαέ και στο εκσωτερικό. Άστα, ήντα να σου λέω ... ιτς ε ντέρτι τζομπ μπατ σάμουαν'ζ γκάτα ντου ιτ... :oops::oops::oops:


Κατανοώ αυτή την ιντερνετίλα η οποία προστάζει τη διαρκή μάχη του "εγώ ξέρω καλύτερα", αλλά chill out λίγο εβρημπάντη.
Εγώ, μνιά φορά Στέργιε, πράμα δεν κατέω από αφτά τα τεχνικά απού λέτε επαέ πέρα. Αφτό που ξέρω, όμως, καλά είναι να δγιαβάζω και να γράφω... :sneaky:

Προσωπικά θεωρώ ότι τα κραούνια είναι μια ευκαιρία για κάποιον σε τάητ μπάτζετ να ακούσει επιτέλους σωστά τις μουσικές του πετώντας τον χαϊεντάδικο 30βατο ενισχυτή του με τον οποίο έπαιζε τους Ερμήδες γιατί για μένα η θεμελιώδης "ποιότητα" έρχεται με την ικανή, περίσσια οδήγηση των ηχείων του.
Αφού ικανοποιήσουμε τη βασική συνθήκη αυτή, την οδήγηση δηλαδή μετά όλα έρχονται στη θέση τους.
Έτσι ακριβώς... ;) :drinks:

Μετά δεν έχει κανένα νόημα να ασχοληθούμε με καλώδια, με στήριξη και με ότι άλλο το οποίο είναι ουσιαστικά άχρηστο δηλαδή IMHO.
Fixed... :D

Φυσικά και υπάρχουν καλύτεροι ενισχυτές, όχι όμως σε αυτά τα χρήματα, ούτε στα διπλά, ούτε στα τριπλά (για να μην υπερβάλλω παραπάνω δηλαδή).
Μπορώ να σου πω επακριβώς πόσα χρήματα χρειάζονται για να πάρεις κάτι ουσιωδώς καλύτερο στα ίδγια επίπεδα ισχύος:

1.115,98 € συν μεταφορικά.

ή

1.200 $ με χωρίς μεταφορικά.

Πέρας πυρών, πέρας πυρομαχικών... :dontmentionit:
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
1.723
Reaction score
994
Επισης το "οδηγει σωστα " ενα ηχειο αυτο σημαινει οτι ακουγεται "σωστα" ? ή λιγοτερα "λαθος"?
Δηλαδη υποθετικα εαν περασω στη εισοδο του crown μια νοτα απο ενα μουσικο οργανο αυτο θα την ενισχυσει χωρις να την αλλοιωσει / παραμορφωσει καθολου ?
Αν η απαντηση ειναι ναι θα θελαμε τις συγκεκριμενες μετρησεις , pdf για τη συγκεκριμενη απορια και εγω θα ξανα- αγορασω τον ενισχυτη.
Επισης παρακολουθωντας ολα τα σχετικα φορουμ ο αντιλογος ειναι σχεδον παντα με ενισχυτικα "βαρια " και με τιμες απο 10.000 και ανω ενω πιστευω καποιος τελικος μεταχειρισμενος σε αριστη κατασταση με κοστος διπλασιος του crown θα μπορουσε να καλυψει τις αναγκες ενος μεσου χρηστη , το 80% των περιπτωσεων δεδομενου χωρου , σταθμες κλπ κλπ
 

Μηνύματα
9.156
Reaction score
12.638
Επισης το "οδηγει σωστα " ενα ηχειο αυτο σημαινει οτι ακουγεται "σωστα" ? ή λιγοτερα "λαθος"?
Δηλαδη υποθετικα εαν περασω στη εισοδο του crown μια νοτα απο ενα μουσικο οργανο αυτο θα την ενισχυσει χωρις να την αλλοιωσει / παραμορφωσει καθολου ?
Αν η απαντηση ειναι ναι θα θελαμε τις συγκεκριμενες μετρησεις , pdf για τη συγκεκριμενη απορια και εγω θα ξανα- αγορασω τον ενισχυτη.
Επισης παρακολουθωντας ολα τα σχετικα φορουμ ο αντιλογος ειναι σχεδον παντα με ενισχυτικα "βαρια " και με τιμες απο 10.000 και ανω ενω πιστευω καποιος τελικος μεταχειρισμενος σε αριστη κατασταση με κοστος διπλασιος του crown θα μπορουσε να καλυψει τις αναγκες ενος μεσου χρηστη , το 80% των περιπτωσεων δεδομενου χωρου , σταθμες κλπ κλπ
:hi::hi::hi::drinks::drinks:
 
  • Like
Reactions: PMC

Μηνύματα
12.848
Reaction score
10.064
Αν η απαντηση ειναι ναι θα θελαμε τις συγκεκριμενες μετρησεις , pdf για τη συγκεκριμενη απορια και εγω θα ξανα- αγορασω τον ενισχυτη.
Οι μετρήσεις που παρατέθηκαν στο πόστ #108 δεν σε καλύπτουν;
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
ιτς ε ντέρτι τζομπ μπατ σάμουαν'ζ γκάτα ντου ιτ...
Let somebody else do the dirty work AKARL:D


Ουουου...μεράκλωσα τώρα!
Μόλις γυρίσω θε να τ'ακούσω από βινύglio από τον Rotel RB 1080 παρακαλώ ,όχι από τσίγκινους κραουνάκηδες!:p
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Όχι, αγαπητέ Πέτρο, δε λέω αυτό που εξέλαβες ότι λέω.

Με λίγα λόγια λέω το εξής: Τα 3 από τα 4 μοντέλα της σειράς XLS της Crown αποτελούν, στο χαμηλότερο δυνατό κόστος, τις μόνες λύσεις που προσφέρουν σωστή και επαρκή οδήγηση, σε όρους υψηλής πιστότητας, για την πλειονότητα των υφιστάμενων παθητικών ηχείων (με ελάχιστες εξαιρέσεις κάποιες κουλές υλοποιήσεις όπου τόσο η εμπέδηση όσο και τα χαρακτηριστικά της φάσης της αγγίζουν εγκληματικές και ποινικά κολάσιμες τιμές).

Κατά συνέπεια, ΙΜΗΟ, το κόστος απόκτησης κάποιου εκ των τριών μοντέλων είναι εξαιρετικά χαμηλότερο σε σχέση με αυτό που ουσιαστικά προσφέρει.

Αυτά, ακριβώς, λέω με λίγα λόγια.



Το παράδειγμα που αναφέρεις θεωρώ ότι είναι, τουλάχιστον, ατυχές για τους εξής λόγους:

1) Η τιμή του Ρότελ τη χρονιά του ρηβγιού που αναφέρεις ήταν 1.999 δολάρια. Σε σημερινές τιμές αντιστοιχεί σε 2,916.46 δολάρια. Το αν αυτό είναι, σε απόλυτους όρους, αστρονομικό ή όχι είναι θέμα που εμπίπτει στη ... σχετικότητα των δεδομένων εκάστης τσέπης. Από την άλλη πλευρά ο Κραουνάκης ΧΛΣ-1502 κοστίζει σήμερα 349 δολάρια.

2) Υπάρχουν δεδομένα που αποδεικνύουν ότι το προσδόκιμο ζωής των, υπενθυμίζω επαγγελματικών προδιαγραφών, τελικών ενισχυτών της σειράς XLS της Crown περιορίζεται σε "5-6 χρόνια" ή αυτό είναι προσωπική σου ευχή εκτίμηση;

3) Παραθέτω τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Ρότελ από το γιούζερ μάνιουαλ (με υπογραμμιζμένα αφτά που είναι ίδγια ή χειρότερα από τους Κραουνάκηδες):

Continuous Power Output
(20-20 kHz, < 0.03%):
380 watts/ch into 8 ohms
700 watts/ch into 4 ohms
Total Harmonic Distortion
(20Hz-20kHz, 8 ohms):
< 0.03%
Intermodulation Distortion
(60 Hz : 7 kHz, 4:1):
< 0.03%
Frequency Response (±1 dB):
10Hz-100kHz
Damping Factor (20-20,000 Hz, 8 ohms):
1000
Speaker Impedance (combined load):
4 ohms minimum
Signal to Noise Ratio (IHF A network):
125 dB
Input Impedance/Sensitivity:
33 k Ohms/1.8volt
Power Consumption:
800 Watts

Όπως μπορεί να δει κανείς, με αρκετή ευκολία, τα ανωτέρω τεχνικά χαρακτηριστικά δε φαίνεται να υποστηρίζουν τι διατύπωση δηλώσεων ότι ο Ρότελ έχει "επιδόσεις σε ΟΛΟΥΣ τους τομείς 10 φορές καλύτερες από τον 1502".

Εκτός από το γεγονός ότι σε κάποιους τομείς έχει ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ τεχνικά χαρακτηριστικά η, κατ' αντιστοιχία (συμπεριλαμβανομένου του πληθωριζμού), "σημερινή" τιμή του είναι 8,36 φορές υψηλότερη από του ΧΛΣ-1502.

Αφτά από εμένα... Αη ρεστ μάη κέης που λένε και στο χωργιό μου...
Καλή συνέχεια.
Χωρίς να συγκρίνονται ποιότητες,ακροάματα και τα συναφή,επισημαίνεται ότι οι προδιαγραφές των δύο συσκευών δεν είναι απευθείας συγκρίσιμες.
Εκείνες του Crown δηλώνουν απόκριση συχνότητας υπό ισχύ 1 Watt,ενώ δεν δηλώνουν την μέγιστη ισχύ στο σύνολο του ακουστού φάσματος.Και στις δύο περιπτώσεις δεν διευκρινείται άμα οι τιμές μέγιστης ισχύος ανταποκρίνονται σε ταυτόχρονη οδήγηση και των δύο καναλιών υπό στερεοφωνική σύσταση.
Επίσης ο Crown έχει φτωχό διαχωρισμό καναλιών στην ανώτατη οκτάβα υπό stereo σύσταση.
Για τον Rotel δεν εντόπισα καν τιμή.

Σημειωτέον ότι ακόμα και η ακριβότερη σειρά XTi δεν παρέχει ανάλογες διευκρινήσεις στις προδιαγραφές της - το διαχωρισμό καναλιών λ.χ. δεν τον δηλώνει σε ζώνες άνω του 1 Κhz.
Τι σημαίνει "Hi-fi";
Σημαίνει...ορθογραφία κατά την αναπαραγωγή.Και δεν ορίζεται από το πόσο την ποθούμε αλλά από το πόσο γνωρίζουμε κι εφαρμόζουμε τους κανόνες.Κι επειδή πάντα βρίσκεται κάτι που δεν γνωρίζουμε,φροντίζουμε τουλάχιστον να μένουμε ακριβείς σε όσα...γνωρίζουμε.:D
Τι θα πει <<χαρακτηριστικό άκουσμα>>; Μετρήσεις που να αποδεικνύουν αυτά που λες υπάρχουν;
Αν όχι δεν πολυ-δίνω σημασία στα λεγόμενα σου!!:fuckyou:
Υ.Γ.
έπεσες να τον φας πριν τον Στέργιο, που μίλησε για δυο 1502 που ακούγονται διαφορετικά!
Εύστοχες παρατηρήσεις...Χωρίς όμως να συνηγορώ υπέρ του Ear,εικάζω ότι η περιγραφή του βρισκόταν σε συνάρτηση με τον τρόπο που λογάριαζε ο ίδιος την υψηλή πιστότητα ΄΄τω καιρώ εκείνω΄΄.
Επισης το "οδηγει σωστα " ενα ηχειο αυτο σημαινει οτι ακουγεται "σωστα" ? ή λιγοτερα "λαθος"?
Δηλαδη υποθετικα εαν περασω στη εισοδο του crown μια νοτα απο ενα μουσικο οργανο αυτο θα την ενισχυσει χωρις να την αλλοιωσει / παραμορφωσει καθολου ?
Αν η απαντηση ειναι ναι θα θελαμε τις συγκεκριμενες μετρησεις , pdf για τη συγκεκριμενη απορια και εγω θα ξανα- αγορασω τον ενισχυτη.
Επισης παρακολουθωντας ολα τα σχετικα φορουμ ο αντιλογος ειναι σχεδον παντα με ενισχυτικα "βαρια " και με τιμες απο 10.000 και ανω ενω πιστευω καποιος τελικος μεταχειρισμενος σε αριστη κατασταση με κοστος διπλασιος του crown θα μπορουσε να καλυψει τις αναγκες ενος μεσου χρηστη , το 80% των περιπτωσεων δεδομενου χωρου , σταθμες κλπ κλπ
Ο όρος ΄΄σωστά΄΄ σε μια ενασχόληση όπου υπεισέρχονται υποκειμενικές και απόλυτες αντιλήψεις πάνω στην ορθότητα καταντά αδόκιμος.

Θα ήταν χρησιμότερο ν'αντικατασταθεί με το επίρρημα ΄΄επαρκώς΄΄,δηλαδή με αρκετή ωφέλιμη ισχύ,ούτως ώστε ο χρήστης-χομπίστας ν'απασχοληθεί με άλλα φλέγοντα ζητήματα πάνω στην ακροαματική απόδοση.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.284
Τι θα πει <<χαρακτηριστικό άκουσμα>>; Μετρήσεις που να αποδεικνύουν αυτά που λες υπάρχουν;
Αν όχι δεν πολυ-δίνω σημασία στα λεγόμενα σου!!:fuckyou:
Ξέρεις ότι ξέρω, και ξέρω ότι ξέρεις. :p
έπεσες να τον φας πριν τον Στέργιο, που μίλησε για δυο 1502 που ακούγονται διαφορετικά!
Τον Στέργιο τον ξέρω καλύτερα από όσο νομίζεις. :p
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.209
Ξέρεις ότι ξέρω, και ξέρω ότι ξέρεις. :p

Τον Στέργιο τον ξέρω καλύτερα από όσο νομίζεις. :p
Αφού ξέρω ότι τον ξέρεις και ξέρεις ότι ξέρει, γιατί τον ρωτάς για μετρήσεις; οεο 8-)
Ξεραθήκαμε πάλι!!!
 

Μηνύματα
1.723
Reaction score
994
Ο όρος ΄΄σωστά΄΄ σε μια ενασχόληση όπου υπεισέρχονται υποκειμενικές και απόλυτες απόψεις πάνω στην ορθότητα καταντά αδόκιμος.
Συμφωνοι ,γιαυτο χρησιμοποιω τα αυτακια !
ώστε ο χρήστης-χομπίστας ν'απασχοληθεί με άλλα φλέγοντα ζητήματα πάνω στην ακροαματική απόδοση.
Ποια ειναι αυτα? Οταν αναφερομαστε στο συγκεκριμενο ενισχυτικο το μονο που μας απασχολει ειναι αυτο
τιποτε αλλο!
Οι μετρήσεις που παρατέθηκαν στο πόστ #108 δεν σε καλύπτουν;
Με τις μετρησεις αυτες καποιος πιθανος αγοραστης θα παει σε καταστημα να αγορασει ενισχυτικα?
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
1)Συμφωνοι ,γιαυτο χρησιμοποιω τα αυτακια !

2)Ποια ειναι αυτα? Οταν αναφερομαστε στο συγκεκριμενο ενισχυτικο το μονο που μας απασχολει ειναι αυτο
τιποτε αλλο!

3)Με τις μετρησεις αυτες καποιος πιθανος αγοραστης θα παει σε καταστημα να αγορασει ενισχυτικα?
1) Εκπληρώνεις έτσι εκείνο που ο ίδιος απεύχεσαι...

2) Επίδειξη απόλυτης και υποκειμενικής αντίληψης...;)
Οι δε προτεραιότητες που συνοδεύουν την επαρκή οδήγηση έχουν πολλάκις αναλυθεί.
Θα ήταν πλεονασμός να μπουν ενδεικτικά λινκ πάνω σε δεδομένα που έχουμε χορτάσει να γράφουμε και να διαβάζουμε.:p

3) Κάποιος πιθανός αγοραστής μπορεί να προτιμήσει Ncore αντί του Crown...Είναι αδύνατον να εκφέρουμε απόλυτη άποψη επ'αυτού....:D
Σε κάθε περίπτωση πάντως είναι χρησιμότερο να γίνονται ανάλογα δεδομένα γνωστά στους αγοραστές εκ των προτέρων αντί κατόπιν εορτής.
 
Last edited:

Μηνύματα
12.848
Reaction score
10.064
Με τις μετρησεις αυτες καποιος πιθανος αγοραστης θα παει σε καταστημα να αγορασει ενισχυτικα?
Συν αυτές που ανακοινώνει ο κατασκευαστής. Εσύ τί άλλο θες, τί σου λείπει;

Εγώ προσωπικά δεν ξαναγοράζω ενισχυτικά, αυτά είναι ξεπερασμένα πράγματα. Μόνο ενεργά ηχεία, που να πάρει, στο 2019 βρισκόμαστε!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.284
Εγώ προσωπικά δεν ξαναγοράζω ενισχυτικά, αυτά είναι ξεπερασμένα πράγματα. Μόνο ενεργά ηχεία
Αυτό το έχω πει εδώ και χρόνια. :D
Η κουβέντα για ενισχυτικά, μου θυμίζει κουβέντα για ..πικάπ.:p
Συμμετέχω μόνο για χαβαλέ!:dance2:


Όσον αφορά τα παθητικά ηχεία μου (μάγκνεπαν) έχω πάρει (ως γνωστόν) ενκόρ, ένα κουτί πίσω από κάθε ηχειο, και λήξις ενασχόλησης με το θέμα ενίσχυσης φορέβε. :drinks:

Όσον αφορά τα ενεργά ηχεία μου, δεν έχω κανένα λόγο να ασχοληθώ με τι είδους ενισχυτικά έχουν μέσα τους, για πολλούς και ευνόητους λογους. :p
 
Last edited:

Μηνύματα
1.723
Reaction score
994
Συν αυτές που ανακοινώνει ο κατασκευαστής. Εσύ τί άλλο θες, τί σου λείπει;

Εγώ προσωπικά δεν ξαναγοράζω ενισχυτικά, αυτά είναι ξεπερασμένα πράγματα. Μόνο ενεργά ηχεία, που να πάρει, στο 2019 βρισκόμαστε!
Ηχητικη πιστοτητα.
Ενεργα ηχεια υπαρχουν με 100 και με 1000 ευρω
Ενισχυτες υπαρχουν με 100 και με 1000 ευρω
Καπου διαφερουν αυτα
 

Μηνύματα
12.848
Reaction score
10.064
Αυτό το έχω πει εδώ και χρόνια. :D
Ναι, βρε. Εσύ μου το 'μαθες!
Και η καλύτερη κίνηση που έχω κάνει τώρα τελευταία, που πήρα τα ενεργά που μου πρότεινες και άνοιξαν οι οφθαλμοί μου!
[DOUBLEPOST=1547472307][/DOUBLEPOST]
Ηχητικη πιστοτητα.
Ενεργα ηχεια υπαρχουν με 100 και με 1000 ευρω
Ενισχυτες υπαρχουν με 100 και με 1000 ευρω
Καπου διαφερουν αυτα
Προφανώς διαφέρουν. Στις προδιαγραφές και στις μετρήσεις. Αν ξέρεις 5 πράγματα, τις κρίνεις και αποφασίζεις. Αν όχι, ακούς αυτούς που ξέρουν, όχι τα αυτάκια σου. Αυτό έπεται.
 

A

AKARL

Guest
Χωρίς να συγκρίνονται ποιότητες,ακροάματα και τα συναφή,επισημαίνεται ότι οι προδιαγραφές των δύο συσκευών δεν είναι απευθείας συγκρίσιμες.
Υπό ΚΣ ούτε και θα έπρεπε, δεδομένης της χαοτικής διαφοράς τιμής ανάμεσα στους δυο ενισχυτές. Και μόνο το γεγονός ότι γίνεται συγκριτική κουβέντα λέει πάρα πολλά για την αξία του Κραουνάκη και ο νοών νοείτω. ;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.284
Χωρίς όμως να συνηγορώ υπέρ του Ear, εικάζω ότι η περιγραφή του βρισκόταν σε συνάρτηση με τον τρόπο που λογάριαζε ο ίδιος την υψηλή πιστότητα ΄΄τω καιρώ εκείνω΄΄
"Τω καιρώ εκείνω" δεν υπήρχε ίντερνετ, ίσως κάποιες bbs να λειτουργούσαν μόνο και ανταλλάσσαμε μικρού μεγέθους αρχεία. Σε πράσινη οθόνη κατεβάζαμε το νέο αντιβάιρους της μακάφι, γιούνιξ λέμε, χωρίς παράθυρα.
Πίθηκοι.
Εντελώς πίθηκοι. :D


Ε, δε θα περίμενε κανείς "ανώτερου επιπέδου" συμπεριφορά στο όντιο. :p


Τα χρόνια πέρασαν, οι συνθήκες διαφοροποιήθηκαν, η πρόσβαση στη γνώση είναι σε άλλο επίπεδο πλέον. Κι όμως. Κάποιοι ανάμεσά μας, συνεχίζουν να κάνουν στο όντιο ότι έκαναν και τότε, τον ίδιο δίσκο στο πικάπ, τα ίδια στα ενισχυτικά και στα καλώδια, ίδια συμπεράσματα ακροάσεων, σα να μη πέρασε μια μέρα.:lol::lol::lol::lol:


Αναπολώντας τα δρώμενα τω καιρώ εκείνω, και συγκρίνοντας με τη σύγχρονη πραγματικότητα, βλέπω 2 κοινά στοιχεία, με παραπλήσιες έως απαράλλαχτες συμπεριφορές και αντιλήψεις: στο όντιο και στην εκκλησία. :lol::lol::lol::lol:


Συμπέρασμα: το όντιο (μπορεί να) είναι θρησκεία. :gotcha:
 

A

AKARL

Guest
Ωραία ερώτηση που δεν κάνει να περνάει απαρατήρητη...
Εξαρτάται από το εύρος ζώνης εντός της οποίας θα μπορεί να αποδίδει απαραμόρφωτα την προδιαγεγραμμένη του ισχύ.Και αυτό δεν ταυτίζεται κατ'ανάγκη με το σκέτο εύρος απόκρισης ενός ενισχυτικού.

Δεν είναι τυχαίο π.χ. ότι σε αρκετές περιπτώσεις η προδιαγραφή μέγιστης ισχύος μπορεί να δηλώνεται σε ύψος 1 KHz αντί για το πλήρες ακουστό φάσμα έως τα 20 KHz.
Και για να τηρούνται οι όροι της...κομψότητας,θα ζητηθεί βοήθεια πρώτα από οικεία νήματα...
https://www.avsite.gr/forum/threads/fourier.33211/

https://www.avsite.gr/forum/threads/Τι-είναι-το-slew-rate-sr.152021/
...και συμπληρωματικά από σύνδεσμο της Texas Instruments:
https://training.ti.com/system/files/docs/1221 - Slew Rate 1 - slides.pdf

To έργο του Fourier έχει θεμελιώσει ότι όλα τα μουσικά σήματα μπορούν ν'ανασυντεθούν από απανωτές υπερθέσεις ημιτονοειδών συναρτήσεων.Ο μεταβλητός παράγοντας είναι όμως ποια τάξη αρμονικής ανάλογα με τη σύσταση του σήματος θα έπρεπε να φτάνει η πιστή αναπαραγωγή για να θεωρηθεί ότι πάνω από αυτήν δεν θα υπήρχε αντιληπτή διαφοροποίηση.

Για κρουστικά σήματα κι έντονα μεταβατικά συμβάντα οφείλουμε κατά κανόνα να πιάνουμε πιστά δεκάδες αρμονικών συνιστωσών.O δε ρυθμός ανόδου αναφέρεται στο πόσο γρήγορα μπορεί η τροφοδοσία του ενισχυτή ν'ακολουθεί έναν κύκλο άμεσης παροχής για την αποθηκευμένη στο πυκνωτικό φορτίο ενέργεια και αποθήκευσης ξανά πίσω.

Όσο μικρή ενέργεια και να θεωρείται ότι έχει το ΄΄μουσικό΄΄ περιεχόμενο στην τελική οκτάβα του ακουστού φάσματος (10-20 ΚΗz),παύει να είναι αμελητέα από τη στιγμή που ο ρυθμός μεταβολής του θα έχει αρχίσει να ξεπερνά τον μέγιστο ρυθμό που ορίζει την ανταπόκριση από δεδομένο ενισχυτικό στάδιο.Όσο μεγαλύτερη η υπέρβαση,η έξοδος του ενισχυτικού θα τείνει προς τριγωνικής μορφής σήμα,δηλαδή παραμορφωμένο.

Η μέγιστη συχνότητα που μπορεί να αποδώσει γραμμικά ενισχυτικό στάδιο με δεδομένο ρυθμό ανόδου χωρίς να πέφτει σε τριγωνικό σήμα είναι αντιστρόφως ανάλογη προς το μέγιστο πλάτος σήματος στην έξοδο.Και συνεπάγεται ότι για τη διατήρηση μιας απαραμόρφωτης εξόδου υφίσταται αμοιβαίος συμβιβασμός ανάμεσα στα δύο αντιστρόφως ανάλογα μεγέθη,τη συχνότητα και το πλάτος σήματος στην έξοδο.

Και η κατάσταση θα δυσχεραίνει όσο το ενισχυτικό αντιμετωπίζει σύνθετες εμπεδήσεις που θα γίνονταν δύστροπες στην τελευταία οκτάβα,ενώ θα μεσολαβούν και οι γνωστοί αστάθμητοι παράγοντες όπως λ.χ. τα καλώδια που θα συνδέουν την έξοδο με το παθητικό ηχείο,ο ρόλος της αρνητικής ανάδρασης σε κάθε περίπτωση,αλλά και η πληθώρα άλλων μη γραμμικών συμπεριφορών που μπορεί να συνοδεύουν την αναπαραγωγή λίγο πριν να ξεπεραστεί το όριο ως προς τον εγγενή ρυθμό ανόδου.

Γενικώς,όποιος ενισχυτής υπόσχεται υψηλή παροχή ισχύος,θα οφείλει να την υποστηρίζει και σε όσο δυνατόν μεγαλύτερο συχνοτικό εύρος,κάτι που σημαίνει πως δεν βλάπτει να υπάρχει κάποιο αξιόλογο περιθώριο στην απόκριση άνω των 20 ΚΗz.

Η κατάσταση περιπλέκεται περισσότερο όταν περνάμε από τοπολογίες με γραμμική Αρχή λειτουργίας σε class-D ενισχυτικά με διακοπτική λειτουργία,όπου οι θορυβικές συνιστώσες στις υπερηχητικές συχνότητες εμφανίζουν εγγενώς υψηλότατους ρυθμούς ανόδου ενώ αποστολή της σχεδίασης θα είναι να απορρίπτει αυτές τις συνιστώσες πριν την έξοδο.Υπό τις αναγκαίες συνθήκες σταθερής συμπεριφοράς αναδεικνύεται ο ρόλος του φίλτρου LC και η συνεργασία του με βρόχο ανάδρασης όπως κι εναλλακτικές μέθοδοι απόρριψης χάρη σε διαφορετικές τεχνικές πάνω στη διαμόρφωση που θα υφίσταται το σήμα.

Η παρεμβολή φίλτρων δεν θα αποκλείει όμως και την διαρροή υψίσυχνων ηλεκτρομαγνητικών παρεμβολών εξαιτίας της διακοπτικής συμπεριφοράς σε άλλους επιρρεπείς σ'εκείνες κρίκους του ηχοσυστήματος.Οι παρασιτικές συνιστώσες δύνανται να προκαλούν κωδωνισμοιύς στις αιχμές των μεταβατικών συμβάντων.Συμπεριφορά φίλτρου επίσης θα διακρίνει την επαγωγική συνιστώσα από το εκάστοτε συνδεδεμένο ηχείο αλλά και την απόκριση...του δικού μας ακουστικού συστήματος.

Οι συνθήκες λειτουργίας λοιπόν διευρύνουν το πεδίο δημιουργικής ποικιλότητας στις διακοπτικές υλοποιήσεις.Γι αυτό και σε παρελθόντα νήματα λέγαμε πράγματα όπως το παρακάτω:
https://www.avsite.gr/forum/threads/ενισχυτές-τάξης-ΑΒ-και-μερικώς-Α.152591/page-3#post-2089885

Κρίνεται επίσης σκόπιμο να προβάλλονταν αντιπαραβολές όπως οι ανωτέρω στο σχετικό νήμα με τη Λόλα και τις λάμπες.Διότι άλλο ένα σημείο τριβής με τη συμπαθή αυτή κατηγορία υλοποιήσεων είναι ότι οι όποιες αδυναμίες στην υψίσυχνη συμπεριφορά τους μπορεί να πλασάρονταν μέχρι και ως εξειδικευμένη σχεδιαστική άποψη...:sneaky:
Επειδή από τα παραπάνω δεν καταλαβαίνω πράμα κατέφυγα στα μεγάλα μέσα... :p :D

Nice question that does not go unnoticed ...

It depends on the zone area within which its specified power may be necessarily attributed. And this does not necessarily correspond to the simple response range of a booster.

It is not accidental eg. that in many cases the maximum power specification may be stated at a height of 1 KHz instead of the full acoustic range up to 20 KHz.

And in order to respect the terms of ... elegance, they will first seek help from familiar clothes ...

https://www.avsite.gr/forum/threads/fourier.33211/
https://www.avsite.gr/forum/threads/Ti-n-the-slew-rate-sr.152021/

... and complementary to the Texas Instruments link:

https://training.ti.com/system/files/docs/1221 - Grade 1 - slides.pdf

Fourier's work has established that all musical signals can be reconstituted by repeated overlaps of sinusoidal functions. The changing factor is however which order of harmony depending on the composition of the signal should reach faithful reproduction to suppose that there would be no perceived differentiation above it.

For this reason, the rhythm rate refers to the speed at which the power amplifier can follow a direct flow cycle for the energy stored in the load and return back.

The minimum energy assumed to have the musical content in the final octave of the acoustic spectrum (10-20 KHz) ceases to be negligible since its rate of change has exceeded the peak determined by the response from the given amplification step. The greater the overflow, the output of the amplifier will tend to a triangular-shaped signal, i.e., deformed.

The maximum frequency that can yield a linear amplification step at a given anode rate without falling into a triangular signal is inversely proportional to the maximum signal amplitude at the output. And it implies that in order to maintain a non-neutralized output there is mutual agreement between the two inverse proportional sizes, the frequency and the signal width at the output.
And the situation will make it harder for the booster to face complex attacks that will become difficult in the last octave, and the known ugly factors such as, for example, the roles of negative feedback in each case, but also the abundance of other non-linear behaviors that may accompany reproduction just before they exceed the inherent limit.

In general, any amplifier that promises a high power supply should support as frequent as possible, which means that it does not interfere with a significant margin deviation in response to more than 20 kHz.

The situation is more complicated when switched from top-D topology operational topologies with intermittent operation, where the noise components at the ultrasonic frequencies exhibit inherently high climb speeds, while the mission of the design is to reject these elements before the output. the steady-state conditions required, the role of the LC filter and its cooperation with the loop bounce, as well as the alternative methods of rejection, arise thanks to different techniques on the configuration that the signal will be subjected to.

Filter interference will not exclude the dispersion of ultraviolet electromagnetic interference due to interference behavior to other susceptible ones in these lines of the audio system. The parasitic components can cause ringing at the peaks of transient events. The filtering indication will also distinguish the inductive element of the most commonly connected speaker, but also the response of ... our own acoustic system.

The operating conditions therefore broaden the scope of creative diversity in transport implementations. That is why in earlier threads we were saying things like this:
https://www.avsite.gr/forum/threads/internet-suppliers-AB-and-party-A.152591/page-3#post-2089885

the twelve said: ↑
You must have shown you nothing but glitter. It is not otherwise explained ...: D

Also, this point with this nice kind of realization is that any deficiencies in their atrocious behavior can be represented even as specialized design aspects. .

Εδά τα κατάλαβα τα πάντα και τα κοάλα. Και συμφωνώ απόλυτα με τον "υποφαινόμενο"... :D
 

Status
Not open for further replies.

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.592
Μηνύματα
2.865.183
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top