Dual CS-508 restoration.

Μηνύματα
785
Reaction score
156
Ψάχνωντας στις αγγελίες του marketplace, το εντόπισα.
Βρήκα και μπόλικα 505, αλλά το 508 έχει στροβοσκόπιο που με αρέσει!

Βασικά πήρα ένα ολόκληρο σετ DUAL, με ενισχυτή, δέκτη, κασετόφωνο, ηχεία και το εν λόγω πικάπ
κάτω από 50,00€.
Α, και τρία βινύλια μαζί!
Από παλαιοπωλείο εδώ στο μαχαλά μου.

Τα μηχανάκια είναι μια χαρά και λειτουργάνε αψόγως και ανυπερθέτως.
Μόνο πλύσιμο θέλανε.
Το πικάπ όμως ήταν κανιβαλισμένο...

Μόνο ο ιμάντας ήταν περιέργως εντάξει και η βελόνα!
Δεν δούλευε κανένας αυτοματισμός.
Ούτε το up-down του βραχίονα.
Έχανε στροφές.
Η κεφαλή του ήταν όρτσα προς τα δεξιά...
Δεν δούλευε το on-off για περιστροφή του πλατώ μέσω του βραχίονα.
Ο ένας ο μεντεσές στο καπάκι δεν λειτουργούσε.

Πάμε τώρα στην επισκευή:

Κατ' αρχήν φύγανε όλοι οι αυτοματισμοί.
Ακόμα και αυτός της αλλαγής στροφών.
Μόνο η ανύψωση του βραχίονα έμεινε και επισκευάστηκε εύκολα.

Μπήκε διακόφτης on-off αλά systemdeck...
Έλειπε ο οδοντωτός ιμάντας στο pitch control.
Τον μέτρησα και πήρα ιμάντα από παλιό εκτυπωτή, τον κόλλησα στις διαστάσεις (15,8cm μήκος).
Βέβαια επειδή αυτοί οι ιμάντες δεν είναι ελαστικοί έπρεπε να βγει το ράουλο για να μπει.
Εύκολη δουλειά και δούλεψε με τη μία. Και αυτοί οι ιμάντες δεν χαλάνε ποτές...
Ο γνήσιος και καλά ζητάει 25.00€ + μεταφορικά.
Από δω παν κι άλλοι...
Γενικά να γνωρίζετε πως οι παλιοί εκτυπωτές έχουνε μύρια ανταλλακτικά όπως ράουλα, ιμάντες, ελατήρια, γρανάζια.
Σαν μαγαζί με ανταλλακτικά είναι...

Ο μεντεσές του καπακίου ήτουνε και αυτός όρτσα...
Λύθηκε και επισκευάστηκε δύσκολα καθώς το ελατήριο που έχει μου τίναζε όλα τα παρελκόμενα...
Το σιαξα όμως με λίγο σπάσιμο νεύρων...
Άλλα 25.00€ από τον "κόλπο"... γλυτώθηκαν...
Το καπάκιον θα γυαλιστεί αλά γυάλισμα φαναριών αυτοκινήτου.
Ευκολάκι με την κατάλληλη υποδομή που την έχω.

Η κεφαλή που ήταν όρτσα προς τα δεξιά:
Αυτήν την κεφαλή δεν θέλω να την αλλάξω καθώς θεωρώ πως σχεδιάστηκε γι' αυτόν τον βραχίονα
και οιαδήποτε αλλαγή της ίσως να παίζει χειρότερα...
Έχει στο πάνω μέρος δύο πλαστικά άγκιστρα.
Εκεί κουμπώνει διά ημιπεριστροφής το μεταλλικό καβλιτσέκι που κρατάμε τον βραχίονα.
Έχει και μια βίδα στερέωσης.
Στο ένα το άγκιστρο, το "αυτάκι" συγκράτησης της κεφαλής ήτουνε σπασμένο.
Κολλήθηκε (4 mm μήκος) η άκρη μια οδοντογλυφίδας...
Έτσι δημιουργήθηκε μάνι-μάνι το "αυτάκι" και η κεφαλή ήρθε στα ίσα της και κούμπωσε πανεύκολα!
Γενικά να ξέρετε πως ξύλο με πλαστικό κολλάει γερά με κόλλα στιγμής.
Γλύτωσα και εκεί κάμποσα ευρά ο ματζίρης, χαχα.

Δεν τελέψαμε όμως!
Στο πικαπ θα μπει και ανάρτηση!
Μάλιστα θα αναρτάτε ολόκληρο στη βάση του!
Θα γενεί υβριδικό 505, χαχα.
Τραγωδία.
Φτάσαν και αυτά να τα πουλάνε 800,00+ €...

Η βάση βιδώνει με 6 βίδες στο πλινθ.
Έλα όμως που οι υποδοχές των βιδών (βάσης με πλινθ) ταιριάζουν άψογα σαν φορείς ελατηρίων πιέσεως!
Τα ελατήρια βρέθηκαν από παλιό εκτυπωτή...
Βέβαια πουλάνε και στο εμπόριο πάμφθηνα.
Έτσι θα αναρτηθεί όλο το πικάπ και κάτω από τη βάση του θα μπούνε χαιεντάδικοι ρεγουλατόροι αλφαδιάσματος (χιχιχι).

Μετά θα το χώσω και ένα βάψιμο σε μαύρο ή παρδαλό.
Το μισώ το γκρι που έχει τώρα.

Μόλις το τελέψω και έχω... όρεξη θα χώσω φωτό.
Αυτά.
Καλή Κυριακή με Υγεία.
 

Μηνύματα
785
Reaction score
156

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
41.473
Reaction score
78.155
Ψάχνωντας στις αγγελίες του marketplace, το εντόπισα.
Βρήκα και μπόλικα 505, αλλά το 508 έχει στροβοσκόπιο που με αρέσει!

Βασικά πήρα ένα ολόκληρο σετ DUAL, με ενισχυτή, δέκτη, κασετόφωνο, ηχεία και το εν λόγω πικάπ
κάτω από 50,00€.
Α, και τρία βινύλια μαζί!
Από παλαιοπωλείο εδώ στο μαχαλά μου.

Τα μηχανάκια είναι μια χαρά και λειτουργάνε αψόγως και ανυπερθέτως.
Μόνο πλύσιμο θέλανε.
Το πικάπ όμως ήταν κανιβαλισμένο...

Μόνο ο ιμάντας ήταν περιέργως εντάξει και η βελόνα!
Δεν δούλευε κανένας αυτοματισμός.
Ούτε το up-down του βραχίονα.
Έχανε στροφές.
Η κεφαλή του ήταν όρτσα προς τα δεξιά...
Δεν δούλευε το on-off για περιστροφή του πλατώ μέσω του βραχίονα.
Ο ένας ο μεντεσές στο καπάκι δεν λειτουργούσε.

Πάμε τώρα στην επισκευή:

Κατ' αρχήν φύγανε όλοι οι αυτοματισμοί.
Ακόμα και αυτός της αλλαγής στροφών.
Μόνο η ανύψωση του βραχίονα έμεινε και επισκευάστηκε εύκολα.

Μπήκε διακόφτης on-off αλά systemdeck...
Έλειπε ο οδοντωτός ιμάντας στο pitch control.
Τον μέτρησα και πήρα ιμάντα από παλιό εκτυπωτή, τον κόλλησα στις διαστάσεις (15,8cm μήκος).
Βέβαια επειδή αυτοί οι ιμάντες δεν είναι ελαστικοί έπρεπε να βγει το ράουλο για να μπει.
Εύκολη δουλειά και δούλεψε με τη μία. Και αυτοί οι ιμάντες δεν χαλάνε ποτές...
Ο γνήσιος και καλά ζητάει 25.00€ + μεταφορικά.
Από δω παν κι άλλοι...
Γενικά να γνωρίζετε πως οι παλιοί εκτυπωτές έχουνε μύρια ανταλλακτικά όπως ράουλα, ιμάντες, ελατήρια, γρανάζια.
Σαν μαγαζί με ανταλλακτικά είναι...

Ο μεντεσές του καπακίου ήτουνε και αυτός όρτσα...
Λύθηκε και επισκευάστηκε δύσκολα καθώς το ελατήριο που έχει μου τίναζε όλα τα παρελκόμενα...
Το σιαξα όμως με λίγο σπάσιμο νεύρων...
Άλλα 25.00€ από τον "κόλπο"... γλυτώθηκαν...
Το καπάκιον θα γυαλιστεί αλά γυάλισμα φαναριών αυτοκινήτου.
Ευκολάκι με την κατάλληλη υποδομή που την έχω.

Η κεφαλή που ήταν όρτσα προς τα δεξιά:
Αυτήν την κεφαλή δεν θέλω να την αλλάξω καθώς θεωρώ πως σχεδιάστηκε γι' αυτόν τον βραχίονα
και οιαδήποτε αλλαγή της ίσως να παίζει χειρότερα...
Έχει στο πάνω μέρος δύο πλαστικά άγκιστρα.
Εκεί κουμπώνει διά ημιπεριστροφής το μεταλλικό καβλιτσέκι που κρατάμε τον βραχίονα.
Έχει και μια βίδα στερέωσης.
Στο ένα το άγκιστρο, το "αυτάκι" συγκράτησης της κεφαλής ήτουνε σπασμένο.
Κολλήθηκε (4 mm μήκος) η άκρη μια οδοντογλυφίδας...
Έτσι δημιουργήθηκε μάνι-μάνι το "αυτάκι" και η κεφαλή ήρθε στα ίσα της και κούμπωσε πανεύκολα!
Γενικά να ξέρετε πως ξύλο με πλαστικό κολλάει γερά με κόλλα στιγμής.
Γλύτωσα και εκεί κάμποσα ευρά ο ματζίρης, χαχα.

Δεν τελέψαμε όμως!
Στο πικαπ θα μπει και ανάρτηση!
Μάλιστα θα αναρτάτε ολόκληρο στη βάση του!
Θα γενεί υβριδικό 505, χαχα.
Τραγωδία.
Φτάσαν και αυτά να τα πουλάνε 800,00+ €...

Η βάση βιδώνει με 6 βίδες στο πλινθ.
Έλα όμως που οι υποδοχές των βιδών (βάσης με πλινθ) ταιριάζουν άψογα σαν φορείς ελατηρίων πιέσεως!
Τα ελατήρια βρέθηκαν από παλιό εκτυπωτή...
Βέβαια πουλάνε και στο εμπόριο πάμφθηνα.
Έτσι θα αναρτηθεί όλο το πικάπ και κάτω από τη βάση του θα μπούνε χαιεντάδικοι ρεγουλατόροι αλφαδιάσματος (χιχιχι).

Μετά θα το χώσω και ένα βάψιμο σε μαύρο ή παρδαλό.
Το μισώ το γκρι που έχει τώρα.

Μόλις το τελέψω και έχω... όρεξη θα χώσω φωτό.
Αυτά.
Καλή Κυριακή με Υγεία.
Φοβερή δουλειά! Δεν χορταίνω να την βλέπω! 😍














































































:tongue::roflmao:
 

Μηνύματα
785
Reaction score
156
Και λίγα λογάκια πως κολλάμε τους οδοντωτούς ιμάντες για το pitch control.

Φέρνουμε τα δύο άκρα πρόσωπο και βάζουμε ένα μικρό κομμάτι ταινίας συγκόλλησης στην εξωτερική μεριά.
Η ταινία συγκρατεί και τις δύο άκρες.
Αφού στερεωθεί καλά ο ιμάντας ρίχνουμε στην τομή μια πόντα κόλλα στιγμής.
Τέλος και αφού στεγνώσει καλά βγάζουμε την ταινία, αν θέλουμε...
Δεν ξεκολλά με την καμία σε φυσιολογικές βέβαια συνθήκες.

Αν θέλετε ιμάντες γενικώς και ειδικώς μπορείτε να βρείτε σε λογικές φυσικά τιμές εδώ:

 


Μηνύματα
785
Reaction score
156
Πάρτε και φωτό από τη βάση του με πρόχειρα τοποθετημένα ελατήρια.
Διακρίνεται και η μεταλλική φάσα της προσόψεως του πικαπακίου.

Οπότε καταλαβαίνεται πως θα αναρτηθεί ολάκερο το πικάπι.
Ευκολάκι... χιχι.
 

Attachments


Μηνύματα
1.690
Reaction score
1.108
Και λίγα λογάκια πως κολλάμε τους οδοντωτούς ιμάντες για το pitch control.

Φέρνουμε τα δύο άκρα πρόσωπο και βάζουμε ένα μικρό κομμάτι ταινίας συγκόλλησης στην εξωτερική μεριά.
Η ταινία συγκρατεί και τις δύο άκρες.
Αφού στερεωθεί καλά ο ιμάντας ρίχνουμε στην τομή μια πόντα κόλλα στιγμής.
Τέλος και αφού στεγνώσει καλά βγάζουμε την ταινία, αν θέλουμε...
Δεν ξεκολλά με την καμία σε φυσιολογικές βέβαια συνθήκες.

Αν θέλετε ιμάντες γενικώς και ειδικώς μπορείτε να βρείτε σε λογικές φυσικά τιμές εδώ:

Καλώς αλλά αν φτάσει η τομή στην κούρμπα του γραναζιού θα σπάσει...Καλύτερα να ενισχυθεί εξωτερικά με πάνινη ταινία που αυτή θα κολληθεί στα δύο άκρα του ιμάντα με κόλλα soft με σκλήρηνση UV ή σιλικόνη ή πολυουρεθανική αρμόκολλα.
Γιάννης
 

Μηνύματα
785
Reaction score
156
Σήμερα κώπασαν οι αέρηδες πήρε και τα πάνω του ο υδράργυρας.
Ότι πρέπει δηλαδής για βαψιματάκι στην αυλή.

Πήρα στα κουτουρού ένα σπρέυ μαύρο.
Αλλά επειδής είμαι χωρικός... ζορίστηκα κάπως.
Πάω σε ένα S/M καθώς δεν είχα χρόνο για σοβαρό κατάστημα.

Τέσπα, σπανιόλικο το σπρέυ.
Βλέπω brillo, βλέπω matte, αλλά εγώ ήθελα σατινέ...
Κάνω αρώτηξη στον υπάλληλο αλλά δεν κατείχε πράμα...
Βλέπω ένα που έγραφε απ' όξω "ΜΕ".
Πονηρός εγώ... λέω medium θα είναι...
Λές και το σπρέυ είναι σώβρακο... ο παπάρας.

Χαχα, τελικά ήτουνε μεταλλικό μαύρο.
Δεν μ@μείς λέω, θα το χώσω.
Που να τρέχω τώρα.

Να μην το πολυλογώ, πολύ μου άρεσε με τη γυαλάδα που έδωσε
πακέτο με τα μεταλλικά ψήγματα.
Πήρε ρε αδερφέ μια πολύ πολύ πολύ entry level hiendίλα
το αργαλείο!
Τώρα το έχω στην απλώστρα να στεγνώσει.

Σιάχνω παράλληλα και κάτι ηχειάκια με αουντάξ και φοκάλ μεγαφωνάκια.
Κι αυτά έτσι θα βάψω.
Τόσο πολύ με άρεσε.
Βγάζει το σπρέυ και μια εκπληκτική κιτσίλα, χαχα.

Πάρτε και φωτό (όχι καλής πχιότητος).

Καλό βράδυ με Υγεία.
 

Attachments


Μηνύματα
1.690
Reaction score
1.108
Γιατί δεν ξήλωσες τα εξαρτήματα από το σασί; Όσο και να τα σκεπάσεις, άχνα θα πάει παντού και θα φαίνεται...
Εκτός αν θέλεις να φαίνεται η ερασιτεχνική προσέγγιση.
 

Μηνύματα
2.163
Reaction score
1.891
Η εφημερίδα που χρησιμοποίησες για μόνωση πόσο παλιά είναι; Μάλλον κοστίζει πιο πολλά από το πικάπ.
 

Μηνύματα
785
Reaction score
156
Όλα καλά με το βάψιμο.
Δεν υπήρξε θέμα παρόλη τη βαρεμάρα μου να βγάλω βραχίονες και λοιπά εξαρτήματα.
Θα παραγγελθούν ασημί τυπωμένα μεταλλικά πινακιδάκια για να τοποθετηθούν πάνω στα λογότυπα που καλύφθηκαν με χαρτοταινία για να μην χαθεί η θέση τους λόγω της βαφής.

Με τα ελατήρια υπήρξε προς το παρόν πλήρης αποτυχία καθώς δεν άντεξαν το βάρος του πικάπ.
Οπότε θα πειραματιστώ με σκληρότερα.
IMG_20220211_205818.jpg
IMG_20220211_205825.jpg
IMG_20220211_205835.jpg
IMG_20220211_205852.jpg
IMG_20220211_205922.jpg


Αυτά τα ολίγα.
Καλό βράδυ με Υγεία.
 
Last edited:

Μηνύματα
785
Reaction score
156
Βρέθηκαν νέα ελατήρια ανοξείδωτα από τον καλό μου φίλο και μέλος George Papas.
Ο Ζορζίνιο επιχειρεί εδώ στο μαχαλά μου σε εργαλεία, μέταλλα, βιομηχανικά είδη και αέρια.
Βέβαια δεν είχε αμορτισέρ αερίου... χαχα:roflmao:

Υπήρξε όμως και εξέλιξη στα ελατήρια.
Τοποθετήθηκαν στα άκρα τους και ελαστικά παρεμβύσματα από μηχανισμούς ανάγνωσης
IMG_20220212_201728.jpg
IMG_20220212_201741.jpg
CD-ROM.
Καθώς τα καλά ελατήρια θέλουν και τα σαϊλεντ μπλόκ τους άμα λάχει (σινεμπλόκ... στην καθομιλουμένη.)

Έγινε αγωνιστικό, χαμηλωμένο με διαδρομή ανάρτησης 5mm.
Μπερεκέτ!

Πάρτε και φωτό.

Καλό βράδυ με Υγεία.

IMG_20220212_204610.jpg

Υ.Γ: Τώρα απομένει ένα φωτάκι για τη βελόνα αλά MKII, για να γίνει μούξου το ντουαλάκι.
 

Μηνύματα
785
Reaction score
156
Η εφημερίδα που χρησιμοποίησες για μόνωση πόσο παλιά είναι; Μάλλον κοστίζει πιο πολλά από το πικάπ.
Χαχα.
Μπράβο παρατηρητικότητα!
Δεν είναι παλιά.
Βάζει η Καθημερινή "παλιά" φύλλα στα ένθετά της.
 

Μηνύματα
785
Reaction score
156
Σήμερα είναι του Βαλεντίνου.
Επειδής όμως έπεσε δουλειά... συμφώνησα με το έτερον ήμισυ να γιορτάσουμε στις 23/2/22 που
είναι τα... 9μερα του Βαλεντίνου.

Το πικάπι από αγωνιστικό χαμηλωμένο μου βγήκε off road υπερυψωμένο...
Ευγενική χορηγία προ αμνημονεύτων ετών από τον George Papas οι ακίδες/ρεγουλατόροι.
Έφαγα βέβαια καμιά ωρίτσα+ να τις βρώ...

Παίδες το πλατώ (πλατώ γιατί αναβαθμιστήκαμε άμα λάχει) είναι απλά βράχος.
Τα ηχεία είναι εντελώς δίπλα του και δεν καταλαβαίνει τίποτα από δονήσεις ακόμα και στο και 5 του volume...
Συγκριτικά το καπάκι του ενισχυτή, χορεύει...
Οπότε πάω και σ' αυτόν για απομόνωση...

Μπήκε και το λαμπιόνι.
Μπήκε και ο διακόφτης.
Μένουν τα πινακιδάκια.

Ακουστικά θα έλεγα πως με εξέπληξε γιατί νόμισα πως άκουγα cd...

Α, πάτησα στο μάτ ένα πλύσιμο με σπρέυ ελαστικών.
Και στο καπάκ, γυαλιστικό ταμπλώ.
Κατσαρίδα έγινε....
IMG_20220214_161839.jpg
IMG_20220214_190240.jpg
IMG_20220214_190316.jpg
IMG_20220214_190345.jpg

Και μερικές ακόμα.
IMG_20220213_174911.jpg
IMG_20220214_190410.jpg
 
Last edited:

Μηνύματα
785
Reaction score
156
To πρόχειρο συστηματάκι έχει ιδιοκατασκευή ηχειάκια με Audax HP210Z0 και Focal TC-90 TDX Reference.
Kαι έναν ολοκληρωμένο DUAL CV-5650.
Καλούστικα παίζει το συστηματάκι
IMG_20220213_190955.jpg
IMG_20220213_191010.jpg
IMG_20220213_191024.jpg
IMG_20220213_191031.jpg
IMG_20220213_191038.jpg
για το μέγεθός του...
Και λίγες ακόμα.
Ελπίζω να μην σαν έπρηξα...
IMG_20220213_191047.jpg
IMG_20220213_191547.jpg
IMG_20220214_190226.jpg
IMG_20220214_190245.jpg
IMG_20220214_190252.jpg

Και ο εξωτερικός τοροειδής 500VA του ενισχυτάκου.
IMG_20220213_184135.jpg
 
Last edited:


Μηνύματα
22.755
Reaction score
18.595
Μπράβο.
Πες μου κάτι , το αλουμινόφιλο μάλλον εσύ το έβαλες στα καλώδια , γιατί?
Ξέρεις τι έχει να γίνει αν τυχόν χαλαρώσει και κάπου βραχυκυκλώσει? του μνιου το πανηγύρι. Αυτό θα γίνει.
Ο εξωτερικός τοροειδής , τι κάνει απόξω? αντικαθιστά τον εσωτερικό με πιο πολλά αμπέρς ίσως και βολτς?
Το έψαξες πιστεύω πριν το κάνεις.
Για πες.
 

Μηνύματα
785
Reaction score
156
Μπράβο.
Πες μου κάτι , το αλουμινόφιλο μάλλον εσύ το έβαλες στα καλώδια , γιατί?
Ξέρεις τι έχει να γίνει αν τυχόν χαλαρώσει και κάπου βραχυκυκλώσει? του μνιου το πανηγύρι. Αυτό θα γίνει.
Ο εξωτερικός τοροειδής , τι κάνει απόξω? αντικαθιστά τον εσωτερικό με πιο πολλά αμπέρς ίσως και βολτς?
Το έψαξες πιστεύω πριν το κάνεις.
Για πες.
Καλημέρα Ιωάννη.

Ο ενισχυτής αυτός αποτελεί πεδίο δοκιμών...
Με τις θωρακίσεις στα καλώδια δουλεύει για πάνω από 20+ χρόνια.
Οι δεξιές θωρακίσεις είναι απογυμνωμένα καλώδια ιντερκονεκτ, δεν έχουν αλουμινοταινία δική μου.
Οι αριστερές είναι αλουμινοταινία.
Έχουν δεθεί τα πάντα προσεκτικά με τάι στραπς.

Ο τοροειδής μπήκε απ' όξω απλά επειδή δεν χωρούσε πλέον μέσα λόγω των μεγάλων ηλεκτρολυτικών.
Φυσικά όλα είναι μελετημένα...

Ευχαριστώ πολύ, καλή συνέχεια με Υγεία.
 

Μηνύματα
363
Reaction score
207
Εγκρινω κι επαυξανω οσο αναφορα εξαρτηματα απο φωτοτυπικα ,εκτυπωτες κλπ. εχω διαλυσει πολλα και εχω βρει πολλα εξαρτηματα και μαλιστα πολυ υψηλης ποιοτητας.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
164.309
Μηνύματα
2.640.943
Members
36.745
Νεότερο μέλος
iokara
Top