DTS:X

Μηνύματα
617
Reaction score
1.938
Δεν είπα ότι θα το κλείσουν το μαγαζί. :lolsign:
Το Atmos επικράτησε γιατί κέρδισε την υποστηρίξει των στούντιο παραγωγής ταινιών επειδή έδινε κάτι πραγματικά πρωτοποριακό και μπορούσαν να πουλήσουν.
Αλλά...
Τα στούντιο/εταιρίες παραγωγής ταινιών όμως προτιμούν ένα φορμάτ για την παραγωγή,όχι 3 και 4.
Κυρίως λόγο του κόστους.
Το ίδιο και οι εταιρίες που έχουν τις αίθουσες.
Επειδή το μεγαλύτερο κέρδος βγαίνει από τα εισιτήρια είναι λογικό οι εταιρίες παραγωγής να προτιμήσουν φορμάτ που θα έχει μεγάλο πλήθος από αίθουσες να το υποστηρίξει.

Τώρα με την δυνατότητα με ένα στήσιμο στον ήχο για 3 φορμάτ τα πράγματα θα είναι πολύ πιο εύκολα για τους ιδιοκτήτες των σινεμά.Εύκολα μια αίθουσα που θα παίζει dts:x pro θα μπορεί να παίξει και auro3d και το αντίθετο.

(Επίσης το Auro είναι το μόνο φορμάτ που δίνει την δυνατότητα συμμετοχής στο μαστερινγκ του ήχου,μεγάλο πράγμα για έναν παραγωγό.)

@costas EAR
Για αυτό σου είχα ποσταρει το λινκ στο θεμα σου πριν λιγες μέρες.
Εσύ που στήνεις πολυκάναλο και σκέφτεσαι για Trinnov και Atmos θεωρείς καλύτερο να στήσεις κατά Atmos το σύστημα, παρά ως DTS:X Pro και να έχεις και Imax και Auro 3D (άσε που θα παίζει και atmos αξιοπρεπέστατα ;) );
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.682
Reaction score
89.171
θεωρείς καλύτερο να στήσεις κατά Atmos το σύστημα, παρά ως DTS:X Pro
Δεν το γνωρίζω επαρκώς για να απαντήσω.
Όταν θα έρθει η ώρα να στήσω ηχεία ταβανιού, τότε θα το μελετήσω επαρκώς..
 
Last edited:



Zizik

Chauncey Gardiner
Moderator
Μηνύματα
39.801
Reaction score
64.494
Το Atmos επικράτησε γιατί κέρδισε την υποστηρίξει των στούντιο παραγωγής ταινιών επειδή έδινε κάτι πραγματικά πρωτοποριακό και μπορούσαν να πουλήσουν.
Επικράτησε γιατί είχε ολοκληρωμένη λύση πρώτο αλλά και γιατί απο πριν κυριαρχούσαν στην κινέζικη αγορά με τους περίεργους κανόνες συμμετοχής κινέζικων εταιρειών στην παραγωγή.


Τα στούντιο/εταιρίες παραγωγής ταινιών όμως προτιμούν ένα φορμάτ για την παραγωγή,όχι 3 και 4.
Είναι σχεδόν πάντα περισσότερα του ενός εδώ και είκοσι και πλέον χρόνια και παλιότερα ήταν πολύ συχνά τρεις (SDDS).
Οι εκδόσεις μοιράζονται στις αντίστοιχες αίθουσες.


Τώρα με την δυνατότητα με ένα στήσιμο στον ήχο για 3 φορμάτ τα πράγματα θα είναι πολύ πιο εύκολα για τους ιδιοκτήτες των σινεμά.Εύκολα μια αίθουσα που θα παίζει dts:x pro θα μπορεί να παίξει και auro3d και το αντίθετο.
Μόνο που ήδη υπάρχει τεράστια βάση Atmos αιθουσών.
 

Μηνύματα
617
Reaction score
1.938
Auro:
Οι πεθαμένοι δεν κλάνουν.
Δεν πέθανε βρε ακόμα,περίμενε.

Επικράτησε γιατί είχε ολοκληρωμένη λύση πρώτο αλλά και γιατί απο πριν κυριαρχούσαν στην κινέζικη αγορά με τους περίεργους κανόνες συμμετοχής κινέζικων εταιρειών στην παραγωγή.
Μην σου φανεί παράξενο όμως αυτό να γυρίσει μπούμερανγκ στην dolby γιατί η πάγια τακτική τους (τον Κινέζων) είναι να "τραβάνε" δυτικές εταιρίες για να μπορούν να πάρουν τεχνογνωσία κτλ. Για αυτό και οι περίεργοι κανόνες.


Μόνο που ήδη υπάρχει τεράστια βάση Atmos.
Δεν αντιλέγω για αυτό και αν η dts δεν ανεβάσει ρυθμούς στην αναβάθμιση σε αίθουσες dts:x θα την πιεί την πορτοκαλάδα για τα καλά.
 

Zizik

Chauncey Gardiner
Moderator
Μηνύματα
39.801
Reaction score
64.494
Δεν αντιλέγω για αυτό και αν η dts δεν ανεβάσει ρυθμούς στην αναβάθμιση σε αίθουσες dts:x θα την πιεί την πορτοκαλάδα για τα καλά.
Ήταν ανέκαθεν πολύ περισσότερες οι αίθουσες Dolby απο τις DTS παγκοσμίως.

Ο λόγος που επικράτησε στα οικιακά των μη απωλεστικών HD formats, μόνο στα Blu-Ray αφού τα απωλεστικά είναι σχεδόν αποκλειστικά DD και DD+, είναι η ευκολία του core DTS μέσα στο DTS-HD, όταν τα Dolby TrueHD απαιτούν χωριστό track για το υποχρεωτικό DD.

Ξεχνάμε συχνά το δάσος επειδή εμείς τα βράδια βλέπουμε το δεντράκι του BD. :)
 



Τελευταια Μηνυματα

Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
161.028
Μηνύματα
2.548.779
Members
36.255
Νεότερο μέλος
Γιάννης Τουρλάκης
Top